Şimdi Ara

Vestel Minimalistik Inverter 12 A++ Klima*

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
3 Misafir - 3 Masaüstü
5 sn
7
Cevap
0
Favori
3.500
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 1
Giriş
Mesaj
  • Merhaba arkadaşlar malum yaz sıcakları artık bir klima almam şart oldu, biraz araştırdıktan sonra "Vestel Minimalistik Inverter 12 A++ Klima kafama yattı sizden de fikir almak istiyorum.
    www.vestel.com.tr
    Klima Modelleri ve Fiyatları | Vestel
    https://www.vestel.com.tr/vestel-minimalistik-inverter-12-a++-klima



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Coolday37 -- 30 Haziran 2017; 14:21:6 >



  • VESTEL in klima konusunda karnesi kırık notlarla doludur hocam. Fabrikada bir çok mühendis, dünya kadar teknik kadro var ama yıllardır göz önünde olan sorunları ortadan kaldırmak adına ya kendileri beceriksiz ya da üst yönetimi ikna edemiyorlar ona bir şey diyemiyorum.

    Şöyle bir gerçek var ki, kimsenin inkar edemeyeceği sosyal gücümüzü kullanarak bir adım dahi olsa biz ileri taşımayı başardık bu markayı ve baskılarımız, ısrarlarımız,şikayetlerimiz neticesi artık üretim tarzını kısmen de olsa değiştirdiler.

    İşe, kullandıkları kompresörü değiştirmekle başladılar ki aslında bana göre daha önce kullandıkları kompresörün kötü olması değil de, yetersiz kompresörü daha üst frekansta yazılım baskısı ile çalıştırmalarındna kaynaklanan bir dış ünite gürültü sorunu vardı. yıllardır dilimizde tüy bitiren dış ünite rekor bölümü su damlatma konusu vardı, ısı/kalori yetersizlik durumu vardı, poliproilen kalite sorunu vardı (Plastik hammadde) vardı da vardı yani.

    2017 üretimlerinde tüm bu sorunlara yönelik girişimlerde bulunulmuş olmasının etkisini, incelediğimiz 18 lik nature plus modelinde canlı canlı gördük.

    Bu anlamda 2017 olmak kaydı ile VESTEL den klima alımına şimdilik pek itiraz etmiyoruz, ancak asıl merak ettiğim 2017 lerin ısıtma performansı ve ses seviyesi olacak bunun için de kışı bekleyeceğiz tabi doğal olarak.

    Yalnız 2017 olmasa da, PLAZMA ve MİNİMALİSTİK üretimlerde zaten üretim kalitesini bir tık yukarıda tutmuşlardı bu nedenle normal üretimlere nazaran bu 2 modelde biz tüketicilerden hiç anormal geri dönüşler almadık. Bu anlamda sizin de üretim yılına bağla kalmadan, ürün alımında da sonrasında da sorun yaşayacağınızı düşünmüyorum.

    VESTEL in geçmişten ders almayı nihayet öğrenmesi elbette hem tüketici hem de kendi yararına olacaktı, oldu diye de düşünüyorum.




  • Ado kullanıcısına yanıt
    Bu kadar doyurucu bilgi vermen gerçekten beni çok memnun etti,çok teşekkür ederim.
    bir kaç gün içinde satın alıp montaj ve ürün hakkında görsel ve izlenimimi burdan paylaşırım
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Ado

    VESTEL in klima konusunda karnesi kırık notlarla doludur hocam. Fabrikada bir çok mühendis, dünya kadar teknik kadro var ama yıllardır göz önünde olan sorunları ortadan kaldırmak adına ya kendileri beceriksiz ya da üst yönetimi ikna edemiyorlar ona bir şey diyemiyorum.

    Şöyle bir gerçek var ki, kimsenin inkar edemeyeceği sosyal gücümüzü kullanarak bir adım dahi olsa biz ileri taşımayı başardık bu markayı ve baskılarımız, ısrarlarımız,şikayetlerimiz neticesi artık üretim tarzını kısmen de olsa değiştirdiler.

    İşe, kullandıkları kompresörü değiştirmekle başladılar ki aslında bana göre daha önce kullandıkları kompresörün kötü olması değil de, yetersiz kompresörü daha üst frekansta yazılım baskısı ile çalıştırmalarındna kaynaklanan bir dış ünite gürültü sorunu vardı. yıllardır dilimizde tüy bitiren dış ünite rekor bölümü su damlatma konusu vardı, ısı/kalori yetersizlik durumu vardı, poliproilen kalite sorunu vardı (Plastik hammadde) vardı da vardı yani.

