Vaio FW180D\H modelinden aldım fakat ne Sony nin türkiye sitesinde nede uluslararası sitesinde aldığım modeli bulamadım. Ayrıca, kasanın arkasındaki Product Id ve Ürün serisini belirten kodlar (sony nin driver desteği için siteye girerken kullandığım kullanıcı adı ve şifre yerine geçen) geçersiz diyor sayfa.
İnanmak istemiyorum ama, Korsan Sony Almış Olabilir miyim?
Lütfen bilen birileri varsa bişeyler söylesin...
Urünü İSTANBUL BİLİŞİM Mecidiyeköy şubesinden aldım.
Eminim, şimdi yazacaklarımı iyi okuyun.
Ürün Kanada Malı, klavyesiyle vs.. siyle. Ayrıca dünyanın hiç bi yerindeki sony siteleri ürünün güncelleştirmesine izin vermiyor. Ürünün arkasındaki seri numarasını sony nin sitesi kabul etmiyor, böyle bi ürün yok diyor.
Ha bi sorun yok makina canavar gibi, ama kanada malı alıyosunuz, türkiyede bi garanti beklemeyin, online destek beklemeyin.
Kimse cevap bile vermedi ama bundan sonra kazık yiyecek arkadaşlara söyleyeyim, istanbul bilişimden uzak durun.
günaydın arkadaşım.Bu sitede özellikle notebook bölümünde dolaşan er rütbesindeki üyeler dahi İB hakkında ki genel hatları ile ilgili her şeyi biliyor.klavyesi değiştirilir.mağaza garantisi verir.yedek parça sıkıntısı yaşanır.vs..vs..ürünleri dünyanın her yerinden getirtebilir.
ürünün güncelleştirmelerini manuel olarak denk konfigürasyondaki bir modelin no.sunu girerek yapabilirsiniz. Kolay gelsin..