Şimdi Ara

vectra c çalışmıyor

Bu Konudaki Kullanıcılar:
4 Misafir (1 Mobil) - 3 Masaüstü1 Mobil
5 sn
13
Cevap
1
Favori
15.090
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 1
Giriş
Mesaj
  • Herkese merhaba
    Aracım 2008 vectra , brc sıralı sistem lpg’li
    Bundan yaklaşık 2 ay önce aracım geç çalışmaya başladı, sonra hiç çalışmadı, aracı tüpe alarak tamire gittiğimde benzin filtresinde sarımtrak parçacıklar gören ustalar benzin pompasını değiştirdiler, ancak sabahları nazlı çalışma problemi başladı bu sefer.
    Tatil için tokata geçtim. Araç geç çalışıyor diye ustalara gösterdim. Bilgisayara bağladılar, şarz dinamosu arızası hariç ilgili olabilecek bir arıza gözükmedi, Benzin pompasını değiştirdiler, birde yarın sabah çalıştır dediler, akşam gittiğim yerde aracım hiç çalışmadı. 30-40 cikle bastım olmadı, aracı ertesi sabah tamirciye çektirmek zorunda kaldım. Bobine baktılar, bujilere baktılar, yok bulamadılar derken benzin pompasındaki 10-15 cm’lık lifle sarılı hortumunda delik çıktı, uçtaydı, azcık kesip tekrar taktılar, 4-5 gün aracım az nazlı çalışmaya devam etti. Dün 30-40 ciklede araba zor çalışınca (forumlarda lpg’dende kaynaklanabileceği yazdığı için) lpg’ciye gittim. Bi kabloyu söküp karşılıklı uçları (4*2) birbirine kısa devre yaptırdı. Gazı kapattı. Aracı çalıştık araba çalışmaya çalışıyor ama devir tutmuyordu, önce 10 devire yükseldi, sonra 5 devire düştü, sonra kapandı. Usta LPG şu an iptal, sorun benzinde dedi. Aracı tekrar çalıştırdık, bu kez gaza yüklendim. Zar zor gaz yedi, başka bi motor ustasına götürdü belki o bilir dedi. Motor ustası sesi duyunca hemen senin benzin ponpan arızalı dedi. Dedim bak bu zaten daha önce denendi, değil dedim. Ya denedikleri orijinal değildir. 150 tl’lik pompa orijinal olurmu dedi, ben orijinal takıcam (280 tl) bak nasıl düzelecek? dedi Taktı,( taktığı pompa ilk ustamın 150 tl ye aldığı aynı yedek parçacıdan ve ürün aynısı, nasıl kızmayım adamı salak yerine koyuyolar.) kontağa bastı araba hemen çalıştı, gazda problem yok gibiydi,sana bide wurth katkı koyacağım dedi. Koydu az yol yaptık, yolda araç lpg’ye geçtiği anda canavar gibi çalışyordu vs konuşurken dur dedi aklıma başka bişey geldi dedi,5 km yol yapıp döndük tekrar kapatıp açınca yine gaz yememeye başladı, derken artık arabam hiç çalışmadı. Cumartesi saat gece 2100 olduğu için aracı dükkanda bırakıp çaıktım. Usta beyinden yada enjektörlerden olabilir diyor ama aracım ikinci el km’siyle oynanmadıysa 82000’de enjektörler gitmiş olabilirmi? Sorun ne olabilir? Acaba direk yetkili servisemi götürse? Lütfen bilen birisinden yardım etsin,fikir versin...Teşekkürler.







  • aracı ilk gittiğim yere çektirdim. arabanın benzin girişine baktılar. tazyiğin az olduğunu anlayınca pompanın altındaki hortumu söktüler. hortumda yine delik çıktı. muhtemelen hortum artık miadını tamamlamıştı. sorunum çözüldü
  • sungurluya 30 km kala araba arıza kodu verdi. arkadan beyaz duman atıyodu. motor ustaları baktı. enjektör 4 arıza kodu gördüler. brc'ye baktır dediler. sungurlu brc baktı. bujileri söktü kapkara. neyse, aracı çorum yetkili servise çektirdim. yetkili servis brc yetkili servisten adam çağırdı. brc geldi, bi soketi kısa devre yaparak motordan ayırdı. arıza kodu gitti. abi araç biraz sallanıyo ama bu biraz çalışınca düzelir dendi. ve yola çıktım. nemi oldu? dinarı geçince hiçbir arıza kodu, hararaet silkeleme olmadan, aracın altına taş almışım gibi bir takırdama oldu. hemen aracı sağa çektim. motor blok dağıtmış. aracımı 24000 tl'ye sattım. benim için bir daha opelmi? asla :(
  • Geçmiş olsun bence aracınızın km si gerçek olmayabilir pişmiş tavukla aynı kaderi paylasmisiniz

