|
TurkNet VDSL - Fiber Geçişi Hakkında (2. sayfa)
-
-
1.5 Yıl Kadar Evvel Türk Telekom 100 MB/sec VDSL Taahhüt Bitimi Sonrası Fiyatları Çok Yükseltince TurkNet'e 100 MB/sec Kadar VDSL Geçiş Yaptım Ancak Son 8 Ay'dır 65 MB/sec Üzerine Çıkamıyorum, Defalarca Kez Arıza Kaydı Oluşturdum Çoğunlukla İç Tesisat Arızası Yanıtları İle Geçiştirdiler.
TurkNet Müşteri Hizmetleri'nin Alakasız Bu Yanıtları Üzerine ''IT'' Information Technology Mensubu Olduğumu, İç Tesisatımda Legrand Marka Category 6 Kablo Kullanarak Krone Bıçağı İle Ankastre'den Daire İçersine Temiz Bir Tesisat Çektiğimi Dile Getirdikten Sonra Arıza'nın Altyapı'dan Kaynaklandığını Kabul Ettiler. Etmesine Ettiler Ancak Herhangi Bir Çözüm Sunamadılar, 20 Gün Öncesinde VDSL'den Fiber'e Geçiş Talebinde Bulundum Ve Maalesef Yine Hüsran (20 Gündür TurkNet Kendi Bünyesinde VDSL'den Fiber'e Geçiş Sağlayamadı) Bu Arada Birde Çok Bonkör Davrandılar, Son 8 Ay'dır Sağlıklı Alamadığım Ve Ön Ödemeli Olarak Almaya Çalıştığım Hizmet'e Gelen Son Faturam'da 20 TL İndirim Uyguladılar.
İndirim Uygulayan Müşteri Temsilcisine; Kendisi Adına Bir İhtiyaç Sahibine Sadaka Vereceğimi Beyan Ettim.
Son Çare Olarak Buğün Tekrar Türk Telekom'a Fiber Başvurusunda Bulundum, Aksilik Olmaz İse Yarın Gelip Kontrolleri Sağladıktan Sonra Bağlantıyı Sağlayacaklar.
TurkNet'den ''Türk Telekom Altyapısını Kullandığı Sürece'' Sağlıklı ve Sıkıntısız Hizmet Beklemeyin Derim, Yaşadığınız Tüm Sıkıntılar İçin Uygulama Veya Tarayıcı Üzerinden Destek Kaydı Açmak Zorundasınız Ve Sonrasında Müşteri Hizmetleri'nin Size Dönüş Yapmasını Beklemek Durumunda Kalıyorsunuz.
Son Olarak Şu Bilgiyi'de Paylaşmakta Yarar Görüyorum; Bağlantı Hız/Performans Problemini İlk Yaşadığım Günlerde Türk Telekom Saha Personelinden Rica Minnet Yardım İstedim Ve Cadde Üzerindeki Ankastre'den Port Değişikliği Sağlattım Ancak Türk Telekom Saha Görevlisi Şu Sözleri Telafus Etti ''Türk Telekom Harici Bir Firma'dan Hizmet Aldığınız İçin Arıza Kayıtlarınızı İle İlgili Çok Fazla İşlem Sağlamıyoruz, Sözkonusu Bu Firma Çalışanları İle İletişim Kurmakta Zorlandığımız İçin Böyle Sıkıntılar Yaşanabiliyor'' Oldu.
30 TL Fazla Ücret Ödeyin Ve Türkiye'nin Tek ''ISP'' İnternet Services Provider, Türkçe Haliyle ''İSS'' İnternet Servis Sağlayıcısı Türk Telekom'dan Şaşmayın Derim...
-
Merhaba, hizmetinizi kontrol ederek size yardımcı olmak isterim. Konu linki ile birlikte müşteri numaranızı PM üzerinden paylaşır mısınız? -
47281228 destek kayıt numarası ile destek kaydı açtım.
"Şu an -Özgür iletişim 100- ve -1000 dk ev telefonu- hizmetlerini birlikte kullanıyorum. ( engelli indirimi ile 72,27 tl ödüyorum.)
