Şimdi Ara

VATANBİLGİSAYAR VE LG OLED TELEVIZYON DEGISIM KUMPASI YALAN SERVIS RAPORU RESIM EKLENDI. (2. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
4 Misafir (2 Mobil) - 2 Masaüstü2 Mobil
5 sn
117
Cevap
0
Favori
4.313
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
19 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 12345
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Ibrahim Akca

    Bu mesaj silindi.
    Terbiyesizlik yapma adama çizik ürün sarmaları hoşuna gitti galiba inşallah aldığın her ürün böyle çizik bozuk olur . Ülkeler kıtlıkla mücadele ediyorsa telefon İnternet kullanma git mağarada yaşa. Gerçi bu zihniyet ile sana mağara bile çok ya neyse

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Konuyu ve fotoğrafları inceledim. Zaten konuşmuştuk. Bu çiziğin/çiziklerin kutu hasarı ile alakası yok. Servis veya ithalatçı kaynaklı. Siz vatana iade talebi başlatın muhtemelen reddedilecek. Sonrasında thh’ye ancak vatanı şikayet edebilirsiniz. Fatura ile başvuru yapmanız gerekiyor çünkü.

    İlgili dilekçenizde lg ve kargonun sorumluluğundan bahsedebilirsiniz ama asıl muhattabınız faturayı kesen firma vatan. İthalatçı veya lojistik firmasının muhattabı da siz değilsiniz o konuyu da vatan çözecek onlarda vatana fatura ediyor çünkü firma ona göre savunma yapacak. Elinizde mali değeri olan bir fatura bulunmadığından bu firmalardan siz şikayetçi olamazsınız.

    Thh başvuru sınır değerleri;

    Bu aralık dışında ise tüketici mahkemesine başvurulması gerekiyor.




  • UcanHollandali kullanıcısına yanıt
    üstadım servisin burda yapabileceği birşey yok gördüğünü yazıp çıkıyor işin içinden çünkü adam bu işin altına diyelim ki senin lehine imza atarsa işini kaybedebilir burda resimlerde evet koli hasarı çok değil ama bu paneller en ufak bir dokunmada çatlayıp patlıyor moral bozmak istemem diğer arkadaşın yazdığı gibi senin ilk muhattabın satıcı fakat onlarda sana hasarlı koli teslim almasaydın diyip işin içinden çıkabilirler bide bu ürün thh'yi aşıyor sıkıntı en üst seri yani son noktada ücretli panel değişimi olur ben sana söylim
  • quote:

    Orijinalden alıntı: ozanbey86

    üstadım servisin burda yapabileceği birşey yok gördüğünü yazıp çıkıyor işin içinden çünkü adam bu işin altına diyelim ki senin lehine imza atarsa işini kaybedebilir burda resimlerde evet koli hasarı çok değil ama bu paneller en ufak bir dokunmada çatlayıp patlıyor moral bozmak istemem diğer arkadaşın yazdığı gibi senin ilk muhattabın satıcı fakat onlarda sana hasarlı koli teslim almasaydın diyip işin içinden çıkabilirler bide bu ürün thh'yi aşıyor sıkıntı en üst seri yani son noktada ücretli panel değişimi olur ben sana söylim
    Hocam evet ama benim anlamadigim bu cizik kargo hasarindan nasil kaynaklanir nasil boyle yansitabiliyorlar. Ve isin garibi Lg servisi kutuyu kapatti gitti evde kapali kutu tv var ne vatan geri aliniyor ne lg ben bu kutuyla ne yapacagim onuda anlamadim.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • Yok işte o kadar da kolay değil sonuçta hasarlı koliyi arkadaş teslim almamış başkası teslim almış. Bilir kişi görevlendirilir ve gerekli incelemeyi yapar arkadaş satıcıdan parasını alabilir. Satıcı da kargo şirketi veya ithalatçıya bunu rücu eder. Ancak teslim alan veya zarar veren arkadaşın kendisi/fatura sahibi kişi olmadığı için hakem heyeti bu noktada sorumlu tüketiciyi korur. Ama tabi süreç bu noktada uzun sürebilir.

    Ya rapor değiştirilerek kutu hasarı çıkarılırsa ya da ithalatçı firma kutu hasarı ile çizik değil kırık oluşabileceğini kabul ederse süreç kısalabilir.

    Ancak görünen köy de kılavuz istemez bu çiziğin kutu hasarı ile alakası yok. Boydan boya çizilmiş işte muhtemelen kuran teknisyenin yüzüğü veya koydukları zemin çizmiş aleti. Aynı cihaza sahibim geçen hafta kurdumdum. Servislerin üç aşağı beş yukarı ürünlere ne şekilde davrandıklarını biliyorum. 1.000 liralık ürünle 10.000 liralık ürünün farkı yok adamların gözünde karga tulumba iş yapıyorlar. İşin başında olup uyarmanız gerekiyor bazen. Ben sehpaya koyulana kadar üzerindeki şilteyi çıkarttırmadım mesela değil çizik sırf parmak izi olmasın diye.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • UcanHollandali kullanıcısına yanıt
    üstad tv bir yere takılıyor veya içine ince demir gibi bişey dokunuyor camda hasar belli olmuyor tv'ye elektriği verince kabak gibi meydana çıkıyor strafor dediğin parmakla bile delinir ortası boştur

