Şimdi Ara

Turksat kablo da başıma gelenler...

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
2
Cevap
0
Favori
21
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 1
Giriş
Mesaj
  • Sayın arkadaşlar,
    yaklaşık 15/16 yıldan bu yana Turksat kablo analog tv,sonra digital tv,sonra da kablo internet kullanmaktayız.Düne kadar her zaman Turksat kablonun teknık ekibin kalitesini ve çabukluklarını hem söyledim he yazdım.
    Her yıl , temel digital tv paketımız devamlı açık kalmak şartı ile, internetimizi haziran sonrarında iptal ettirip, yazlığa gidiyor, ekim sonlarında veya kasım aylarında yeniden interneti açtırıyoruz. Bu güne kadar kablo internet ve tv de HİÇ bir TAAHHUT kullanmadım.
    Dün yeniden (ihya) yaptırmak ,yani kablo internetı yeniden aktıf hale getirmek için TURKSAT izmir/Hatay şubesine baş vurdum.
    Personel kimliği aldıktan sonra kapalı bir odaya gitti, geldi.Bilgisayarda bir şeyler yaptı.bana dönerek ...2018 yılında zaten bir ihya kullanmışsınız,sistem abone yapmıyor,kaldı ki 172,00 tl yeni abone ücreti istiyoruz...dedi.Ben de...kardeşim biz 17 yıldan bu yana böyle yapıyoruz.Bu ne abone ücreti, kaldıkı tv aboneliğimizi sonlandırmadık,6 ay tv izlemeden size para ödüyoruz dedim.
    Sonra ilgili personel bir odaya yıne giTti geldi..Bana...izmir/il müdürlüğüne onay için mesaj göndereceğim dedi.Ben de.. bu mesajın cevabı ne zaman gelecek... dedim.Personel ben bilmem dedi.Beni abone yapmadı, çıktım eve geldim.Turksat kablo çagrı merkezini aradım,çagrı merkezindeki personel.... sorun yok abone olabilirsiniz dedi.Ertesi sabah yıne abone merkezine gittim...Personel hala onay gelmedi... dedi.biraz münakaşa ettim.Bu gün İzmir/Alsancakta olan turksat kablo izmir il müdürlüğüne gittim.danışma..bana sıra nosu al...şu personele gideceksin... dedi.bende önce ilgili personelin yanına gittim, İzmir/hatay abone merkezindeki durumu anlattım.bana...abi seni sallamışlar, sen bana cep telefonunun ver ben halleder seni ararım dedi.ben de şefle görüşecegım dedim, görüş o zaman dedi.şefin yanına gittim durumu anlattım,size izmir/hatay şubesi mesaj göndermiş,onay verdiniz mi dedim.şef mesaj bize gelmez, Ankara ya gider orası onay vericek dedi.Ben sefer şef,e ..ya paramla abone olamıyacakmıyız nedir bu...dedim,şef sistem arıza veriyor,biz bir şey yapamayız... dedi.Siz... koca Turksat İzmir İl müdürlüğü degilmısınız bu sorunu kım çözecek... dedim.Valla Ankara çözecek ...dedi.(şef müşteriyıyı hiç sallamıyor)Ya kardeşim benım turksata 1 kuruş borcum yok,ben kara listeye mı alındım nedir bu.... deyıp ordan ayrıldım.Akşam yıne çagrı(126 NOLU TELEFON) merkezini aradım,ÇÇagrı Merkezi,biz böyle şeylere müdahale edemiyoruz dedi .
    Valla sorun nedir bilemedim.15/16 yıldan bu yana yaptıgım işlemi yapamıyorum.Burada ne gibi bir bit yeniği olabilir. Ayrıca Turksat kablo dondurma işlemini sadece 3 ay yapıyor.5/6 ay olunca mecburen interneti iptal ettirip sonra yeniden aktif ettiriyoruz.







  • Yapay Zeka’dan İlgili Konular
    Daha Fazla Göster
    
Sayfa: 1
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.