Şimdi Ara

Tutulmayan ama konforlu araç önerisi ? (6. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
3 Misafir - 3 Masaüstü
5 sn
136
Cevap
11
Favori
20.316
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
1 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 34567
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • +1 Ayrıca Nissan Maxima da var. Çok az Var Türkiye'de ancak Mercedes Konforu. He dersen daha çok para olur tabiki , Japon Mercedes ı Lexus derim.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Nissan Maxima (özellikle 2000 ve sonrası)
    Mazda 6
    Toyota avensis
    Hyundai Sonata (2004 sonrası)
  • İkinci eli ölü ve d sınıfı aracın parçasını serviste bile zor bulursunuz. Servisler 10 yaşına kadar parça tedarik etmek zorunda.



    Kia ceed aracımın ön smortisörünü istanbulda bulamadım. Sadece serviste var. 10 yaşından sonra servis de getirmeyebilir.

    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
  • Araç sorun çıkarmaya başladığında uzun süre parça beklemek ve aşırı yüksek fiyatları görünce neden bu araç tutmadı neden böyle mantıksız bir karar verdim diye pişman olursunuz.O zaman anlarsınız neden tutulmamış

    Pişman olma ihtimali yüksek bu araçlarda



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi ex_silver -- 29 Ocak 2017; 12:2:38 >
    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: LoRdGangSter

    +1 Ayrıca Nissan Maxima da var. Çok az Var Türkiye'de ancak Mercedes Konforu. He dersen daha çok para olur tabiki , Japon Mercedes ı Lexus derim.

    valla primera gibi ikinci elde değeri ölmüş bir araba çok az var türkiyede o konfora ve donanıma. geri görüş kamerası bile var 25-30k lık arabada. ve d sınıf. kullanan bir akrabamdan da aldığım bilgilere göre diğer ikinci eli ölü arabalar gibi parçası çok da zor bulunan biri araba değil fazla.



    dediğiniz araç da çok sağlamdır ayrıca. ve diğer bir konu olan lexus... ona zaten söylenecek söz yok fazla

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • İmzamda yazmakta
    Ama dikkat edin, alışkanlık yapabilir
  • volvo s60 2.0t
  • msansertekin kullanıcısına yanıt
    basit ilkokul denklemiyle hesaplanmıyor maalesef böyle şeyler. adamlar aylarca deneme geliştirme (ar-ge belki duymuşsundur) yapıyorlar.

    senin mantığınla v12 olan araçların arkası havada gezer. nasıl bi mantık bu?

    1.5 olarak üretilen 2010-2013 model yılları arasındakilere yazılım elektronik stabilite sistemi üzerinde güncellenmiş ve açı ayarlamaları yapılmış tabi.

    sonuç olarak, üstteki paylaşımımda ben şahsi fikrimi söylemedim. bi ara merak edip araştırıp okumuştum. yani üzerinde konuşmaya gerek duymuyorum. o araçların 2.0 ve 3.0 modellerinde yol tutuş sorunu yaşanmıyormuş.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: chrissrathfield

    basit ilkokul denklemiyle hesaplanmıyor maalesef böyle şeyler. adamlar aylarca deneme geliştirme (ar-ge belki duymuşsundur) yapıyorlar.

    senin mantığınla v12 olan araçların arkası havada gezer. nasıl bi mantık bu?

    1.5 olarak üretilen 2010-2013 model yılları arasındakilere yazılım elektronik stabilite sistemi üzerinde güncellenmiş ve açı ayarlamaları yapılmış tabi.

    sonuç olarak, üstteki paylaşımımda ben şahsi fikrimi söylemedim. bi ara merak edip araştırıp okumuştum. yani üzerinde konuşmaya gerek duymuyorum. o araçların 2.0 ve 3.0 modellerinde yol tutuş sorunu yaşanmıyormuş.


    Kime anlattığını düşünüyorsun ? Sana onların nasıl hesaplandığını burada anlatsam anlamazsın. Ar-ge'nın muhtemelen sadece adını biliyorsun, nasıl yapıldığını değil.

    Büyük motorlu süperspor araçlarda motor neden ortaya alınıyor veya şanzıman arkaya alınıyor hiç düşündün mü ? O zaman ferrari aptallık etmiş motoru sığdırmakla uğraşmakta. Öne alsın, nasılsa chrissrathfield 'ın söylediğine göre pek etkisi yok. Seni henüz keşfetmemişler ondan bu hata.

    Gelmiş bana esp programlaması diyor . Bir aracın doğal ve fiziksel dengesinden bahsediyorum ben. Aracın tutuşunu mekanik limitler belirler. Esp yardımcı programdır. Sürücünün yapması gerekenleri ondan daha hızlı yapar. Mekanik tutuş limitleri 0.8 g den yukarısına müsaade etmeyen bir araç ile esp yardımıyla 1 g yanal ivme ile viraj alamazsın.

