2012 yılında Vestel'den LED TV aldım. Geçtiğimiz ay üründe yatay ve dikey olarak bir çok çizgi belirdi ve ürünü tamiri için servise gönderdim. Servisten bana verilen cevapta önce ürünün panelinin değişeceğini sonra ise yeni bir televizyon verileceği söylendi.
Ancak benim televizyonumdan ellerinde bulunmadığını ve bu yüzden bir üst modelini vereceğini söylediler.
Bunun için benden herhangi bir fark ücreti talep edebilirler mi ?
Televizyon faturamda 1800 TL yazıyor ancak ben o zaman büyük bir indirimden faydalanmıştım ve televizyonun piyasa fiyatı aldığım tarihte 3000 TL yakındı. Şimdi bana 1800 TL ürün verirlerse kabul etmek zorunda mıyım ?
Haklarım nelerdir ? Bilgi sahibi arkadaşların yardımını bekliyorum.
Saygılar...
Tv değişim kararı çıktı ise bir üst modelini ücretsiz getirirler.
< Bu ileti tablet sürüm kullanılarak atıldı >
yeni mesaja git
Yeni mesajları sizin için sürekli kontrol ediyoruz, bir mesaj yazılırsa otomatik yükleyeceğiz.Bir Daha Gösterme