Şimdi Ara

Unity ileriye doğru zıplamak

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
3
Cevap
0
Favori
369
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 1
Giriş
Mesaj
  • Unity de space tuşuna bastığımda karakterin ileriye doğru zıplamasını istiyorum.Karakteri zıplatmak kolayda ileriye doğru zıplatamıyorum.Fizikteki eğik atışlar gibi karakterin havada yarım daire çizip yere konmasını istiyorum.
    Unity ileriye doğru zıplamak
    Bu resimde olduğu gibi.Yardım edebilecek varmı ?



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Mr.Solitude -- 19 Kasım 2019; 11:37:52 >



  • Bunu ben de merak ediyorum. Biraz araştırdım 1-2 şey var da tam aynı şey değil gibi. Karakterin transformuna yere dik değil de mesela 45 derecelik açıyla bir kuvvet uygulatırsak belki olabilir.

    "vector = Quaternion.Euler(0, -45, 0) * transform.forward;;"

    şu fonksiyonla zıplama tuşuna basıldığında ileri doğru yere göre 45 derecelik açıyla bir vektör oluşturup bu vektörü de AddForce veya velocity ile zıplama gücünle çarpıp zıplatabilirsin. Denemedim ama kesin sonucunu bilemem.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Fulton -- 24 Kasım 2019; 2:16:22 >
  • Yapay Zeka’dan İlgili Konular
    Daha Fazla Göster
    
Sayfa: 1
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.