Şimdi Ara

ÜRÜN DEĞİŞİMİ VE PARA İADESİ HAKKINDA ÇOK ACİL YARDIMM!! (2. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
30
Cevap
0
Favori
947
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 12
Sayfaya Git
Git
Giriş
Mesaj
  • Mail attım bende şimdi cevap hemen geldi.

    Hpde ki şartlara göre ;

    Sayin İlgili; Garanti Belgesi Uygulama Esaslarina Dair Yonetmeliginn 14. maddesi geregince;



    a) Belirlenen garanti suresi icerinde kalmak kaydiyla, 1 yil icerisinde; en az dort arizanin meydana gelmesi veya 2 yil icerisinde en az alti arizanin meydana gelmesi unsurlarinin yani sira, bu arizalarin maldan yararlanamamayi surekli kilmasi,


    b) Tamir icin azami surenin asilmasi,



    c) Arizanin tamirinin mumkun olmamasi, durumlarinda,


    tuketici malin ucretsiz degistirilmesini, bedel iadesi veya ayip oraninda bedel indirimini talep edebilir.


    Bilgilerinize...
  • ben de bu yıl içinde bilgisayarımı 3 defa garantiye verdim. alalı 1 yıl oldu, 2 defası aynı sorundan 1 defası farklı sorundan verdim. geçtiğimiz 2 hafta boyunca 2 defa verdim hala sorunu çözemediler adam gibi. ısrarla soruyorum bakın pc tamamsa alıcam yoksa almıycam diyorum recovery yapıldı testler yapıldı tamam diyolar. 2-3 gün sonra aynı sorun oluyor.
    şu anda sorunum daha seyrekleşti fakat yine devam ediyor. 4. defa garantiye vericem bilgisayarı haftaya. 3. defası aynı sorundan olacak. bunlar laftan anlamıyor birazcık diş gösterip çirkefleşmek gerek sanırım.

    dün telefon açıp bilgi istedim ürün değişimi nasıl yapılıyor falan diye aynen "
    a) Belirlenen garanti suresi icerinde kalmak kaydiyla, 1 yil icerisinde; en az dort arizanin meydana gelmesi veya 2 yil icerisinde en az alti arizanin meydana gelmesi unsurlarinin yani sira, bu arizalarin maldan yararlanamamayi surekli kilmasi, "bunu söylediler. madem öyle ben de eder yapar 4 defa veririm size bu bilgisayarı aynı arızadan.. bi de görevim olmadığı halde arıza videolarını çekip masaüstüne bırakıyorum daha iyi anlasınlar sorunu diye ama yok arkadaş yok ya.

    benim sorun da bi garip, pc yi kaldırınca oynatınca falan ekran gidiyor kapanıyor bilgisayar. 2 defa yapamadılar bakalım 3 de ne olacak.

    k53sv kapanma problemi




  • quote:

    Orijinalden alıntı:TomAHaWk16
    quote:

    Orijinalden alıntı: seckin.333

    guvenilir görunuyor muydu baktıgın konu:) az once konuların birinde gormustum 2 kez aynı sorundan ve ya 4 kez farklı sorunlardan garantiye gönderilen ürünler için değişim talebi hakkı doğuyormuş öyle yazmıs arkadasın biri. bir arastır istersen. şayet değişim yapmazlarsa talep edebilirsin belki de.

    Benim konuda gördün heralde

    Garanti belgesine göre ;

    5. Malın;

    1-) Teslim tarihinden itibaren garanti süresi içinde kalmak kaydıyla bir yıl içerisinde, aynı arızayı ikiden fazla tekrarlaması veya farklı arızaların dörtten fazla ortaya çıkması veya garanti süresi içerisinde farklı arızaların toplamının altıdan fazla olması sonucu, maldan yararlanamamanın süreklilik kazanması,

    2-) Tamiri için gerekli azami sürenin aşlılması,

    3-) Servis istasyonunun mevcut olmaması halinde sırayla satıcı, bayii, acentesi, temsilciliği, ithalatçısı veya imalatçısından birisinin düzenleyeceği raporla arızanın tamirinin mümkün bulunmadığının belirlenmesi durumlarında, tüketici malın ücretsiz değiştirilmesini, bedel iadesini veya ayıp oranında bedel indirimi telep edebilir.

    Ama bana para iadesi yapmamak için maddeler değişti dediler belkide gerçeği budur.

