Şimdi Ara

UYGUN LASTİK ÖNERİSİ(GT RADİAL?) (7. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
225
Cevap
0
Favori
75.381
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 56789
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • Arkadaşımın aracında da champıro hpy var... aynı şekilde memnun..
  • Gt radıalin kış lastikleri ile ilgili araştırma yaptım... yol tutuşu.. kış şartların olumsuz etkilerini en aza indiriyormuş.. Öyle gözüküyor ki Bu kış gt radıal alacağız... :)
  • İlk km’den son km’ye sürekli performans…

    Michelin’in ilk kilometreden son kilometreye kadar sürekli performans sağlayan lastikleri,en usta sürücülerin zorlayıcı isteklerine en iyi şekilde cevap veren,özel yüksek performans çözümleri sunuyor.Kalitede ve güvenlikte,lastik ömründe,yakıt tasarrufunda her zaman üstün lastikler üreten Michelin ürün grubunda “Energy Saver”,Primacy HP” ve “Pilot Exalto” bulunuyor.



    Michelin Energy Saver,daha az harcayarak daha uzağa götürüyor..



    2008 yılında pazara sunulan Michelin Energy Saver,Michelin en fazla öne çıkan ürünü.Michelin,yakıt tüketimini azaltma,lastik ömrünü belirgin şekilde uzatma ve karbondioksit emisyonlarını ciddi şekilde azaltma bakımından tüketicilere gerçek avantaj sağlayan yeni lastiği MİCHELİN Energy Saver’i piyasaya sundu.Energy Saver’da kullanılan ve lastik sektöründe bir devrim niteliği taşıyan silika teknolojisi,100 km’de 0,2 litre yakıt ekonomisi sağlayarak yakıt maliyetlerini azaltıyor ve CO2 emisyonlarını km’4 g düşürüyor.

    Ana rakiplerine göre ortalama %40 daha uzun ömürlü olan yeni MİCHELİN Energy Saver ayrıca ıslak zeminde,büyük lastik markalarının ortalamasından daha kısa fren mesafesi sağlayarak kullanıcılara optimum güvenlik sunuyor.

    Yeni MİCHELİN Energy Saver’ın %99 silikadan oluşan özel bileşen yapısı,yaklaşık %20 daha düşük yuvarlanma direnciyle lastik genelinde ısınmayı azaltarak enerji kaybını düşürürken,lastiğin yalnızca yolla temas eden kısmının ısınmasını sağlayan teknolojisiyle yol tutuş ve ıslak zeminde frenleme kapasiteseni artırıyor.TÜV SÜD Automotive tarafından gerçekleştirilen ıslak zemin testlerine göre MİCHELİN Energy Saver,bir önceki nesil lastiklere göre üç metre daha kısa fren mesafesi sunuyor.Energy Saver bu özelliğiyle düşük yuvarlanma direnci ve yüksek yol tutuş özelliklerini bir arada sunarak sektörde bir çığır açıyor.

    MİCHELİN Energy Saver’ın 100 km’de sağladığı 0,2 litreli yakıt tasarrufu sonucunda bir lastik kendisini 45,000 km’de geri ödüyor. MİCHELİN Energy Saver,yakıt verimini artırmaya ek olarak,uzun ömür sunuyor. TÜV SÜD Automotive tarafından gerçekleştirilen bir araştırmaya göre MİCHELİN Energy Saver en yaygın olarak kullanılan üç ebatta,diğer önde gelen markaların lastiklerinde %40 daha fazla kilometre sağlıyor. Bu da,Avrupa’daki ortalama yıllık sürüş mesafeleri bazında,bir yıl daha fazla sürüş anlamına geliyor.Sonuç olarak MİCHELİN Energy Saver,daha düşük yakıt tüketimi daha uzun ömrü özelliğiyle,sürücülere gerçekten daha az harcayarak daha uzun ve güvenli sürüş imkanı sağlıyor




  • quote:

    Orijinalden alıntı: alcohol06

    GT Radial Mercedes ve BMW'nin tayvan ve endonezya'daki tüm araçlarında fabrika çıkış olarak kullandığı bir lastik. pazarın büyük oyuncularından biri aslında, sadece tr'de çin malı falan sanılıyor.

    bende GT champiro bax 2 kullanıyorum, çok iyi bir lastik değil işin doğrusu (: fakat kuru zeminde en azından yol tutuşu gayet iyi, çekişi ise ortalama, ıslakta da eh işte, Kumho'dan kötü değil yalnız onu söyleyim. yumuşak denebilecek bir lastik, sessiz sayılır da.

    ancak Champiro Hpy ve Hpx gerçekten çok başarılı lastikler, Auto&motor sport'un yaz lastikleri testinde kuru zeminde en iyi yol tutuş zamanını yapmışlardı (rakipler Michelin, Conti, Pirelli vb) üstelik ıslakta da kabul edilebilir dereceleri vardı, tabi zamanla tradewear nasıl olur, nasıl yıpranma gösterir onu bilemiyorum.

