Vestel, Cevahir AVM''deki mağazasında gerçekleştirdiği Türkiye''nin ilk interaktif vitrin tasarımı ile Birleşmiş Markalar Derneği''nin 2010 Yılbaşı Konsept Tasarım Yarışması''nda Jüri Özel Ödülü''nü kazandı. Vestel ürünlerinin bir konser sahnesindeki orkestra üyeleri gibi konumlandırıldığı vitrinin önündeki kulaklıklardan, ürünlerin çalışırken çıkardıkları seslerin uyumlu senfonisinin dinlenebildiği tasarım, mağaza ziyaretçileri tarafından da büyük ilgi gördü. Ürünlerin çıkardığı seslerin ışık oyunları ve video enstalasyonuyla da desteklendiği vitrin tasarımı, ziyaretçilere görsel ve işitsel açıdan farklı bir deneyim yaşattı.
Vestel İletişim Müdürü Zeynep Oral, ''senfoni" temalı vitrin tasarımının Vestel''in yenilikçi pazarlama iletişimi uygulamalarına bir örnek olduğunu belirterek, ''Türkiye''nin ilk interaktif vitrinini hayata geçirdiğimiz projemizle Birleşmiş Markalar Derneği''nin bu saygın ödülüne layık görülmekten gurur duyuyoruz" dedi.
Birleşmiş Markalar Derneği tarafından 2004 yılından bu yana düzenlenen ve alışveriş merkezleriyle mağazaların yılbaşı tasarımlarının ödüllendirildiği Yılbaşı Konsept Tasarım Yarışması Ödülleri''ne bu yıl alışveriş merkezleri ve mağazalar kategorilerinde toplam 43 proje başvurdu.