    2.0 ve 3.0 motorlu modellerinde aracın kütlesi arttığından, unsprung/sprung mass oranı düşecektir. Bu da yol tutuşuna bir nebze katkı sağlayacaktır, hele ki süspansiyonları farklı kullanıldıysa.




  • msansertekin kullanıcısına yanıt
    ben doktorum bir dönem ikinci üni olarak fizik bölümü okumaya karar verdim ama zamansızlıktan bıraktım. benim okuduğum kitap sayısını tahmin edemezsin. senin şurda söylediğin ilkokul bilgilerini google n ilk sayfasında bile bulabiliyorum.

    gitmiş süperspor arabaları örnek vermiş. bak süper zeka.

    bmw 316i m3 ten daha iyi yol tutuyor olmalı dimi senin basit aritmatik mantığınla. daha hafif çünkü motoru

    c180 de c63 ten daha iyi viraja giriyor. biri 1600cc diğeri v8 w204 kasa 6200cc.

    firmalar da senden daha az düşünme kapasitesine sahip. en iyi mühendisler ağırlık planlaması yapamıyor, motoru büyütüyorlar ama aracı dengesizleştiriyorlar.

    yada daha basiti 2.0 megane rs yolda kayıyor durmuyor ama 1.2tce motorlu megane yapışıyor yola

    akıl ve bilgi olarak dans etmeye çalıştığın kişiye dikkat et. boş sallama




  • Şu doktorların egoları da kimsede yok. Araba satarken doktordan, tartışmaya girerken ben doktorum
  • quote:

    Orijinalden alıntı: chrissrathfield

    ben doktorum bir dönem ikinci üni olarak fizik bölümü okumaya karar verdim ama zamansızlıktan bıraktım. benim okuduğum kitap sayısını tahmin edemezsin. senin şurda söylediğin ilkokul bilgilerini google n ilk sayfasında bile bulabiliyorum.

    gitmiş süperspor arabaları örnek vermiş. bak süper zeka.

    bmw 316i m3 ten daha iyi yol tutuyor olmalı dimi senin basit aritmatik mantığınla. daha hafif çünkü motoru

    c180 de c63 ten daha iyi viraja giriyor. biri 1600cc diğeri v8 w204 kasa 6200cc.

    firmalar da senden daha az düşünme kapasitesine sahip. en iyi mühendisler ağırlık planlaması yapamıyor, motoru büyütüyorlar ama aracı dengesizleştiriyorlar.

    yada daha basiti 2.0 megane rs yolda kayıyor durmuyor ama 1.2tce motorlu megane yapışıyor yola

    akıl ve bilgi olarak dans etmeye çalıştığın kişiye dikkat et. boş sallama

    Vay be doktormuş, fizik bölümü okuyormuş. Karşında da makine yüksek mühendisi var hadi bakalım. Sanki bahsettiğin araçlarda bir tek motor değişiyormuş gibi boş konuşman yok mu beni benden alıyor. Lastik farklı, diferansiyel farklı, süspansiyonlar farklı. 316i ile m3'ün tekerlerinin farkını gördün mü ? Hadi onu boşver, hayatında hiç m3 diferansiyeli gördün mü ?

    2.0 megane rs ile 1.2 tce yi örnek vermiş Megane rs 1494 kg lsd diferansiyele sahip bir araç, 225/40/18 lastik var. Tce'de 1280 kg ağırlık var, 195/65/15 lastik var.

    Benim bahsettiğim, latitude'de 2.0 modeli ile 1.5 dci'ın tekerlerinin ebatları bile aynı. Biri 1600 kg biri 1690 kg aynı donanımda. Latitude önemli bir model değil, kimse sırf motor değişiyor diye temel parametreleri değiştirmez. Zaten aracın neredeyse tüm teknik özellikleri birebir aynı. Kimsenin latitude'deki motor değişiyor diye uzay mühendisliği yaptığı yok kafanızda boş yere yüceltmeyin. Zaten öyle yapsalar sonradan süspansiyonları değiştirmek zorunda kalmazlardı

    Seninle dans etmem sen kimsin ? Oradan buradan duymuş bir şeyler, gelmiş burada konuşuyor. Esp açı ayarıymış. Aferin iki üç tane otomobil test videosu izlemişsin. O açı ayarını neye göre yapıyorlar haberin var mı ? Söylediğim ilkokul bilgileriymiş , bump steer, roll center, sprung mass doğal frekansı, roll gradient, kpi ve kasterin kamber açısına etkisi, ackermann oranı, çift salıncakta virajda kamber değişimi, akslar üzerindeki polar ataletin aracın tutuşuna etkisi, traction circle gibi bir çok kavramı öğren sonra gel burada şekil yaparsın. Bunların hepsini tek tek açıklarım burada. Herkes bildiği işi yapacak, hastalarını bekletme, burada da bilmediğin adamlarla uğraşıp kendini daha fazla zora sokma.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi msansertekin -- 30 Ocak 2017; 12:12:48 >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: Skayn