    2017 üretimlerinde tüm bu sorunlara yönelik girişimlerde bulunulmuş olmasının etkisini, incelediğimiz 18 lik nature plus modelinde canlı canlı gördük.

    Bu anlamda 2017 olmak kaydı ile VESTEL den klima alımına şimdilik pek itiraz etmiyoruz, ancak asıl merak ettiğim 2017 lerin ısıtma performansı ve ses seviyesi olacak bunun için de kışı bekleyeceğiz tabi doğal olarak.

    Yalnız 2017 olmasa da, PLAZMA ve MİNİMALİSTİK üretimlerde zaten üretim kalitesini bir tık yukarıda tutmuşlardı bu nedenle normal üretimlere nazaran bu 2 modelde biz tüketicilerden hiç anormal geri dönüşler almadık. Bu anlamda sizin de üretim yılına bağla kalmadan, ürün alımında da sonrasında da sorun yaşayacağınızı düşünmüyorum.

    VESTEL in geçmişten ders almayı nihayet öğrenmesi elbette hem tüketici hem de kendi yararına olacaktı, oldu diye de düşünüyorum.
    vestel eski vestel değil artık.
    8812 te Çamaşır makinasında kazan körüğü yırtıldı, tamirat olana kadar yedek makina önerdiler.
    Takdir ettim vesteli müşteri memnuniyeti bakımından çok memnunum.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi AhmetYOL -- 30 Haziran 2017; 16:17:15 >




  • Coolday37 kullanıcısına yanıt
    İmkan olursa inceleme konusu açarsınız o konuyu ANA KONU olarak kabul edip bundan sonraki potansiyel alıcı arkadaşlarımızı da o konuya yönlendirebiliriz.
  • AhmetYOL kullanıcısına yanıt
    VESTEL geçmişine bir bakınız, 2006 yılı beyaz eşya zararı dönemin parası ile tamı tamına 10 Trilyon TL dir.

    VESTEL ithal ürünlerin üzerine VESTEL adı basılı ürün satarak sahaya girmiş, elektronik ile girip beyaz eşya klima sektörüne el atmış firmadır.

    VESTEL için 2012 yılı MİLATTIR. Zira 2012 yılında Sn Tarkan Tekcan yönetiminde bir Servis Müdürlüğü kurulmuştur ki düşünebiliyormusunuz o yıla kadar Yetkili servisler pazarlama departmanına bağlıydılar.

    Tarkan Tekcan - Mustafa Şahingöz - Yıldıray Başkurt - Ömer Yüngül gibi bir çok isim aslında VESTEL i VESTEL yapan isimlerdi ki genelde hep üst yönetim isimleridir bunlar, arka planda ise çok değerli kardeşim Aydın Bektaş gibi VESTEL sevdalıları vardır günün 24 saati hizmet veren sihirli parmaklardır o, buradan da selam ediyorum kendisine ve fabrikadaki tüm arkadaşlarıma gönül verenlere.

    Sorun şu ki hocam, her ne kadar benim de gönülden bağlı olduğum, sevdiğim, 12 yıla yakın hizmet verdiğim, bir anlaşmazlık nedeniyle istifamı verip ayrıldığım ama yine de sevdiğim bir marka/kuruluş olsa da, eksikleri yazmak düzeltmeleri için zorlamak zorundayız.

    İnanın sanıyorum ki benim kadar bu forumda yerli iştiraki destekleyen ve bunun için dünya kadar laf yiyen, adına küfürlü konular açılan başka kimse yoktur.

    https://forum.donanimhaber.com/yerli-firmalara-olan-dusmanlik-uzerine-acilmis-konudur--113896121

    Bakınız bu konu bir örnektir, yerli sermayeyle ilgili gerçek düşüncelerim buradadır.

    Evet desteklerim lakin körü körüne değil hiç bir zaman. Eksikleri hataları talepleri yazmak, iletmek, sonucunu takip etmek zorundayız azizim. Burada VESTEL ile ilgili yazdıklarım gerçek tecrübeden ibarettir ve kurum ile gayri resmi bağlantım halen devam etmekte, forumdaki geri dönüşleri kendilerine belli aralıklarla raporlamaktayım ki buradaki amacım biz tüketicilerin sesine kulak versinler.




  • 
Sayfa: 1
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.