    Bax, bax 2 gibi lastikler çok iyi değil, kış lastiklerini de ben olsam tercih etmem fakat Hpx-Hpy serileri fiyat/performans konusunda oldukça ünlü lastikler, özellikler amerika pazarında.



    Bu kadar yorumdan sonra bütün lastik markalarını inceledim nerde ne var diye..gt radıal hpy deseni gerçekten güzel lastik. Diğer markaların yanında fiyat konusunda uygun olunca ilk başta niye bu kadar uygun diye düşünüyorsunuz ancak kullananlarla konuşunca, (bu konuya biraz daha meraklı olmak lazım tabiii:) şüphe etmeden aracınızda kullanabiliyorsunuz.




  • benim arabamın altındaki lastikler michelin di 1 sene dayandı dayanmadı arkadaşım ankaradan GT Radıal almış aldığı bayiye götürdü beni champıro HPY deseni var GT Radıal in aldık ne ses var ne birşey konfor konfor üstüne sessizlik hakim arabaya binince çok memnunun herkese bu markayı tavsiye ediyorum
  • quote:

    Orijinalden alıntı: lastiksatinal.com



    İlk km’den son km’ye sürekli performans…

    Michelin’in ilk kilometreden son kilometreye kadar sürekli performans sağlayan lastikleri,en usta sürücülerin zorlayıcı isteklerine en iyi şekilde cevap veren,özel yüksek performans çözümleri sunuyor.Kalitede ve güvenlikte,lastik ömründe,yakıt tasarrufunda her zaman üstün lastikler üreten Michelin ürün grubunda “Energy Saver”,Primacy HP” ve “Pilot Exalto” bulunuyor.



    Michelin Energy Saver,daha az harcayarak daha uzağa götürüyor..



    2008 yılında pazara sunulan Michelin Energy Saver,Michelin en fazla öne çıkan ürünü.Michelin,yakıt tüketimini azaltma,lastik ömrünü belirgin şekilde uzatma ve karbondioksit emisyonlarını ciddi şekilde azaltma bakımından tüketicilere gerçek avantaj sağlayan yeni lastiği MİCHELİN Energy Saver’i piyasaya sundu.Energy Saver’da kullanılan ve lastik sektöründe bir devrim niteliği taşıyan silika teknolojisi,100 km’de 0,2 litre yakıt ekonomisi sağlayarak yakıt maliyetlerini azaltıyor ve CO2 emisyonlarını km’4 g düşürüyor.

    Ana rakiplerine göre ortalama %40 daha uzun ömürlü olan yeni MİCHELİN Energy Saver ayrıca ıslak zeminde,büyük lastik markalarının ortalamasından daha kısa fren mesafesi sağlayarak kullanıcılara optimum güvenlik sunuyor.

    Yeni MİCHELİN Energy Saver’ın %99 silikadan oluşan özel bileşen yapısı,yaklaşık %20 daha düşük yuvarlanma direnciyle lastik genelinde ısınmayı azaltarak enerji kaybını düşürürken,lastiğin yalnızca yolla temas eden kısmının ısınmasını sağlayan teknolojisiyle yol tutuş ve ıslak zeminde frenleme kapasiteseni artırıyor.TÜV SÜD Automotive tarafından gerçekleştirilen ıslak zemin testlerine göre MİCHELİN Energy Saver,bir önceki nesil lastiklere göre üç metre daha kısa fren mesafesi sunuyor.Energy Saver bu özelliğiyle düşük yuvarlanma direnci ve yüksek yol tutuş özelliklerini bir arada sunarak sektörde bir çığır açıyor.

