Şimdi Ara

UPS KARGO VE ASUS SMS İNFOCOM İST TEKNİK SERVİS REZİLLİĞİNİN SON HALİ (2. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir (1 Mobil) - 1 Masaüstü1 Mobil
5 sn
27
Cevap
1
Favori
4.755
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 12
Sayfaya Git
Git
Giriş
Mesaj
  • sayın fatih 211 nickli arkadaş sen buraya daha hiçbirşey yazma cevap verme yarardan çok zararın dokunur oluyor çünkü neye niye ne için hizmet ettiğin belli belli belli de oldu direk olarak Asus Sms İnfocom'a bu tescil alacak neredeyse o kadar ileri gideyim bak arkadaş zaten daha hizmet numarasını dahi alamadım onarım takibi için vsvsvs ürün elime geri ne zaman ulaşacak diye onu daha bile bilmiyorum ama sen yazma hep zarar hep konu kirliliği=Fatih211 yazarsan da doğru dürüst yardımcı olacaksan yaz yoksa öyle konuyu tam olarak okumayıp başı boş gelişigüzel şeyler yazma aksi halde engel yiyeceksin veya moderatörlere seni şikayet edeceğim.




  • blueassassin B kullanıcısına yanıt
    Beni şikayet etmek ve engellemek senin hur iraden ve hakkın istediğin gibi kullanabilirsin.Arayamıyorsan pmden ulaşırsan yardımcı olmaya çalışırım en azından niye almadıklarını öğreniriz.Onun dışında benim bir bağlantım falan yok tesaduf mu diye şu yuzden sordum;bugune kadar forumda garantinin bitmesine 1 ay kaldı kartı nasıl bozarım diye konu açan adamlar da oldu.Servis kabul etmedi diye yazınca böyle bir durum mu var diye merak ettim.Anakartını sms'e gönderip tertemiz geri alanlar ve bunu konu olarak yazanlar da oldu.Sen hem arayamıyorsun sonra maile cevap gelmedi diye firma ve asustan şikayet ediyosun.
  • blueassassin B kullanıcısına yanıt
    Kısa kısa ve paragraflara ayırarak yazarsan, daha rahat okuruz.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: false shepherd

    Kısa kısa ve paragraflara ayırarak yazarsan, daha rahat okuruz.

    hmm bunu değerlendirecim dostum önerin için teşekkürler.ve bu arada şunu da belirteyim ürünü teslim almışlar ups kargo'nun sitesine çok geç geçmiş herhalde öyle sanıyorum internet sitelerinde bir sorun var ups kargo'nun dün alınmış olarak görünüyor saat 13.xx civarı ancak ürünü aldıklarında ben ups den saat 15.00 16.00 'A kadar dün kontrol ettim herhangi bir gelişme yoktu sonradan baktım yani bügün sabah falan ürün'ü almışlar herhalde oradaki bir hanımefendi yani daha asus'tan email adresime herhangi asus paralel'den de normal sms infocom 'dan da değişim olacağına dair bir email gelmedi ve herhalde sanıyorum ki yine ve gene değiştirmeyecekler ürünü ancak onarırlar veya onarmaya kalkışırlar kaldı ki o nu da tam anlamıyla layıkıyla yapamıyorlar tam onarmadan gönderiyorlar tamir edildi gibi ibarelerle ve sadece bios atıyorlar yani açılmama sorunu 'nu giderip gönderiyorlar eee ne oldu şimdi geriye kalan 3 arıza veya hata veya sorun ne derseniz deyin bunlar da arızadır kimse de arıza veya hatalı bir sorun değildir diyemez çünkü açıkça ve açık açık belli sorunun anakart'da olduğu neuse garanti yarın bitiyor ve ben şubat'ın 27'sinde ups kargo 'ya teslim etmiştim ürünü yani anakartı onlara taaaa dün geçmiş yani 03.03.2015'de ellerine geçmiş ben burada ups kargo'da da işgüzarlık olduğu kanısındayım neden bu kadar geç teslimat yapıyorlar sonuçta yaptıkları yer bir kuruluş şirket kişi değil bireysel değil bulunamayacak bir yerde değil müşteri de değildir.kurumsal bir şirkete bu kadar geç yapmaları ve asus la anlaşmaları olmaları beni tereddüt'e düşürüyor ve paranoyaklaştırıyor ama yine o paranoyaklık doğru söylüyor bunu adım gibi biliyorum dostlar sonuçları yine buraya yazacağım garanti 'si bitse bile buradan tüm gelişmeleri gelişme gelişme yazacağım bu kişiliksiz asus sms infocom teknik servislerinin anakartı tam onarmadan geri göndermezler umarım bu sefer de eğer aynısını yapacak olurlarsa da kendileri biliyor davamı açtım garantisi bitmeden nasıl olsa ben rahatım için rahat herkese iyi günler ve 3100 küsür lira tl altındakilere tüketici hakları kaymakamlığı bakıyor bunu da unutmayın fiyat üst limit hakkında tam bir bilgim yok ama aldığınız ürün 3000 lira tl 'nin altındaysa tüketici hakları bulunduğunuz yerin kaymakamlığın 'da olmak zorundadır ve bakmak zorundadırlar arkadaşlar şimdiden herkese iyi günler dilerim.


