Şimdi Ara

Uşak Çağdaş Citroen Rezaleti (4. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir (1 Mobil) - 1 Masaüstü1 Mobil
5 sn
65
Cevap
1
Favori
4.130
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
44 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 1234
Sayfaya Git
Git
Giriş
Mesaj
  • Dark Territory kullanıcısına yanıt

    tasarımı da güzel değil ki

  • broker3443 kullanıcısına yanıt
    Aynı şekilde 3 farklı Toyota proace aracımız mevcut. 3 araçta da yaşamadığımız arızalar problemler kalmadı. Bu bahsettiğiniz arızayı da araçlarımızda yaşadık. Ben çözümü şu şekilde buldum, bu anahtar işareti ( motor arıza lambası değil) ve ekranda motor arızası yazıyor ve hatta çoğu zaman motorun gücünü kesip korumaya alıyordu. Bu durumda kontağı kapatıp göstergede bulunan geri ve bakım tuşuna basılı tutup kontağı açıyorum 10 dan geriye sayarak aracın bakımını sıfırlıyor. Ve aracın tüm arızası gitmiş oluyor. 50 binde olan aracımızda üst kapak değişimi yaşadık, bir diğer aracımızda 3 kez partikül filtresi ve oksijen sensörü değişimi yaptırdık. bu segmentte alınabilecek akla yatan tek marka Peugeot grubu bana kalırsa. Çünkü Toyota servisi bile parça, yazılım teknik desteklerini Peugeottan alıyor. Serviste bilgisayara bağladıklarında dikkat ederseniz görebilirsiniz.

    < Bu ileti iOS uygulamasından atıldı >
  • PSA grubu servis anlamında rezalet. Opel aracımız ufak bir arıza için servise göstermek istedim , servis bunun için 1500 tl araca bakma parası istedi. Geçen sene eylül ayında. Aracımın garantisi bitmişti, bakımları da o serviste yaptırmıştım. Bakım için filan da gitmedim daha, malzemeleri kendim aldım dışarıda yaptırdım.
    Servis kısmında tam rezalet PSA. Aslında forumlarda, şikayetvarda, ekşi de, sosyal medya da bunları yaymalıyız. PSA Türkiye ve genel merkeze de şikayetlerimizi iletmeliyiz. İnsanlar haklarını atarlarsa kendilerine çeki düzen vermek zorunda kalırlar. Kanuni olarak uğraşsak bile yıllar sürebilir.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Deníz kullanıcısına yanıt

    Öyle böyle berbat değiller

    Eskiden Opel olan servisler de pejo ve citroen almaya başladı

    Adamların kafalarını kaşıyacak vakti yok

    10 senedir gittiğim servis , hala çalışanlarla belli bir samimiyetimiz var

    ne doğru düzgün ücret veriyorlar deneyimi çalışanlar kalıyor ne de aşırı yoğunluğa rağmen stop demeyi biliyorlar

    servislerin önü araba dolu , o servisten düzgün bir şekilde araba çıkması bile mucize

    arabaları alıp kenara atıyorlar muhtemelen çalışanlar da boşvermiş

    benim arabam 16.10.2024 tarihinden beri serviste ve ne zaman çıkacağı bile belli değil

    Bunların fiyasko servis anlayışı ile parça bile getirememeleri birleşince ortaya en kötü servis olmaları gibi bir durum çıkıyor

    Opel sadece Opel iken kesinlikle böyle değildi

    Mükemmel değildi ama en azından izmir de parça olurdu , muhattap bulurdun vs.

    Şimdi öyle bir durum var ki servisler bile umursamıyor telefonlara bile bakmıyor geri dahi dönmüyor


    Pejo ne ki servisi ne olsun işte tam olarak yaşayarak öğrendik

    Bir de şunu överlerdi yok golf killer da yok bilmem ne

    vw sevmem etmem , ama bunlarla tanışınca insan koşa koşa gider hangi marka olursa olsun

    Canım Opel'in de canına okudular





  • 
Sayfa: önceki 1234
Sayfaya Git
Git
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.