Şimdi Ara

UYGUN LASTİK ÖNERİSİ(GT RADİAL?) (8. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
225
Cevap
0
Favori
75.381
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 678910
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • quote:

    Orijinalden alıntı: oonur33

    arkadaşlar tüm yorumları okudum kopyala yapıştır bilgilerden ziyade gt radial satan bir bayi olarak size soleyebileceklerim kore kategorısıne gıren bır markadır ıthal gelır nexen sailun general tire gislaved gt radial markaları aynı türkiye distrübütörü tarafından ithal edilir kalite olarak orta düzey diyebiliriz ama söyle bir durum var biz pirelli agırlıklı calısıyoruz ebata göre degısıyor tabi ama pirelliyi uygun fiyata verebildiğimiz için bu saydıgım markalarla pirelli arasında genelde 10-25 tl gibi bir rakam oynuyor bunu önemseyen tabiki olabilir ama sunu unutmayın dünya devi 5 firma var bridgestone michelin continental pirelli good year dunya kaucuk tarlalarının hakimi olan bu 5 firma sektörde başı çekerler 2012 istanbul otomobil fuarında sergılenen arac sayısı 355 bu fırmalar orjinal ekipmanda yuzde 95lik pay sahıptirler ultra lüks sınıfta pirelli ferraride 8 modelin 2sinde michelin 6sında cıkıyor audinin 11 modelinin 8i pirelli bentleyde 5 modelın 4 u pirelli orta sınıfta ise hankok toyo gibi markalar cok nadirde olsa yer alıyorlar gt nexen vs kesinlikle yer bile alamaz (kia soul haric ) bu lüks kategorideki aracların tercihleri boş olmasa gerek ( rakamlarla konusuyorum ısteyene ıstenılen markanın sayılarını verebılırım ) sizde tercih ederken lütfen bunları göze alın bir lastik 20 lira daha ucuz olabilir ama 100km hızla giderken bu 5 marka örnegin 28 metrede duruyorsa digerleri 33-37 arası durur 1 metre bıle hayat kurtarır !!

    araç üreticileri genelde avrupalı ve o yüzden avrupa menşeeli lastik takılıyor araçlarına....
    tabii istisnalar da oluyor şuan passat-jetta-golf araçlarda sıfır üzerinde gelen lastik genel de hankook...
    uzak doğuda ki birçok ülkede de sıfır avrupalı araçta da gt radial kumho honkook vb yakın yöre lastikleri olduğunu duyuyorum...
    şuan ki en kötü latik bile 10-15 yıl evvel üretilen iyi lastiklerden daha iyidir diye düşünüyorum..teknoloji çok hızlı gelişiyor çünki...




  • birde michelin ve conti gerçeği var...
    romanya malı continin gt radialden iyi olduğunu düşünmüyorum ..patır patır balon yapıyor en ufak bir darbede ..
    michelin desen nazik bir bayan gibi asfalt hemde iyi asfalt da süper ama biraz bozuk yolda işi bitik....
    fazla bilinmeyen cooper için ise çok iyi şeyler söyleyebilirim...bazı modellleri ingiliz bazıları usa ...
    güçlü bir lastik dayanıklı ve sessiz yol tutuş mükemmele yakın...
    dunlop sert lastik bazı modelleri çok iyi ama lm serisi özellikle uzun km yapabiliyor...
    brigestone çok sağlam beton gibi eskitemezsiniz...ama 30000km sonra yol-lastik sesinden arabanızdan nefret edebilirsiniz...bu arada yol tutuşu mükemmel...
    pirelli nin son lastikleri özellikle cinturato p7 yumuşak ve konforlu...
    ceat pirelli üretimi starmax (petlas) benzeri...
    good year tam ortalama bir lastik her konuda üst orta çizgide tam bize uygun denilebilir uygun fiyata alınabilirse tabii...
    michelin'in getirdiği sırp malı kormoron diye bir lastik var....kış lastikleri hariç , hiç iyi bir lastik değil fiyatı ucuz ama testlerine bakınca ne olduğu anlaşılıyor.
    debica good-year üretimi çabuk bitiyor fena değil-idare eder nitelikte fiyatına göre tabii
    bunlar tamamen şahsi tecrübelerimle edindiğim fikirlerdir katılmayabilir hatta tersini iddia edebilirsiniz....saygı duyarım...bu markaların hiç biri babamızın oğlu değil sonuçta...neredeyse hepsi yabancı...