    Ve sana da türkiyedeki tüm servislerin eğer Sms İnfocom gibiyse koskoca bir Asus demek ki bu kadar değersiz bir şirketmiş o tv lerde ki reklamlara sakın aldanmayın diğer markaları şuan için bilemem ama APPLE VE ASUS ' DA oldu şuana kadar başıma gelenler ve 2 firmada haksız olduklarını bile bile bir tüketici den etkilenmemek adın bastıra bastıra devam ediyorlar ama ben tüketici olarak haklıyım demiyorum haklı olduğum için tüketici olarak ben haklıyım diyorum haaa tüketici haksız olur mu seyrek de olsa o da olur ama size şunu söyleyeyim bu oran şuandaki istatistikler'e göre bence türkiye' de 100/ 5-6 'yı geçmez tüketicinin haksız olduğu durumlar yani başka bir deyişle 100/95 oranlarla firmalar haksızdır çoğu elektronik konularda bu böyle olduğu şuana kadar değişmeden ilerliyor ve devam ediyor.tüketici olarak bilinçlenmemiz gerekiyor ve biliçlenin ve de bilinçlendirin.




  • Noktalama işaretleri dağa mı kaçtı?

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • sorun ve hataları devam ediyor Asus Sms İnfocom Teknik Servisin şuanda da anakartın tamir edilğini dahil bilemiyorum hiçbir bilgi vsvs cevap vermiyorlar resmen cevap da alamıyorum email adresime bu arada da ürünün değişim koşullarına veya iade koşullarına uygun olmadığına dair email aldım,bu da olsa da bununla da tüketici hakları kaymakamlığına veya tüketici mahkemesine başvurabilirmiyiz acaba arkadaşlar ?????

    bu arada şuanda ne asus'tan ve diyelim asıl SMS İNFOCOM TEKNİK SERVİS'TENhttp://www.asus.com/tr/support/Repair-Status-Inquiry/?country=Turkey Şu linkten hizmet numarasını dahi vermiyorlar resmen emal yoluyla yazmadığım istek veya talep kalmadı bu arada da UPS KARGO TAKİP NUMARASINI DA PAYLAŞMIYORLAR GERÇİ BİR TANE PAYLAŞTILAR Ama o eski gönderdiklerimden bir tanesiydi 24.02.2015 tarihli gönderiydi herneyse şimdi sizce ????? arkadaşlar ben bu asus sms infocom 'dan hizmet numarası ve ondan sonra da UPS TAKİP NO 'sunu onların bana vereceği en yenisi'ni veya ikisini birlikte nasıl alabilirim acill yardımınıza ihtiyacım var arkadaşlar !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!




  • Dostum senin sıkıntını görmem iyi oldu,vatanbilgisayardan almış olduğum ekran kartını 2015 in başında oyuna girerken aldığım kapanma sorunu yüzünden sms e yollamıştım onlarda bios güncelleyip, fanlara hava tutup geri yolladılar,pc ye kartı takıp daha ilk oyunu açtığımda pc yine kapandı,bende sorun işlemciden diyip termal macunu yeniledim ve bugüne kadar ara ara kapanma sorunları oluyordu sadece,fakat bu hafta oyuna girdikten 5 dk sonra pc sürekli kapanmaya başladı,aida64 extreme ile tüm sistemi kontrol ettim,işlemcide stres testinde sıkıntı olmuyor fakat ekran kartını test ederken pc kapanıyor,belliki sorun kesin ekran kartı,fanlardan beri ilk yolladığım zamanda olduğu gibi diğerine göre randımansız dönüyor ve fazlasıyla cızırtı çıkarıyor,bu garanti işleriyle ugraşanlar ben nasıl bir yol izlemeliyim.
    Konu sahibinin başına geleni görünce ürünü direkt ben yollamak niyetindeydim,fakat yine öncekinde yaptığım gibi vatana teslim edeyim,onlar yönlendirsinler daha garanti oluyor anlaşılan.




  • 
Sayfa: önceki 12
Sayfaya Git
Git
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.