Şimdi Ara

uzun vadede monster ???

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
22
Cevap
0
Favori
1.482
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 12
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • 2 hafta kadardır gamebook bakıyorum monster tulpar t7ye iyice karar verdim hatta haftaya alacaktım ama forumda her köşe başında servise giden bi monster görmek mümkün üniversite öğrencisiyim yani sık sık bilgisayar ve ya parça yenileme imkanım olmaz garanti dışı arıza çıkmasıda beni çok zorlar şimdi ben monster tulpar t7yi kaç yıl kullanabilirim (2 yıl sonrada yeni gelen oyunları ultrada oynar mıyım gibi saçma bir şey demiyorum yani laptop sorunsuz bi şekilde ne kadar çalışır zamanla yavaşlama sıcaklık değerlerinde artma sık sık arıza verme falan gibi dertlerim olur mu? Garanti dahilinde dahi olsa sorunlarda kolay strese giren bi yapım var )



  • Bende merak ediyorum takip

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • üçüncü yıla girdim 150hm ile mutluyum halen canavar gibi her oyunu ultra ayarlarda olmasada oynuyorum birtek bu hafta bir prblemim çıktıbu da benden kaynaklı onuda format ile çözebileceğimi biliyorum anca neden kaynaklandığı için bu konuyu açtım bunun dışında hiçbir problem yaşamadım.. eğer ihtiyaçlarına göre bir sistem alırsan ve bilinçli kullanırsan seni çok uzun bir süre götürecektir.
    http://forum.donanimhaber.com/m_93043888/tm.htm

    kaliteli+güçlü ve uygun fiyatlı tek notebook monster markasıdır.

    tasfiye ederim.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi zafer135 -- 10 Haziran 2014; 22:47:58 >
  • 2008'den beri Monster kullanıyorum, Geçen yılda MS16F34 almıştım, Ekran kartım arızalandı servise gönderdim GTX675M vardı. Sağolsunlar Ekran kartını değiştirdiler GTX770M var şu anda üstünde :)) Makineler güzel, servisi iyi derdin tasan olmuyor pek. Son derece memnunum :)
  • genelde olumsuz yorum ve başlıkları sildirdikleri için buradan sana sürekli toz pembe yorumlar gelecektir. alacaksan allah kurtarsın diyelim. bu arada 3000tl veriyorsun ışık sızması olayını da bir kontrol et derim. 2 defa konu açtım ikisini de sildirdiler.
  • "mamilee" arkadaşın üslubunu bu mesajında az çok farketmişsindir. Açılan 2 konusu da "seviyesiz" söylemlerden dolayı, bizlerin şikayetiyle silinmiştir. Marka fanatiği değilim ancak servisi hiçbir zaman ilgilerini eksik etmiyorlar. ışık sızması sorununa gelince, bazı serilerde bu sorun mevcut, ancak sorun mu bilemem. Bende Abra A5 var, ışık sızması yok, hiçbir sorun da yok. Ama olursa da servisin beni zor durumda bırakmamak için ellerinden ne geliyorsa yapacaklarına eminim. Sık sık arıza verme gibi bir durum yoktur. Ancak elektronik bu, ufak tefek hatalar dahi sorun çıkarabiliyor. Bir miktar şans işi, ama servis çok iyi
  • Teknoloji şans işidir biraz. W170ER'mi aldığım vakit bir tane de bir tanıdığıma W150ER aldık. Benimkisi 3 defa servise gitti, bir defa daha gönderecektim ekrandaki ve wireless stabilitesizliği yüzünden ama garanti süresi yetmedi. Arkadaşa aldığımız laptop bir defa olsun garanti yüzü görmedi, sadece bataryası öldü. Problemli cihaz her markada denk gelebilir, markaya göre öyle cihaz denk gelme olasılığı değişir. Malzeme kalitesi, hoparlör gücü ve klavye senin için özellikle önemliyse başka markalara yönelebilirsin, yoksa fiyat/performansını uygun gördüğün Monster marka laptobu tercih edebilirsin.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Yapay Zeka’dan İlgili Konular
    Daha Fazla Göster
  • quote:

