Şimdi Ara

VESTEL REZİLLİĞİ ( ŞAKA GİBİ OLAY İÇERİR ! )

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
13
Cevap
0
Favori
3.010
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 1
Giriş
Mesaj
  • Garantisi bittikten 1 ay sonra arıza yapan vestel 106 ekran fhd lcd tv tv bir gün açıkken , birden bire kapanıp bir daha açılmadı ve bunun üzerine servise götürdüm. Garantisi yeni bittiği için ilk başta besleme kartının yandığını ve 200 TL ücretle değiştirip sorunun ortadan kalkacağını belirttiler.

    Servisten çıktıktan sonra telefonla arayıp ne saçmalıksa bu seferde 220 TL ücretle değiştireceklerini söylediler ve ben yinede değiştirin dedim. Gidip tv yi aldım 2 gün sonra yine besleme kartı yandı ve servise götürdüm 1 gün sonra servisten televizyonu sözde sağlam olarak geri aldım.Eve getirip denemek için açtığım tv 2 dk çalıştıktan sonra yine kapandı ve açılmadı.

    Tekrar servise götürdüm ve bir kaç saat sonra tv sözde yine sağlam olarak bana verildi ve normalde evde 25 kv lık regülatör var ama belkide sorun elektriktendir diye arkadaştan hassas elektronik cihazlar için kullanılan ufak 1 kv lık tunçmatik röleli , akım koruyuculu otomatik regülatörle denedik.Neyse artık bu sefer oldu dedik çünkü ilk defa yarım saat boyunca TV sorunsuz çalışmaktaydı ve flash belleğe bir film atıp izleyelim dedik. Filmimizi izlerken , tv yi açalı henüz 1 saat geçmemişken birden bire tv den büyük bir patlama sesi geldi ve tv nin arkasından yanık kokusu yayılmaya başladı.

    Yaşadığım bardağı taşıran son olayla beraber Vestel maceram sona ermiş oldu. Artık bundan sonra ne Vestel'i nede diğer 5 kuruş etmez yerli mallarından uzak duracağım.

    Ekstradan verdiğim 200 tl ve defalarca kendi aracımla servise giderken yaktığım yakıta acıyorum.

    Bir daha asla yerli malı almayacağım.

    Aynı sorunları diğer yerli malı ürünlerdede yaşadım.

    Aman arkadaşlar , çin malı olsun ama yerli malı olmasın. ( Konuyla alakası yok ama , diğer yerli malı ürünlerimden biri olan ve 2 bin tl verdiğim casper laptopumdada menteşe kırılması , kasa çatlaması vb... saçma sapan sorunlarla uğraşıyorum. )

    Edit:// okadar çok servise gittim ki , şimdi yazıyı okuyunca eksik yazdığımı farkettim.TV patlamadan önce 1 defa daha servise götürmüştüm. Toplamda 5 defa aynı sorunu yaşadım yani. Haram , zıkkım olsun verdiğimiz her kuruş.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi bgs0 -- 23 Kasım 2013; 21:51:31 >







  • Geçmiş olsun yerli malı konusunda size katılıyorum
  • quote:

    Orijinalden alıntı: realjonturk

    Geçmiş olsun yerli malı konusunda size katılıyorum

    Saolun hocam.

    Yerli malı alıp ülkemize katkıda bulunalım diyorum ama , bu seferde zararlı çıkan biz oluyoruz malesef.

    Şu anda yeni almış olduğumuz ve henüz süresinin bitimine yıllar kalmış vestel derin dondurucudan da korkar oldum.

    Ayrıca şu an herhalde 9 yılını doldurmuş olan , maşalah nazar değmesin , aldıktan buyana tek bir sefer bile bakımdan filan geçmemesine rağmen ve tabiri caizse üvey evlat muamelesi gören beğenmediğimiz Arçelik markasının 18.000 lik kliması hala takır takır çalışmakta.Serviside son derece mükemmel. ( Gerçi servislik olay yaşamadık klimayla ilgili )



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi bgs0 -- 23 Kasım 2013; 22:00:51 >
  • 220tl karşılığında, ilk değiştirilen besleme kartının faturası verildi mi?
    Tüm bu servis giriş çıkışlarınız için elinizde servis fişleriniz varsa hakkınızı sonuna kadar arayın derim.
    Garanti bitmiş bile olsa ücretiyle değiştirilen/onarılan bu kartın, belirli bir süre yasal garantisi olmak zorunda. (Yanlış bilmiyorsam 6 ay kadar, tüketici kanununu bir inceleyin.)



