Şimdi Ara

Türksat voip hizmetine resmen başladı.. (3. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
99
Cevap
0
Favori
5.418
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 12345
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • quote:

    Orijinalden alıntı: MelihTR

    Ben de abone oldum diye seviniyorum, online işlemlerden bakıyorum Voip hala başvuru aşamasında bekliyor, modemin voip ışığının yandığını göremedik henüz, 24 saat içinde aktif olacaktı sözde Şunu farkettim, Turksat 'da çalışmalar ışık hızında gittiğinden oradaki saat kavramı bize göre yavaş işliyor, rölativiteyi bulan Einstein 'ın kulakları çınlasın


    Bence online işlemlerde başvuruda beklemesi önemli değil. Uydunet'e ve teledünyaya ilk bağlandığında da haftalarca başvuru yazdığı halde internete girdiğim ve teledünyayı izlediğim oluyor. Ama asıl sorun voip hat 1 ışığının yanmaması. Yarın çağrı merkezini arayıp bir sorucam bakalım derdi neymiş?




  • 24 saat geçtikten sonra aramayı dene istersen, mazeret olarak 24 saat içinde aktif oluyor deyip kestirip atabilirler Ben geçen akşam online işlemlerden arıza kaydı verme bölümünde Voip 'i de gördüm, problem kısmına 7 gündür aktif olmadığını yazdım gönder dedim veritabanı hatası yazdı Hafta sonuna kadar süre verdim bakalım aktif olmazsa arayıp durumu soracağım
  • quote:

    Orijinalden alıntı: MelihTR

    24 saat geçtikten sonra aramayı dene istersen, mazeret olarak 24 saat içinde aktif oluyor deyip kestirip atabilirler Ben geçen akşam online işlemlerden arıza kaydı verme bölümünde Voip 'i de gördüm, problem kısmına 7 gündür aktif olmadığını yazdım gönder dedim veritabanı hatası yazdı Hafta sonuna kadar süre verdim bakalım aktif olmazsa arayıp durumu soracağım


    Ben o kadar beklemiycem valla. yarın sabaha kadar aktif olmazsa yarın tekrar arayacam. sonuçta 36 saat geçmiş olacak talimatı verdikten sonra. Olayın beklemekle alakası yok bence. Oradan bir kişinin 1-2 tuşa basarak aboneliği aktif etmesine bakıyor. Ama devlet dairesi işte. Dürtmeden iş yapmıyorlar.




  • sene 2003 kablonete üye olurken de vardı voip lafı 8 sene geçmiş bi arpa boyu yol alınamamış
  • quote:

    Orijinalden alıntı: kucles

    sene 2003 kablonete üye olurken de vardı voip lafı 8 sene geçmiş bi arpa boyu yol alınamamış


    aaa çok rica ederim. 8 yılda bir arpa boyu yol alındı. Artık abonelik için başvuruyu kabul ediyorlar. henüz aktive edemediler ama olsun. başvuruyu almak birinci arpa boyu yol. geçen haftalarda başvuruyu da almıyorlardı. ekranlarına düğme koymamışlar. bir düğme koymak da bir arpa boyu yol sayılır di mi uydunet için.

    voip'i aktive ederlerse ikinci arpa boyu daha yol almış olacaklar.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: kucles

    sene 2003 kablonete üye olurken de vardı voip lafı 8 sene geçmiş bi arpa boyu yol alınamamış


    En azından şöyle bir öneri ve tavsiyelerin sözleşmede veya sitelerinde olması gerekirdi diye düşünüyorum

    Uydunet Abonelerinin Mutluluk Sırları
    1) Olabildiğinde tasasız, rahat, geniş bir insan olmak
    2) Çok zor sinirlenen ve mümkünse sinirleri aldırılmış olmak. Sabır konusunda kendini aşmak
    3) Hiçbir problemi kafaya takmamak ve zamanın akışına bırakmak, olmazsa da çok da problem değil, elimdeki imkanlarla mutlu olabilmem gerekirdi, hata bende diyebilmek
    4) Her olumsuzluğu iyi tarafından bakmak ve yorumlamak

