Şimdi Ara

Türknet'ten modem almayın geçiş yapmadan öncede iyi düşünün.

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
37
Cevap
0
Favori
3.861
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
15 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 12
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • Hayatımda ilk defa birşeye araştırmadan atladım ve pişman oldum.
    Türk telekomdan bıktığım için Türknet'e 07.03.2018 tarihinde başvurdum henüz hattım bağlanmadı gerçi bunu çok önemsemiyorum şimdilik, asıl sıkıntım 07.03.2018 tarihinde parasını ödediğim modemin hala gelmemiş olması ve müşteri hizmetlerinin aynı cevapları verip durması keşke modemimi gidip kendim alsaydım. Adamlar hattı verseler modem VDSL desteklemediğinden sıkıntı yaşyacağım.

    21.03.2018
    Ufak bir güncelleme
    Şuan sadece merakımdan dolayı müşteri hizmetleriniz ile görüştüm ve yine saçma sapan bir bilgi aldım başvuru evraklarımda eksik varmış.

    İşin komik tarafı şu bir kaç gün önce modem için aradığımda öğrendimki kimlik fotokopim okunaksızmış (online işlemlerden indirip bakabiliyorum gayette okunaklıydı.) bundan dolayı fotograflarını çekip paylaşmam gerekiyormuş, yaptımda şimdi evrakta eksik olduğunu öğreniyorum arkadaşım dalgamı geçiyorsunuz ? Ben müşteri hizmetlerini aramasam bunlardan haberim olmayacak birde online işlemlerde hiç bir işlem yapmamıza gerek yok diye ibare düşüyorsunuz. Bu evraklar size geldiğinde kontrol etmiyor musunuz ? SMS mail ve online işlemler üzerinden gördüğüm kadarıyla ediyorsunuz böyle bir aşamanız var ee şimdi mi yalnışlık buluyorsunuz.

    Bu süreç tamamiyle sadece hizmet almamı geciktirmek için yapılıyormuş gibi geliyor artık...

    22.03.2018
    Evet güncel olarak dün modemim gelmiş deneme amaçlı mevcut kurup denedim sıkıntı yok, kimlik fotokopisinide tekrar whatsapp'tan gönderdim şuan sadece hattımın açılması kaldı


    23.03.2018
    Evet, kimliğimin tarihiyle ilgili sıkıntı olduğundan ehliyetimin görsellerini whatsapp hattından paylaştım (Müşteri hizmetleri ehliyetinde olacağı hakkında onay verdi)

    Şuan itibariyle internet geçiş başvurum red edilmiş. Nedenini müşteri hizmetlerindeki arkadaş bilmiyormuş, detay hakkında destek ekibinin beni aramasını bekliyorum.

    26.03.2018
    Hafta sonu internet hattımın taşıma işlemi gerçekleştirildi ve tanımlı hız 16mbit olarak görülüyordu, bu gün bu hızı 35mbit'e çıkardılar ve modem kullanıcı adı şifremi paylaştılar sonuç olarak artık internet bağlantım var ve ilgi hızı kayıpsız alabiliyorum.

    Son kalan sorunum ev telefonundan bana aramalar geliyor ancak ben arama yapamıyorum. Konuyla ilgili destek kaydı oluşturdum.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi skid_row -- 26 Mart 2018; 19:31:36 >







  • Türknet in şu an sattığı Asus modemlerde Vdsl desteği var.

    https://turk.net/modem/asus-dsl-ac51/

    Stok sıkıntısı var sanırım o yüzden bekliyorsunuzdur. Gelecektir de bağlantıda sıkıntı ne ? Ankastre kutunuza etiketleme yapılmadı mı ?
  • turknete mi başvurdun geçmiş olsun daha çok kanser olacaksın
  • Türknet'ten modem almayın geçiş yapmadan öncede iyi düşünün.
  • Turknet büyük bi gazla duyuruldu ama şikayetçisi çok. Ben emin olamadığım için geçmedim, iyiki de geçmemişim.
  • Soguk su ic turknete bulasmak hata
  • Türknet denenmesinde sakınca olmayan bir internet sağlayıcı. Senin için iyi olmasında %50 şans var desen akksiz hızlı internet için %50 şans demek. Anlamıyorum bu her geçene soğuk su iç diyenleri.
  • kingocd kullanıcısına yanıt
    7sinde satin alinan modemi 13gundur ne hakla yollamiyorlar ? Stok sorunu var demis arkadas bunlar milyonlarca sani modem aliyorlar da sorun var.
  • Merhaba, modem konusunda haklısınız. Stokları çıkarken sistem ve kullanılan program kaynaklı biraz yavaşlama oldu. İsterseniz bana PM üzerinden ulaşın. Modem çıkışınız ile ilgili size yardımcı olmaya çalışacağım. Sürecinizi hızlandırarak mağduriyetinizi gidermek için elimizden geleni yapalım.
  • Modem + internet hizmet

