|
Bildirim
Keşke Starfield de Unreal Engine ile tasarlansaydı da bu kadar kötü grafiklerde ve oynanışta olmasaydı. Eski oyun motorunda direttiler geldikleri nokta da oyuncular memnun değil. Yöneticileri ısrarla bunu kabullenmiyor. Bethesda'nın da Unreal Engine'e geçmesi temennisiyle...
|
|
|
|
|
|
Starfield'ın motoru yapmak istediği görev için uygun değildi. Ama bunun planı yapılırken UE5 etrafta da yoktu. Bence Star Citizen gibi oyuna özel oyun motoru yapmalılardı veya Mass Effect gibi evreni küçültüp Skyrim tarzı küçük ama hikayesi bol alanlar olmalı idi. Bu oyunu dizayn eden ciddi anlamda işten anlamayan biri bence. Prosedürel içerik üretimi denilen olayı tamamen hikaye üretimi ve içerik üretimi için kullanmak devasa bir hata. O kadar ders alınacak oyun varken hala daha aynı hatayı yapmak, Bethesda'da işlerin kötüye gittiğini gösteriyor. TES6 için endişeleniyorum açıkcası. |
rezillik şuna bak utanmasalar clock hızlarına da dokunmayacaklarmış |