Turknet hiz düşüklügümü fark ettim, ariza kaydi biraktım benden speedtest falan istediler muşteri hizmetleri benim hizimi da göremiyor, hizimi gören birisi ilgilenmesini istedim , web sayfalarinda şikayet için bir numara vermişler "TurkNet’li olduktan sonra arızalarınız (Teknik Destek ) dışındaki Bilgi – İşlem – Şikayet talepleriniz için 0212 703 43 71 no’lu telefon üzerinden uzman ekibimizle iletişime geçebilirsiniz." yukarida ki bilgi de yazan 0212 703 43 71 aradim bunlar şikayet almiyormuş websayfalarini güncellenemişler heralde anlamadım, tekrar aradilar uzun bir telefon konuşmasinin sonunda sorunun ne oldugunu cözebildik, aktif alt yapıdan vdsl kullanıcılari cikartmişlar, vae ye gecirmişler sadece fiber kullanıcılarına aktif alt yapıdan hizmet vereceklermiş, başka iss ye geçmenin zamanı geldi sanırım, varsa iss tavsiyeniz yazarsanız sevinirim. |
Turknet YAPA'dan vdsl kullanicilarini cikartmiş
-
-
Merhaba, hizmetinizle ilgili şu anda bir sorun yaşıyor musunuz? Size yardımcı olmak isterim. -
muhattap oldugum Turknet calişanlarin, sorunun ne oldugunu anladıklarını bile sanmıyorum, sorun devam etmez mi tabi ki devam ediyor
-
Destek kaydı numaranızı gönderir misiniz? -
Destek Numarası: 65742747 buyurun
-
telefonda söylediklerine göre genelmiş
-
Hattınızın detaylı kontrol edilmesi için ilgili ekibimize ilettim. Sizinle iletişime geçecekler. -
tesekkurler hocam
-
@TurkNetDestek 08505205305 aramişlar ben duymadim, geri aradigimda sipariş hattina hoşgeldiniz diyor, hattimda yavaşlik devam ediyor hiç birşey yapılmamiş.
-
Bölgenizde YAPA devre dışı bırakıldı ise VAE ye alınmanız normal bir durum. Başka işletmeciye geçme zamanı geldi demişsiniz ama geçtiğiniz yerde de VAE alacaksınız YAPA değil.
Bölgenizde YAPA nın devre dışı bırakılıp bırakılmadığını öğrenin bence.
< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi XpressMusic34 -- 24 Temmuz 2023; 22:25:38 > -
hocam ayni konumda 10+ yil önce 100 mbit kullanıyordum 3 4 gün önce 73mbit dl vardi, suan 41 mbit dl var başka bir sıkıntı var
-
Anladım, inşallah çözülür hocam. Saha dolabındaki abone sayısı ve hızları arttıkça maalesef ulaşılabilir hız azalıyor sürekli. Bakırda böyle maalesef. FTTH de bu tarz bir problem yok bildiğiniz gibi. İnşallah herkes FTTH ye kavuşur.
< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi XpressMusic34 -- 25 Temmuz 2023; 0:4:20 > -
Ankara esertepe santrali de aynı durumda idi. Yapa'dan vae'ye almışlardı. Aboneliği kapattık sonra 7 ay olmuştur yaklaşık
< Bu ileti Android uygulamasından atıldı > -
Merhaba, iletmiş olduğunuz numara bize ait değil ama hattınızda yaşanan sorunun devam ettiğini ekibimize tekrardan iletiyorum. -
75-60-50-40mbps'den 16mbps ye düşürdüler helal olsun ne yapmaya çalışıyorlar anlamıyorum.
-
Merhaba, online işlem merkezi üzerinden destek kaydı oluşturur musunuz? Net uzmanlarımız kontrol ederek bilgi vereceklerdir. -
Destek kaydı oluşturdum, tekrar sorun devam ederse başka yol bulacağız.
-
hocam sizde de yok sanırım bir gelişme, batiyor mu bu firma ne oluyor anlamadım
-
Merhaba, kaydınızı ekiplerimiz hemen işleme alarak kontrolleri başlatacak ve eş zamanlı bilgi verilecektir.
Benzer içerikler
- diğer internet servis sağlayıcısında devam eden bir iş emriniz olduğu için şu an yeni abonelik işlemlerinizi başlatamıyoruz. mevcut servis sağlayıcı tarafından işleminiz sonlandırdıktan sonra tekrar başvuru yapabilirsiniz.
- internet ışığı yanıp sönüyor
- vae fiber modem
- pon ışığı yanmıyor
- snr margin kaç olmalı
- turkcell abone sayısı
- en iyi internet
- modem kurulumu
- 1 yıldan uzun taahhüt cayma bedeli
- statik ip öğrenme
Bu mesaj IP'si ile atılan mesajları ara Bu kullanıcının son IP'si ile atılan mesajları ara Bu mesaj IP'si ile kullanıcı ara Bu kullanıcının son IP'si ile kullanıcı ara
KAPAT X