Şimdi Ara

Türknet VDSL bağlantıda akşam saatlerinde kopma

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
27
Cevap
0
Favori
1.426
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 12
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • YAPA altyapısını kullanmaktayım. VDSL bağlantıdayken akşam saatlerinde 22.00 dan sonra download hızım 0.1mbps düşüyor Upload hızımda düşme yok. Modem resetliyorum kısa bir süre download hızım yükseliyor sonra tekrar düşüyor. ADSL bağlantıdaykken böyle hız düşmeler olmuyor. Türknet online işlemlerde destek kaydı açmaktan tüm personelin adını ezberledim sorunumu çözemediler. Gelen eleman sorun türk telekomda diyor türk telekom sorun bizde değil diyor. İnterneti başka kullanan birisi yok arayüzden kontrol ediyorum sadece benim mac adresim bağlı. Kablolu bağlantı, modem değişimi, telefondan hız testi hepsini denedim sonuç aynı hızım 0.1mbps . Daha önce böyle bir sorunla karşılaşan var mı?

    Türknet VDSL bağlantıda akşam saatlerinde kopma


    Türknet VDSL bağlantıda akşam saatlerinde kopma


    Türknet VDSL bağlantıda akşam saatlerinde kopma



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi ertuk123 -- 5 Kasım 2020; 0:37:25 >







  • Merhaba, hız testi sonucunuz ile birlikte yeni bir destek kaydı oluşturarak GSM numaranızı PM üzerinden mısınız?

  • https://netspeed.com.tr/altyapi-sorgula// Şu siteden altyapınızı sorgular mısınız? Birde snr değerinizi modemden 12 ve üzeri yapınız.Şuanda yapadasınız ve santrale olan uzaklığınız 971metreki bu çok uzak.Altyapı testinize göre geçişinizi vaeye isteyebilirsiniz.Hızınız 35mbit bile çıksa vaede geçişinizi isteyiniz. Mesafeniz çok fazla olduğu için hem crc alıyorsunuz hem de snr margin değeriniz düşük.

  • quote:

    Orijinalden alıntı: bigcrysis93

    https://netspeed.com.tr/altyapi-sorgula// Şu siteden altyapınızı sorgular mısınız? Birde snr değerinizi modemden 12 ve üzeri yapınız.Şuanda yapadasınız ve santrale olan uzaklığınız 971metreki bu çok uzak.Altyapı testinize göre geçişinizi vaeye isteyebilirsiniz.Hızınız 35mbit bile çıksa vaede geçişinizi isteyiniz. Mesafeniz çok fazla olduğu için hem crc alıyorsunuz hem de snr margin değeriniz düşük.

    Türknet VDSL bağlantıda akşam saatlerinde kopma

    snr değerimi 12 ye yükselttiğimde de sorun düzelmedi, akşam kopmaları devam ediyor. Daha önce VDSL de 28 mbps lerde hız alıyordum sorunsuz şekilde kullanıyordum. Sonradan çıktı bu hız düşmeleri.



    Türknet VDSL bağlantıda akşam saatlerinde kopma




  • ertuk123 E kullanıcısına yanıt

    Yoğunluk var ve sizinde benim gibi altyapınız kötü bu yüzden ya snre değerinizi 12 ve üstüne çıkaracaksınız yada vae geçişi isteyeceksiniz 14 snr yapıp bir değerlerinizi atar mısınız?

  • quote:

    Orijinalden alıntı: bigcrysis93

    Yoğunluk var ve sizinde benim gibi altyapınız kötü bu yüzden ya snre değerinizi 12 ve üstüne çıkaracaksınız yada vae geçişi isteyeceksiniz 14 snr yapıp bir değerlerinizi atar mısınız?

    Çalıştığım için şuan yapamam, hız düşmeleri öğlen saatlerinde sorun olmuyor zaten akşamı beklemem gerekiyor. 21.00 dan 04.00 kadar hızım 0.1 mbps lerde sürünüyor.

  • quote:

    Orijinalden alıntı: ertuk123

    Çalıştığım için şuan yapamam, hız düşmeleri öğlen saatlerinde sorun olmuyor zaten akşamı beklemem gerekiyor. 21.00 dan 04.00 kadar hızım 0.1 mbps lerde sürünüyor.



    Alıntıları Göster

    Hattınızda sorun yaşadığınız zaman kayıt oluşturarak benimle paylaşır mısınız?

  • quote:

    Orijinalden alıntı: TurkNetDestek

    Hattınızda sorun yaşadığınız zaman kayıt oluşturarak benimle paylaşır mısınız?