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Lomax. -- 24 Kasım 2013; 1:08:49 >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Lomax.

    220tl karşılığında, ilk değiştirilen besleme kartının faturası verildi mi?
    Tüm bu servis giriş çıkışlarınız için elinizde servis fişleriniz varsa hakkınızı sonuna kadar arayın derim.
    Garanti bitmiş bile olsa ücretiyle değiştirilen/onarılan bu kartın, belirli bir süre yasal garantisi olmak zorunda. (Yanlış bilmiyorsam 6 ay kadar, tüketici kanununu bir inceleyin.)

    doğru
  • Öncelikle geçmiş olsun.

    Bence sizin sorununuz tv değil, servis.

    Hemen vestel müşteri hizmetlerini arayarak hakkınızı arayınız, eğer yardımcı olmazlar ise o zaman yerden yere vurun.

    Maalesef yerli malı dandiktir algısı(her nasılsa) zihnimize yerleşmiş, adamlar yapmış, biz yapamayız durumu. Bunu savunma sanayiinde görüyorum. Neye el atsak hep daha iyisini yapıyoruz. Bu kompleksten kurtulmamız lazım, en ufak sorunda yerli malına sırtımızı dönmeyelim.

    Vestel philips, loewe, jvc gibi markalara oem tedarikçi olan ayrıca adını şimdi hatırlayamadığım popüler bir elektronik firmasına da pixellence yazılımını satan avrupada düz panel tvler çıkmadan önce pazar lideri olan bir firma.

    Birçok üretici panelleri satın alıyor. Mühim olan tv. yazılımı.

    Zorlu babamın oğlu değil ama sırf fabrika manisada diye önyargılı da olamam.
  • Kardeşim senin "PWB" yi neden herifler komple değiştirmediler! "besleme kartı" nedir yaw

    Not;yoksa bahsettiğiniz PWB nin kendisimidir de yalnış bir tanımlama ile böyle yazdınız acaba?

    1-önce servise sorun PWB yi komple mi değiştirdiler ki hiç sanmıyorum!

    2-zaten şu anda PWB nin yanmış olduğu da senin anlatımından sonra anlaşılmaktadır

    not;MB de ve donanımsal olarak sistem bir sorun varsa ki olduğu kesin! örneğin USB den ext.HDD/Stick bağlamakta bunu tetikler!

    Daha fazlasını bana eMail den ulaş veya telefon et,sana anlatırım,bu forum maalesef bazı şeyleri "tartışmaya" artık hiç uygun değil!

    ++


    Bu olayın "Marka" ile de zerre kadar alakası da yoktur!

    İşin "Servis" kısmı da sadece TR için böyle değildir ve artık dünyanın her yerinde böyle absürt olaylar olmaktadır!
    Ama bir de işin başka bir yönü vardır ve genelde bu hiç dile getirilmiyor,bunu da ne olduğunu siz anlayın gari

    ++

    Bu arada @bgs;servis gördüğüm kadarıyla(senin anlatımını referans alarak cevaplıyorum burasını);senin paneline benim bildiğim kadarıyla
    doğru yanaşmamış!!! asıl sorun da burası ve işin basitine kaçmış!

    Not;PWB patlaması ve yangın çıkması durumunda ne olacaktı???

    Ulaş bana takılırsan ve çözüm bulurum veya en azından nasıl bir yolda gideğini de teknik olarak anlatırım

    Saygılar
    CAN++



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi albani -- 28 Kasım 2013; 20:58:34 >




  • Yapay Zeka’dan İlgili Konular
    Daha Fazla Göster
  • LG den şaşma derim
  • quote:

