Merhaba arkadaşlar, Evime fiber altyapı gelmesi sebebiyle 26.08.2021 tarihinde VDSL’den Fibere’e başvuru talebinde bulundum. Başvuruyu tamamladığım temsilci arkadaş da 7 iş günü içerisinde ekiplerin gelip kurulum yapacağı bilgisini verdi. Buraya kadar her şey normal. Fakat bugün 7 iş gününü geçmiş bulunuyor. 1-2 gün aksama kabul edilebilir ama buradaki en büyük problem, bu süreç hakkında müşteriye şeffaf davranılmıyor. Şu an başvurum hangi aşama da ya da neden geçilme oldu ya da hangi gün gelmeyi planladıkları hakkında bilgi verilmiyor. 3 gündür bir destek kaydına(46058653) mesaj atıyorum hiç birine cevap dönülmüyor. Bir firma için üzücü bir durum da şu, müşterilerinin kendi platformu üzerinden destek alamayıp firma ile bağlantısı olmayan forumlardan medet umması, benim yaptığım gibi. @TurkNet Destek kontrollerinizi rica ediyorum. < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi fRoweLL -- 8 Eylül 2021; 7:18:2 > |
TurkNet VDSL - Fiber Geçişi Hakkında
-
-
Merhaba, fiber dönüşüm işlemlerinizin önceliği için ilgili ekibimize bilgi verdim ve süreci kontrol ederek size dönüş sağlayacaklar. -
quote:
Orijinalden alıntı: TurkNetDestek
Merhaba, fiber dönüşüm işlemlerinizin önceliği için ilgili ekibimize bilgi verdim ve süreci kontrol ederek size dönüş sağlayacaklar.Merhaba,
Teşekkür ederim hızlı dönüşünüz için. Fakat ek oalrak destek kaydımı güncellememe rağmen tarafıma bir dönüş olmadı.
-
Merhaba, dönüşüm sırasında hata alınmıştır. Arkadaşlarım alınan hatayı kontrol ederek tekrar başvuru yapacaktır. Ben de önceliğini ilettim. Gelişme olması durumunda size bilgi vereceğiz. -
Merhaba,
Tarafıma hala herhangi bir dönüş yapılmadı. Müşteri olarak bilgilendirilmek hakkım diye düşünüyorum. 46058653 nolu destek kaydımdan bilgilerime erişebilirsiniz, beni bir yetkilinin arayıp bilgi vermesini rica ediyorum.
-
Merhaba, dönüşüm işlemleriniz ile ilgili size arama yapılması için ilgili ekip yöneticimize bilgi verdim ve size dönüş sağlayacaklar. -
Merhaba,
Bulunduğumuz yerde internet altyapımızı komple fiber altyapısına geçirdiler. Ne olduysa ondan sonra oldu. DSL gitti. 46322783 destek numaralı kayıt bıraktım. Telekomdan aradılar. Hizmet sağlayıcınıza bildirip fibere geçmeniz lazım dediler. İnternetini vodafoneden, TTNET’ten alan abonelerde hiçbir sorun yok. Üst komşumda aynı şekilde TurkNet kullanıyor. Onunki de çalışmıyor. Durumu TurkNet Online işlemlere bildirdim. Yarın 5.gün olacak. 2264792 hizmet numaram. Lütfen bize yardım edin. Zira evimdeki tv dahil bir çok eşya internet ile çalışıyor. Severek, ve herkese tavsiye ederek geçtiğim turknetten çok büyük bir gol yedim.
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > -
Merhaba, hizmetinizi kontrol ettiğimde destek kaydınız 13.09.2021' de açılmış. 14.09.2021' de internet başvurunuzu yaptık. Onaylanması durumunda sinyal kontrolünü sağlayarak iç hat bağlantılarınızın yapılması adına size en kısa sürede ekip yönlendireceğiz. -
Sayın yetkili, hala bir dönüş olmadı. Müşteriyi arayıp sesli olarak bilgi aktarımı bu kadar zor olmamalı. Karşı komşumun TTNET'e başvuru yaptıktan 4 gün sonra fiber donanımlarını kurdurdu. Turknet'in 7 iş günü taahhüt edip bunu yapamamasının sebebi nedir?
-
Merhaba, yaşadığınız sorun için üzgünüm. Konunun önceliğini tekrardan ilettim ve gün içinde size dönüş sağlayacaklar. -
Teşekkür ederim, dönüş yaptı arkadaşlar. Sürec beklenmedik şekilde iptal olmuş, yeniden başlatıldı.
-
Anlayışınız için ben teşekkür ederim. 16.09.2021' de ilgili arkadaşlarım başvuru yapmış ve takibini yapıyorlar. Gelişmeleri sizinle paylaşacağız. -
Merhaba,
Süreçle ilgili bir sorum olacak. Destek kaydına da not bıraktım fakat görmeme ihtimallerine karşı size de yazmak istedim.
Bahsetmek istediğim konu, şu anda TurkNetten 75mbps VDSL hizmeti satın alıyorum. Değerlerim çok çok iyi, çoğu zaman 75 download 8 upload alıyorum. Forumda fibere geçişten sonra bu değerlerin altını gören üyelerle karşılaştım. Gerçekten fibere geçtikten sonra xDSL'e göre daha kötü bir hizmet almak istemiyorum. Böyle bir durum olma şansı var mıdır?
-
Merhaba, size tahmini olarak iyi ya da kötü gibi bir bilgi veremem ama hattınızda bir sorun olması durumunda net uzmanlarımız gerekli kontrol ve çalışmayı yaparak size bilgi vereceklerdir. -
Bende benzer durumdayım. VDSL’den Fiber’e geçmek istedim. Geçen hafta 2 adet destek kaydı açtım. “Fiber geçişini başka ekipler yapıyor, yoğunluk var destek kaydı açmayın sizi arayacaklar” dediler. Ne zaman arayacaklar diyorum “1 hafta, 1 ay ne zaman?” Belli bir tarih yok ne zaman bilmiyoruz diyip kapattılar iki destek kaydınıda. Hiç anlamadım bir telefon edip fibere geçiş sağlamak nasıl bu kadar uzun olabilirki?? Sadece fibere geçiş için aranacaksınız demek için telefon ettiler bu kadar. Halen bekliyorum. Ne kadar bekleyeceğimde muamma yani..
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > -
Merhaba, konu linki ile birlikte müşteri numaranızı PM üzerinden paylaşır mısınız? Kontrol ederek ben size yardımcı olmak isterim. -
Bilgileri PM yolladım size.
-
Mesajı kontrol ederek size dönüş yapacağım. -
@fRoweLL hocam durum nedir sizin kaç günde fibere geçebildiniz ?
-
OIM'den 24 saatten fazladır dönüş alamadığım için size PM yolladım lütfen kontrol edip dönüş yaparmısınız?
Benzer içerikler
- modemden cızırtı gelmesi
- fiber internet kablosu modeme nasıl bağlanır
- snr margin kaç olmalı
- internet ışığı yanıp sönüyor
- turknet modem iade
- gigafiber nedir
- turknet fiyat 2024
- statik ip
- wifi hızlandırma
- zyxel modem kurulumu
Bu mesaj IP'si ile atılan mesajları ara Bu kullanıcının son IP'si ile atılan mesajları ara Bu mesaj IP'si ile kullanıcı ara Bu kullanıcının son IP'si ile kullanıcı ara
KAPAT X