Şimdi Ara

Vatan'dan cep telefonu ALINMAZ ! Nokia Lumia 920

Bu Konudaki Kullanıcılar:
1 Misafir - 1 Masaüstü
5 sn
25
Cevap
0
Favori
1.762
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 12
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • 21. 07. 2013 tarihinde aldığım Nokia Lumia 920 telefonun daha ilk hafta ekran donması problemi olduğunu farkettim ve 15 gün dolmadan Vatan'a götürdüm. Yaklaşık 10 gün sonra telefonu almak için gittim ve servisten ayrılmadan kontrol edip aynı hatayı yine tespit ettim , ürünü teslim almadan tekrar vermiş oldum. Sadece yazılım güncelleyip göndermişler (aynısını ben de yapmıştım sorun çözülmemişti) Aradan 20-25 gün geçti , teslim aldım ancak aynı gün yine hatanın düzelmemiş olduğunu gördüm. Şimdi tekrar götürmem gerekiyor. 3. kez servise girecek ve düzelmeden geri gelecek eminim çünkü Vatan bu işi yapamıyor! Ne ürün değişimi ne de iade teklif edildi , sıkıldım gidip gelmekten. İşi gücü bıraktık telefon peşindeyiz yahu.. Her yere şikayet edeceğim.
    Nokia alacaklara duyurulur telefonun problemi tam olarak ; telefonu bir süre kullandıktan sonra ekran dokunmatiği işlevsiz oluyor.. O an bir arama gelse ekrana çıkıyor görüyorsun ama cevap veremiyorsun, ne bir program açabiliyorsun ne aşağı kaydırabiliyorsun ne yukarı kaydırabiliyorsun ne de ses kısma ve ekran kilidi tuşuna birlikte basıp telefonu kapatabiliyorsun (kapatırken ekranı aşağı kaydır yazısı geliyor ama dokunmatik işlevsiz olduğundan dolayı bunu yapamıyorsun).. Sim kartlı ve sim kartsız denedim.. Yüklediğim tüm programları sildim, telefonu fabrika ayarlarına döndürdüm yani sıfırladım, yazılım güncelledim sorun düzelmedi. Problem aynı bu videodaki gibi, bunun gibi bir sürü video bulabilirsiniz.http://www.google.com.tr/url?sa=t&rct=j&q=&esrc=s&source=web&cd=1&cad=rja&ved=0CDoQtwIwAA&url=http%3A%2F%2Fwww.youtube.com%2Fwatch%3Fv%3Ddy8vRIjiikY&ei=vVAzUrfDCoOXtAbqlIC4AQ&usg=AFQjCNFTmEuJfOtTqxEvvDhTV1JtZO4Q_A&sig2=nStA1mlP-Zumw7EEyPMxnw&bvm=bv.52164340,d.Yms







  • quote:

    Orijinalden alıntı: caraazul

    21. 07. 2013 tarihinde aldığım Nokia Lumia 920 telefonun daha ilk hafta ekran donması problemi olduğunu farkettim ve 15 gün dolmadan Vatan'a götürdüm. Yaklaşık 10 gün sonra telefonu almak için gittim ve servisten ayrılmadan kontrol edip aynı hatayı yine tespit ettim , ürünü teslim almadan tekrar vermiş oldum. Sadece yazılım güncelleyip göndermişler (aynısını ben de yapmıştım sorun çözülmemişti) Aradan 20-25 gün geçti , teslim aldım ancak aynı gün yine hatanın düzelmemiş olduğunu gördüm. Şimdi tekrar götürmem gerekiyor. 3. kez servise girecek ve düzelmeden geri gelecek eminim çünkü Vatan bu işi yapamıyor! Ne ürün değişimi ne de iade teklif edildi , sıkıldım gidip gelmekten. İşi gücü bıraktık telefon peşindeyiz yahu.. Her yere şikayet edeceğim.
    Nokia alacaklara duyurulur telefonun problemi tam olarak ; telefonu bir süre kullandıktan sonra ekran dokunmatiği işlevsiz oluyor.. O an bir arama gelse ekrana çıkıyor görüyorsun ama cevap veremiyorsun, ne bir program açabiliyorsun ne aşağı kaydırabiliyorsun ne yukarı kaydırabiliyorsun ne de ses kısma ve ekran kilidi tuşuna birlikte basıp telefonu kapatabiliyorsun (kapatırken ekranı aşağı kaydır yazısı geliyor ama dokunmatik işlevsiz olduğundan dolayı bunu yapamıyorsun).. Sim kartlı ve sim kartsız denedim.. Yüklediğim tüm programları sildim, telefonu fabrika ayarlarına döndürdüm yani sıfırladım, yazılım güncelledim sorun düzelmedi. Problem aynı bu videodaki gibi, bunun gibi bir sürü video bulabilirsiniz.http://www.google.com.tr/url?sa=t&rct=j&q=&esrc=s&source=web&cd=1&cad=rja&ved=0CDoQtwIwAA&url=http%3A%2F%2Fwww.youtube.com%2Fwatch%3Fv%3Ddy8vRIjiikY&ei=vVAzUrfDCoOXtAbqlIC4AQ&usg=AFQjCNFTmEuJfOtTqxEvvDhTV1JtZO4Q_A&sig2=nStA1mlP-Zumw7EEyPMxnw&bvm=bv.52164340,d.Yms