    Bunları yaşayarak tecrübe etmek yerine en azından abone olurken bilseydik daha iyi olurdu tahminimce Şu Voip konusunda bu maddelere ne kadar uyabiliyorum kendimi test ediyorum, 7 gün oldu başvuru yapalı, her geçen gün sabır ve genişlikte rekor kırıyorum kendimi aşmış durumdayım




  • quote:

    Orijinalden alıntı: MelihTR
    Bunları yaşayarak tecrübe etmek yerine en azından abone olurken bilseydik daha iyi olurdu tahminimce Şu Voip konusunda bu maddelere ne kadar uyabiliyorum kendimi test ediyorum, 7 gün oldu başvuru yapalı, her geçen gün sabır ve genişlikte rekor kırıyorum kendimi aşmış durumdayım


    7 gün beklemek için yeterli. Bence bugün arayın, kim bilir belki de sorununuzu çözerler. Belli mi olur.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi coolman7 -- 21 Temmuz 2011; 14:22:26 >




  • Benden de birkaç Turksat (kablotv / teledünya / uydunet / voip) mutluluk rehberi:

    1) Hiç birşey için aceleci olma. Rakiplerin yaptığı servisler geç de olsa (1 ile 5 yıl arasında gecikme ile) bir gün mutlaka turksat'a gelir.
    2) Yeni hiç bir servisi ilk kullananlar arasına girme. Her zaman bir süre bekle. Mümkünse yeni bir servis çıktıktan sonra en az 1 yıl bekle ki aksaklıklar giderilsin ve otursun.
    3) Şu an elinde olanla yetin, fazlasını talep etme, talepkar olma, elindekiye yetin ve mutlu ol
    4) Ek hizmetleri satın alma, standart hizmetleri al. Standart hizmetleri daha çok kişi kullandığı için test edilir ve sorunları giderilir. Az sayıda kişinin kullandığı servisi kullanırsan sorunlarla sen boğuşursun.
    5) Var olan hizmetlerin en ucuzunu (veya en yavaşını) kullan. Mesela uydunet için 512 kbit veya 1 mbit hızı kullan. Üst hızlarda performans düşük olabilir, beklentini karşılamayabilir ve üzülürsün. Teledünya'da sinema paketi alma, sadece standart paketi al vs gibi.
    6) Teledünya ve uydunet'te en düşük maliyetli paketleri kullan ki, sorun yaşadığında nasılsa ucuzunu kullanıyorum, ucuz etin yahnisi diyerek kendini avut.
    7) Mümkün olduğu müddetçe çağrı merkezini arama, aramaya mecbur kalırsan da müşteri hizmetleri yetkilisi ile tartışma, nasılsa derdini anlatamazsın, kendine yazık. Telefonu kapat ve tekrar ara belki daha zeki veya bilgili bir yetkili ile karşılaşabilirsin. Veya hiç arama, nasılsa sorunun bir süre sonra kendi kendine çözülmesi ihtimali, çağrı merkezini arayarak çözme ihtimalinden daha yüksek.




  • VOIP için bu sabah aradım. Aktivasyon tarihi girilmemiş, bunun için bir kayıt oluşturuyorum diye cevap verdiler. Siz hemen yapsanız olmuyor mu dedim. İl müdürlükleri yapabiliyor dediler. Yani dürtmeden il müdürlükleri iş yapmıyor. Hemen arkasından il müdürlüğünün telefonunu bulup aradım ama kimse açmadı telefonu.

    voip aktivasyonu için bekleyenler beklemeden hemen arayıp kayıt açtırsınlar ki bir an önce aktivasyon yapılsın.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: coolman7

    Benden de birkaç Turksat (kablotv / teledünya / uydunet / voip) mutluluk rehberi:

