Şimdi Ara

Ürün iadesi hakkında yardım

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
3 Misafir (1 Mobil) - 2 Masaüstü1 Mobil
5 sn
4
Cevap
0
Favori
920
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 1
Giriş
Mesaj
  • Merhaba. Bugün internetten sipariş ettiğim televizyonu kargo şubesine almaya gittim. Ürünüm sigortalı idi yani kargocunun yanında acıp kontrol etme hakkına sahiptim. Fakat açmama izin vermediler. Ürünü alsaydım ve evde kırık olduğunu görseydim iade hakkım da olmayacaktı. Ben de teslim almadan ve imza felan atmadan iade ediyorum dedim. Aldığım siteden de iade sürecini başlattım. Biraz önce magaza sahibi aradı ve ürün kırık çıkarsa elinizde kalır dedi. Ürün benim elime bile geçmedi ve aldığıma dair imza da atmadım. Oluşacak hasardan sorumlu olan kargodur değil mi?

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >



  • Saçmalamışsın. Zaten televizyonu eve götürdükten sonra servisi arıyorsun onlar gelip kurulumunu yapıyor.
  • Booker DeWitt kullanıcısına yanıt
    Sitede yazılan yazıda gelen ürün kırık mı değil mi kontrol edin diyordu. Kontrol ettirilmeyince de iade ettim. Neyse zaten ürünü hiç teslim almadığım için üründe oluşan hasardan sorumlu olan ben değilmişim.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Urunu teslim almadiysan hic bir sey gelmez basina. O u run kirksa siz sorumlusunuz diyen adamin alinini karislarim

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • 
Sayfa: 1
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.