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi taylor1956 -- 14 Ocak 2013; 9:54:50 >








  • quote:

    Orijinalden alıntı: aydayd

    Aşağıdaki linklere bakarsanız daha sağlıklı bir değerlendirme yaparsınız...


    http://www.oeamtc.at/media.php?id=%2C%2C%2C%2CZmlsZW5hbWU9ZG93bmxvYWQlM0QlMkYyMDExLjEwLjE5JTJGMTMxOTAxNDQwNy5wZGYmcm49b2VhbXRjX3dpbnRlcnJlaWZlbnRlc3RfMjAxMS5wZGY%3D


    http://www.adac.de/_mmm/pdf/ADAC%20Reifentest_Sommerreifen%20165_70_R14T_2012_76738.pdf


    malesef testlerde hep sonlarda...



    link in birinde goodyear iyi diğerinde kötü ..yani hermarkada olan şey ..bazı ebatlarda iyi bazılarında diğerinden kötü..
    ben kullandığım lastiklerden edindiğim izlenimlerimi paylaştım...test verileri tabii ki yol gösterici ama teste tabi tutulan lastikler hep yeni lastikler....30000km-40000km sonra ne olur onu ancak kullanarak anlayabiliriz...
    mesele şuan işyerimizde kullanmış olduğumuz kango 1.5 de vsp marka kış lastikleri var 2009 yılında kış lastiğinin zor bulunduğu bir dönem zaruretten alınmıştı...bu yıl 5.yılı ve kar-kış performansı 10 numara 5 yıldır zincir takmıyoruz araca...ve enaz 2 yıl daha kış sezonu olarak gidecek gibi...

    avrupalının reklamına testine pek takılıp kalmayalım...alman testlerinin tamamına yakınında continental 1.sırada ...düşündürücü değil mi?

    alırken ödediğimiz para ve dayanıklılık da çok önemli birer faktör...güvenlik tabii ki tartişmasız ön planda...




  • ben kendi aracımda şuan cooper xeon cs6 kullanıyorum....
    gt almadım mesela ama 225/50/16 hpy olsaydı alacaktım ebat yokmuş hpx de deseni hoşuma gitmedi cooper aldım memnunum...
    aracı ilk aldığımda (sıfır) 205-55-16 michelin energy saver takılıydı ...memlekete gidince biri balon yaptı diğeri yarıldı...sağlam kalan ikisinide sah.com.da sattım...
  • Testlerde deyiminize göre sadece avrupa malları değil, kore malı olan hankook'larda gayet iyi sonuçlar alıyorlar. Ayrıca aşağıdaki mesajımda belirttiğim gibi avrupa birliği bu işi artık bilimsel açıdan ele alıp çok sağlam temellere oturan standartlar getirdi. En çok kullanılan ebatlarda biri olan 205/55R16 için aşağıdaki linkten bir yaz lastiği arayın, sonuçları inceleyince hiçte sadece avrupa mallarına iltimas geçilmediğini göreceksiniz.

    Avrupa Birliğinde artık lastiklerin etiketleri var.http://www.reifendirekt.com/ adresinden lastiklerinizin etiket seviyesini kontrol edin.

    Lastik testleri önemlidir. Testlerde önemli olansa güvendir, dergi lastik testleri tahmin edilen nedenle fazla güvenilir değildir. Tavsiyem onların yerinewww.adac.de vewww.oamtc.at gibi resmi oto klüp testlerine bakın.

    Eski yıllar için
    www.reifendirekt.de
    ADAC Testurteile Sommerreifen - Reifen online @ ReifenDirekt.de
    http://www.reifendirekt.de/ReifentestSo.html
    adresi iyidir.




