< Bu ileti iOS uygulamasından atıldı > |
VDSL hat değerlerim normal mi? (2. sayfa)
-
-
Kontrol edebildiniz mi? -
Hâlâ bekliyorum, DSL gelmedi, geldiği an yazacağım.
< Bu ileti iOS uygulamasından atıldı > -
modemi kapayıp açtığınızda gelmiyorsa sizin santralde sorun vardır, hiç hoş bir durum değil
-
Hız profili değişikliğine kesinti anlık olur, ben de hızımı 88mbittten 99 olarak güncellettiğimde bir anlık gidip gelmişti ve hızım 99 olmuştu.
-
Bir yıl boyunca sokağımın önünden geçen fiber hattını kendi kutuma bağlatmak için uğraştım sonra port bulmak için bir yıl daha, sonunda başardım derken böyle bi pürüz can sıkıyor. Uğraşmayıp dsl geldiyse sorun yok demek daha cazip geliyor o yüzden. Sizin tavsiyeniz nedir?
< Bu ileti iOS uygulamasından atıldı > -
Modemi kapatıp açacağım, dsl gelmiyor.
< Bu ileti iOS uygulamasından atıldı > -
Hattınız da bir güncelleme daha yaptım. 5 dk içinde tekrar kontrol eder misiniz? -
Sonunda geldi
< Bu ileti iOS uygulamasından atıldı > -
Eve kadar fiber döşenen yerlerde eski VDSL saha dolapları boşa çıkıyor, TurkTelekom da o dolapları başka yerlere kuruyor. Sizinki de sanırım eski ve arızalı bir dolap, bu DSL sorunları devam ederse en mantıklı çare zorla port değişimi olacak sanırım.
Bölgenizde kablonet altyapısı yok değil mi ?
-
Evet, ilk olarak 102 Mbps olarak güncelleme yaptım ama modem buluşmadı sonrasında hız profilinizi 88 Mbps olarak güncelledim. -
-
Fikrim yok, kontrol edeyim.
< Bu ileti iOS uygulamasından atıldı > -
Modemdeki değerler de bu şekilde
near-end interleaved channel bit rate: 0 kbps
near-end fast channel bit rate: 77699 kbps
far-end interleaved channel bit rate: 0 kbps
far-end fast channel bit rate: 8188 kbps
near-end FEC error fast: 2
near-end FEC error interleaved: 0
near-end CRC error fast: 1
near-end CRC error interleaved: 0
near-end HEC error fast: 0
near-end HEC error interleaved: 0
far-end FEC error fast: 0
far-end FEC error interleaved: 0
far-end CRC error fast: 0
far-end CRC error interleaved: 0
far-end HEC error fast: 0
far-end HEC error interleaved: 0
DSL uptime :6 min, 16 secs
DSL activetime :0 min, 13 secs
Downstream:
relative capacity occupation: 100%
noise margin downstream: 8.1 dB
output power upstream: 9.2 dbm
attenuation downstream: 5.4 dB
Upstream:
relative capacity occupation: 100%
noise margin upstream: 28.1 dB
output power downstream: 14.5 dbm
attenuation upstream: 7.1 dB
< Bu ileti iOS uygulamasından atıldı >
-
Hayır yokmuş.
< Bu ileti iOS uygulamasından atıldı > -
O zaman şu anda hattım 72 den fazla veremiyor. (Testleri 5 ghz bandında neredeyse kayıpsız yaptım). Daha yüksek hızlara çıkmam için portumun değiştirilmesi gibi bir işlemleTürk Telekomun veya sizin yapabileceğiniz hiçbir şey yok mudur?
< Bu ileti iOS uygulamasından atıldı > -
Benim hattım da böyle. 75Mbit tanımlı hattıma, bir iki hafta 75 Mbit bir iki hafta 55-60 Mbit kullanıyorum. Neden olduğunu bilmiyorum. Alıştım ama :D
-
Benim 71'in altına düşmedi şimdiye kadar ama düşmeyeceğinin garantisi yok işte o rahatsız ediyor.
< Bu ileti iOS uygulamasından atıldı > -
Hattınız için şu anda benim yapabileceğim farklı bir işlem yok ama net uzmanı arkadaşımıza bilgi verdim. Kontrol ederek dönüş sağlayacak. -
ne yazık ki 72den fazlasını kaldırmıyor, böyle kullanın zaten 70-100 arasında pek fark anlamazsınız
Bu mesaj IP'si ile atılan mesajları ara Bu kullanıcının son IP'si ile atılan mesajları ara Bu mesaj IP'si ile kullanıcı ara Bu kullanıcının son IP'si ile kullanıcı ara
KAPAT X