    Orijinalden alıntı: my tower

    LG den şaşma derim


    lg den şaşmayanların çokmu mutlu olduğunu , sorunsuz olduğunu düşünüyorsunuz. bakın bazılarının başına neler geliyor

    http://forum.donanimhaber.com/m_84178575/f_//tm.htm#84206804
  • cce kullanıcısına yanıt
    LG yi savunmak adına demedim ben bunu
    ama elektronik eşya şans ise iyi çıkma şansı en çok LG dedir demek istedim f/p olarak yani
    ayrıca bundan önceki tv dışı vestel elekronik eşyalarımdan da pek de memnun olduğun söylenemez
    evet yerli malı ve desteklenmeli doğrudur ama ....
    işi bilene bırakmalı...
    eski tecrübelerim ışığında vestel bana güven vermiyor açıkçası
  • benzer bir olay 2-3 sene önce de benim başıma geldi. garantisi bitmiş samsung bilgisayar monitörünü yetkili servise götürdüm. bir süre sonra aradılar monitörün PWB yani besleme katının arızalı olduğunu tamir edilirise 50 lira maliyeti olduğu, komple PWB değişirse 200 yada tam emin değilim yanlış olmasın 220 lira işçilik kdv dahil maliyeti olacağını söylediler. monitör iş yerine ait olunca ve hergün saatlerce çalışınca komple PWB değiştirin dedim. Değiştirdiler arkadaşın dediği gibi yarım saat yada en fazla 1 saat sonra koku ile birlikte görüntü gene gitti. Bu sefer kendim açtım monitörü bide ne göreyim PWB bariz eski tamir etmişler yeni taktıkları-lehimledikleri parça erimiş. Tabi faturam olduğu için elimde hışımla gittim durumu anlattım PWB nin aslında komple değişmediğini açıp baktığımı falan söyleyince tekrar servise aldılar ve durum anlaşıldı aslında komple PWB ellerinde olmadığı için bekletmemek için tamir etmişler ama bu faturalandırma aşamasında yanlışlıkla falan filan özür dileriz di,ye ertesi gün komple PWB değiştirerek teslim ettiler.

    Yav benim anlamadığım bu memlekette (düzelteyim anadoluda gene bulunur, istanbul'da diyeyim)hiç mi dürüst esnaf kalmadı hepsi mi çakal oldu. banada hiç anlamadığım ve işim olmadığı halde merkezi uydu sistemi kurdurttu sırf bu zihniyetteki ustalar yüzünden.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: Lomax.

    220tl karşılığında, ilk değiştirilen besleme kartının faturası verildi mi?
    Tüm bu servis giriş çıkışlarınız için elinizde servis fişleriniz varsa hakkınızı sonuna kadar arayın derim.
    Garanti bitmiş bile olsa ücretiyle değiştirilen/onarılan bu kartın, belirli bir süre yasal garantisi olmak zorunda. (Yanlış bilmiyorsam 6 ay kadar, tüketici kanununu bir inceleyin.)

    aynen..
  • Elektronik olayı tamamen şans. bizim evdeki Vestel tüplü TV 8 yıldır hiç arıza vermedi. Aldığım Philips tüplü monitör 2004 den beri hala kullanıyorum. Ablama 2009 yılında aldığımız LG LCD TV hala sorunsuz çalışıyor ama aldığım Next marka uydu alıcı yaptığım güncellemeden sonra yazılım hatası vermeye başladı.

    En basitinden şu örneği verim. iki ablam var ikisi de aynı anda bir mağazadan 2008 yılında Kenwood marka-model katı-sıvı meyve sıkacağı aldılar. büyük ablam yıllardır ürünü soruzsuz kullanıyorken küçük ablam daha alındığından itibaren ürünü doğru düzgün kullanamadı. Hep sorun çıkardı.

    Servislerine gelince hiçbirinin servisi 5 para etmez. malesefki bu devirde TV alıyorsanız arıza yaptığında garanti süresi bitmemiş ise üzerine gidin olayın. servisler gene size sorun çıkaracaktır. kullanıcı hatası, yok bunun içi açılmış falan filan. ama garanti süresi bitmişse hiç tamire vermeyin çünkü o malın orjinal parçası ellerinde yok muadili var ve o da uyumsuz oluyor yukarıdaki örnekteki gibi ya daha büyük soruna yol açıyor ya da ürünü düzgün kullanamamanızı sağlıyor. beyaz eşya dışında arıza yapan ürünler gerçekten tamir ettirmektense yenisi almak daha pozitif sonuca yol açıyor. en azından insan psikolojisi açısından.




  • 
Sayfa: 1
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.