  • testleri dikkate alacağım...
  • Onceki mesajlarda lastigi ovduk ama sonradan farkettim aracim 120 den sonra oyle bi titriyor ki oynamadik yer kalmiyor.keske 2 kurus verseydim conti alsaydi. Balans titremeaindegil resmen kasa sallaniyor

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: kral_mzk

    Onceki mesajlarda lastigi ovduk ama sonradan farkettim aracim 120 den sonra oyle bi titriyor ki oynamadik yer kalmiyor.keske 2 kurus verseydim conti alsaydi. Balans titremeaindegil resmen kasa sallaniyor

    Lastiğe zıplamasına karşın önce statik balans yaptırın, bu tip ayarı lastiği söküp sabit cihaza takarak yaparlar. Ardından lastiği araca taktırıp dinamik balans yaptırın bunuda üzerine oturarak lastiğe dayanıp, döndüren bir aletle yaparlar bu da sağ-sol titreşimini keser. Son aşamada elinizi araca koyup araçtaki lastiğin dönüşünde oluşan titreşimin yok olduğuna emin olun yeterlidir. Sonuçta 4 lastiğide elden geçirince titreşim falan kalmaz.
  • Dün gittim 4 adet 185/60/r15 Gt Radial Champiro aldım taktım..

    Eski alstiklerim Brigstone idi şimdikiler bu..

    Adeti 105 tl de 420 tl..

    Montaj balans vs dahil...

    Gayet güzel oldu ilk sürüş te rübem gayet iyi ama henuz yuksek hız ve uzun yolda denemedim...
  • Bu arada yaptıgım arastırmada özellikle birebir lastikçilerden aldığım görüş gayet olumlu idi...
  • quote:

    Orijinalden alıntı: aydayd

    quote:

    Orijinalden alıntı: kral_mzk

    Onceki mesajlarda lastigi ovduk ama sonradan farkettim aracim 120 den sonra oyle bi titriyor ki oynamadik yer kalmiyor.keske 2 kurus verseydim conti alsaydi. Balans titremeaindegil resmen kasa sallaniyor

    Lastiğe zıplamasına karşın önce statik balans yaptırın, bu tip ayarı lastiği söküp sabit cihaza takarak yaparlar. Ardından lastiği araca taktırıp dinamik balans yaptırın bunuda üzerine oturarak lastiğe dayanıp, döndüren bir aletle yaparlar bu da sağ-sol titreşimini keser. Son aşamada elinizi araca koyup araçtaki lastiğin dönüşünde oluşan titreşimin yok olduğuna emin olun yeterlidir. Sonuçta 4 lastiğide elden geçirince titreşim falan kalmaz.

    dediğiniz çözüm yolları yaptım fakat sonuç sadece titreşim biraz azaldı eskisi kadar kalmadı. ama geçmedi. ana merkezine yazı yazmıştım bir yere yönlerdirdiler gittim dedikleri şey ; lastiğin hamurundan kaynaklanıyor bu sıkıntı. Daha iyi markada sorun olmaz dedi. bende çok uğraşamadım açıkçası kış bitti artık seneye daha iyi bir lastikle denemek lazım




  • quote:

    Orijinalden alıntı: kral_mzk

    quote:

    Orijinalden alıntı: aydayd

    quote:

    Orijinalden alıntı: kral_mzk

    Onceki mesajlarda lastigi ovduk ama sonradan farkettim aracim 120 den sonra oyle bi titriyor ki oynamadik yer kalmiyor.keske 2 kurus verseydim conti alsaydi. Balans titremeaindegil resmen kasa sallaniyor

    Lastiğe zıplamasına karşın önce statik balans yaptırın, bu tip ayarı lastiği söküp sabit cihaza takarak yaparlar. Ardından lastiği araca taktırıp dinamik balans yaptırın bunuda üzerine oturarak lastiğe dayanıp, döndüren bir aletle yaparlar bu da sağ-sol titreşimini keser. Son aşamada elinizi araca koyup araçtaki lastiğin dönüşünde oluşan titreşimin yok olduğuna emin olun yeterlidir. Sonuçta 4 lastiğide elden geçirince titreşim falan kalmaz.

    dediğiniz çözüm yolları yaptım fakat sonuç sadece titreşim biraz azaldı eskisi kadar kalmadı. ama geçmedi. ana merkezine yazı yazmıştım bir yere yönlerdirdiler gittim dedikleri şey ; lastiğin hamurundan kaynaklanıyor bu sıkıntı. Daha iyi markada sorun olmaz dedi. bende çok uğraşamadım açıkçası kış bitti artık seneye daha iyi bir lastikle denemek lazım

