Şimdi Ara

VECTRA MOTOR MODİFİYE (2. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
34
Cevap
0
Favori
1.211
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 12
Sayfaya Git
Git
Giriş
Mesaj
  • quote:

    Orjinalden alıntı: Fiatci


    quote:

    Orjinalden alıntı: serkes

    fazlamı abarttın ne.???
    quote:

    Orjinalden alıntı: Fiatci

    Abi 20.000 de olsa o motor nasıl bir motorsa düzen tutmuyor arkadaş... o paranın yarısını doğana harca prscheyle kalkmazsa adam değilim...............





    Yoo şu an modlu 400 hp lik impreza stı yı geçen şahin doğanlar var.... örnek 06mju 06 draglara bakın...... 10.000 ytl yi bas motora porscheler yetişemez....


    biliorum o şahini ama heralde 10.000 ytl ile o hale gelmez..




  • O araba o paradanda ucuza geldi.....
  • opelin motoru iyi yada kötü, herkezin düşüncesine saygım var benımkı bır tutku sadece, ne şahin alıp modifiye yapmayı ne de prscheyle yarışmayı düşünüyorum.amacım sizin bu konuyla ilgili bilgilerinizden ve tecrübelerinizden yararlanmak.bu arada yanlış yazmışım özür dilerim,20 değil 20000ytl ayırdım.görüşlerinizi bekliyorum.herkeze iyi forumlar...
  • 20.000 ytl yi sadece motora basacaksan ilk olarak komple araç dağılır sonra şanzınam vi diferansiyel kısa oarnlı ve o güce dayanacak şekilde yapılır.... sonrasında motora girilir..motorda köklü ve sağlam bir tadilattan sonra çift turbo ve bir adet 75 hp nos kiti uygulanır ayrıca hafif volan büyük enjektöçrler yarış tipi ateşleme sistemi yarış tipi ecu yarış tipi yakıt sistemi dereceli egsantrik silindir kapak işlemi ve motorrun ana parçalarını saymaya gerek yok zaten.... bunlara ek dört adet koni süspansiyon alınır araç yere yakınlaştırılır sonrasında 17 inç en az 225 taban ebatinda lastikler takılır ve dört fren diski kaliperi ve balataları performas tipiyle değişir. ve araç baya bir güçlenir....
  • quote:

    Orjinalden alıntı: Fiatci

    20.000 ytl yi sadece motora basacaksan ilk olarak komple araç dağılır sonra şanzınam vi diferansiyel kısa oarnlı ve o güce dayanacak şekilde yapılır.... sonrasında motora girilir..motorda köklü ve sağlam bir tadilattan sonra çift turbo ve bir adet 75 hp nos kiti uygulanır ayrıca hafif volan büyük enjektöçrler yarış tipi ateşleme sistemi yarış tipi ecu yarış tipi yakıt sistemi dereceli egsantrik silindir kapak işlemi ve motorrun ana parçalarını saymaya gerek yok zaten.... bunlara ek dört adet koni süspansiyon alınır araç yere yakınlaştırılır sonrasında 17 inç en az 225 taban ebatinda lastikler takılır ve dört fren diski kaliperi ve balataları performas tipiyle değişir. ve araç baya bir güçlenir....

    evet sadece motora harcamayı düşünüyorum dışına sonra bakarız.bu işlemleri güvenle yaptırabileceğim bır yer var mı ?ve bırde kaç beygire ulaşır tahmini?



