Merhabalar 2018 ağustos ayında beyaz eşyalarımın tamamını vestelden almıştım . Tv hariç tüm beyaz eşyalarada +4 yıl ek garanti aldım. Geçen ay Kurutmalı çamaşır makinesi dışarı su sızdırdı ve evimi su bastı. Müşteri hizmetlerini aradım teknik servis gönderdiler makinenin körüğünün değişmesi gerektiğini söylediler kullanıcı hatası olduğunu söyleyip malzeme ve işçilik ücreti olarak 250 ₺ ücret talep ettiler. Şuan bazı programlarda su sızdırmadığından makineyi kullanmaya devam ediyorum. Ancak körükte meydana gelen yırtılmada kullanıcı hatalık hiç birşey olduğunu düşünmüyorum. Bir senelik makine çokta doldurmuyoruz ki makinenin kendi uyarı sistemi var fazla yükleme yapıldığında.
Sorum ise teknik servise ücreti ödeyip değişimi yaptırdıktan sonra mı tüketici hakem heyetine başvuracağım yoksa değişimi yapmadan mı? Makineyi istanbuldan aldım ancak bilecikte yaşıyorum bilecikteki tüketici hakem heyetine başvursam oluyor mu? Yardımcı olabilirseniz sevinirim.
İkametgahınız oradaysa başvurabilirsiniz Bilecik heyetine. Heyet başvurusu 6 ayda sonuçlanabilir. Bu ihtimali göze alarak öncesinde tamir ettirmeniz sonrasında tamirat masrafının iadesi için başvurmanız yerinde olur diye düşünüyorum.
Çünkü 6 ay boyunca evin ıslanması can sıkıcı olabilir. Heyet bilirkişi atayacaktir bu sebeple makineden çıkan parçayı isteyin mutlaka.
Tamamdır hocam yardımınız için teşekkür ederim. Bende tamir ettirip müteakibinde tüketeci hakem heyetine başvurmayı düşünüyordum. Ancak tamirden sonra hakem heyetine başvurmamda sakınca olur mu diye kararsız kalmıştım. Tekrar teşekkür ettim.
yeni mesaja git
Yeni mesajları sizin için sürekli kontrol ediyoruz, bir mesaj yazılırsa otomatik yükleyeceğiz.Bir Daha Gösterme