    Şu doktorların egoları da kimsede yok. Araba satarken doktordan, tartışmaya girerken ben doktorum

    Herkesin alanı farklı. Kendi alanında iyi olabilir lakin başka alanlarda girdiklerinde çıkamayacakları tartışmalar var.
  • Ne güzel konu 2. el kavgası yok, piyasa aracı olsun daha almadan satayım ama değeri düşmesin en azda 10.000 tl kar edeyim derdi yok
  • msansertekin kullanıcısına yanıt
    ya boş konuşuyorsun. kendini de çok bir şey sanıyorsun.
    benim söylediklerimi gelmiş bana satıyor akıllı.

    benim söylediğim **latitude orjinalde 2.0 ve 3.0 olarak üretildi. Türkiye pazarına sokmak için renault türkiye 1.5 motor uygulaması istemiş. kocaman arabaya minik motor. tabi bu da araçta bir takım dengesizliklere yol açmış ama çözmüşler.
    latitude 2.0 lar gayet başarılı araçlar. 175hp 380nm tork. bi ara kullandım. e serisi mercedes gibi gidişi var. yumuşak süspansiyon ama kayma bırakma yok. **



    senin söylediğin **Benim bahsettiğim, latitude'de 2.0 modeli ile 1.5 dci'ın tekerlerinin ebatları bile aynı. Biri 1600 kg biri 1690 kg aynı donanımda. Latitude önemli bir model değil, kimse sırf motor değişiyor diye temel parametreleri değiştirmez. Zaten aracın neredeyse tüm teknik özellikleri birebir aynı.***

    **araçta yeterli düzenlemeyi yapmadan ülkede satışa başlandı. bu da 1.5 lerde denge sorunu çıkardı. sonradan çözdüler.** dedim.

    tasarımı arge yi 2.0 ve 3.0 a göre yaptıkları için onlarda stabilite sorunu yok.

    senin ilkokul seviyesi mantığına göre işlemiyor o teknik hesaplar. araçta sadece motor değişmiyor tüm sistem ağırlık dağılımı ona göre hesaplanıyor. bu araçta hesaplanmadan türkiye için 1.5 sundular.. sorun ondan kaynaklı. bunu idrak etmişsin sonunda hala inatlaşıyorsun.

    2.0 1695kg
    1.5 1425 kg

    200 kg dan daha fazla fark var. senin için bir şey ifade etmiyor.

    zaten üstte de bahsettiğim renaultun kendi açıklaması idi. o bile bir şey ifade etmemiş.

    barajı geçen üniye gidip mühendis oluyor. sonuç bu işte.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi chrissrathfield -- 30 Ocak 2017; 13:57:56 >




  • Temiz ve bakımlı bir mazda6 sizi hiç üzmeyecektir.. 3 tane mazda kullanmış biri olarak yazıyorum..
  • ''ben doktorum'' nedir olmBizene..diktir git toktorluğunu yap öyleyse..2 kelime birşeyler okumuş bir-iki tane cafcaflı kelime öğrenmiş caka satıyor
  • redbul_540 kullanıcısına yanıt
    iki kelimeyi bir araya getirip mantıklı cümle kurma yetisine sahip olmayanlar kıskançlığa girmiş. cafcaflı kelime vs. tabi günlük kullanım dağarcığı 100 kelimeyi geçmeyen senin seviyendeki akıllara garip gelecektir. kendi ezikliğine üzüleceğine anlatmak istediğini tam olarak anlatabilen kelimeleri yerli yerinde kullanabilen insanlara karşı haset beslemen acınası.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: chrissrathfield

    iki kelimeyi bir araya getirip mantıklı cümle kurma yetisine sahip olmayanlar kıskançlığa girmiş. cafcaflı kelime vs. tabi günlük kullanım dağarcığı 100 kelimeyi geçmeyen senin seviyendeki akıllara garip gelecektir. kendi ezikliğine üzüleceğine anlatmak istediğini tam olarak anlatabilen kelimeleri yerli yerinde kullanabilen insanlara karşı haset beslemen acınası.

    Aynen biz iki kelimeyi bir araya getiremeyiz,düzgün cümle kuramayız sen doktorsun en üstün sensinBir doktor ancak bu kadar ezik olabilir




  • Ford Mondeo Mk3 2.0i Ghia X der tek geçerim. Eğer eski model olması seni ilgilendirmiyorsa, imzamdaki -benimde sahip olduğum- arabayı öneririm.



    Not:Ford fanboyu değilim. İmzamdaki araba kadar güzel bir arabaya da binmedim.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • 
Sayfa: önceki 34567
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.