Şimdi Ara

Microsoft, Unreal Engine 5 ile birden fazla yeni Halo oyunu üzerinde çalışıyor

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
3 Misafir - 3 Masaüstü
5 sn
9
Cevap
0
Favori
253
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
2 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 1
Giriş
Mesaj

  • Microsoft'un amiral gemisi Xbox oyunu Halo, önemli bir değişim sürecine girdi. Şirketin 2012'den bu yana Halo serisinin yapımcısı olan 343 Industries, artık "Halo Studios" adıyla yoluna devam edecek. Ancak bu değişiklik sadece bir isim değişikliği değil; Halo'nun geleceğini şekillendirecek önemli bir dönüşüm. Aktarılanlara göre stüdyo halihazırda birden fazla Halo oyunu üzerinde çalışıyor.



    Halo için Unreal Engine 5'e geçildi



    Halo Studios, kendi bünyesinde geliştirdiği Slipspace oyun motorunu terk ederek, Epic Games'in güçlü oyun motoru Unreal Engine 5'e geçiş yapıyor. Bu karar, stüdyonun daha hızlı, daha verimli ve daha yenilikçi oyunlar üretmesine olanak tanıyacak. Halo Studios'un Sanat Direktörü Chris Matthews, bu değişikliğin nedenine dair açıklamalarda bulundu. Slipspace motorunun Halo Infinite için geliştirildiğini, ancak temelinde 2001 yılında Bungie tarafından geliştirilen Blam motorunun izlerini taşıdığını belirtti. Matthews, “Slipspace’in bazı bileşenleri neredeyse 25 yıllık. Her ne kadar 343 sürekli geliştiriyor olsa da, Epic'in bir süredir geliştirmekte olduğu Unreal'ın Slipspace'te kullanamadığımız yönleri var. Bunları Slipspace kopyalamaya çalışmak çok fazla zaman ve kaynak gerektirirdi” ifadelerini kullandı.




    Stüdyonun Unreal Engine 5 ile gerçekleştirdiği ilk proje olan Project Foundry, yeni bir Halo oyunu veya bir teknoloji demosu değil; ancak bir oyun kadar detaylı ve özenli bir çalışma. Ekip, bu projeyle Halo ortamlarının hissini taklit edip edemeyeceklerini görmeyi amaçlıyor. Proje, üç farklı ortamda geçen deneysel bir çalışma olarak tanımlanıyor. İlk ortam, ağaçlarla dolu klasik bir Halo mekânında Master Chief’in iki Covenant Elite ile savaştığı bir sahneyi içeriyor. İkinci ortam, kış temalı bir bölge sunarken, son ortam ise Flood uzaylıları tarafından harap edilmiş bir yer olan Blightlands’ı gözler önüne seriyor.



    Ayrıca Bkz.Halo Infinite'e Kasım Ayında Üçüncü Şahıs Modu Geliyor



    Her ne kadar Halo Studios'un bir sonraki oyununun çıkışına daha uzun bir zaman olsa da, stüdyo şu an birden fazla Halo oyunu üzerinde çalışıyor. Stüdyonun başındaki isim Pierre Hintze, Unreal Engine 5’e geçişin, yeni deneyimler yaratmada daha yüksek kalitede ve çoklu projelere odaklanmalarına imkân tanıdığını belirtti.






    Kaynak:https://wccftech.com/halo-has-multiple-projects-on-the-way-made-with-unreal-engine-5/
    Kaynak:https://www.halowaypoint.com/news/a-new-dawn







  • ekran kartı belleklerin yüksek olması gerek
    nvidia rtx5060 gene 8gb çıkarıyo :S

  • Keşke Starfield de Unreal Engine ile tasarlansaydı da bu kadar kötü grafiklerde ve oynanışta olmasaydı. Eski oyun motorunda direttiler geldikleri nokta da oyuncular memnun değil. Yöneticileri ısrarla bunu kabullenmiyor. Bethesda'nın da Unreal Engine'e geçmesi temennisiyle...

  • huseyincarnege kullanıcısına yanıt
    oha bu doğru mu? :/

  • Kendine_Antagonist kullanıcısına yanıt
    Microsoft, Unreal Engine 5 ile birden fazla yeni Halo oyunu üzerinde çalışıyor
  • Oyun değil Dizinin 3.cü serisinin gelmesini istiyoruz. Pat diye kesip attılar daha Master Chefin gideceği çok yol var bi sona vardırmadan bitirmek nasıl bi işe saygıdır ve değer göstermektir hiç anlamış değilim birşeye başlamışsanız sonunuda getirirsiniz bu konuda Senarist ve Yönetmen sınıfta kaldı umarım seriyi devam ettirirler...

  • euludag kullanıcısına yanıt

    Starfield'ın motoru yapmak istediği görev için uygun değildi. Ama bunun planı yapılırken UE5 etrafta da yoktu.


    Bence Star Citizen gibi oyuna özel oyun motoru yapmalılardı veya Mass Effect gibi evreni küçültüp Skyrim tarzı küçük ama hikayesi bol alanlar olmalı idi. Bu oyunu dizayn eden ciddi anlamda işten anlamayan biri bence.


    Prosedürel içerik üretimi denilen olayı tamamen hikaye üretimi ve içerik üretimi için kullanmak devasa bir hata. O kadar ders alınacak oyun varken hala daha aynı hatayı yapmak, Bethesda'da işlerin kötüye gittiğini gösteriyor. TES6 için endişeleniyorum açıkcası.

  • Yapay Zeka’dan İlgili Konular
    Daha Fazla Göster
  • huseyincarnege kullanıcısına yanıt

    rezillik şuna bak utanmasalar clock hızlarına da dokunmayacaklarmış Microsoft, Unreal Engine 5 ile birden fazla yeni Halo oyunu üzerinde çalışıyor 

  • 
Sayfa: 1
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.