Şimdi Ara

Turknet'ten gitmeden önce fikir beyanı/istek

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
9
Cevap
0
Favori
274
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
1 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 1
Giriş
Mesaj
  • Bu zamana kadar güzel hizmet aldım,ancak müşteri temsilcisinin olmaması nedeniyle bir sorunla karşı karşıya kaldığımda çözümler normalden uzun sürüyor.Ne hikmetse sürekli sokağımda bakım çalışması yapılıyor bununda nedenini anlayamadım.Fiyat olarak kesinlikle büyük bir ayıp ettiniz,kendi altyapınızdan olmayanlara özellikle.


    Ben 35 mbps paket kullanan biri olarak,neden 1000 mbps kullanandan fazla para ödeyeyim ? Hadi diyelim onlar şanslı kendi altyapınız,100 mbps alabilenlerle neden aynı fiyatı ödüyorum,bu nasıl bir haksızlık farkında mısınız ? İşte tam da bu sebepten,%1 lik şanslı kesim düşük fiyattan yüksek hızlı internet kullanabilsin diye ben size 100 mbps fiber parası ödemem,kimse ödemez.


    Bu sebeptendir ki,en kısa zamanda eğer fiyat politikanızda söz verdiğiniz halde bir gecede zam uyguladığınız gibi,bu sefer de en azından bizim gibi 35 lik paketi kullananlara bir indirim yapmıyorsanız,en kısa sürede sizi değiştireceğim.


    Ayrıca,bu konu da sabah gelen değerlendirme maili üzerine açılmıştır,fikir beyanını kendilerine yapmamızı istiyorlar ancak kurdukları sistem sayesinde fikir de iletemiyoruz.





    Turknet'ten gitmeden önce fikir beyanı/istek




    Turknet'ten gitmeden önce fikir beyanı/istek

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >







  • Merhaba, bu sene mart ayının başında mevcut durumu değerlendirip zam oranımızı tüm kullanıcılarımıza duyurduk. Ancak mart ayının sonunda yapılan beklenmedik port ücreti zammı tüm sektörümüzü etkiledi. Biz de her ne kadar istemesek de yeniden bir fiyat düzenlemesi yaptık. Bizim kontrolümüz dışında gelişen bu mevcut koşullardan sizi korumak için 139,90 TL’lik fiyatınız hiç değişmeden 10 aylık faturanızı peşin ya da 3 taksit seçeneği ile ödeyebilirsiniz. Üstelik dilediğiniz zaman iptal ederek kalan tutarı da iade alabilirsiniz 🙏

    Ayrıca gigaFiber konusunda yatırımlarımız hız kesmeden devam ediyor. Her geçen gün bölgelerimizi genişleterek devam ediyoruz. Siz de GigaFiber talebinizi
    turk.net
    GigaFiber Altyapı Sorgulama - Fiber Altyapı - TurkNet
    https://turk.net/gigafiber-istiyorum-altyapi-sorgulama
    sayfamızdan iletebilirsiniz. Proje ekiplerimiz bölgeden gelen taleplerin yoğunluğuna ve altyapının uygunluğuna göre değerlendirecektir.




  • Ayrıca aldığınız hatayı yazılım ekibimize ilettim. En kısa süre içerisinde gerekli düzenleme yapılacaktır.
  • Çok fazla tepki ve baskı var TurkNet'e tek fiyat politikası konusunda. Çünkü dediğiniz gibi 35mbps kullananlar, 100mbps kullananlarla aynı parayı ödemek istemiyor hem de TT'nin yeni 200mbps, 500mbps, 1gbps'lik paketleri de tek fiyat politikasından dolayı satışa açılamıyor çünkü şuan ki 169₺ tek fiyatı bu paketlerin port maliyetinin çok altında. Yani bu paketleri tek fiyat politikası gereği 169₺'ye satarsa zarar eder. Bunları satışa açmak için bu politikadan vazgeçmeleri gerekiyor. Çok fazla müşteri kaybettiler hem fiyat pahalı olduğu için hem sözlerini tutmadıkları için hem de yeni paketleri satışa açmadıkları için. Eğer geri kazanmak istiyorlarsa bunu yapmalılar. Eğer vazgeçerlerse bu politikadan 35mbps için indirim olacaktır. TurkNet'in artık bu fiyat politikası konusunda ve müşteri hizmetleri konusunda radikal reform çalışmaları yapmalarını kendilerine müşterisi olarak talep ve rica ediyorum. Ben de 75mbps'lik paketi kullanıyorum ve fiyat diğer aynı hizmeti sunan firmalara göre neredeyse ikiye katlandı.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi CanerKaraca -- 24 Ağustos 2022; 20:37:21 >
    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • Her sabah modemi kapatıp açmak zorundayım adsl/vdsl ışığı bağlı görünmesine rağmen sayfaları açmıyor güvenli bağlantı oluşturuluyor yazıyor öyle kalıyor sonra internete bağlanın yazısı çıkıyor klasik dns alamama problemi gün içinde çok defa başıma geliyor modemi kapatıp açınca düzeliyor yemin ederim artık modemin kapama açma tuşunu ezberlettiler , bu esnada tabi ki ulaşabilecek kimse yok olsa bile söyledikleri şey internetiniz kopmamış görünüyor diyorlar evet kopmuyor ztn dsl ışığı yanıyor fakat internet yok sorun sizin çözmeniz gereken başka bir dns/ip sorunu tabi gel de bunu anlat. Birde çağrı merkezi olmayan bir yere internetim yokken nasıl arıza destek kaydı bırakmamı bekliyorsunuz. Bir ton masraf edip zaten iyi olan evin altyapısını yeni kablolarla yeniledim hat değerlerim mükemmel durumda gittim önerdiğiniz modemide aldım Her şeyi geçtim faturaya ek bir modem bile vermiyorlar neymiş sadece nakitmiş bu kadar fiyat ödemek için hiç bir cazibesi kalmadı / yok. Ne bağlantı kalitesi ne fiyat avantajı ne destek.





  • Bende tt den gigafibere geçtim çok şükür smart TV deki donma kasma olayları 1000 mbps sayesinde bitti🚀

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • FromThe80s kullanıcısına yanıt
    Merhabalar, yaşadığınız sorunlarla alakalı oluşturduğunuz son destek kaydınızın numarasını benimle paylaşır mısınız? Probleminiz için güncel bir destek kaydı oluşturup incelenmesi adına ilgili birimlere aktaralım.
  • honda55 H kullanıcısına yanıt
    Keyifli uçuşlar dileriz 🚀
  • 
Sayfa: 1
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.