    Jantınızda bir ezilme veya egiklik yoksa ve lastik janta takıldığında 200 gr'dan fazla bir ağırlıkla balans istiyor ise lastik üretimsel olarak hatalıdır. Normalde üretim bandından bu lastikler ayrılır. Açıkçası ben sıfır lastik alırken balans sırasında başında durup ilk takıldığında lastiğin ne kadar agırlık istediğine bakarım ve yüksekse müdahale ederim. Yüksek agırlık isteyen lastiği almam değiştirmelerini isterim. Siz lastiği jant üzerinde farklı yönde falan taktırmayı deneyin. Hiç lastiği aldığınız yere götürüp bırakmayın hiç bu tür durumlarda malım kötü diyeni duymadım. Genelde lastiği alıp 1 ay denediklerini söylerler bu sürede sizin yasal 1 aylık iade sürenizin dolmasına neden olur. Eger fatura tarihi bir ayı geçmediyse, Direkt tüketici hakem heyetine faturanızla gidip durumu anlatan bir dilekçe verin. Lastikleri iade etmek istediğinizi belirtin seneye kışın aynı paraya yeni lastik alırsınız.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: sfzb67

    quote:

    Orijinalden alıntı: drberti

    Opel vectra aracıma 195 65 15 ebatında lastik almam gerekiyor ancak fiyat önemli.Bugün dolaştım gt radial continentalin yan ürünüymüş ilk defa duydum yumuşak ve fiyatıda 115 tl peşin.Bu nasıldır aceba?Lassa impetus revo 125.pirelli hiç sormadım ama sizce hangisi?

    İyi bir lastik değil VW bazı modellerine bu lastikten takıyordu yakın zamana kadar şimdi hala takıyormu bilmiyorum.
    Baldızın poloda da vardı lastiğin dişleri pul pul döklüyordu

    yerli lastik markamız varmı bizim önerilen lastiklerin hepsi yabancı lastikdemi yapmak maliyetli yoksa
  • Bence ucuz çin malı lastik alacağınıza, öz türk malı lassa alın daha kaliteli. Son modelleri ülkemiz yollarına uyum konusunda gayet başarılı.
  • petlas
    tigar
  • tiger sırbistan malıdır...
  • quote:

    Orijinalden alıntı: aydayd

    Bence ucuz çin malı lastik alacağınıza, öz türk malı lassa alın daha kaliteli. Son modelleri ülkemiz yollarına uyum konusunda gayet başarılı.
    Selamlar
    Bugün itibariyle 205 50R 17 GT RADIAL champıro HPY 2 adet aldım.Uzun bir araştırmadan sonra aldım.Alınma sebepleri
    1-Ambulanslarımızda kullandık bir sorun yaşamadık
    2-Kauçuğun ana üretim yeri Endonezya malı olması
    3-Fiyatının makul f/p olması.
    4-Eşdeğer lastikleri (marka olanlara göre) 100-200 TL arasında ucuz olması.
    5-Forumlarda tavsiye edilir olması (ki yurtdışı forumlar linki aşağıda) (we recommended diyor yani öneriyoruz-tavsiye edilir ayrıca 4 üzerinden 3.87 puan almış)
    http://www.mytyres.co.uk/ (brand kısmına gt radıal-üst kısma 205 50 17 yi seçin sonra altta show tyres 'ı tıklayın)
    6-Çok sessiz olması (70 db) sürtünme direnci:C Islak zemin:B Europe sınıflandırma etiketi mevcut
    7-Amerika ve italyada çok satılanlar içinde olması.
    8-Michelin in %10 hissesine sahip olması.

