|
Uçak Bakım Teknisyenliği Hakkında kafama takılanlar (2. sayfa)
-
-
Hic bir dezavantaji yok arkadasim her yerde calisiliyor zaten motor bakimi diye bir yerde yok sirketimizde cok dert etme bu isleri sen guzelce isini ogren sinavlarini ver sonrasi gelir zaten hatta avantaj bile olsbilir kabin ici sana
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > -
Merhaba üniversitede uçak bakım teknisyenliği okumak istiyorum bu bolümü tercih etmemdeki en buyuk neden yurt disi hayalim olmasında dolayı sizce yurt dışında calisabilirmiyiz ? , Saygılar
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > -
Evet kendini yeterli seviyeye getirirsen gayet mümkün -
bu okula gittiniz mi? memnun musunuz? yegenim bu sene tercih yapacakquote:
Orijinalden alıntı: merthehoman
Çok Teşşekür Ederim abi cevapların için öncelikle kafama takılan bir kaç soru daha kaldı onları sormak istiyorum. İngilizcem iyi düzeyde denilebilir Cambridge üniversitesinin her yıl düzenli olarak yaptığı ingilizce sınavlarında 15 arma üzeridne 13 arma aldım fakat "speaking"im tam.
1. Yunanistan ve Türkiye'den lisans alma arasındaki farklar nedir ? ekstra bir şey fark eder mi ?
2. Sınavlar zor mudur yoksa çoğu kişinin çalışıp yapabileceği bir sınav mıdır ?
3. Bu sınavlar TOEFL benzeri ingilizce belirleyen resmi bir şey istiyor mu ?
4. Yurtdışında çalışmak için ne yapılabilir ?
Sorularım bunlar yanlışım olmuşşa affola,
Teşekkür Ederim
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > -
https://seyruseferim.com/category/kariyer/
Merhabalar,
Tam olarak tek tek sorunun cevabı olmasa da, ben de sektörde bir havacı olarak bu kariyer sayfasını hazırladım. Teknisyenlik, dispeçerlik, pilotluk, load masterlık derken havacılıkta ki meslek kalemlerine yer vermeye çalıştım. Umarım yararlı olur. -
Öncelikle merhaba lisanslar ile ilgili kafamda soru işaretleri var şuan Bağcılar mesleki ve teknik anadolu lisesi uçak gövde motor da okuyorum mezun olduktan sonra bir bakım hangarında 3 yıl çalıştıktan sonra gerekli modül ve dil yeterlilik sınavlarını nerede nasıl olacağım onları olduktan sonra onların belgelerini nereye sunup lisansımı alabilirim cavaplarınız için şimdiden teşekkürler.
< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi B1 lisans -- 6 Temmuz 2021; 19:42:39 >
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > -
Merhaba, İstanbul Üniversitesi Uçak Teknolojisi bölümünden mezun oldum ve şu an ne yapmam gerektiği hakkında hiç bir fikrim yok. Araştırdımda hiç bir sonuç bulamıyorum. Lisansları almam için tecrübe edinmem gerekiyor, tecrübe edinmek için çalışmam ama iş aradığım zaman tecrübe isteniyor. Ben ne yapacağım hiç bilmiyorum. Bu sektörde çalışan kişiler bana önderlik edebilir mi? Şunu yapabilirsin bunu yapabilirsin diye. Yardımlarınız bekliyorum şimdiden teşekkürler :)
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > -
quote:
Orijinalden alıntı: Yagmuralaca
Merhaba, İstanbul Üniversitesi Uçak Teknolojisi bölümünden mezun oldum ve şu an ne yapmam gerektiği hakkında hiç bir fikrim yok. Araştırdımda hiç bir sonuç bulamıyorum. Lisansları almam için tecrübe edinmem gerekiyor, tecrübe edinmek için çalışmam ama iş aradığım zaman tecrübe isteniyor. Ben ne yapacağım hiç bilmiyorum. Bu sektörde çalışan kişiler bana önderlik edebilir mi? Şunu yapabilirsin bunu yapabilirsin diye. Yardımlarınız bekliyorum şimdiden teşekkürler :)İşe girmeye bakın ilanları takip edin. Bu iş için yapacak başka bişey yok tecrübe edinmek için en azından. Yurtdışı mevzularını kovalayabilirsiniz belki. Sektör ölü durumda ama yeni ilan açacaklarını düşünüyorum ben ama henüz değil ve çok yığılma var maalesef.
-
15 yıllık uçak bakım astsubayı olarak hava kuvvetlerinde fiilen çalışıyorum. Jet motor teknisyeni olarak görev yapıyorum. Bu easa sertifikası nasıl alınır. Bana yol gösterecek biri var mı rica etsem 🙄🙄Sivil sektöre geçiş bizim için çok mu zordur
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > -
İlk önce hava kuvvetlerinden ayrılıp sivil bir şirkette minimum 3 yıl deneyim kazanman gerekiyor hocam EASA lisansı için gerekliliklerden birisi 3 yıllık logbook kaydı.
Daha sonra bir kuruluştan EASA için yaklaşık modül sınavlarını vermen gerekli.
