Şimdi Ara

Unity IEnumerator Kullanımı

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
6
Cevap
0
Favori
514
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 1
Giriş
Mesaj
  • Merhaba.

    Bir metin tabanlı oyun üzerinde çalışıyorum.



    static StoryBlock block3 = new StoryBlock("Yanlış");

    static StoryBlock block2 = new StoryBlock("Doğru", block4);

    static StoryBlock block1 = new StoryBlock("1+1=?", "2", "3", block2);


    bu örnek kod mantığı ile bir oyun yazıyorum. Ama cevaplar arası gerçekçi olması açısından biraz zaman geçsin istiyorum. (Çünkü kullanıcı bir haberleşme ara yüzü kullanıyor olacak.) Örneğin sen cevap butonuna bastığında cevabın doğru mu yanlış mı olduğunu görmeden önce 1 - 2 sn falan bekle istiyorum. Bunu sağlamak için private IEnumerator coroutine; kullanmayı denedim. Ama sonuç alamadım. Bulduğum çalışma videolarında benim kullanmak istediğim haliyle açıklamıyorlar. Kendi mantığımla yapmaya çalıştım ama olmadı.

    Biri yardımcı olabilir mi?








  • private IEnumerator BirazBekle(int x){

    // önce ne yapacaksan


    yield return new WaitForSeconds(x); // x saniye kadar bekle


    // bekledikten sonra ne yapacaksan



    }

  • Teşekkür ederim taklacisaklaban...

    Son bir soru sormama izin ver.


    static StoryBlock block3 = new StoryBlock("Yanlış");

    static StoryBlock block2 = new StoryBlock("Doğru", block4);

    static StoryBlock block1 = new StoryBlock("1+1=?", "2", "3", block2);


    Yukarıdaki block1 textinin (örneğin) mavi olmasını, Block2 textinin ise beyaz olmasını istiyorum. Aynı zamanda block1 deki "2"ve "3" seçeneklerinin kalın punto olmasını istiyorum. İnternette baktım ama muhtemelen kendi beceriksizliğimden bulamadım. Yukarıdaki kodlara ekleyebileceğim haliyle hangi renk ve yazı düzeni ekleyebilirim. Olmasını istediğim örnek aşağıda.



    Soru: 1+1=?

    Seçenekler: 2 - 3

    Cevap1: Doğru

    Cevap2: Yanlış



    Unity ekranına bu şekilde yansımalı.


    Yardımcı olursan çok makbule geçer.

    Şimdiden teşekkür ederim.





  • quote:

    Orijinalden alıntı: Kromozom1

    Teşekkür ederim taklacisaklaban...

    Son bir soru sormama izin ver.


    static StoryBlock block3 = new StoryBlock("Yanlış");

    static StoryBlock block2 = new StoryBlock("Doğru", block4);

    static StoryBlock block1 = new StoryBlock("1+1=?", "2", "3", block2);


    Yukarıdaki block1 textinin (örneğin) mavi olmasını, Block2 textinin ise beyaz olmasını istiyorum. Aynı zamanda block1 deki "2"ve "3" seçeneklerinin kalın punto olmasını istiyorum. İnternette baktım ama muhtemelen kendi beceriksizliğimden bulamadım. Yukarıdaki kodlara ekleyebileceğim haliyle hangi renk ve yazı düzeni ekleyebilirim. Olmasını istediğim örnek aşağıda.



    Soru: 1+1=?

    Seçenekler: 2 - 3

    Cevap1: Doğru

    Cevap2: Yanlış



    Unity ekranına bu şekilde yansımalı.


    Yardımcı olursan çok makbule geçer.

    Şimdiden teşekkür ederim.

    HTML kodlarıyla renk ve kalınlık verebilirsiniz Unity'de textlere.


    Detaylı bilgi şu linkte var: https://docs.unity3d.com/Packages/com.unity.ugui@1.0/manual/StyledText.html





  • Fulton F kullanıcısına yanıt
    Teşekkür ederim. :)

    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
  • Yapay Zeka’dan İlgili Konular
    Daha Fazla Göster
    
Sayfa: 1
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.