    1) Hiç birşey için aceleci olma. Rakiplerin yaptığı servisler geç de olsa (1 ile 5 yıl arasında gecikme ile) bir gün mutlaka turksat'a gelir.
    2) Yeni hiç bir servisi ilk kullananlar arasına girme. Her zaman bir süre bekle. Mümkünse yeni bir servis çıktıktan sonra en az 1 yıl bekle ki aksaklıklar giderilsin ve otursun.
    3) Şu an elinde olanla yetin, fazlasını talep etme, talepkar olma, elindekiye yetin ve mutlu ol
    4) Ek hizmetleri satın alma, standart hizmetleri al. Standart hizmetleri daha çok kişi kullandığı için test edilir ve sorunları giderilir. Az sayıda kişinin kullandığı servisi kullanırsan sorunlarla sen boğuşursun.
    5) Var olan hizmetlerin en ucuzunu (veya en yavaşını) kullan. Mesela uydunet için 512 kbit veya 1 mbit hızı kullan. Üst hızlarda performans düşük olabilir, beklentini karşılamayabilir ve üzülürsün. Teledünya'da sinema paketi alma, sadece standart paketi al vs gibi.
    6) Teledünya ve uydunet'te en düşük maliyetli paketleri kullan ki, sorun yaşadığında nasılsa ucuzunu kullanıyorum, ucuz etin yahnisi diyerek kendini avut.
    7) Mümkün olduğu müddetçe çağrı merkezini arama, aramaya mecbur kalırsan da müşteri hizmetleri yetkilisi ile tartışma, nasılsa derdini anlatamazsın, kendine yazık. Telefonu kapat ve tekrar ara belki daha zeki veya bilgili bir yetkili ile karşılaşabilirsin. Veya hiç arama, nasılsa sorunun bir süre sonra kendi kendine çözülmesi ihtimali, çağrı merkezini arayarak çözme ihtimalinden daha yüksek.



    süper tespitler.




  • Bu voip işinde gerçekten su koyuverdiler. başvuru yapalı 5 gün oldu, hala online olmadı voip. Bugün yine aradım, yazılım bölümüne iletilmiş sorununuz diye cevap aldım. Niye böyle uzadı deyince de zaten ücret almıyoruz cevabını aldım iyi mi?
  • Ben de bugün aradım, başvuru yapalı 1 haftayı geçti aktif olmadı dedim. Sistemlerimiz kullanıcı veritabanı güncellemesi nedeniyle erişilemiyor daha sonra tekrar arasanız yardımcı olalım dedi Voip 'i duydukları gibi topu taca atıyorlar, bu iş kötü patladı demek ki

    Zaten ücretsiz mii... bu da iyimiş. Kibarca nedir bu acele, hiç uydunet abonesi gibi davranmıyorsun diyor




  • Bugün yine aradım. voip hizmetiniz aktif olmuş dediler. İşyerinde olduğum için kontrol edemedim. Akşam eve gidince deneyeceğim bakalım sonuç alabilecek miyim?
  • quote:

    Orijinalden alıntı: coolman7

    Bugün yine aradım. voip hizmetiniz aktif olmuş dediler. İşyerinde olduğum için kontrol edemedim. Akşam eve gidince deneyeceğim bakalım sonuç alabilecek miyim?



    Maalesef sonuç yine hüsran. VOIP hattı yine aktif olmadı. Yarın bir daha arayacağız 4440126'yı anlaşılan.
  • Bu çağrı merkezini aramaktan bihal oldum. Bu sefer de şikayet maili atalım bakalım
    En gıcık olduğum nokta da dolduramadığım yüzlerce dakikalı paketim varken bu GSM operatörleri her 444 lü arama başına ücret kesiyor. Paket ücretim kadar da 444 lü telefon ücreti ödüyorum. Sağolsun Türksat bunlara çalışıyor, 5dk sonra ara, 2 saat sonra ara, yarın ara, sonra tekrar dene.... Hep deniyoruz sonuç yok. Voip sözde ücretsiz ama aktif hale getirinceye kadar baya bi ücretli oluyor. Değişik bir aktivasyon ücreti var görünmeyen

