Merhaba arkadaşlar 97 Model Vectra CDX 2.5 V6 araca sahibim Araç 145 bin km de ancak geriye çevrildiğini anladım Motorun kompresyon normları , yağ keçe haznesi vs. durumlardan km saatinin geriye alındığının farkına vardım. Sorunum ise şu: Araç 2 vitesten sonra devir almıyor 3 viteste gerçekten son agır heleki 1.6 dizel araçlarla boy ölçüşemeyecek kadar 2 viteste 3000-3500 rpm yi devirim ibrede 70-80 km yi devirdikten sonra vites değiştirmeme ragmen 3. viteste bariz bir hantallık var Otoyolda düz yolda 190 km yi geçemedim Alt viteslerde yüksek devir çevirmeyince motor inanılmaz boğuluyor ve tekliyor Araç lpg li ancak benzinle giderkende aynı problem boy gösteriyor Servis aracın ateşlemesinde problem olacağını bahsetsene bu motorla uğraşmayı sevmedikleri aşikar. Sırf bu sebeple aracı satmayı düşünüyorum. Sizce problem nerede?
katalitik konvertör (katalizör) ne durumda acaba? ömrü dolmuşsa performansta ciddi düşüş yapar, ilk aklıma gelen bu
Son hız 250-260 civarı olması gerek ki otoyolda buna ulaşabilindiğini gördüm ki ben 96 2.0 ile 98 oktanla 240 yapmıştım ki ben aracı çok sikiştırarak kullanmam .Ancak geçmiş olsun km almayı çok yapıyorlar.
quote:
Orjinalden alıntı: froster2006
Son hız 250-260 civarı olması gerek ki otoyolda buna ulaşabilindiğini gördüm ki ben 96 2.0 ile 98 oktanla 240 yapmıştım ki ben aracı çok sikiştırarak kullanmam .Ancak geçmiş olsun km almayı çok yapıyorlar.
Okurken çok ilginç oluyor.
quote:
Orjinalden alıntı: uguRnB
quote:
Orjinalden alıntı: froster2006
Son hız 250-260 civarı olması gerek ki otoyolda buna ulaşabilindiğini gördüm ki ben 96 2.0 ile 98 oktanla 240 yapmıştım ki ben aracı çok sikiştırarak kullanmam .Ancak geçmiş olsun km almayı çok yapıyorlar.
Okurken çok ilginç oluyor.
Arac harika. o performans insanı koltuga yapıştırmalı. fakat vergisi cok birazda cok yakar. Sanırım iyi bir motor ustası bu sorunu cözebilir
Bence filtrelere,katalitik konvektore bi goz atın. Belki önemli bir sorun değildir.
quote:
Orjinalden alıntı: froster2006
Son hız 250-260 civarı olması gerek ki otoyolda buna ulaşabilindiğini gördüm ki ben 96 2.0 ile 98 oktanla 240 yapmıştım ki ben aracı çok sikiştırarak kullanmam .Ancak geçmiş olsun km almayı çok yapıyorlar.
aman abi rtük'e takılmayalım
selamlar çok dik yokuşta 1.viteste bayır aşağı inerken araç nasıl tepki veriyor? merak ettim.
Servisler pek V6 vectra motoru ugrasmak istemezler cunku en ufak bir is icin bile bir hayli parca sokmesi gerekir ilgili bolume ulasabilmek icin. Motor bolmesini neredeyse tamamen kullanmis opel 2.5 v6'da, ugrasmasi zahmetli.
O arabanın kadranda 250 km/s felan göstermesi gerek gerçek hızıda 220-230 km/s felan olmalı fabrika verisinin.
Banada sorun bujilerden gibi geldi, acaba aracın 1-2 silindiri eksik olarak çalışıyor olmasın?
Fatih altaylının bir yazısında ankaraya giderken lacivert renkli bu araçla dört kişi 250 yi geçtim diyordu dönerken 5kişi artı bagaj 240yaptım diye gazetede çarşaf çarşaf yazmıştı birde utanmadan ha birde bolu dağında sağlam bir spin atmış ödü bir yerlerine karıştığını söylüyordu artık kime sansür koyarlar o da ayrı konu .
Bujiler yeni değişti sorunun ordan kaynaklanmadığına eminim. Silindirler eksizlik çalışıyor. Motor kompresyon ölçümleri normal çıktı.
araç nekadardır sizde?
Başlıkla bu yorumun ne ilgisi var acaba?
quote:
Orjinalden alıntı: Şahbaba
araç nekadardır sizde?
yeni mesaja git
Yeni mesajları sizin için sürekli kontrol ediyoruz, bir mesaj yazılırsa otomatik yükleyeceğiz.Bir Daha Gösterme