< Bu ileti Android uygulamasından atıldı > |
VESTEL ŞÜPHESİZ “ PİŞMANLIKTIR ” (3. sayfa)
![](/static/forum/img/downicon.png)
![](/static/forum/img/upicon.png)
![](/static/forum/img/close.png)
-
-
COF nasıl yanar ya? O şerit kablolara zarar vermek için ya panel sökerken yanlış bir hareket yapmak ya da televizyonun (Allah korusun!) yangın çıkarması lazım. Bence bağımsız bir serviste bir daha baktırın, hala anakarttan olduğunu düşünüyorum. Televizyonunuz çok iyi bir panel, bence doğru adımlarla ilerleyip kurtarın şu paneli.
-
Elektronik eşya tamamen şans işidir. Bundan önceki LG televizyonum 3. senesinde geri döndürülemez bir şekilde bozuldu. Başlığı açan arkadaşın aldığı marka model den aldım, 1,5 seneden beri kullanıyorum ve çok memnunum. Hiçbir sıkıntım yok.
-
Vestel boykotunu boşuna mı yapıyoruz? Almayın aldırmayın.
Bunların vergi şerefsizliği öncesinde de boykot ediyordum, sattıkları tüplü monitör durduk yere patlamıştı 20 yıl olmuştur. Almayın aldırmayın aman diyeyim
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > -
Benim de akıllı LG tv'im var, 3.yılda, ekranda yıldız gibi beyaz beyaz noktacıklar görünmeye başladı. Şimdi, yıldızlar geçidi gibi televizyon:))
-
garanti süresi 2, kullanım ömrü 10 yıl. ayrıca adres verilmiş, yedek parça temin suresi 2022 sekizinci ay mı ne yazıyor o linkte. yani tv ürününde yedek parça temini için 10 yıl destek alacak olmak? buna hiç bir üretici firma garanti vermez. bizim işimiz garanti süresi ile o da 2 yıl. belki alırken, sormana da gerek yok aslında, firma ileriye dönük faaliyetine istinaden ek garanti süresi teklif edebilir misal 2+3 için ilave ücret ödersin. gerçi burada da fırsatçılık var diyebiliriz.
araştırırken bir şey dikkatimi çekti. okuyun bakalım, hala geçerliliği var mı bilmiyorum.
https://support.vestel-germany.de/hc/en-us/articles/360001281165-Warranty-conditions-for-TV-sets
16. Tüketiciler ve işletmeler arasındaki anlaşmazlıklar için Avrupa Komisyonu, https://ec.europa.eu/consumers/odr// adresinde bulunabilecek bir çevrimiçi platform hazırlamıştır. Ancak, bu ihtilaf çözüm prosedürüne katılmadığımızı belirtmek isteriz.
daha da söze gerek yok sanırım.
-
senden ss almamız şart oldu. o görsel durumu mutlaka bir foto ile bizimle paylaşmalısın..
-
2019'da 2630 CEI modelini aldım. Dolaptan inanılmaz bir ses geliyordu yan odada uyutmuyordu artık, gelen giden misafirler de hayret ediyordu. Servis sayısız defa geldi "bunda 3 tane motor var abi o yüzden normal" diye geçiştirip durdu. Satın aldığımız bayi yüzümüze bile bakmadı -sanki sorunlu modeli sattıklarını biliyorlarmış gibi-. Velhasıl bizi 1 sene boyunca sürüm sürüm süründürdüler. En sonunda THH'ne başvurdum. Bilirkişi, dolabın dondurucu kısmındaki fanın buza çarptığını ve ses probleminin buradan kaynaklandığına yönelik rapor yazmış. Mahkeme para iadesi kararı verdi. Gelip paşa paşa götürdüler dolabı. O süre zarfında makinelerin fiyatı arttı, çektiğimiz cefa da yanımıza kar kaldı. Bu olaydan sonra evime Arçelik sokmadım, sokmam da.
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > -
Trafik kazası geçirdim ayağım pansumanlı o yüzden tv yi alıp dolaştıramıyorum tamircilere. Servisin dediği bu işte… bende anlamadım. Kötü günde bize köstek olan VESTEL hesabını verecek. Ürün satıp kaçmayı biliyorlar sadece ( KONUYU ÖNE ÇIKARALIM)
@Vestel Destek konuya girip yorum bile yapamıyor… ama binlerce kişinin mağduriyetini herkes bilecek ve daha çok mağduriyetler yaşanmaması için elimden geleni yapacağım. Servisteki tv yi alıp bayi önünde basın eşliğinde parçalamak…… aklıma gelmiyor değil :) :)
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > -
siemens ve bosch dan genel bir memnuniyetsizlik var . servisler allahın belasıymış . 2010 gibi profilo buzdolabı almıştık sorunsuz çalışıyor allahtan . artık pahalı mal alınacak dönem değil. uygun fiyatlı alacaksın bozulursa da yallah atacaksın . en azından memlekette kanun nizam yeniden tahsis edilene kadar.