    Öncelikle geçmiş olsun. Sizde çıkan veya birkaç kişide daha çıkan sorun için tüm 920 cihazları Nokia'yı suçlamak yanlış. Ben de Vatan'dan 920 aldım. Ama sorun çıkmadı ve şuana kadar aldığım Nokia telefonlarının hiçbiri hatalı değil. Forumda da kimsede böyle şeyler yok diyebilirim birkaç kişide sadece. Vatan konusunda haklısınız sıfır servis ama siz niye vatana teslim ettiniz ki servise götürseydiniz bir de? Her neyse. Bu konuda şanssızlık diyelim. Türkiye'de bu işler şans işi. Gerçekten saçmalık. Sinirden dolayı tabii bazı yanlış şeyler söylenebilir. Her bu sorunla karşılaşanlar diyor ben de derim açıkçası ama biraz tartmak lazım. Tekrar geçmiş olsun bunlar insanın canını burnuna getiriyor. Ne desen az. İyice azdılar. Denetim mi var sanki.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • Gecmis olsun hocam dediginiz gibi yaptim vatandan almadım ben de

    < Bu ileti tablet sürüm kullanılarak atıldı >
  • Sinir olmamak elde değil hocam bu kez verirken sert çıkın eminim dikkate alacaklardır

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • S3'ün de ilk zamanlar ekran patlama sorunu vardı. S3'ü nasıl herkes suçlamadıysa bunu da suçlamak yanlış. Aksine vatan'ın ayıbıdır. Nokia'nın yeni serilerinde böyle bir sorun yok. İlk seri telefonların çoğu sorunlu olur.
  • Israrla yuklediginiz bir uygulamanin yan etkisi oldugunu dusunuyorum.cihazi formatlayip onceden yuklediginiz hicbirseyi yüklemeyin oyle bir deneyin.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Hafta sonu Sony almayı düşünüyorum sıkıntı çıkarmı acaba
  • Yapay Zeka’dan İlgili Konular
    Daha Fazla Göster
  • quote:

    Orijinalden alıntı: cnr22

    Hafta sonu Sony almayı düşünüyorum sıkıntı çıkarmı acaba

    android telefonların da çok sıkıntısı çıkıyor hiç beklenmeyen bi anda. lg almıştım vatandan 3 kere servise gitti sonunda iade edip iphone aldım 1 yıldır en ufak sorun yaşatmadı. iphone sevmem ama en oturmuş en sorunsuz sistem kesinlikle ios.
  • geçmiş olsun hocam

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • benım de sony telefon arızalı oldugu halde servıs yazılım atıp gonderıyor. Elım kolum baglı. Telefonsuz kalmam da cabası

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Lumıa bencede alınmaz,gecmıs olsun

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Speedy-Step

    S3'ün de ilk zamanlar ekran patlama sorunu vardı. S3'ü nasıl herkes suçlamadıysa bunu da suçlamak yanlış. Aksine vatan'ın ayıbıdır. Nokia'nın yeni serilerinde böyle bir sorun yok. İlk seri telefonların çoğu sorunlu olur.

