Merhaba. Bir metin tabanlı oyun üzerinde çalışıyorum. static StoryBlock block3 = new StoryBlock("Yanlış"); static StoryBlock block2 = new StoryBlock("Doğru", block4); static StoryBlock block1 = new StoryBlock("1+1=?", "2", "3", block2); bu örnek kod mantığı ile bir oyun yazıyorum. Ama cevaplar arası gerçekçi olması açısından biraz zaman geçsin istiyorum. (Çünkü kullanıcı bir haberleşme ara yüzü kullanıyor olacak.) Örneğin sen cevap butonuna bastığında cevabın doğru mu yanlış mı olduğunu görmeden önce 1 - 2 sn falan bekle istiyorum. Bunu sağlamak için private IEnumerator coroutine; kullanmayı denedim. Ama sonuç alamadım. Bulduğum çalışma videolarında benim kullanmak istediğim haliyle açıklamıyorlar. Kendi mantığımla yapmaya çalıştım ama olmadı. Biri yardımcı olabilir mi? |
Unity IEnumerator Kullanımı
-
-
private IEnumerator BirazBekle(int x){
// önce ne yapacaksan
yield return new WaitForSeconds(x); // x saniye kadar bekle
// bekledikten sonra ne yapacaksan
}
-
Teşekkür ederim taklacisaklaban...
Son bir soru sormama izin ver.
static StoryBlock block3 = new StoryBlock("Yanlış");
static StoryBlock block2 = new StoryBlock("Doğru", block4);
static StoryBlock block1 = new StoryBlock("1+1=?", "2", "3", block2);
Yukarıdaki block1 textinin (örneğin) mavi olmasını, Block2 textinin ise beyaz olmasını istiyorum. Aynı zamanda block1 deki "2"ve "3" seçeneklerinin kalın punto olmasını istiyorum. İnternette baktım ama muhtemelen kendi beceriksizliğimden bulamadım. Yukarıdaki kodlara ekleyebileceğim haliyle hangi renk ve yazı düzeni ekleyebilirim. Olmasını istediğim örnek aşağıda.
Soru: 1+1=?
Seçenekler: 2 - 3
Cevap1: Doğru
Cevap2: Yanlış
Unity ekranına bu şekilde yansımalı.
Yardımcı olursan çok makbule geçer.
Şimdiden teşekkür ederim.
-
quote:
Orijinalden alıntı: Kromozom1Teşekkür ederim taklacisaklaban...
Son bir soru sormama izin ver.
static StoryBlock block3 = new StoryBlock("Yanlış");
static StoryBlock block2 = new StoryBlock("Doğru", block4);
static StoryBlock block1 = new StoryBlock("1+1=?", "2", "3", block2);
Yukarıdaki block1 textinin (örneğin) mavi olmasını, Block2 textinin ise beyaz olmasını istiyorum. Aynı zamanda block1 deki "2"ve "3" seçeneklerinin kalın punto olmasını istiyorum. İnternette baktım ama muhtemelen kendi beceriksizliğimden bulamadım. Yukarıdaki kodlara ekleyebileceğim haliyle hangi renk ve yazı düzeni ekleyebilirim. Olmasını istediğim örnek aşağıda.
Soru: 1+1=?
Seçenekler: 2 - 3
Cevap1: Doğru
Cevap2: Yanlış
Unity ekranına bu şekilde yansımalı.
Yardımcı olursan çok makbule geçer.
Şimdiden teşekkür ederim.
HTML kodlarıyla renk ve kalınlık verebilirsiniz Unity'de textlere.
Detaylı bilgi şu linkte var: https://docs.unity3d.com/Packages/com.unity.ugui@1.0/manual/StyledText.html
-
Teşekkür ederim. :)
< Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
Bu mesaj IP'si ile atılan mesajları ara Bu kullanıcının son IP'si ile atılan mesajları ara Bu mesaj IP'si ile kullanıcı ara Bu kullanıcının son IP'si ile kullanıcı ara
KAPAT X