    MİCHELİN Energy Saver’ın 100 km’de sağladığı 0,2 litreli yakıt tasarrufu sonucunda bir lastik kendisini 45,000 km’de geri ödüyor. MİCHELİN Energy Saver,yakıt verimini artırmaya ek olarak,uzun ömür sunuyor. TÜV SÜD Automotive tarafından gerçekleştirilen bir araştırmaya göre MİCHELİN Energy Saver en yaygın olarak kullanılan üç ebatta,diğer önde gelen markaların lastiklerinde %40 daha fazla kilometre sağlıyor. Bu da,Avrupa’daki ortalama yıllık sürüş mesafeleri bazında,bir yıl daha fazla sürüş anlamına geliyor.Sonuç olarak MİCHELİN Energy Saver,daha düşük yakıt tüketimi daha uzun ömrü özelliğiyle,sürücülere gerçekten daha az harcayarak daha uzun ve güvenli sürüş imkanı sağlıyor

    ya michelini övmeyin ne olur...
    lütfen bir araştırma yapın yılda kaç michelin sürücüsü yepyeni lastiğini balon yada yarılma yüzünden çöpe atıyor diye...
    michelin türkiye için uygun lastik DEĞİLDİR....
    konforuna diyecek birşeyim yok ama riski çok fazla..(balon-yarılma)
    michelin bu konularda da iddalıyım diyorsa,müşterilerine goodyear gibi kasko-garanti versin bedavaya..veremez çünki yapanıda satanıda lastiğinin ne eksiği olduğunu biliyor...
    sevgiler....




  • birde şöyle bir durum var...michelin veya birsürü bilindik marka kağuçuğu nereden alıyor-temin ediyor? büyük oranda endonezyadan...fransada yada almanyada yada italyada kağuçuk ağacımı var sanki..
    gt-radial ne malı endonezya
    vsp ne malı endonezya
    takdir sizin....
  • Dünya Kauçuk Üretimi



    Ülke İsmi


    Ton


    %

    Batı Malezya


    1.279.200


    42,86

    İndonezya


    844.800


    28,37

    Tayland


    337.200


    11,24

    Seylan


    140.400


    4,72

    Hindistan


    109.200


    3,79

    Liberya


    64.100


    2,16

    Nijerya


    51.000


    1,72

    Doğu Malezya


    46.200


    1,56

    Zaire


    40.000


    1,35

    Brezilya


    25.800


    0,86

    Güney Vietnam


    19.900


    0,68

    Kamerun


    12.800


    0,43

    Kamboçya


    6.000


    0,22

    Sayısı 1 milyara yaklaşan kauçuk ağaçları yer yüzünde toplam 4,5 – 5 milyon hektarlık bir alanı




  • Kardeş GT Radial konusunda kesinlikle katılıyorum ben daha öncede yazdım 2 ay oldu alalı lastiği performans süper ses de yok inşallah sorun çıkarmaz ilerleyen zamanlarda da ben çok memnun kaldım üstelikde öyle çok para vermedim aynı lastiği michelinden almaya kalksam heralde yarıyarıya daha fazla öderdim. bu arada lastiğim Champıro Hpy
  • GT radial champiro HPY için araştırınca aşağıdaki gibi bir test sonucu çıktı.

    http://www.auto-motor-und-sport.de/testbericht/sommerreifen-im-test-11-reifen-der-groesse-225-45-r17-im-vergleich-3607027.html

    Genellikle dergi testlerine güvenmem ama yine paylaşmak istedim. Dergilerin lastik üreticileri kendi ülkelerinden olunca üzmemek için taraflı davrandıklarını düşünüyorum. Alman dergilerinde hep continental'in testlerde birinci çıkması böyle bir his uyandırıyor. Tüketici-otomobil derneklerininwww.adac.de veyawww.oamtc.at testleri daha güvenilirdir. Bu dernekler dergiler gibi reklam ile ayakta durmamaktadırlar.

    Kendi kullanımınız extrem koşulları zorlamadığı için gözlemleriniz sonucu yanılmanız mümkündür. Bu kadar kafanızı ütüledikten sonra okuyacağınız testte ıslakta frenleme dışında gt radial için kötü bir sonuç çıkmamış.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: taylor1956

    Dünya Kauçuk Üretimi



    Ülke İsmi


    Ton


    %

    Batı Malezya


    1.279.200


    42,86

    İndonezya


    844.800


    28,37

    Tayland


    337.200


    11,24

    Seylan


    140.400


    4,72

    Hindistan


    109.200


    3,79

    Liberya


    64.100


    2,16

    Nijerya


    51.000


    1,72

    Doğu Malezya


    46.200


    1,56

    Zaire


    40.000


    1,35

    Brezilya


    25.800


    0,86

    Güney Vietnam


    19.900


    0,68

    Kamerun


    12.800


    0,43

    Kamboçya


    6.000


    0,22

    Sayısı 1 milyara yaklaşan kauçuk ağaçları yer yüzünde toplam 4,5 – 5 milyon hektarlık bir alanı

