Acer Nitro 5 alınır mı?
Merhaba arkadaşlar. Aşağıdaki laptop oyun oynamak, unreal engine 4 ve basit grafik tasarım için yeterli mi? Bulunduğum yerde bilgisayarcı yok. Eski bilgisayarımın ekran kartı bozuldu. Ekran kartı fiyatları neredeyse bilgisayar fiyatı kadar olmuş. Amazondan masaüstü sistemlere baktım. Toplama sistemlerde ya 1030 ti ya da radeon vega 7 ekran kartları var. O yüzden direkt eledim. Sonra karşıma aşağıdaki laptop çıktı. Bütçemi biraz aşıyor ama eğer "al bunu. rahat rahat oyun oynarsın" derseniz şansımı zorlayabileceğimi düşünüyorum.
Lütfen masaüstü al demeyin çünkü amazon da önceden de dediğim gibi düzgün bir şey bulamıyorum.
Şimdiden teşekkürler...
Acer Nitro 5 AN515-44 - Laptop Gaming 15.6" Full HD 144 Hz
- AMD Ryzen 7 4800H
- 16 GB DDR4 3200MHz Memory
- 512GB PCIe NVMe SSD
- NVIDIA GeForce GTX 1650 4GB
- ddr4 sdram
- Ekran Boyutu: 15.6 inches
Brk ve o2b ekran kartları arasındaki farklar nelerdir?
Merhaba.
Ekran kartım bozuldu ve acilen ekran kartı almam gerekiyor. Hesaplarıma göre çalışmak ve oyun oynayabilmek için en azından GT 1030 işimi görüyor. Malumunuz maddi olarak da GT1030 üzerine çıkamıyorum. O yüzden internetten fiyatlara bakayım dedim ve 2 kart dikkatimi çekti. ASUS GT 1030 2 GB brk GDDR5 diğeri ise ASUS GT 1030 2 GB o2b GDDR5. aralarında bayağı bir fiyat farkı var. Brk olan çok daha pahalı. Ama aralarındaki farkı bir tür anlayamadım. Web ve grafik tasarım ile uğraşıyorum. Oyun olarak ise GTA V ve Rainbow Six: Siege gibi oyunlar oynuyorum. Önceki kartım AMD Radeon R9 200 serisiydi. Elbette yüksek performans almıyordum ama rahat rahat oyun oynayabiliyordum. İşlemcim AMD FX 8120 8 Core. Uzun lafın kısası. Bütçem oldukça düşük. Ama 1030 seviyesi bir kart alabiliyorum. Zorlasa da yukarıda bahsettiğim ASUS GT 1030 2 GB brk GDDR5 seviyesine çıkabilirim. Biri bana aralarındaki farkı söyleyebilir mi? Ya da başka bir modele mi bakmalıyım? Lütfen. Bilen birinin yardımına ihtiyacım var.
Unity IEnumerator Kullanımı
Merhaba.
Bir metin tabanlı oyun üzerinde çalışıyorum.
static StoryBlock block3 = new StoryBlock("Yanlış");
static StoryBlock block2 = new StoryBlock("Doğru", block4);
static StoryBlock block1 = new StoryBlock("1+1=?", "2", "3", block2);
bu örnek kod mantığı ile bir oyun yazıyorum. Ama cevaplar arası gerçekçi olması açısından biraz zaman geçsin istiyorum. (Çünkü kullanıcı bir haberleşme ara yüzü kullanıyor olacak.) Örneğin sen cevap butonuna bastığında cevabın doğru mu yanlış mı olduğunu görmeden önce 1 - 2 sn falan bekle istiyorum. Bunu sağlamak için private IEnumerator coroutine; kullanmayı denedim. Ama sonuç alamadım. Bulduğum çalışma videolarında benim kullanmak istediğim haliyle açıklamıyorlar. Kendi mantığımla yapmaya çalıştım ama olmadı.
Biri yardımcı olabilir mi?
Unity TextUI yazı kalitesi sorunu
Merhaba,
Amatör olarak Unity kullanıyorum. Aslında bir temelim vardı ancak uzun zamandır hiç başına oturup bir proje ile ilgilenemedim. Dün ise uzun zamandır üzerinde kafa yorduğum senaryomu bitirip Metin Tabanlı oyun yapmaya başladım. Aslında herşey hazır ama oyunun girişinde bir hikaye betimlemem gerekiyor. Ancak TextUI ile yazdığım metin ne yaparsam yapayım çok bozuk kaliteli çalışıyor. Metni büyütmek yazıyı okunur yapsa da hala bozuk bir çözünürlükte görüntüleniyor. TextMeshPro kullandığımdaysa yazdığım kodlarla birlikte kullanamıyorum. Kısacası TextUI ile yapmayı biliyorum diyelim. İnternette bu soruna dair bir çözüm de bulamadım. Bu engeli aştığım taktirde oyun temelde tamamlanmış olacak. Yardıma ihtiyacım var. Biri söyleyebilir mi TextUI ike yazılan bir metin neden bu kadar bozuk olur ya da nasıl okunur hale getirebilirim?
Şimdiden teşekkür ederim. Saygılar.
Son Giriş: 2 yıl önce
Son Mesaj Zamanı: 2 yıl
Mesaj Sayısı: 17
Gerçek Toplam Mesaj Sayısı: 17
İkinci El Bölümü Mesajları: 0
Konularının görüntülenme sayısı: 2.348 (Bu ay: 31)
Toplam aldığı artı oy sayısı: 1 (Bu hafta: 0)
En çok mesaj yazdığı forum bölümü: Oyun Geliştirme - Oyun Motorları