    Bunlara rağmen 2 tane aldım.Önlere takıp tarafımca denenecek ve bizzat kendi kullanımım sonucu memnun kalırsam 2 tane daha almayı planlıyorum.Fiyat:180 TL/Tane
    Bu lastik dışında Toyo-Falken-starmaxx arasında tercih yapmakta zorlandım ancak karar vermemde sessizlik-ıslak ve kuru performansı etkili oldu.Bahsettiğim 3 lastiğe göre biraz daha iyi geldi bana.Bunu almasaydım 1.TOYO 2.STARMAXX 3.FALKEN şeklinde bir sıralamam mevcuttu.Toyo orjinal japon bir lastik japonlarla olan özel ticaret anlaşmamızdan ötürü yurdumuzda ucuz satılıyor.Ama sert bir lastik.Falken de japon ancak ilk 2 ye göre 100 tl pahalı ama sessiz ve iyi bir lastik.1 ve 2 aynı fiyatta olan (170-180 tl) lastikler.Falken 250-300 TL civarında.
    Lastikler hakkında sürüş ile ilgili fikirlerimi ilerleyen zamanlarda tekrar yazarım
    Saygılar.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi dr112 -- 14 Mayıs 2013; 14:29:57 >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: dr112


    Selamlar
    Bugün itibariyle 205 50R 17 GT RADIAL champıro HPY 2 adet aldım.Uzun bir araştırmadan sonra aldım.Alınma sebepleri
    1-Ambulanslarımızda kullandık bir sorun yaşamadık
    2-Kauçuğun ana üretim yeri Endonezya malı olması
    3-Fiyatının makul f/p olması.
    4-Eşdeğer lastikleri (marka olanlara göre) 100-200 TL arasında ucuz olması.
    5-Forumlarda tavsiye edilir olması (ki yurtdışı forumlar linki aşağıda) (we recommended diyor yani öneriyoruz-tavsiye edilir ayrıca 4 üzerinden 3.87 puan almış)
    http://www.mytyres.co.uk/
    6-Çok sessiz olması (70 db) sürtünme direnci:C Islak zemin:B Europe sınıflandırma etiketi mevcut
    7-Amerika ve italyada çok satılanlar içinde olması.
    8-Michelin in %10 hissesine sahip olması.

    Bunlara rağmen 2 tane aldım.Önlere takıp tarafımca denenecek ve bizzat kendi kullanımım sonucu memnun kalırsam 2 tane daha almayı planlıyorum.Fiyat:180 TL/Tane
    Bu lastik dışında Toyo-Falken-starmaxx arasında tercih yapmakta zorlandım ancak karar vermemde sessizlik-ıslak ve kuru performansı etkili oldu.Bahsettiğim 3 lastiğe göre biraz daha iyi geldi bana.Bunu almasaydım 1.TOYO 2.STARMAXX 3.FALKEN şeklinde bir sıralamam mevcuttu.Toyo orjinal japon bir lastik japonlarla olan özel ticaret anlaşmamızdan ötürü yurdumuzda ucuz satılıyor.Ama sert bir lastik.Falken de japon ancak ilk 2 ye göre 100 tl pahalı ama sessiz ve iyi bir lastik.1 ve 2 aynı fiyatta olan (170-180 tl) lastikler.Falken 250-300 TL civarında.
    Lastikler hakkında sürüş ile ilgili fikirlerimi ilerleyen zamanlarda tekrar yazarım
    Saygılar.

    merhaba,

    lastiği nerden kaça aldınız acaba?




  • selamlar
    internetten almadım.Bizim burada GT bayisi var oradan aldım.fiyat :170 TL./TANE Lastiğin imal tarihi 04 hafta/2013.Lastikle ilgili ilk izlenimlerim şöyle:Lastik yumuşak bir lastik-jant koruması var.(bu özelliği çok hoşuma gitti.zira bundan önce 5 senelik 60000 km yaptığım goodyear nct5 de bu özellik yok.nct5 de 3 kanal var bunda su tahliye kanalı sayısı:4.)Bizim eski lastikler o kadar sertleşmiş ki bunları takınca direksiyonun döndürme direnci çok değişti.Sanırım kauçuk oranından kaynaklanıyor.Şimdi şöyle bir sorunum var arkada bulunan eski lastiklerden ses geliyor önden gelen teker sesi bayağı azaldı.azalmayı şöyle diyebilirim eskiden ses 10 birim geliyorsa şimdi 5 birim geliyor (tahmini).
    saygılar.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi dr112 -- 14 Mayıs 2013; 14:46:07 >
  • 
Sayfa: önceki 678910
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.