    Bence düşünen arkadaşlar hiç bizim gibi uğraşmasın derim. 1-2 ay bekleyin sistemler otursun sonra denersiniz. Ben de pes etmek üzereyim mail ile olmazsa kendi hallerine bırakacağım




  • quote:

    Orijinalden alıntı: MelihTR

    Bu çağrı merkezini aramaktan bihal oldum. Bu sefer de şikayet maili atalım bakalım
    En gıcık olduğum nokta da dolduramadığım yüzlerce dakikalı paketim varken bu GSM operatörleri her 444 lü arama başına ücret kesiyor. Paket ücretim kadar da 444 lü telefon ücreti ödüyorum. Sağolsun Türksat bunlara çalışıyor, 5dk sonra ara, 2 saat sonra ara, yarın ara, sonra tekrar dene.... Hep deniyoruz sonuç yok. Voip sözde ücretsiz ama aktif hale getirinceye kadar baya bi ücretli oluyor. Değişik bir aktivasyon ücreti var görünmeyen

    Bence düşünen arkadaşlar hiç bizim gibi uğraşmasın derim. 1-2 ay bekleyin sistemler otursun sonra denersiniz. Ben de pes etmek üzereyim mail ile olmazsa kendi hallerine bırakacağım

    Ben de sirf bu yüzden hep işyerinden ariyorum. Bugün yine aradim. Modeme uzaktan bakmamiz lazim dediler. modem kapali, yarin modemi açik birakir öyle ararim dedim. Modemin yaninda olmaniz lazim dediler. Bu sefer de akşam voipraider ile aramayi düşünüyorum. Yalniz modemi aç kapa derlerse o zaman ayvayi yedik demektir. :)




  • Eve geldim eskiden her gün modemin ışıklarını kontrol ederdim ümidi kestiğimden bugün hiç bakmadım. Online işlemlerden sinyal durumuna bir bakayım uzun süredir kontrol etmedim derken Voip hizmetinin karşısında artık Başvuru yazmadığını Aktif yazdığını farkettim. Adamlara bakarmısın utanmadan bir de Aktif yazmışlar, artık aktif yazıyor ya yıllar geçer bizim voipe bakmazlar yalan olur dedim içimden

    Sinyal değerlerinin 3-4 deneme yapmama rağmen boş geldiğini görünce şüphelendim. Modeme tam reset atayım bari o zaman görürüz sinyali diye modemin yanına gittim aaa ne göreyim Voip ışığı yanıyor, yok yok yanlış ışığa bakıyorum kesin, daha 2 ay var aktif olmasına diye düşünürken Türksat beni şaşırttı. Voip aktif olmuş

    Voip ile birlikte bazı değişiklikler gördüm onları paylaşayım:

    Modemi (Scientific Atlanta EPC2203) bugün açık unutmuştum, genelde hep kapalı bırakırım. Modem yazılımını güncellemişler sanırım. Eskiden menülerin tamamı kilitliydi, arayüze komple reset atmadan giremiyordum. Şimdi modemin arayüzü de değişmiş ve sadece Advanced kısmı şifrelenmiş. Menülerinde rahatlıkla dolaşabiliyorum.

    İkinci gelişme modemin sinyal durumlarını internetten artık göremiyorum. Sinyal değerleri boş çıkıyor. Ama modemin arayüzünde sinyal kısmı şifrelenmediğinden oradan da takip edebiliyorum

    Telefonla denedim, çevir sesi geliyor, cep telefonu aradım, telesekreter çıktı yanlış numara çevirdiniz dedi şimdilik çalışıyor gibi görünüyor ama bakalım



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi MelihTR -- 28 Temmuz 2011; 13:57:40 >




  • Her modem olmuyor galiba Voipli hangi modem var.
  • Benim modem Türksatın verdiği Scientific Atlanta EPC2203. Voip desteği var. Diğer modemleri bilmiyorum
  • simdi bu voip icin taahhüt istenmiyor demi?
  • 
Sayfa: önceki 12345
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.