    S3'de ekran sararması,morlaşması,patlaması,reset atması gibi sorunları vardı
    Nokia suçlanamaz Samsung suçlanmadıysa




  • ben bir aralar lumia920 almayı düşünmüştüm ama wp yi kimse beğenmiyor daha çok beklemek gerek oturması için
    iphone da pahalı olunca yine androide devam
  • quote:

    Orijinalden alıntı: enzomaresca

    quote:

    Orijinalden alıntı: cnr22

    Hafta sonu Sony almayı düşünüyorum sıkıntı çıkarmı acaba

    android telefonların da çok sıkıntısı çıkıyor hiç beklenmeyen bi anda. lg almıştım vatandan 3 kere servise gitti sonunda iade edip iphone aldım 1 yıldır en ufak sorun yaşatmadı. iphone sevmem ama en oturmuş en sorunsuz sistem kesinlikle ios.

    Teknosa dan mı alsam acaba vatanda 50 tl daha ucuz
    Bu arada xperia go alıcam karar verdim.
    Kısmet mi desem ne desem bilmemdim şans işi bu teknoloji sorun olursa iade ederim ama uğraşması var işte.




  • Öncelikle şunu belirteyim ; neredeyse fanatik bir Nokiacıyım , bundan önceki 3 telefonum da Nokia'ydı.. 920 den önce 5800 vardı, şu an halen kullanıyorum.. onda sorun çıkmadı mı? çıktı, hem de ilk 1.ayında falan , servise götürdüm yazılımla düzeldi.. 2.defa götürdüm yine yazılımla düzeldi. Telefonumu, dolayısıyla Nokia'yı sevdiğim için ses çıkarmadım.
    Şimdi gelelim bu olaya, telefonu almışım ilk haftasında hatalı bir telefon olduğunu anlayıp aldığım yere geri götürdüm servise vermek istemedim, değişim yapılır belki diye.. Hata mı yaptım evet hata yaptım , daha en baştan Vatan'dan almakla hata yaptım. Peki Nokia bu konuda hatalı mı hatalı , bugün youtube'da veya yabancı forumlarda ararsanız aynı sorunu yaşayan birçok kişi olduğunu görürsünüz.
    Telefonu 3.kez Vatan'a götürmeden önce KVK'ya götüreyim dedim , ancak anlaşmaları bitmiş 10 TL kargo karşılığında Vatan'ın gönderdiği yere gönderebileceklerini söylediler. Oradan ayrıldım tekrar Vatan'a gittim, ekran donmasını 3.kez şahit ederek müşteri temsilcisine verdim. Müşteri temsilcisi bana Tüketici Haklarına şikayet edin dedi, ne diyeyim hayırlısı. 1 sayfa da sorunla ilgili dilekçe yazdım servise gitmek üzere.




  • Telefon alırken bir de ilk seri olup olmadığını mı soracağım , sorsam da cevap verebilecekler mi ki? Ayrıca bu telefon piyasaya çıkalı 9-10 ay oldu halen ilk seri mi var raflarda? Nokia'nın ayıbı , sorunlu telefonları anında değiştirmeleri lazım o zaman, servislerine bunu iletmeleri lazım.
  • TIMERIDER kullanıcısına yanıt
    Cihazı ilk Vatan'a götürmeden önce sıfırlamıştım zaten , değişmedi. Servisten geldi , hiçbirşey yüklemeden denedim müşteri temsilcisi önünde, 10-15 dk kurcaladım , aynı sorun yine oldu hemen geri verdim.. bir forumda ekran paneli veya anakartı değiştirildiğinde düzeldiğini okumuştum ama bu teknik servis çok yetersiz demek ki..
  • cnr22 kullanıcısına yanıt
    internetten alın, 1 hafta geçmeden iade edebiliyorsunuz ama mağazadan alırsanız 1 hafta geçmese bile iadesi yok. Kanun böyleymiş.
  • enzomaresca E kullanıcısına yanıt
    3 kez servise gidince iadeyi kabul ediyorlar mı?
  • 3 kez ayni sorundan servise giden cihazlar da degisim yoksa ust model yada para iadesi hakkiniz var unutmayin.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • 
Sayfa: 12
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.