    Artık lastiklerde dogal kaucuk kullanılmıyor. Daha çok silika denilen silikon ve yapay kaucuk karışımı kullanılıyor.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi aydayd -- 28 Temmuz 2012; 13:32:58 >




  • yapay kaucuk kullanilan lastiklerin gercek kaucuk kullanilan lastiklerden daha dusuk performans gosterdigini duydum...konunun uzmani degilim ama kaucuga bu kadar kolay sahip olabilcek bir ulkedeki lastik ureticisi firma neden yapay kagucuk kullansin....hammadeye uzak ve elde etmesi zorsa altarnatif muadil urun varsa kullanililir diye dusunuyorum...maliyet dusuk demeyin cunki kendi ormanindan kaucuk uretmek bence yapayini uretmekten daha az maliyetli olur iscilik cok cok az oralarda ....

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • arka lastiklerimde ki çatlaklardan dolayı ve lastiğin dişi iyi olmasına rağmen 6. yılını doldurmasından dolayı yeni lastik alayım dedim ve bugün araştırdım. 185.65.15 kışlık lastik için:
    lassa : 140-150
    starmax: 130
    gt : 135
    michelin: 170-190
    yokohama: 150 160 tl arası fiyat verdiler.
    gt satan yerin sahibi arkadaşım t.dağ bölgesinde kışlık en çok sattığı lastiğin gt olduğunu daha şikayet gelmediğini söyledi. sanırım kullananlar da bu lastikten memnun.
    ayrıca bilgilendirme için söyleyim : aracımın üzerindeki dunlop marka lastikler fabrika çıkış lastikleridir ve şuan aracım 66000 km ye geldi sayılır. lastiklerin dişi iyi gibi ama kanal içerisinde boydan boya çatlaklar mevcut ve aracım 2006.12. ayında trafiğe çıkışlıdır.
    ön lastiklerim lassa atracta yaklaşık 23bin km dir kullanıyorum ıslak zemin performası çok kötü. b250 daha iyiydi.
    daha önce reno 19 aracımda briston b250 lastik kullandım yaz kış gayet tatminkar ses, yol tutuş olarak ayrıca ıslak zeminde de güvensizlik vermiyordu ve lastiği 57bin km kullandım. 30-40 bin de nasıl lastik atılıyor onu da anlamış değilim.
    sadece bilgilendirme yapmak istedim iyi geceler :)



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi halils2 -- 10 Ekim 2012; 1:43:40 >




  • 2012 model bmw aracımda takasa aldığım gt radial champıro winterpro kullanıyorum kar da kullanamadım daha ama suanda arabam cıdden cok konforlu oldu yazlıklarım 225 45 r18 mıchelın. bunlar 205 55 r16.aşırı derece konfor geldı yumusak lastık galıba gt :) bir çok kez sert cukurlara gırdım balon falanda yapmadı.. araba eskıden hep yanlardı şimdi tutunuyor yola kardada işe yarıyacak gibi. çok az uğultu yapıyor sadece bunun dışında sorunsuz bence fiyatına göre.
  • arkadaşlar tüm yorumları okudum kopyala yapıştır bilgilerden ziyade gt radial satan bir bayi olarak size soleyebileceklerim kore kategorısıne gıren bır markadır ıthal gelır nexen sailun general tire gislaved gt radial markaları aynı türkiye distrübütörü tarafından ithal edilir kalite olarak orta düzey diyebiliriz ama söyle bir durum var biz pirelli agırlıklı calısıyoruz ebata göre degısıyor tabi ama pirelliyi uygun fiyata verebildiğimiz için bu saydıgım markalarla pirelli arasında genelde 10-25 tl gibi bir rakam oynuyor bunu önemseyen tabiki olabilir ama sunu unutmayın dünya devi 5 firma var bridgestone michelin continental pirelli good year dunya kaucuk tarlalarının hakimi olan bu 5 firma sektörde başı çekerler 2012 istanbul otomobil fuarında sergılenen arac sayısı 355 bu fırmalar orjinal ekipmanda yuzde 95lik pay sahıptirler ultra lüks sınıfta pirelli ferraride 8 modelin 2sinde michelin 6sında cıkıyor audinin 11 modelinin 8i pirelli bentleyde 5 modelın 4 u pirelli orta sınıfta ise hankok toyo gibi markalar cok nadirde olsa yer alıyorlar gt nexen vs kesinlikle yer bile alamaz (kia soul haric ) bu lüks kategorideki aracların tercihleri boş olmasa gerek ( rakamlarla konusuyorum ısteyene ıstenılen markanın sayılarını verebılırım ) sizde tercih ederken lütfen bunları göze alın bir lastik 20 lira daha ucuz olabilir ama 100km hızla giderken bu 5 marka örnegin 28 metrede duruyorsa digerleri 33-37 arası durur 1 metre bıle hayat kurtarır !!