Daireme kadar tttnet fiber geldi. Özgür iletişim fiber 100 paketine geçmek istiyorum ve ev telefonunu da numaram değişmeden aynı şartlarla kullanmaya devam etmek istiyorum. ( DH forumda türknet destek kişisinden bu işlemin 2-6 iş günü içinde yapılabileceğini ve ücretin değişmeyeceği bilgisini vermişti.)"
Bu yazıma verilen cevap
"Merhaba,
Sizi aradım ancak ulaşamadım.Altyapı bilgilerinizi kontrol ettiğimde anlık olarak bağlı bulunduğunuz saha dolabınıza kadar fiber hizmet aldığınızı görmekteyim.Konu hakkında dönüşüm işlemlerimiz bir iş listesi dahilinde gerçekleşmekte ancak henüz saha dolabına kadar fiber hizmet olan abonelerimize dönüşüm işlemleri tarafımızca başlatılmadı,konu hakkında gelişme olduğunda mutlaka sizinle iletişime geçerek yardımcı olmaya çalışacağız.Sağlıklı günler dilerim."
Ama benim evime kadar fiber çekildi.
(Bu arada sizin 7 iş günü cevabınızı 2-6 iş günü diye hatalı yazmışım)
< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi RÜSTEMKARA -- 12 Ekim 2021; 20:37:46 >
-
Merhaba, eve kadar fiber çekildiğini ve tekrar kontrol edilmesi bilgisini net uzmanımız ile paylaştım. Tekrar kontrol ederek bilgi verecek. -
Gelen yeni cevap:
Rüstem Bey Merhaba,
Sizi tekrar aradım ancak ulaşamadım.Anlık olarak mevcut altyapınızdaki hizmetiniz için henüz TurkNet olarak dönüşüm işlemlerini başlatmadık.Binanızda fiber hizmet bulunmakta ancak TurkNet olarak fiber geçişlerimiz bir iş listesi dahilinde ilermekte olup,mevcut hizmetiniz için geçiş işlemleri hakkında süreç başlatıldığında size tekrar bilgi vereceğiz,sağlıklı günler dilerim.
Neden işlem başlatılmıyor anlayamadım. Bir de bana nedense hiç ulaşamıyorlar!!!!!
-
İş listesine göre sırasıyla işlem yaptıklarını ve işlemleriniz başladığı zaman size bilgi vereceklerini iletmişler. -
25 Ağustos 2021 tarihinde telefonuma "-çok şanslısınız- diye başlayan ve fiber geçişi için sözlü onayınızı almak için sizi arayacağız" mesajı göndermiştiniz.
-
Net uzmanlarımız geçiş işlemlerinizi başlattığı zaman size bilgi verecekler. -
Yaklaşık 5-6 ay önce başvurdum. Hala dönüş olmadı...
(TTNET i arıyorum hemen kuralım diyorlar. Sorun olsa onlar fiberi kuramazlar.)
Siz neyi bekliyorsunuz.
-
Merhaba, PM üzerinden bilgilerinizi paylaşır mısınız? -
İlgilenen tüm ekibe teşekkür ederim. Uzun uğraşlar sonunda bugün fiber hattına geçişim sağlandı ve telefon hattım açıldı...
-
Keyifli kullanımlar dilerim -
Rüstem bey 2021 Ekim ayında fibere geçiş başvurusunu yapmış. Konunun altına biraz daha indiğimde 2022 nisan ayında sonuca ulaştığını belirtmiş. Yaklaşık 2 hafta önce aynı işlem için bende başvuru yaptım. Halihazırda Turknet Vdsl aboneliğimden Turktelekom Fiber'e geçiş için başvuru yaptım. Eğer benim işlemim de aylar sürecekse hemen şimdi operatör değiştirmeye hazırım. Bana şu kadar gün içerisinde Fiber internet kullanmaya başlayacaksınız diye dönüş yapmanız mümkün müdür? @TurkNetDestek
-
Altyapınızda uygunluk varsa geçiş işlemlerini sıra sıra tamamlayıp sizlerle iletişime geçiyoruz. Her hattın süreci aynı olmuyor. Altyapı değişikliği işlemlerinizi ve sürecinizi Online işlem merkezinden takip edebilirsiniz.
Bu mesaj IP'si ile atılan mesajları ara Bu kullanıcının son IP'si ile atılan mesajları ara Bu mesaj IP'si ile kullanıcı ara Bu kullanıcının son IP'si ile kullanıcı ara
KAPAT X