Biraz zahmetli iş bence askeriyede devam etsen senin için çok daha iyi olur şimdi orda kralsindir sivile gelirsen pek rahat edemezsin ayrica başlangıçta kavun muamelesi görüp düşük bir ücrete çalışmak zorunda kalırsın.
< Bu ileti Android uygulamasından atıldı > -
Anladım istanbul da sinerji havacılık diye bi şirket ile görüştüm. Öncelikli easa için modül sınavlarını verip daha sonra sivil havacılık da şirketlere başvuru yapabilirsin demişti. Öncelikli 3 yıllık logbook gerekli diyorsunuz yani
Ortalama başlangıç için maaş nedir sizce. Bu sektörde iseniz farazi bi fiyat nedir acaba
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > -
Merhaba. Eskişehir Teknik Üniversitesinde ugmb okuyorum. Modülleri veremedim onun yerine 7-11-15-17 modüllerini verip kredilendirmeyi düşünüyorum. Birkaç sorum var cevaplarsanız sevinirim.
1- kredilendirme yapmadan önce dört modülü de vermek gerekiyor mu yoksa kredilendirme yaptıktan sonra da verebilir miyim bu modülleri?
2- Pratik eğitim kayıt defteri dolduruyorum ama kredilendirdiğim için bir işe yarayacak mı bu defter?
3- İngilizce için işe giriş öncesi/işe giriş sonrası tavsiyeleriniz nelerdir?
Şimdilik aklıma gelenler bunlar. Teşekkürler.
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > -
Öncelikle herkese merhabalar. Yaklaşık 4 yıl ölü taklibi yaparak hiç dönmedi konuya :D. Şu an mezun oldum küçük bi MRO'da planlama bölümünde işime başladım yakın vakitte alım olursa airliner ya da başka firmalara mekanik olarak başvurmak düşünüyorum(B1 mezunuyum). 4 yılda kendimi baya geliştirdim Sırbistan/Belgrad'da 14 günlük bi staj tecrübem de oldu. Şu an gelecekte tek sıkıntı yaşayacağım mevzu 4 yıllık üniversite gövde motor mezunu olmamam olacak gibi gözüküyor, ama lisans tip aldıktan sonra bu konuda da çok kafamın ağrıyacağını düşünmüyorum. Bu konuda her kafadan farklı bir ses çıkıyor şu an bence mantıklı olan genç yaşta C/S olup yoluma bakmam güçlü referanslarım ve tecrübem de olduktan sonra bu konuda çok sıkıntı yaşayacağımı düşünmüyorum fakat kafam hala karışık. Oturduğum ilde uçak teknolojisi olmadığı için 2 yıllık da okuyamıyorum bi yandan çalışıcam çünkü onun yerine otomotiv teknolojisi bölümü yazdım eğer ileride çok sıkıntı çekersem des ile 4 yıllık gövde motor tercihi yaparım diyorum. Şartlar şu an benim için karmaşık ilerliyor. Üniversite lise kavgasından kafamı alamıyorum açıkçası bu konuda yardım edebilecek büyüklerime teşekkür ederim. Onun dışında şu anki tecrübelerimle öğrenci arkadaşlarıma elimden geldiğince yardımcı olmak isterim.
İyi forumlar
-
Efendim bir kac sorum olacaktı lütfen cevaplama imkanınız olursa çok sevinirim.Ben şuan ford otosan otomativ teknolojisi 1.sinif ogrencisiyim ama istanbul cerrahpaşa üniversitesi uçak teknolojisine geçiş yapmak istiyorum çünkü hayalim bu yönde çok büyük.Bu bölümden iş imkanım olur mu kendimi kanıtlarsam ingilizcem güzel cok hırslı biriyim sadece geçiş yapmadan önce iş imkanlarını öğrenmem gerek bu sektörde.Cevaplarsanız çok memnun olurum 😊
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > -
Merhaba ben de bu sene sonu mezun olduğunuz okula yatay geçişle geçmek istiyorum.Ne durumdasınız?Iş bulmak kolay oldu mu? Geçmemi önerir misiniz yardımcı olursanız cok sevirinirim
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > -
Merhaba bir kac sorum olacaktı. Ben yatay geçişle istanbul cerrahpaşa üniversitesi uçak teknolojisine geçmek istiyorum bu sene sonunda.Ingilizcemde kendime cok güveniyorum ve seviyorum da.Bu bölüm bittiğinde iş bulma olasılığım nasıl çevremde yorumlar olumsuz yönde. Hayalim havacılık yönünde olduğu için geçiş yapmak istiyorum fakat iş olanağı konusu beni çok darlıyor ve hicbir yerde bu konu hakkında doğru dürüst yorum bulamadım.Sizde sektörün içinden olduğunuz icin ozellikle size de sormak istedim. Lütfen bana yardımcı olursanız çok memnun olurum efendim.
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
Bu mesaj IP'si ile atılan mesajları ara Bu kullanıcının son IP'si ile atılan mesajları ara Bu mesaj IP'si ile kullanıcı ara Bu kullanıcının son IP'si ile kullanıcı ara
KAPAT X