  • Avrupa Birliğinde artık lastiklerin etiketleri var.http://www.reifendirekt.com/ adresinden lastiklerinizin etiket seviyesini kontrol edin.

    Lastik testleri önemlidir. Testlerde önemli olansa güvendir, dergi lastik testleri tahmin edilen nedenle fazla güvenilir değildir. Tavsiyem onların yerinewww.adac.de vewww.oamtc.at gibi resmi oto klüp testlerine bakın.

    Eski yıllar için
    www.reifendirekt.de
    ADAC Testurteile Sommerreifen - Reifen online @ ReifenDirekt.de
    http://www.reifendirekt.de/ReifentestSo.html
    adresi iyidir.




  • arkadaşlar pirelli p1 kullanan varmı yada bilen nasıldır acep...
  • quote:

    Orijinalden alıntı: oonur33

    arkadaşlar tüm yorumları okudum kopyala yapıştır bilgilerden ziyade gt radial satan bir bayi olarak size soleyebileceklerim kore kategorısıne gıren bır markadır ıthal gelır nexen sailun general tire gislaved gt radial markaları aynı türkiye distrübütörü tarafından ithal edilir kalite olarak orta düzey diyebiliriz ama söyle bir durum var biz pirelli agırlıklı calısıyoruz ebata göre degısıyor tabi ama pirelliyi uygun fiyata verebildiğimiz için bu saydıgım markalarla pirelli arasında genelde 10-25 tl gibi bir rakam oynuyor bunu önemseyen tabiki olabilir ama sunu unutmayın dünya devi 5 firma var bridgestone michelin continental pirelli good year dunya kaucuk tarlalarının hakimi olan bu 5 firma sektörde başı çekerler 2012 istanbul otomobil fuarında sergılenen arac sayısı 355 bu fırmalar orjinal ekipmanda yuzde 95lik pay sahıptirler ultra lüks sınıfta pirelli ferraride 8 modelin 2sinde michelin 6sında cıkıyor audinin 11 modelinin 8i pirelli bentleyde 5 modelın 4 u pirelli orta sınıfta ise hankok toyo gibi markalar cok nadirde olsa yer alıyorlar gt nexen vs kesinlikle yer bile alamaz (kia soul haric ) bu lüks kategorideki aracların tercihleri boş olmasa gerek ( rakamlarla konusuyorum ısteyene ıstenılen markanın sayılarını verebılırım ) sizde tercih ederken lütfen bunları göze alın bir lastik 20 lira daha ucuz olabilir ama 100km hızla giderken bu 5 marka örnegin 28 metrede duruyorsa digerleri 33-37 arası durur 1 metre bıle hayat kurtarır !!

    Gt radiali bende kullanıyorum ancak söylediğiniz gibi kötü bi lastik değil. Marka bağımlısı değilim işime hangisi gelirse elbette onu kullanmak zorundayım sonuçta ülkemizin şartları belli onun için f/p açısından en uygun lastik hangisi olursa onu seçeceğim tabiki. Söylediğiniz lastikler çok pahalı geliyor üstelik çok pahalıya alınban bu lastiklerden de memnun olmayan kişiler var.




  • 1. GT radial öncelikle çin markasıdır. Her markanın değişik modelleri farklı kalitede üretilir. Bunun için lastik testlerine bakıp değerlendirme yapmak iyidir.
    2. Pirelli P1 testlerde iyi görünüyor.
  • gt radial iyi lastiktir...
    alırken mümkünse made in indonesia yazanından alın.
    china üretimi gt radial ler de var..onlarda da sıkıntı olmadığını kalitenin aynı olduğunu söylüyorlar...ama yinede eğer istediğiniz ebat ve model -varsa- endonezya üretimi olsun...
    gt radial kağuççuğun ana vatanından geliyor....bir çok pahalı lastikten daha kaliteli ve dayanıklı..
    tecrübe ile sabittir...
  • 
Sayfa: önceki 56789
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.