    KDV işini benim konuyada yazmışsın bir kez daha cevap vereyim faturada genel tutarda ne yazarsa onu alırsın. İstersen tüketici haklarına istersen asusu ara. Ben HP yi şu sıralar hemen hemen hergün arıyorum mail atıyorum şikayetvar.com' a yazıyorum. Sende haklarını öğrenki öyle birşey söylüyo sana bilmediğin için tamam diyip kapatıyorsun telefonu. 5 kere servise gönderdim tecrübe konuşuyor.
    olabilir hocam muhtemelen senin konuydu:) bu KDV işinin peşine düşmem gerekecek sanırım:) peki bu farklı marka almam durumunda kesilecek olan 150 tl hakkında fikriniz nedir? böyle bir hakları var mıdır? asus tan biz edeceğimiz karı ettik ama farklı marka olursa 150 tl kar payı koymamız gerekir diyorlar bana saçma geldi sonucta firma aynı firma ve benim üzerimden zaten kar etmişler bir kez daha neden kar etmeleri gerekir ki anlayabilmiş değilim.fikirlerinizi bekliyorum..




  • quote:

    Orijinalden alıntı:berkaydj
    kardeşim kvd alma gibi bi olay söz konusu değil git hakkını ara enayi yerine koymaya çalışmışlar seni tüketici mahkemesine başvurursun gerekirse
    teşekkürler arkadaşım
  • quote:

    Orijinalden alıntı: hysteria_

    ben de bu yıl içinde bilgisayarımı 3 defa garantiye verdim. alalı 1 yıl oldu, 2 defası aynı sorundan 1 defası farklı sorundan verdim. geçtiğimiz 2 hafta boyunca 2 defa verdim hala sorunu çözemediler adam gibi. ısrarla soruyorum bakın pc tamamsa alıcam yoksa almıycam diyorum recovery yapıldı testler yapıldı tamam diyolar. 2-3 gün sonra aynı sorun oluyor.
    şu anda sorunum daha seyrekleşti fakat yine devam ediyor. 4. defa garantiye vericem bilgisayarı haftaya. 3. defası aynı sorundan olacak. bunlar laftan anlamıyor birazcık diş gösterip çirkefleşmek gerek sanırım.

    dün telefon açıp bilgi istedim ürün değişimi nasıl yapılıyor falan diye aynen "
    a) Belirlenen garanti suresi icerinde kalmak kaydiyla, 1 yil icerisinde; en az dort arizanin meydana gelmesi veya 2 yil icerisinde en az alti arizanin meydana gelmesi unsurlarinin yani sira, bu arizalarin maldan yararlanamamayi surekli kilmasi, "bunu söylediler. madem öyle ben de eder yapar 4 defa veririm size bu bilgisayarı aynı arızadan.. bi de görevim olmadığı halde arıza videolarını çekip masaüstüne bırakıyorum daha iyi anlasınlar sorunu diye ama yok arkadaş yok ya.

    benim sorun da bi garip, pc yi kaldırınca oynatınca falan ekran gidiyor kapanıyor bilgisayar. 2 defa yapamadılar bakalım 3 de ne olacak.

    k53sv kapanma problemi

    Gelen maile göre ;

    Sayin İlgili; Garanti Belgesi Uygulama Esaslarina Dair Yonetmeliginn 14. maddesi geregince;


    a) Belirlenen garanti suresi icerinde kalmak kaydiyla, 1 yil icerisinde; en az dort arizanin meydana gelmesi veya 2 yil icerisinde en az alti arizanin meydana gelmesi unsurlarinin yani sira, bu arizalarin maldan yararlanamamayi surekli kilmasi,


    b) Tamir icin azami surenin asilmasi,


    c) Arizanin tamirinin mumkun olmamasi, durumlarinda,


    tuketici malin ucretsiz degistirilmesini, bedel iadesi veya ayip oraninda bedel indirimini talep edebilir.


    Bilgilerinize...

    Şartlar bu şekilde değişmiş 1 parçam değişirse para iadesi alacağım.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: seckin.333

    quote:

    Orijinalden alıntı:TomAHaWk16
    quote:

    Orijinalden alıntı: seckin.333

    guvenilir görunuyor muydu baktıgın konu:) az once konuların birinde gormustum 2 kez aynı sorundan ve ya 4 kez farklı sorunlardan garantiye gönderilen ürünler için değişim talebi hakkı doğuyormuş öyle yazmıs arkadasın biri. bir arastır istersen. şayet değişim yapmazlarsa talep edebilirsin belki de.

