Şimdi Ara

VATAN'DAN HP Laptop aldım. Sorun var. Yardım eder misiniz?

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
3
Cevap
0
Favori
1.257
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 1
Giriş
Mesaj
  • Merhaba,


    Vatan'ın İzmir'deki bir mağazasından, salı akşamı HP laptop aldım. (8.299 TL). Windows 10 yüklettik eve getirdik ve kullanmadık.

    1 gün sonra, Dün akşam (Çarşamba) laptopu kullanmak için açtık. Fan'dan ses geliyor ve ısınma yapıyor. 5-10 dk kullandım sadece ve kapattım.

    Vatan'ı arayıp ürün iade istiyorum, başka marka (asus lenovo) alacağım dedim. Ürün iade almıyoruz dediler.

    14 gün cayma hakkı sadece online da var dediler.

    Ürünü alıp, servise göndereceğiz dediler. 20 iş günü.

    Eşime aldık laptop, kendisi üniversitede doktora yapıyor. Acil lazım. İşin parasında falan değilim.


    Soru:


    1) 1-2 arkadaşım bu ses normal, ilk aldığınızda, güncelleştirmeler yapıyor, makine zorlanıyor, 2-3 gün sonra geçer dedi. bu doğru mu?

    2) Ürün cayma hakkı 14 gün gerçekten sadece online alışverişte mi geçerli? Bana saçma geldi.

    3) Sizce ne yapmam lazım? Ben sorunsuz bi laptop istiyorum. Yani bana bunu alalım yerine aynı fiyat seviyesinde başka ürün alın deseler hemen kabul edeceğim.


    Yardımlarınız için teşekkür ederim.

    Sevgiler Saygılar








  • Ses anormal ise HP servisine gönderip iade/değişim raporu alın. Prosedür bu şekilde yapacak bişi yok. Mağazada ürünü görüp beğenip aldığınız için cayma hakkı bu şekil satışlarda olmuyor maalesef.

  • 
Sayfa: 1

Benzer içerikler

- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.