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • 2004 vectra c 1 aracımda da aynı sorunlar var bezin hortumunda kelepçeden dolayı yırtık oluyor bunu tamır edıyorum sonra benzınde tekrar nazlı çalışıyor en son gecen gun tekrar bos marka pompa taktım sonra lpg olduğu ıcın sureklı calısıp omrunu yıtırmesın dıye kesıcı denılen bı alet taktım denedım gayet ıyı bı sıkıntı yok stop ettım aksam tekrar marsa bastığımda almadı . simdi benzın pompası çalışıyor kesıcı devreye gırıp çıkıyor fakat benzınde hıc çalışmıyor yok mu bu opel den anlayan bı kompetan usta.
  • enjektörlerde sorun olsa da temızlenınce duzelıyor çeyrek deponun altındada bırakmıyorum. lpg de kopek gıbı çalışıyor benzın sırf problem yaratıyor.
    sıralı sıstem olduğundan benzınle calısıp gaza gecemıyor. dolayısıyla dırek lpg de çalıştırıyorum.
  • Vectra c 2005 model aracım var araç benzinde çalışmada nazlanıyordu servise götürdüm benzin pompası arızalı dediler değiştirdiler bi kaç gün normal çalıştı sonraki gün çalışmayınca tekrar götürdüm benzin hortumu patlamıştı değişti birsure sonra tekrar aynı promlemi yaşadım yine benzin hortumu değişti ligde sorunsuz çalışıyor.şimdi araç benzinle çalıştığında benzin pompasını kapatacak manüel bi düğme takıldı lpg ye geçince kapatıyorum araç uzun yolda lpg ile giderken benzin pompasının çalışmasına gerek varmı başka bi arızaya sebeb olurmu bilen birisi yardimci olsun biktim bu problemden...

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Vectra c 2004 model araç sahibiyim.Arkadaşlar aracımı ilk aldigim zamanlarda hemen çalışırken bir süre sonra uzun sürelerde daha sonra ikinci marşta ve en son üçüncü marşta çalışmaya başladı.Tabi böyle bir durumda herkes usta kesiliyor insanın başına birisi ateşleme sisteminden bir diğer kişi marş dinamosundan bir başkası lpg regülatöründen bir başkası lpg enjektörlerinden dedi ve böylece bir sürü sorun serüveninin içine girdim zamanında.Düzcede yaşıyorum ve aracımı da su an özel olarak opel servisi olan bir kişiden aldım.Aslına bakarsanız ilk gitmem gereken yere en son gittim.O kadar kafa ağırttığım şeyin benzin pompasının altındaki 10 cm'e yakın bir borunun catlamasindan kaynaklandığını öğrendim ve 60 liraya tamir ettirdim şu an mis gibi.Herkesin söylediğine inanmayın.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Farklı bir konu açmadan buradan sorman istediğim birsey var arkadaşlar.Benim araç 2004 model Comfort paket 1.6.Bu arabanın 70 kmden sonra devri hep 3000 olmak zorunda mı?Motor sesinden nefret ettim artık.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: BYRM81

    Farklı bir konu açmadan buradan sorman istediğim birsey var arkadaşlar.Benim araç 2004 model Comfort paket 1.6.Bu arabanın 70 kmden sonra devri hep 3000 olmak zorunda mı?Motor sesinden nefret ettim artık.

    Motor devri yukselip arac hizlanmiyorsa baski balatanin degisme zamani gelmistir.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: ykpnrgz


    quote:

    Orijinalden alıntı: BYRM81

    Farklı bir konu açmadan buradan sorman istediğim birsey var arkadaşlar.Benim araç 2004 model Comfort paket 1.6.Bu arabanın 70 kmden sonra devri hep 3000 olmak zorunda mı?Motor sesinden nefret ettim artık.

    Motor devri yukselip arac hizlanmiyorsa baski balatanin degisme zamani gelmistir.

    Öyle olsa kalkışlarda debriyajdan ayağını çektiğinde araba hemen hareket etmez diye biliyorum yanlışsam düzelt hocam.
  • BYRM81 kullanıcısına yanıt
    Oyledir, pedal yuksekte kavrar ve hareket ederken zorlanir sayet baski balata cok kotu durumdaysa..

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • hocam işte böyle bir sorun yok pedalı bıraktığım an araç harekete geçiyor.Dediğim gibi 70-80 km hızlara gelince devir saati 2750-3000 lerde 80 den sonra zaten devrin 3000 den aşağı olması mümkün değil.1.6 motorlu tüm vectralar mı böyle onu öğrenmek istiyorum ben.
  • 
Sayfa: 1
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.