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi leon_3420 -- 10 Temmuz 2006; 13:00:29 >




  • quote:

    Orjinalden alıntı: sedicivalvole

    Tuningciye git diyorsun ama Arabayı yapıcam diye bozan bir sürü adam tanıyorum
    Eger ciddi anlamda bir modifiye düşünüyorsan Opel Racing Arabalarını hazırlayan B.M.S Hakan Bahar a gitmeni öneririm
    http://www.baharmotorsport.com



    bir kere kendini tuningci die tanıtan birine gidersen motoru veriri eline benim kast ettiğim bu işin ehli olmuş ustalar zate n adları duyulmuştur onlara başvurmasını öneriyorum ben




  • quote:

    Orjinalden alıntı: leon_3420

    quote:

    Orjinalden alıntı: Fiatci

    20.000 ytl yi sadece motora basacaksan ilk olarak komple araç dağılır sonra şanzınam vi diferansiyel kısa oarnlı ve o güce dayanacak şekilde yapılır.... sonrasında motora girilir..motorda köklü ve sağlam bir tadilattan sonra çift turbo ve bir adet 75 hp nos kiti uygulanır ayrıca hafif volan büyük enjektöçrler yarış tipi ateşleme sistemi yarış tipi ecu yarış tipi yakıt sistemi dereceli egsantrik silindir kapak işlemi ve motorrun ana parçalarını saymaya gerek yok zaten.... bunlara ek dört adet koni süspansiyon alınır araç yere yakınlaştırılır sonrasında 17 inç en az 225 taban ebatinda lastikler takılır ve dört fren diski kaliperi ve balataları performas tipiyle değişir. ve araç baya bir güçlenir....

    evet sadece motora harcamayı düşünüyorum dışına sonra bakarız.bu işlemleri güvenle yaptırabileceğim bır yer var mı ?ve bırde kaç beygire ulaşır tahmini?



    kullanılacak malzemelere göre değişir bizim yaptığımız 380 i gördü ama hakkı en az 450 hp y di bu yüzden sevemedim arabayı.... hangi şehirdesin yer önereyim?




  • denizlide oturuyorum ama yer problem değil her şekilde arabayı gönderebilirim.anladığım kadarıyla siz bir vectra yapmışınız.kullanılacak malzemeler benım sonradan başımı ağrıtmasın yeter,siz neler yaptınız , ne kullandınız ve neden istediğiniz 450 hp ye ulaşamadınız.?
  • quote:

    Orjinalden alıntı: leon_3420

    denizlide oturuyorum ama yer problem değil her şekilde arabayı gönderebilirim.anladığım kadarıyla siz bir vectra yapmışınız.kullanılacak malzemeler benım sonradan başımı ağrıtmasın yeter,siz neler yaptınız , ne kullandınız ve neden istediğiniz 450 hp ye ulaşamadınız.?



    valla motorda kullanılan turbolar ve özellikle piston gömlek krank gibi ana malzemeler benim istediğim gibi gelmedi ve fazla basınçta sorun çıkarır diye gücü 380 de sabitledim ancak genede sorun yaşandı........ bu motorlar baya bir karışık... o günden sonra zaten bi daha opel arabasına dokunmamaya karar verdim sonra ben kötü oldum..hem istediğim malzeme gelmemiş hem ben demişim düzen tutmaz diye hem tamam demişler hemde sonradan laf ettiler...arabanın bloğu kapağı zaten zayıf e sağlam altyapı gelmezse bened yüklensem bu seferde kapağı bloğu cortlatacaz böyle bıraktım.....

    bu iş için bahar motorsport veya ankarada apo ustayla görüş derim.... ama kim yaparsa yapsıun ya az güç alacaksın sağlam olacak yada fazla güç alacaksın her an soruna hazır ol......


    apo usta:0532-317-91-70




  • quote:

    Orjinalden alıntı: Fiatci


    quote:

    Orjinalden alıntı: leon_3420

    denizlide oturuyorum ama yer problem değil her şekilde arabayı gönderebilirim.anladığım kadarıyla siz bir vectra yapmışınız.kullanılacak malzemeler benım sonradan başımı ağrıtmasın yeter,siz neler yaptınız , ne kullandınız ve neden istediğiniz 450 hp ye ulaşamadınız.?

