Arkadaşlar selamlar, geçen hafta vatan bilgisayar internet şubesinden, Asus Prime Z690-P Intel Z690 LGA1700 DDR5 6000 satın aldım. Kutuyu açarken biraz statik poşetlerde bir yırtık olduğunu fark ettim, fakat olabilir diye çok sallamamıştım. M2 Slotuna tam kendi ssd'mi takacakken anakartın yamuk olduğunu, hatta cpu pinlerinden 2 sinin yamuk olduğunu fark ettim. Bunun üzerine anakartın kutusu içerisindeki diğer yerlere dikkat kesildim, kutu hasarlı her tarafında ezik çarık var. Tabi bunun üstüne hemen vatan bilgisayarı aradım ve bu arada çayma hakkım içerisindeydim, ama anakartı gerçekten uygun fiyatlı aldığım ve sistemdeki tüm parçalar elimde olduğu için, birebir değişim tarafına daha çok yatkındım, değişim talep ettim, verilen cevap tabi ki şaşırtmadı, "Servise gönderin". Dedim ki tamam servise gideyim, aradım Penta'yı; Dedim ki kartın garatantisi 2 Şubat 2022 'de başlamış gözüküyor kart kutusu açık geldi, darbeli, öyle bir şey olamazmış, neymişte ülkeye giriş tarihiymiş o. Arkadaşlar akıl var mantık var, mesela 2020 kasımta ülkeye girmiş bir cihazın şu an garantisi bitmiş mi oluyor o zaman sisteme göre. Neyse sadede geleyim, verilen cevap saçma; kullanıcı hatası ücreti mukabilinde değiştiririz. Arkadaşlar bende asus ürünlerini çok seviyorum ama ne vatandan & asustan asla bir şey almam, Tüketici hakem heyetine başvurumu yaptım, sizde düşmeyin böyle bir şeye diye deneyimlerimi paylaşmak istedim.
|
Bildirim