kasıtlı yapılan böyle durumlara taviz verilmemeli, hem hukuksal taraftan hem firma tarafından gerekli ciddi yaptırımlar uygulanmalı ki bu tarz durumlar yaşanmasın fakat maalesef öyle birşey de mümkün değil burada
quote:
Orijinalden alıntı: Cemal CEMİL
gözün aydın diyelim :)
bu arada geçenlerde anlatmıştım ,tt. ben ve alt komşuma kafayı taktı diye ,geçen ay benim interneti durduk yere kesmişlerdi ,kavga dövüş zorla bağlattırdım ve sıra komşumda diyordum ,ki bu gün soruyor sizde internet var mı diye :)
şimdi o kavga dövüş bağlatır ve yine sıra bana gelir gülüyorum ama artık bunlara ne desek bilemiyorum ,adamın birisi suyun başına geçmiş ,canı istediği an birimizin fişini çekiyor
umarım uzun süre sorunsuz kullanırsın ,yoksa yine başa dönüyorsun ,efendim iç hattınızda bir problem olabilir ,modemler buluşmuyor ,hattınız desteklemiyor şeklindeki masallara :)
Ancak böyle çözülüyor hocam, yoksa ilgilenmiyolar
quote:
Orijinalden alıntı: TurkNetDestek
Merhaba, öncelikle hizmet başında yaşamış olduğunuz bu sorun bizi de üzdü. Dün iletmiş olduğunuz PM mesajınızla ben ilgilendim. Arkdaşlarıma detaylı bilgi vermiştim. Ancak son zamanlarda yoğunluğun çok olmasından dolayı size ulaşamadılar sanırım. Tekrar ilettim. Gün içerisinde sizi arayarak detaylı bilgi vereceklerdir.
Çağrı merkezimize ulaşamama sorununuz için ise; Biliyorsunuz ki tüm maliyetlerimiz aslında sizin faturalarınızı oluşturuyor. Bizde müşterilerimizin aylık fatura tutarlarını olumsuz etkileyen ve fayda sağlamayan tüm işlerimizi detaylı inceliyoruz. Yaptığımız analizlerde Chat kanalımızdan vermiş olduğumuz hizmetin müşterilerimizin ihtiyaçlarını karşılayamadığı ve sadece yönlendirme yaptığını tespit ettik. Bu sebeple kanalımızı 04/10/2017 tarihi itibariyle kapattık. Yönlendirme yapan kanal yerine, sorunu çözen ekiplerimizi daha fazla güçlendirdik. Online işlem merkezi ve Mobil Online işlem merkezindeki destek bölümünü kullanmanızı öneriyoruz. Bu bölümden doldurduğunuz talepler direk konunun uzmanı kişilere ulaşmata ve hızlıca çözüme kavuşturulmaktadır. Anlayışınız için teşekkür ederiz.
Çok güçlendirmişsiniz sorun çözen ekipleri. Taa size bunu yazdığım günden beri Türk Telekom'daki başvurunun yenilenmesi için uğraşıyorum. Az önce telefonla arayarak "Türk Telekom'dan bağlantıyı iptal etmişsiniz, niye ettiniz?" diye sordular. Resmen dalga geçmek için yapsanız bu kadar muhteşem bir dalga geçiş olmazdı. Tebrik ediyorum.
Turk.net, paranızla nasıl rezil olabileceğinizin liminini kaldırdık.
Bir dönemi kapattık, limitsiz dalga geçiyoruz, dalgada kota yok.
yeni mesaja git
Yeni mesajları sizin için sürekli kontrol ediyoruz, bir mesaj yazılırsa otomatik yükleyeceğiz.Bir Daha Gösterme