    satıcının merkezini arayıp mağduriyetini anlat şimdi dikkatli baktımda tv 3bin 5bin tl'lik değil her yola başvur
  • nofear_61 kullanıcısına yanıt
    aynen üstad servis ekibi şüpheli hareketler sergiledi veya farklı bir durum varsa ordanda yürünür imza konusuda ben teslim almadım diyebilir evet
  • Arkadaşım geçmiş olsun.. Sonuç alman lazım ..Asla peşini bırakma.. Keşke kendin evde olsaydın..Bu olayların hiç birisi olmazdı.. Evde olduğun saatte servis kurum yapsaydı.. Üç kağıda getirmişler..

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Koli hasarliysa servisin o kutuyu acmamasi lazim. Actiysa kutunun saglam oldugunu kabul etmis olur. Siz kutunun hasarli oldugu rapora imza attiniz mi?

    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
  • Teshir urunu gondermis olabilir lermi ?

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Hocam ben bu ürünün teşhir ya da iade ürün olduğunu düşünüyorum , kutuda hasar yoksa 0 televizyonun ekranında çizik olması olası değil , benim tv çıktığında ekranında toz dahi yoktu , aklıma başka bir şey gelmiyor .

    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
  • İkinci el itelemişler.
  • Merhaba,

    Öncelikle geçmiş olsun, güzel cihaz almışsınız ancak talihsizlikler peşinizi bırakmamış.

    Moralinizi bozmak istemem ancak belli başlı birkaç husus var;

    * Eğer servis kutuyu bu halde görüp açsaydı ve TV kutudan kırık olarak çıksaydı ''Kutu,koli hasarlı/taşıma hasarlı'' olarak rapor tutacaktı. Değişim olacaktı.

    Ancak; ürünün, kutudan çizik çıkma ihtimali belki 10000/1'dir. Zor bir ihtimal da olsa ya size denk geldi, yada kurulum yapan servis personelinde yaka kartı, isimlik varsa oraya sürtünüp çizildi yada personel dikkatsiz davrandı, ürünü yatırdığı zeminden dolayı tv çizildi. 2. ve 3. seçenek daha makul olduğundan ve personel de bunun farkında olduğundan dolayı ürün kendilerine patlamasın diye yokuş yapıyorlar.

    Şu yönde de haklılar, servis evden çıktıktan sonra fiziksel kusurlar konusunda hak iddia edebilmeniz ve ispatlayabilmeniz neredeyse imkansızdır ve ispat yükümlülüğü iddia sahibindedir. Servis ''Ürün kurulduğunda herhangi bir çizik yoktu, ürün temizdi.'' diye işin içinden rahatlıkla çıkabilir.

    Hepsinden ziyade sizin ilk kurulum belgeniz mevcut mu ? Servisin ikinci kez geldiğindeki tuttuğu ''Koli hasarlı, kurulum yapılmadı.'' raporuna karşı olası bir mahkemedeki elinizdeki en büyük kozunuz o olacak.


    Forumda LG yetkilisi olan arkadaş @brknil06 ile irtibata geçmenizi ve ondan destek almanızı şiddetle tavsiye ederim. Bu işi çözebilmenizin tek yolu servis üzerinden geçmekte.


    Son olarak; teşhir ürün, ikinci el ürün itelemişler diyen arkadaşlara da ithafen; Şu an online üzerinden işleyen hiçbir mağazada teşhirdeki televizyonu toplamaya vakit bulabilecek yeterli personel bulunmamakta. Kaldı ki ne kadar süre çalıştığı tespit edilebilen bir cihazın teşhir olduğu belirtilmeden satış yapılması firmalar açısından daha büyük bir sorun.

    Ekleme;
    VATANBİLGİSAYAR VE LG OLED TELEVIZYON DEGISIM KUMPASI YALAN SERVIS RAPORU RESIM EKLENDI.

    Bu fotoğraftaki kutu dışı kayışlar da tv'nin teşhir olamayacağını doğrular nitelikte. O kayışları koparmadan,kesmeden kutuyu açamazsınız, koparır yada keserseniz de tekrar birleştiremezsiniz.

    Tekrar geçmiş olsun.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi R0ME -- 9 Mayıs 2020; 4:55:49 >




  • R0ME kullanıcısına yanıt
    Tesekkur ederim hocam. Burak bey sanirim banlanmis forumdan kendisine ulasmaya calistim ama ulasamadim maalesef. Siz bu asamada ne tavsiye edersiniz peki lg servisi tv'yi kutuya geri kapatti gitti bayiniz degistirsin diye fakat bayide degistirmiyor. Tv'de sanirim olu pikselde vardi o 15 dk arasa bakabildim. Servisle geri kurdurup piksel uzerinden tuketici mahkemesine mi vermek dogru olur?

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • 
Sayfa: önceki 12345
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.