    Benim konuda gördün heralde

    Garanti belgesine göre ;

    5. Malın;

    1-) Teslim tarihinden itibaren garanti süresi içinde kalmak kaydıyla bir yıl içerisinde, aynı arızayı ikiden fazla tekrarlaması veya farklı arızaların dörtten fazla ortaya çıkması veya garanti süresi içerisinde farklı arızaların toplamının altıdan fazla olması sonucu, maldan yararlanamamanın süreklilik kazanması,

    2-) Tamiri için gerekli azami sürenin aşlılması,

    3-) Servis istasyonunun mevcut olmaması halinde sırayla satıcı, bayii, acentesi, temsilciliği, ithalatçısı veya imalatçısından birisinin düzenleyeceği raporla arızanın tamirinin mümkün bulunmadığının belirlenmesi durumlarında, tüketici malın ücretsiz değiştirilmesini, bedel iadesini veya ayıp oranında bedel indirimi telep edebilir.

    Ama bana para iadesi yapmamak için maddeler değişti dediler belkide gerçeği budur.

    KDV işini benim konuyada yazmışsın bir kez daha cevap vereyim faturada genel tutarda ne yazarsa onu alırsın. İstersen tüketici haklarına istersen asusu ara. Ben HP yi şu sıralar hemen hemen hergün arıyorum mail atıyorum şikayetvar.com' a yazıyorum. Sende haklarını öğrenki öyle birşey söylüyo sana bilmediğin için tamam diyip kapatıyorsun telefonu. 5 kere servise gönderdim tecrübe konuşuyor.
    olabilir hocam muhtemelen senin konuydu:) bu KDV işinin peşine düşmem gerekecek sanırım:) peki bu farklı marka almam durumunda kesilecek olan 150 tl hakkında fikriniz nedir? böyle bir hakları var mıdır? asus tan biz edeceğimiz karı ettik ama farklı marka olursa 150 tl kar payı koymamız gerekir diyorlar bana saçma geldi sonucta firma aynı firma ve benim üzerimden zaten kar etmişler bir kez daha neden kar etmeleri gerekir ki anlayabilmiş değilim.fikirlerinizi bekliyorum..

    Benim pek bilgim yok ama tuketici haklarına sormalısın. Ama böyle saçma birşey olacağını zannetmiyorum.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: TomAHaWk16


    quote:

    Orijinalden alıntı: hysteria_

    ben de bu yıl içinde bilgisayarımı 3 defa garantiye verdim. alalı 1 yıl oldu, 2 defası aynı sorundan 1 defası farklı sorundan verdim. geçtiğimiz 2 hafta boyunca 2 defa verdim hala sorunu çözemediler adam gibi. ısrarla soruyorum bakın pc tamamsa alıcam yoksa almıycam diyorum recovery yapıldı testler yapıldı tamam diyolar. 2-3 gün sonra aynı sorun oluyor.
    şu anda sorunum daha seyrekleşti fakat yine devam ediyor. 4. defa garantiye vericem bilgisayarı haftaya. 3. defası aynı sorundan olacak. bunlar laftan anlamıyor birazcık diş gösterip çirkefleşmek gerek sanırım.

    dün telefon açıp bilgi istedim ürün değişimi nasıl yapılıyor falan diye aynen "
    a) Belirlenen garanti suresi icerinde kalmak kaydiyla, 1 yil icerisinde; en az dort arizanin meydana gelmesi veya 2 yil icerisinde en az alti arizanin meydana gelmesi unsurlarinin yani sira, bu arizalarin maldan yararlanamamayi surekli kilmasi, "bunu söylediler. madem öyle ben de eder yapar 4 defa veririm size bu bilgisayarı aynı arızadan.. bi de görevim olmadığı halde arıza videolarını çekip masaüstüne bırakıyorum daha iyi anlasınlar sorunu diye ama yok arkadaş yok ya.

    benim sorun da bi garip, pc yi kaldırınca oynatınca falan ekran gidiyor kapanıyor bilgisayar. 2 defa yapamadılar bakalım 3 de ne olacak.

    k53sv kapanma problemi

    Gelen maile göre ;

