Şimdi Ara

Uzun ışıklarda ne yapıyorsunuz? (S&S'suzlar) (2. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
25
Cevap
0
Favori
1.004
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 12
Sayfaya Git
Git
Giriş
Mesaj
  • Stop etmiyorum boşta bekliyorum.

    S&S çok iyi bi özellik o bakımdan.

    Hep şehiriçi kullananlarda 1 depoda 2-3 litre tasarruf edebilir.
  • Burda bi tane var 99 saniye anasını satayım.Çağırıyorum Mendil-su satan çocukları dertleşiyoruz.
  • ernn93 kullanıcısına yanıt
    Enjeksiyonlu araçlarda öyle bir durum yok, evet ilk çalışmada bir enerji kaybı söz konusu fakat bu kayıp 10 sn rölantide çalışmasıyla aynı miktarda. Öyle olunca 10 sn üzerinde kardasınız denilebiliyor.


    Motor 1-2 dakika durmayla yağlama zaafiyeti yaşamaz, motorun ilk çalıştırmada aşınması konusu, sabahları yapılan soğuk start için geçerlidir.

    Isınmış, yağı sıcak, yağ heryerine işlemiş motorda yağlama olmamasından, aşınmadan bahsedilemez.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: electro_g

    kartal köprüsünden indiğinde sahilyoluna bağlanan son ışıklar var, bildiğin 99 saniyeden başlıyor, segment yok, yoksa 100 küsürden başlayacak çünkü 99 sn bir süre değişmeden sabit yanıyor ve sonra düşmeye başlıyor, iki dakika kırmızı ışık mı olur ya !!! bildiğin yol üstü dinlenme tesisi ... S&S u bırak, istersen kabloyla düz kontak yapmış ol, yine de motoru durdurup çalıştırmaya değer Temiz 2km yol kârdasın

    ayrıca gerideysen tek ışıkta da geçemiyorsun. O yüzden o ısıga takıldıgımda en soldan kapatıyorum köprünün ordan karşıyı görüyorum




  • ernn93 kullanıcısına yanıt
    Mekanik araçlarda dediğiniz doğru ancak, elektronik sistemli araçlarda, dikkat ederseniz ilk çalıştırmada en fazla 1200 devir dolaylarında olur, fazla yakıt harcamıyor araçlar, çünkü yakıt karışımını düzgün yaptığı için araçın çalışması için gereken yakıt rölantinin birazcık üstünde oluyor ki bu olay anlık bir şey, sıcak motorken zaten durduruyorum aracı, soguk motor zaten kırmızı ışıklarda durdurulmaz...

    Ek olarak sıcak motorda direkt olarak rölanti yakıtı ile çalışabilir, ben çalışırken en fazla anlık 1200 görüyorum 2sn sonra zaten soguk motor rölantisine geçiyor. Sıcakta iken 1000 oluyor ve 2sn içinde 800e düşüyordü.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Sadece Sürücü -- 12 Haziran 2013; 13:42:29 >
  • 
Sayfa: önceki 12
Sayfaya Git
Git
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.