-
Vestelden kürdan bile almam.
-
Marka bir eşya almadan önce bir araştirin önce.Hemen ucuz diye yapışmayın.Ucuza mal alcak kadar zengin olmayın.
Koşul 1: Her markanin her urun grubundaki ürünü alınmaz.Belli başlı spesifik ürun gruplarinda lider ve öncü markalar vardir.
Misal bir tv Vestelden arcelikden bekodan grundigden ve buna benzer oturmamiş markalardan alınmaz.Ucuz diye alırsin b.k gibi çamur çamur izlersin.Bir sorun oldugunda da kimse ilgilenmez.Çöpe atarsın.Tv spesifik bir urundur.Bir çamasirmakinesi bir buzdolabi vs degildir.
Koşul 2: Bazi urun gruplarinda daha fazla özellik anlamında gerek yazilim gerek donanim olarak ileri teknoloji urunlere yönelmek her zaman avantajdir.Olmasi gerekendir.Bazi urun gruplarinda ise olabildigince sade ve sadece amacini yerine getirmesi kafi olan urunler avantajdir.Her urunde her zaman bol özellik aramak iyi oldugu anlamina gelmez.
Tv spesifik bir urundur.Global çapta kendini kanitlamis Lg sony Samsung gibi firmalardan alınır.Bu tarz urun gruplarinda bunun disindaki başka markalara bulaşmak kumar oynamaktir.
Çevremde de goruyorum.Adam bilmem kac inç dev gibi vestel tv almiş.Bu kadar buyuk bir tv yi bu fiyata çok iyi buldum ve ucuza aldim diyor.Halbuki aldigi tek şey b.m b.k goruntusu olan koca bir çöp yığıni.Pixellerini tek tek 5 metre geriden görebiliyorum.Böyle cihazlari bedavaya verseler almam.Ama işten anlamayan adamlar gidip bunlara bir de para veriyor.Ucuza aldim diye seviniyor.
Vestel gibi urunlerin beyaz eşyalari ise candır kesinlikle gonul rahatligi ile alınip kullanilabilir.Yine almadan once kendi icinde kronik sorunu olmayacak modeli bulunmak kaydiyla gozu kapali git al vestelden camasirmakinesi buzdolabi vs.Bunlarin yedek parcalarida ucuz olur.Ve işlerini yaparlar sadece.Basit urun kategorisinde yer alirlar.Fişe takarsin programi secersin yikar birakir.Bitti gitti.Bu kadar.Yok oyle bilmem 15 programliymis da neymis.Bunlar salak avlamak icin.Basit urun kategorisinde yerli urun alabilirsiniz.
Ben kendim evimde tum beyaz esyalar ocak vs hep vestel.Kac yildir kullaniyorum.Banamisin demiyor.Taş gibiler.Tek bir sorunlari bile yok.Zaman icinde olabilir mi olabilir tabiki.Ama ben fiyatina ve performansina bakarim.Iş goruyorsa mantikliysa bitti gitti.Param olmasina ragmen gidip de siemens almadim mesela.
Ama bir tvde gider dunyanin parasini verir Lg vs alırim.
Bu iki urun gruplarini bir tutmayin.
Secimlerinizi ona gore yapin.
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
-
Vestel evime çöp sokmam. Zamanında yapılanları unutmadık yabancı tv telefon vs den ekstra vergi alınsın vestel ürünleri satamıyoruz diye başbakan cumhurbaşkanı kim varsa ziyaret edip istediklerini almışlardı.
-
Madem konu beyaz eşya bende başıma gelenleri yazayım. Biraz uzun olabilir ama olayı daha iyi anlatmak adına detay vermek zorundayım.
5 tane BOSCH bayisi olan A şahsının bir şubesinden 6 serisi 3 ayrı evi düzecek peşin para beyaz eşya aldık ve dedik ki malzemeleri şimdi almayacağız sende kalsın.
Bu halk arasında genelde evlenenlerin önceden alıp bayide tutması olarak yaygın şekilde yapılan bir alışveriş. Bütün marka bayilikleri bunu yapıyorlar.
Bu A kişisinin totalde 7 tane alfemo bayiliği daha var. Alfemoya devlet kayyum atıyor.Kayyum zamanında bu sayı 7 bayiliğe ulaşıyor bu arada.
Kayyumdaki kişilerle yapılan bazı yolsuzluklar ile bu sayı 7 ye ulaşıyor.çünkü bayilik almak kolay birşey değil teminatları ekonomik şartları derken aynı şahsın 7 bayi alması zor kökü kuvvetli değilse.