    Orijinalden alıntı: erdi_arikan

    "mamilee" arkadaşın üslubunu bu mesajında az çok farketmişsindir. Açılan 2 konusu da "seviyesiz" söylemlerden dolayı, bizlerin şikayetiyle silinmiştir. Marka fanatiği değilim ancak servisi hiçbir zaman ilgilerini eksik etmiyorlar. ışık sızması sorununa gelince, bazı serilerde bu sorun mevcut, ancak sorun mu bilemem. Bende Abra A5 var, ışık sızması yok, hiçbir sorun da yok. Ama olursa da servisin beni zor durumda bırakmamak için ellerinden ne geliyorsa yapacaklarına eminim. Sık sık arıza verme gibi bir durum yoktur. Ancak elektronik bu, ufak tefek hatalar dahi sorun çıkarabiliyor. Bir miktar şans işi, ama servis çok iyi

    Mamilee, haklı durumdayken seviyesiz üslübu yüzünden haksız duruma düştü ve gördüğüm kadarıyla Monster'e düşman kesilmiş.

    Bunu yapmanın alemi yok, bir daha almazsın olur biter.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • Yaklaşık 2 yıldır Monster ve diğer markalar ile ilgili açılan tüm konuları okudum diyebilirim. Genel olarak edindiğim intiba sizinki ile aynı. Genel olarak ekran kartları arızalanıyor, yenisi ile değiştiriliyor. @Stone arkadaşımızın da başına gelmiş. Birçok kez ısınma/fps düşüşü/performans düşüşü gibi konular açıldı. Benzer başlıklar MSI konularında da mevcut. Ancak ekran kartı bozuktu, değiştirildi diye hiç okumadım. Belki gözden kaçırmış olabilirim.

    Servis ve teknik konusunda iyiler sözüm yok. Ancak neden kullandığım bilgisayarın ekran kartı yada başka bir bileşeni 2-3 yıl içinde hatta 2-3 ay içinde arızalansın ve garantiye gitsin ki. Ben 6,5 yıl önce aldığım Asus'u kullanıyorum. Geçen yıl kuzey köprüsü yandı, yaptırdım hala kullanıyorum. Daha önce de benzer bir konu açılmıştı. 2-3 yıl içinde arıza oluyor mu diye sormuştu bir arkadaşımız. Böyle bir genel kanı oluştuğuna göre ateş olmayan yerden duman çıkmaz diyebiliriz.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: burakesan


    quote:

    Orijinalden alıntı: erdi_arikan

    "mamilee" arkadaşın üslubunu bu mesajında az çok farketmişsindir. Açılan 2 konusu da "seviyesiz" söylemlerden dolayı, bizlerin şikayetiyle silinmiştir. Marka fanatiği değilim ancak servisi hiçbir zaman ilgilerini eksik etmiyorlar. ışık sızması sorununa gelince, bazı serilerde bu sorun mevcut, ancak sorun mu bilemem. Bende Abra A5 var, ışık sızması yok, hiçbir sorun da yok. Ama olursa da servisin beni zor durumda bırakmamak için ellerinden ne geliyorsa yapacaklarına eminim. Sık sık arıza verme gibi bir durum yoktur. Ancak elektronik bu, ufak tefek hatalar dahi sorun çıkarabiliyor. Bir miktar şans işi, ama servis çok iyi

    Mamilee, haklı durumdayken seviyesiz üslübu yüzünden haksız duruma düştü ve gördüğüm kadarıyla Monster'e düşman kesilmiş.

    Bunu yapmanın alemi yok, bir daha almazsın olur biter.

    Kesinlikle hakli olduguna katiliyorum, ancak uslup yanlis ve tuketici haklarina basvurmali.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • Sn. Forum Üyeleri ve Değerli Arkadaşlar;

    Daha önce MONSTER başlığı altında yazmış olduğumuz bir mesajı aşağıya tekrar ekledik.

    1.) MONSTER markası olarak en yeni ve en yüksek performans veren bileşenleri, en güncel teknolojileri, en hızlı ve sorunsuz bileşenleri ürünlerimizde kullanmak konusunda 2004 yılından bu yana en üst düzeyde hassasiyet gösteriyoruz. Bu konuda duruşumuz ve tavrımız oldukça açıktır.

    2.) Amerika' da 30.000 notebook üzerinde " notebook markalarının arızalanma oranları " ile ilgili yapılmış bir araştırma raporunu sizlerle paylaşmak istiyoruz. Mutlaka incelemenizi tavsiye ediyoruz.

    http://www.squaretrade.com/htm/pdf/SquareTrade_laptop_reliability_1109.pdf ( Raporun orijinali !.. )

    Bu rapordaki verilere göre markası ne olursa olsun notebook' ların % 15 - 25' i 3 yıl içinde arızalanmaktadır. Bizim satışını yaptığımız ürünlerde de garanti süresi içinde veya sonrasında belirli oranlarda sorunlarla karşılaşılması gayet doğaldır. Ancak bu durum bazı arkadaşlarımızın mesajlarında belirttiği gibi bütün modellerimizde sorun olduğu, bunun genel bir problem olduğu anlamına kesinlikle gelmemektedir.. Ürünlerimizin 2 yıl içinde arızalanması, sürekli olarak ekran kartı arızası ile karşılaşılması vb. durumlar kesinlikle söz konusu değildir.

     uzun vadede monster ???


