2 yıldır TurkTelekom (Yalın) ADSL 8mbps internet hizmeti alıyorum. Önceki aylarda da ara ara kapsama haritasına girip altyapıma bakıyordum.(gelişmesi halinde vdsl'e geçmeyi planlıyordum.) ADSL 11mbps destekli altyapım olduğu gözüküyordu. Son bir haftadır altyapımı ne zaman sorgulasam hiçbir servis sağlayıcının sitesinden altyapımı göremiyorum. Fakat sokağın diğer ucundan ve adresi cadde üzerinde olan bitişikteki evin dairelerini sorguladığımda birinde Fibernet birisinde de Hipernet( Turknet'ten baktığımda VDSL 75mbps ye kadar) hizmetleri sağlandığı gözüküyor. Benim adresimde altyapı bilgisinin olmama sebebi bir altyapı çalışması olması mıdır?
Ayrıca TurkTelekom online işlemlerde bölgesel arıza kısmında bulunduğum bölgede altyapı çalışması olduğu ve internet erişiminin kapatıldığı yazıyor. Oysaki ben şuan internetimi kullanabiliyorum. Daha önce bu durumu yaşayan veya bilgisi olan birisi yardımcı olursa sevinirim.
Teşekkürler
Telekom mevcut DSLAM da çalışma yapacak olabilir veya kapasite yetmiyordur yeni müşteri için.
Bende de aynı problem var, binamda ve sokagimizdaki bazı apartmanlarda lokasyon bilgisi alınamıyor yazıyor, bu yüzden türk Telekom a başvuru yapamıyorum, müşteri hizmetlerindeki arkadaşların da konu ile ilgili bilgisi olmuyor, saha dolabında da herhangi bir çalışma yok anlamadım.
quote:
Orijinalden alıntı: k_koray
Bende de aynı problem var, binamda ve sokagimizdaki bazı apartmanlarda lokasyon bilgisi alınamıyor yazıyor, bu yüzden türk Telekom a başvuru yapamıyorum, müşteri hizmetlerindeki arkadaşların da konu ile ilgili bilgisi olmuyor, saha dolabında da herhangi bir çalışma yok anlamadım.
Sizin de online işlemlerde bölgesel arıza gözüküyor mu?
up
Bugün müdürlüğe gittim Haziran ayında fibere geçileceğini söyledi. Gelişmeleri de aktaracağım. Esenyurt Turgut Özal mah.
yeni mesaja git
Yeni mesajları sizin için sürekli kontrol ediyoruz, bir mesaj yazılırsa otomatik yükleyeceğiz.Bir Daha Gösterme