    bana göre bu konuda senin hiç suçun yok..sonuç itibariyle usta sensin en iyisini sen bilirsin..ama anladığım kadarıyla maliyeti düşürmek için bazı parçalardan kısmaya çalışmışlar,buda kaliteyi düşürüyor;doğal olarak istenilen sonuç alınamamış..bu konuda tecrübeli bırı olarak bana takmam gereken parçaları ve bırde toplam maliyeti kabaca yazarsan sevinirim...en azından biraz da olsa bilgi sahibi olurum..

    valla motorda kullanılan turbolar ve özellikle piston gömlek krank gibi ana malzemeler benim istediğim gibi gelmedi ve fazla basınçta sorun çıkarır diye gücü 380 de sabitledim ancak genede sorun yaşandı........ bu motorlar baya bir karışık... o günden sonra zaten bi daha opel arabasına dokunmamaya karar verdim sonra ben kötü oldum..hem istediğim malzeme gelmemiş hem ben demişim düzen tutmaz diye hem tamam demişler hemde sonradan laf ettiler...arabanın bloğu kapağı zaten zayıf e sağlam altyapı gelmezse bened yüklensem bu seferde kapağı bloğu cortlatacaz böyle bıraktım.....

    bu iş için bahar motorsport veya ankarada apo ustayla görüş derim.... ama kim yaparsa yapsıun ya az güç alacaksın sağlam olacak yada fazla güç alacaksın her an soruna hazır ol......


    apo usta:0532-317-91-70




  • bana göre bu konuda senin hiç suçun yok..sonuç itibariyle usta sensin en iyisini sen bilirsin..ama anladığım kadarıyla maliyeti düşürmek için bazı parçalardan kısmaya çalışmışlar,buda kaliteyi düşürüyor;doğal olarak istenilen sonuç alınamamış..bu konuda tecrübeli bırı olarak bana takmam gereken parçaları ve bırde toplam maliyeti kabaca yazarsan sevinirim...en azından biraz da olsa bilgi sahibi olurum..
  • quote:

    Orjinalden alıntı: leon_3420

    bana göre bu konuda senin hiç suçun yok..sonuç itibariyle usta sensin en iyisini sen bilirsin..ama anladığım kadarıyla maliyeti düşürmek için bazı parçalardan kısmaya çalışmışlar,buda kaliteyi düşürüyor;doğal olarak istenilen sonuç alınamamış..bu konuda tecrübeli bırı olarak bana takmam gereken parçaları ve bırde toplam maliyeti kabaca yazarsan sevinirim...en azından biraz da olsa bilgi sahibi olurum..





    valla bu işin kabaca şeklini çıkarmak için arabaya yapılacaklara benim karar vermem lazım ve arabayı benim toplamam lazım..şu sıralar cadde tipine bakacak vaktim yok ama 400+ ya çıkarmak sağlıklı bir şekilde 12-13.000 ytl yer ama kafan ağrımaz.... bunun için dediğim yerlerle bi irtibata geç..çünki bak mesela ben sana burda şunları kullan garanti veririm derim yaptıracağın usta bakar ben o parçaya garanti vermem der... bunu ve maliyetini işlemi yapacak ustayla görüş derim....




  • verdiğin bilgiler için teşekkür ederim.
  • motora yapılan modifikasyon veya güç arttırımı direkt olarak şanzıman-yürür aksam-süspansiyon gibi diğer bileşenlerede etki edeceği için bunların hepsi birlikte yapılmalı.mesela benim arabam r9 1.6 fairway spor orta ve son susturucu ayrıca üst kapak taşlattırma performan hava filtresi gibi giriş seviyesi modifiyeleri yaptım.ama dış görünümünde değişiklik yok.ancak belirtmeliyimki şu an araç oldukça güvensiz geliyor.zannedersem 90hp olan orjinal gücü 110 un üstüne çıktı.Süspansiyon ve şanzıman çok uyumsuz oldu.(5. viteste devir sona yapışıyor araç 6. vitesi 120 kilometreden itibaren istiyor...)bu yüzden modlarken iyi düşünmek lazım...
  • 
Sayfa: önceki 12
Sayfaya Git
Git
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.