Nasıl bir müşteri hizmetleri olduğunu bilmeyenler için .......
sayın yetkili bu size attığım ve cevap vermediğiniz ikinci mail lim ve cevapsız kalan şikayetimin şikayetini de sayarsak 4 üncü iletişim denemem artık müşteri hizmetlerinizin ne kadar müşteri odaklı olduğunu anlamış bulunmaktayım. 2 şubat tan bu güne kadar yapmış olduğunuz hatalı işlemin faturasını ödememi ve bu işlemin geri dönüşü için bir ay beklememi bekliyorsunuz . ben müşteri temsilcinize 10 mbit 40gb kotalı tarife istediğimi belirtmeme rağmen yetkiliniz 10mbit kullandığın kadar öde tarifesine geçişi yapmıştır. telefon numaram bu mailde kayıtlı telefon konuşma dokümüm açık olmasına rağmen neden hala tarafıma bir cavap verilmiyor anlamış değilim. bu mailden önce aradığım 4440126 nolu telefonunuza cevap veren kimse de yok
yeni mesaja git
Yeni mesajları sizin için sürekli kontrol ediyoruz, bir mesaj yazılırsa otomatik yükleyeceğiz.Bir Daha Gösterme