Bence muhtemelen ilk ihtimal : "Turknet abone bazlı/bölge bazlı bir sorun yaşıyordu ama farkında değildi". Çünkü geçmişte maalesef Türknet'in buna benzer vukuatları vardı. Örneğin farkında değillerdi ama yıllarca tüm abonelerin hattında tanımlı olan hızlarına %15-20 oranında yazılımsal kesinti uyguluyorlardı. Forumda aylarca 2-3 üyeyle birlikte sürekli yazıp konuyu gündemde tutmuştuk ama bir türlü sorunu kabul ettirememiştik. Sonra nedense bir gün Türknet'in genel müdürü Cem Çelebiler sorunu kabul etti ve çözdüler. Eğer konuyu hatırlamıyorsan ya da hiç görmediysen: Başka bir örnek.. Yine sadece belirli aboneleri etkileyen bir sorun ama Türknet farkında değildi. Yurtdışındaki belirli IP aralıklarına bazı Türknet hatlarından erişim yoktu. Bunlar özellikle Avrupa bölgesindeydi. Bu sefer nedense sorunu hızlı çözmüşlerdi. Belki de yüzdesel olarak etkilenenler fazla miktardaydı, o yüzden hemen çözdüler. Bu da yine sadece benim yaşadığım yada sadece benim farkettiğim sorun. Günlerce Türknet'in destek ekibine yazdım ama sistemlerinde sorun olduğuna ikna edemedim. Sonra bir gün, o günlerde Türknet'in bir biriminde genel müdür yardımcılığı yapan ve DH foruma üye olan Sinan Kurmuş adlı kişiye sorunu anlattım. Onun emriyle 2 hafta sonra sorunumu çözmüşlerdi. https://forum.donanimhaber.com/turknet-te-pptp-vpn-baglantisi-ve-ping-sorunu--134987645 Türknet yerine başka bir firmada bunları yaşasaydım, muhtemelen bu kadar uğraşmazdım. Hemen firma değiştirirdim. Ama Türknet ülkeye biraz rekabet getirdiği için sorunları çözmesini ve kendini geliştirmesini istiyordum ve destekliyordum. Daha bunun gibi irili ufaklı anlatılacak çok şey var ama burada kesiyorum |
Türknet'ten Amerika Kıtasına Bağlantı Sorunu (Yurtiçi 72 Mbit/ABD 1 Mbit) (2. sayfa)
-
-
Hocam yanlış anlamayın, Turknet in bünyesinde kaç tane haberleşme mühendisi şusu busu çalışıyor. Sizce bir şeyin farkında olmamaları mümkün mü? Bu durum olsa olsa "farkındayız ama reddediyoruz" olur. Yani bugün geldiği noktada bünyesinde çalıştırdığı isimlere de bakarsanız Linkedin üzerinden kadrosu hiç de fena değil.
Bazen forumda yazıyorum mesela bu meseleyi. Bazen firmalar, belirli oranlarda müşteri deneyimi düşüşünü kabul ederler yaptıkları birçok işlemde. Sizin iptal edeceğiniz barizdi mesela, ne oldu bu durumu düzeltemeyeceği için veya düzeltmeyi tercih etmeyeceği için size yol verdiler özetle.
Ben bu söze çok katılıyorum. Büyük firmalar için çözülemeyecek bir şey yok, olsa olsa düzeltmeyi o veya bu sebeple tercih etmeyeceği durumlar var. Onları da bize açıklamıyorlar zaten.
Bu mesaj IP'si ile atılan mesajları ara Bu kullanıcının son IP'si ile atılan mesajları ara Bu mesaj IP'si ile kullanıcı ara Bu kullanıcının son IP'si ile kullanıcı ara
KAPAT X