demek istediğim box collider 2d ekliyorum is triger yapıyorum ilk değidiğimde oluyor bunu bool değişkenine bağladım değince trur yapıyor fakat değmeyince false yapamadım ne yapmam gerekli ayrıca karenini içerisinde olduğum her süre bunu kontrol etmesini istiyorum bazen silahı yere atıyorum karakterli biraz haraket ettiğimde silahı ele alıyorum yoksa algılamıyor temas ettiğini? |
Unity Temas ettiğim objeyi sürekli olarak algılatma
-
-
OnTriggerEnter -> dokunduğu anın geribildirimini yapar
OnTriggerStay -> dokunduğu anı, ve dokunmaya devam ettiğinin geribildirimini yapar.
OnTriggerExit -> Dokunmayı bıraktığı anın geri bildirimini yapar.
-
public void OnTriggerStay2D(Collider2D temas)
{
if (temas.gameObject.tag == "Player")
{
temasediyormu = true;
}
}
public void OnTriggerExit2D(Collider2D temas)
{
if (temas.gameObject.tag != "Player")
{
temasediyormu = false;
}
}
hocam böyel bir kod yazdım fakat false olasmı için girdiğim doktadan geri çıkmam gerekiyor karenın herhangi bir yüzeyinden çıkarsam kabul etmiyor box collider 2d kullanıyorum karede
-
Nasıl bir oyun yaptığını bilmediğim için kafamda şekillenmiyor bir şey.
Alıntı
metni:temas.gameObject.tag != "Player" Şu kısmın != yerine == olması gerekmiyor mu zaten? Öyle değilse, yazdığın koda göre, Player tagli olan obje zaten hiç bir şekilde tekrar false olamaz.
< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Cruella -- 2 Şubat 2021; 23:42:41 > -
evey hocam hakklıymışsınız tek sorun ünlemmiş kareden çıkınca çalışacağını düşünüp eşit değilse yapmıştım şuan düzeldi sağolun :)
Bu mesaj IP'si ile atılan mesajları ara Bu kullanıcının son IP'si ile atılan mesajları ara Bu mesaj IP'si ile kullanıcı ara Bu kullanıcının son IP'si ile kullanıcı ara
KAPAT X