    Alıntıları Göster

    destek ekibi 10 ekime kadar türk telekomun arıza çalışması var ondan sonra kayıt açın dedi. Hattım VDSL de kaldığı için akşam 21.00 dan sonra sürekli hızım 0.1mbps düşüyor. ADSL tanım atılmasını istiyorum ilgilenirseniz sevinirim. destek no: 37105570

  • ertuk123 E kullanıcısına yanıt

    Merhaba, bende hattınızı kontrol ettiğimde bölgenizde 02.10.2020 ile 10.10.2020 tarihleri arasında genel arıza bilgisi bulunuyor. Genel arıza bitiminde sorununuz devam ederse bilgi verir misiniz?

  • quote:

    Orijinalden alıntı: TurkNetDestek

    Merhaba, bende hattınızı kontrol ettiğimde bölgenizde 02.10.2020 ile 10.10.2020 tarihleri arasında genel arıza bilgisi bulunuyor. Genel arıza bitiminde sorununuz devam ederse bilgi verir misiniz?

    7 ay önceki destek kayıtlarımı görebiliyorsanız benim 7 aydan beri VDSL de akşam saatlerinde hızım 0.1mbps altına düşüyor. Bundan dolayı ADSL e geçiş yaptım ve bu hız düşmelerim düzeldi. Söylediğiniz Türk telekom arıza çalışması 1 haftadır var ve hızım düşmüyor internetim gün içerisinde gidip geliyor ben buna razıyım. Rica ediyorum 37105570 numaralı destek kaydında belirttiğim gibi SADECE ADSL tanım atar mısınız? ÇÜNKÜ VDSL DE AKŞAM İNTERNETE GİREMİYORUM.





  • ertuk123 E kullanıcısına yanıt

    ADSL olarak tanımlamanızı yaptım.

  • quote:

    Orijinalden alıntı: TurkNetDestek

    ADSL olarak tanımlamanızı yaptım.

    teşekkür ediyorum. Ayın 10 una kadar böyle kalsın iyi çalışmalar.

  • quote:

    Orijinalden alıntı: TurkNetDestek

    Merhaba, bende hattınızı kontrol ettiğimde bölgenizde 02.10.2020 ile 10.10.2020 tarihleri arasında genel arıza bilgisi bulunuyor. Genel arıza bitiminde sorununuz devam ederse bilgi verir misiniz?

    Türknet VDSL bağlantıda akşam saatlerinde kopma


    Türk telekom arıza çalışmasını tamamladı. VDSL profilde akşam hızımın düşmesi devam ediyor. Modem ayarından margin değerimi 14 e yükselttim. Bu sayede hızım 3 mbps lere düşüyor, en azından google açabiliyorum. VAE ye geçiş istiyorum. Destek numaram: 37354189




    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi ertuk123 -- 14 Ekim 2020; 0:28:22 >




  • CRC sayısı çok yüksek. Sorun bundan kaynaklanıyor muhtemelen. Kablolarda oksitlenme veya kötü yapılmış ek olabilir. Bunları kontrol ettiniz mi ?

  • quote:

    Orijinalden alıntı: xSwindLer

    CRC sayısı çok yüksek. Sorun bundan kaynaklanıyor muhtemelen. Kablolarda oksitlenme veya kötü yapılmış ek olabilir. Bunları kontrol ettiniz mi ?

    7 ay önce evime gelen türk telekom personeli öğlen saatlerindeki 30 mbps hızıma bakıp kablolarınızda sorun yok,hızınız gayet iyi dedi. Öğle saatlerinde zaten sorun olmadığını akşam saatlerinde hızımın düştüğünü söyleyince modemden veya adaptörden kaynaklıdır dedi. Farklı modem ve adaptör denediğimi söylediğimde sorun bizden değil deyip gitti :)

  • ertuk123 E kullanıcısına yanıt
    Merhaba, VAE geçişi için destek kaydınızı oluşturarak ilgili ekibimize ilettim. Uygunluğu kontrol ederek size bilgi verecekler.
  • TurkNetDestek kullanıcısına yanıt

    Destek ekibi "14 ekimde VAE geçişi başlattık onay süresi 4 iş günü" dedi 22 Ekim oldu hala bir ses yok. VDSL de her gün kopmalar devam ediyor. Mobil interneti kullanmaktan paketim bitti teşekkürler türknet. Destek numaram : 37377530

  • ertuk123 E kullanıcısına yanıt
    Merhaba, vae geçiş süreci 7 iş günüdür. Ancak telefon başvurunuzun hangi aşamada olduğunu göremediğim için önceliğini ilettim. Arkadaşlarım gerekli kontrolleri yaparak internet başvurusunu yapacaktır.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: TurkNetDestek

    Merhaba, vae geçiş süreci 7 iş günüdür. Ancak telefon başvurunuzun hangi aşamada olduğunu göremediğim için önceliğini ilettim. Arkadaşlarım gerekli kontrolleri yaparak internet başvurusunu yapacaktır.

    27 ekim oldu hala ses yok. 7 iş günü yersen.

  • 
Sayfa: 12
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.