    Duble kanser
  • Herkes türk neti koyuluyor herkes şöyle böyle diyor biz 6 aya yakındır kullanıyoruz sadece Çanakkale de hafta sonu sıkıntı varmış 2 gün sorun yaşadık onun haricinde full time sıfır sıkıntı ama herkes şöyle böyle diye bı şikayetçi o sıkıntıları biz niye göremiyoruz anlamadım ki
  • byhackermstf kullanıcısına yanıt
    Şikayeti olan haklı olarak bunu duyurur ve çözülmesini ister, şikayeti olmayan niye uğraşsın ki ? Ben Forum da takılmayı sevdiğim için buralardayım
  • kütahyalı_ramazan kullanıcısına yanıt
    Henüz aboneliğimde başlatılmadığından bi sıkıntım yok açıkcası sıkıntım aboneliğim başladığında aldığım modemin bana gelmemiş olacağı bu arada ben defalarca müşteri hizmetlerini aradım hiç biri bana bilgi veremiyorken siz stok sıkıntısı olduğunu nerden biliyorsunuz ? Bağlantılarınız iyi sanırım
  • TurkNetDestek kullanıcısına yanıt
    Online işlemlerden destek kayıtları ardından müşteri hizmetleri ile defalarca görüşmeler yaptıktan sonra bunu deneyelim bakalım umarım sorunumu çözebilirsiniz. PM attım
  • Hocam gönderilmemesini geçtim müşteri hizmetleri gerçekten çok kayıtsız, aldıkları tek aksiyon not oluşturmak ama çözüm ve geri dönüş sıfır.

    Ben öyle sıkıntılı bir müşteride değilimdir mantıklı bir açıklama karşısında oturur beklerim ancak o kadar görüşme üzerine bir allahın kulu gelip "modeminizi tedarik etmeye çalışıyoruz tahmini olarak işte şu kadar sürecek" gibi birşey demiyorki aboneliğimde nedense başlatılmadı en son komiktir sistemlerine yüklediğim kimlik fotokopisinin üstüne kimliğimin fotograflarını çekip whatsapp'tan paylaşmam istendi Değişik bir sürece sahipler hayırlısı diyorum artık..
  • skid_row kullanıcısına yanıt
    Merhaba, bu yaşamış olduğunuz sorunlarınızı arkadaşlarım 17603524 numaralı destek kaydınız üzerinden takip ediyorlar. Sürecinizi buradan bende takip edeceğim. Bu konu hakkında gerekli aksiyonları almaları için arkadaşlarımla iletişime geçiyorum. Bu süreçte bana PM üzerinden ulaşabilirsiniz. Anlayışınız için teşekkürler.
  • skid_row kullanıcısına yanıt
    Benim ki bir tahmin sadece, geçenlerde destek böyle bir mesaj yazmıştı. Biraz da Asus a bağlı. Asus cihaz gönderecek, Türknet e gelip teker teker ayarlayıp müşteriye göndermesi gerek
  • TurkNetDestek kullanıcısına yanıt
    Teşekkürler, PM'den bir iki soru daha sordum cevaplayabilirseniz sevinirim.
  • kütahyalı_ramazan kullanıcısına yanıt
    Tabi en mümkün sonuç aslında stokla ilgili bir sorun olduğu ancak bunun müşteri hizmetleri tarafından müşteriyle paylaşılması gerek defalarca aradıyıp verilen bilgi neticesinde edindiğim izlenim. Kimsenin modemden haberi yok doğal olarak buda beni tedirgin etmeye ve aldığıma pişman etmeye yetti
  • 
Sayfa: 12
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.