    Garanti süresi içinde veya sonrasında oluşabilecek tüm sorunlarda olabilecek en iyi çözümü, en kısa sürede üretmek için tüm gücümüzle çalıştığımızdan emin olabilirsiniz.

    Yorum ve değerlendirmeyi sizlere bırakıyoruz.

    Saygılarımızla,

    MONSTER Müşteri Hizmetleri




  • Rapora göre arıza oranları az çok bilinen markaları işaret ediyor ancak MSI listede yok. Pazar payı olmasına rağmen Monster gibi satış yapan SAGER gibi markalar da listede yok. En önemlisi ise arızaların genellenmiş olması. Arıza olarak neyi baz almışlar? Monster için takılan HDD, yada işlemci konusunda konu görmedim. Gördüğüm konular hep ekran kartı, anakart.

    Firmanın kendini savunuyor olması normal ancak kullanıcıların açtığı konulara göre durum maalesef böyle. Yine de son karar sizin.
  • monsterı olanlar ne kadardır kullandıklarını kac kere servise gittiğini yazsalar? servisle ilgili genel tavır çok ilgili ve iyi olduklarıyla ilgili bununla ilgilide bir şeyler yazsalar çok iyi olur (yahu inanılmaz kararsızım )



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi J.R.R.T.. -- 11 Haziran 2014; 16:19:31 >
  • Merakla bekliyorum

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: J.R.R.T..

    monsterı olanlar ne kadardır kullandıklarını kac kere servise gittiğini yazsalar? servisle ilgili genel tavır çok ilgili ve iyi olduklarıyla ilgili bununla ilgilide bir şeyler yazsalar çok iyi olur (yahu inanılmaz kararsızım )

    2008'den beri Monster kullanıyorum demiştim, eski bilgisayarım hiç sorun çıkarmadı hiç servise yollamadım onu halada çalışıyor. MS16F34 almıştım geçen sene ondaki ekran kartı problemi de Nvidia driver updatelerinden kaynaklı bir sorun olmuştu. Yâni ne Monster ne de MSI sorumluydu bu problemden, nvidianın yayınladığı bir driver hasar vermişti.

    Ne kadar kullandığıma gelince. Ben Yazılım geliştiriciyim. Hem iş için hem de oyun için kullanıyorum. Doğru düzgün kapattığımı hatırlamam iki bilgisayarımı da:)




  • 2012 ağustosta p170em modelini aldım. Hiç bir performans sıkıntısı çekmedim. Sadece ısınmaya başladıki oda 2 senedir fanlar temizlenmedi. Sen bilgisayara baktığın sürece uzun süre kullanabileceğin bir bilgisayar.
  • Aralık 2012'den beri kullanıyorum MS16F3 modelini hiç servis veya garantiye göndermedim çok şükür. 3300'e almıştım baya iyi bi indirimle şuan bakıyorum hala o fiyata bu performansta ve özelliklerde bilgisayar yok Aldığım günkü gibi devam ediyor performansı çok iyi



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi busterr -- 13 Haziran 2014; 23:43:54 >
    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • yok mudur başka yazacak?
  • J.R.R.T.. J kullanıcısına yanıt
    Buyrun önceki mesajlarımı teyit eden bir konu daha açılmış. Yine bir süre sonra oluşan performans ve ısınma sorunu.

    Müşteri hizmetlerinin yazdığı mesajdan bir bölüm;

    "Muhtemelen notebooku bize göndermenizi isteyeceklerdir. Şayet ekran kartı ile ilgili bir problem varsa garanti kapsamında ilgili değişiklikler hemen yapılacaktır."


    http://forum.donanimhaber.com/m_94023203/tm.htm
  • genel olarak forumları araştırdım. bu tarz yüksek kapasiteli notebooklarda hemen hemen aynı problemler ortaya çıkabiliyor ki sonucta elektronik bu bence bu kadar çamur atmaktan vazgeçin bu firmaya
  • 
Sayfa: 12
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.