    Sayin İlgili; Garanti Belgesi Uygulama Esaslarina Dair Yonetmeliginn 14. maddesi geregince;


    a) Belirlenen garanti suresi icerinde kalmak kaydiyla, 1 yil icerisinde; en az dort arizanin meydana gelmesi veya 2 yil icerisinde en az alti arizanin meydana gelmesi unsurlarinin yani sira, bu arizalarin maldan yararlanamamayi surekli kilmasi,


    b) Tamir icin azami surenin asilmasi,


    c) Arizanin tamirinin mumkun olmamasi, durumlarinda,


    tuketici malin ucretsiz degistirilmesini, bedel iadesi veya ayip oraninda bedel indirimini talep edebilir.


    Bilgilerinize...

    Şartlar bu şekilde değişmiş 1 parçam değişirse para iadesi alacağım.

    ne yani bunlar bana gidip bu sorun var ama maldan yararlanabiliyosun idare et artık falan mı diyecekler? orayı yıkarım. bildiğin yıkarım yani. 1500 lira para verecem, siz sorunu bulup tamamen düzeltemeyeceksiniz bana maldan yararlanabiliyosunuz diyeceksiniz öyle mi? bi taraflarının sağlam olması lazım o iş için.

    adam gibi mal yap o zaman. ayda yılda 1 defa da bu kapanma sorunu olsa rahatsız oluyorum var mı ötesi? yapmayacak bu hatayı bu bilgisayar. öyle veya böyle yapmayacak. sen merak etme kardeşim bi daha çözemesinler hatayı bak ne oluyor :)




  • Kardeş bende 7 parça değişti insaf dedim insiyatif kullanın dedim. Garanti belgesinde yazanlar bende geçerlidir dedim, tüketici haklarına başvuracağım dedim tabi ki yasal hakkınızı kullanabilirsiniz dedi. Neyse ki 1 parçam değişecek ve paramı alacağım.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: TomAHaWk16

    Kardeş bende 7 parça değişti insaf dedim insiyatif kullanın dedim. Garanti belgesinde yazanlar bende geçerlidir dedim, tüketici haklarına başvuracağım dedim tabi ki yasal hakkınızı kullanabilirsiniz dedi. Neyse ki 1 parçam değişecek ve paramı alacağım.

    hocam benim parça değişmesinle falan bi derdim yokki. ben bilgisayarımdan memnnum zaten. parça değişsinler veya değişmeden tamir etsinler ama benim bilgisayarımı adam gibi tamir etsinler yoksa ben illede sıfır cihaz demiyorum. ama bu benim başıma garantisi bittikten sonra da bela olacak gibi hissettiriyosa ben sıfır cihaz isterim tabi.
    para istemiyorum. eğer tamir edemezlerse yenisini versinler yeter. daha 12 ay oldu be insaf yani masaüstü bilgisayarımı hilafsız hiç sorun olmadan 7 yıl kullandım ben.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: hysteria_

    quote:

    Orijinalden alıntı: TomAHaWk16

    Kardeş bende 7 parça değişti insaf dedim insiyatif kullanın dedim. Garanti belgesinde yazanlar bende geçerlidir dedim, tüketici haklarına başvuracağım dedim tabi ki yasal hakkınızı kullanabilirsiniz dedi. Neyse ki 1 parçam değişecek ve paramı alacağım.

    hocam benim parça değişmesinle falan bi derdim yokki. ben bilgisayarımdan memnnum zaten. parça değişsinler veya değişmeden tamir etsinler ama benim bilgisayarımı adam gibi tamir etsinler yoksa ben illede sıfır cihaz demiyorum. ama bu benim başıma garantisi bittikten sonra da bela olacak gibi hissettiriyosa ben sıfır cihaz isterim tabi.
    para istemiyorum. eğer tamir edemezlerse yenisini versinler yeter. daha 12 ay oldu be insaf yani masaüstü bilgisayarımı hilafsız hiç sorun olmadan 7 yıl kullandım ben.

    Kardeş bende garanti bittikten sonra hatalar devam etmesinden korktuğum için para iadesi istedim. Zaten sana yeni cihaz vermeleri için yukarıda yazdığım şartlardan birinin oluşması gerekli. Yoksa hiçbir şekilde istediğin olmaz.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • 
Sayfa: önceki 12
Sayfaya Git
Git
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.