Velhasıl kayyumdakiler değişiyor gelenler bu işin detayını araştırıyorlar borç alacak çıkıyor ve bizim A kişisinin Alfemo bayilikleri Bosch bayilikleri bütün mal varlığına hacizler yağmaya başlıyor ve mahkemeler kapanan mağazalar ortada kalan parasını ödemiş ödemekte olan malını teslim almayan bir sürü beyaz eşya ve mobilya maduru.
Biz ne yaptık; Bosch markası ile aylarca görüştük Bosch hiç bir şekilde bayisinin arkasında,giden malların arkasında durmamakta ve der ki bizimle alakası yok mevzunun bayi sahibi ile çözeceksin.
Bayi sahibinin Bosch taki teminatıymış bilmem nerdeki teminatıymış depodaki malıymış hiç bir şekilde suya sabuna dokunmadan baştan savma politikası.
Çevredeki diğer markalarla esnafla görüşmemize istinaden bayilerin depolarında bayilik sahibi olabilmesi için çok yüklü miktarlarda stok bulundurması gerekliymiş.Bosch sadece bu mallarla A kişisinin stoklarını bilip müşterilerin mallarını göndermek istese sorun çözmek istese çözermiydi bence çözerdi.(Yüklü miktardaki stok mevzusu için doğrusu yanlışını bilemem bayiliğim yok kulaktan duyma bilgi.)
Bu kadar çetrefil ve çıkmaz varken yapılabilecek nedir ? mahkemeye vermek,haciz sırasına girmek tüketici hakem heyeti vs. vs.sonuçlanmayan ve savcının bile çok dosyası var A kişisinin size sıra gelmez mahkemeler sonuçlanmaz diyip baştan savması.
Sözün özü Türkiyedeki markaların müşteriye karşı hiç bir yaptırımları yok ve onlar bunun farkında ve rahatlığındalar. Büyük markaymış güvenlirmiş vs diye kimse benim yaptığım hataya düşmesin diye markaya esnafa güvenmesin. Evlilik vakti gelmiş tırım tırım adamı arayan çıkış arayan insanlar biliyorum.Dişinden tırnağından taksit taksit mal alıp evine gelmesini bekleyen insanlar.
Konu aslında bu anlattıklarımdan daha uzun ve çetrefilli fakat okuyanları boşuna yormayayım. Aldığınız alacağınız markalara bayilere dikkat edin araştırın parasını verdiğiniz ürünleri hiç bir yerde emanette bırakmayın garantilerine içeriklerine imkan dahilinde kafa yorun.
-
kesinlikle...
-
Ben hiç "bulundurmak zorunda mı" diye bir şey yazmadım zaten. Yanlış mesaja mı cevap yazdın acaba?
Kanunda ürünün tahmini kullanım ömrü boyunca bulundurulması istenmiş ve TV için de 10 yıl denilmiş. Tüplü TVler varken bu 10 yıl geçerli olabilirdi. Fakat LED Tvler için önceki mesajlarımda da belirttiğim gibi pratikte mümkün değil. LG gibi dünyanın önde gelen panel üreticisinin bile üzerinden 10 yıl geçmiş bir LG TV'ye panel bulabileceğini sanmıyorum.
Bu arada Vestel'in AB'ye -başka markalar adına üretip- sattığı televizyonlarda bile yedek panel sağlama garantisi 3 yılmış. Yani senden 100.000 TV alacak müşterine bile verebildiğin maksimum süre 3 yıl ise bu işin normali 3 yıldır.
-
risk alıp Vestel buzdolabı aldım geçen sene, umarım bozulmaz Bosch olanlar sadece pahalı değillerdi, aynı zamanda çekmeceleri-rafları falan çok dandikti. Vestel bozdolabının iç kısmından memnunum ama bozulmazsa daha da memnun olacam :)
< Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı > -
inşallah bozulmaz. size bakan servis insan evladıysa, işini iyi yaparsa sorun yok . yok onun bunun çocuğuysa eyvah eyvah.
-
grundig,regal gibi markaları kim alıyor ? 3 kuruş parayı zor denkleştiren ,yeni evlenen parası olmayan vatandaş. yoksa millet bilmiyor mu gidip sony almayı . birde artis artis ucuz mal alacak kadar zengin zart zurt çekiyorsun sanki üstünü sen tamamlayacaksın.
-
Kanunen olabilir ama 10 sene önce herkesin tuşlu telefon ve tüplü tv kullandığı gerçeğini değiştirmiyor bu, şimdi millet 4k oled tv'ye ve iphone 12'ye burun kıvırıyor. Piyasa böyleyken 10 sene hiçbir insan evladı yedek parça stoklamaz, özellikle TV'de hiçbir firma bu işe girişmez. Geçmiş olsun ne diyelim.
Bu mesaj IP'si ile atılan mesajları ara Bu kullanıcının son IP'si ile atılan mesajları ara Bu mesaj IP'si ile kullanıcı ara Bu kullanıcının son IP'si ile kullanıcı ara
KAPAT X