Şimdi Ara

>>> VESTEL, ÜRETMİŞ OLDUĞU ÜRÜNÜN ARKASINDA DURMUYOR. !!! (2. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
43
Cevap
6
Favori
17.521
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
7 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 123
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • quote:

    Orijinalden alıntı: sufi4848

    hocam servis anakart problemi olduğunu beyan etti değişim yapıldı, ikinci gelen tv dede 1 gün sonra menude takılma sorunu olduğunu farkettim genel merkeze bildirdim hemen servis geldi kontrolleri yaptı tekrar merkeze bildirdi, bende hatayı videoya çekmiştim watsapptan vestele yolladım ve aynı gün çözüm merkezi iade işlemi için aradı ben değişim istedim. memnunum vestelden aorun yaşasamda ya servis yada çözüm merkezi aorunuma mudahale etti. tabiki bende sorun yaşadım zamanında büyük sorun ama dediğim gibi servis mudahale etti sorunumu çözdü. bende ilk cihazımda çok sorun yaşadım lakin muhatap bulabiliyoruz karşımızda marka övme olarak algılanmasın bende sorun yaşadığımda gerçekten çok sinirlenmiştim servis faktörü olabilir benim şansım fethiye servisi sorunumu çözmüştü o günden sonrada vestelden şaşmadım, enazından muhatap bulabliyoruz..

    Hatırlıyorum hocam sizin konuyu, Fethiye Servisi Taner Helvacı çok uğraşmıştı sizin için sağ olsun abimdir kendisi.

    Hatta sanırım sizinle ben de telefonla görüşmüştüm bir kere bir yazılım mevzusu için




  • Ado kullanıcısına yanıt
    evet hocam taner bey elit bir insan çabalarından hassaaiyetinden dolayı sorunlarım çözüldü, bana önerdiği ürünlerin hiç birinde sorun yaşamadım o günden sonra, son aldığım amdroid tv yide size danışmıştım, anakart sorunu yaşandı 2 cihazda fakat anında mudahale edildi çözüm merkezinden değişim yapıldı hatika bir ürün çıktı çok memnunum teşekkürler sizede. vestel bu konuda müşteriye eğilimini değiştirdi gibi geldi bana venus 5580 aldım ondada sorun vardı anında değişim yapıldı. bu deneyimlerimi yazmak istedim

    < Bu ileti tablet sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: sufi4848

    evet hocam taner bey elit bir insan çabalarından hassaaiyetinden dolayı sorunlarım çözüldü, bana önerdiği ürünlerin hiç birinde sorun yaşamadım o günden sonra, son aldığım amdroid tv yide size danışmıştım, anakart sorunu yaşandı 2 cihazda fakat anında mudahale edildi çözüm merkezinden değişim yapıldı hatika bir ürün çıktı çok memnunum teşekkürler sizede. vestel bu konuda müşteriye eğilimini değiştirdi gibi geldi bana venus 5580 aldım ondada sorun vardı anında değişim yapıldı. bu deneyimlerimi yazmak istedim

    Temennimiz artık hiç sorun çıkartmadan tüketicilere hizmet verilecek stabil ürünler olması sayın hocam.

    Tüm ürünlerinizi iyi günlerde kullanmanız dileklerimle.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: Ado


    quote:

    Orijinalden alıntı: sufi4848

    evet hocam taner bey elit bir insan çabalarından hassaaiyetinden dolayı sorunlarım çözüldü, bana önerdiği ürünlerin hiç birinde sorun yaşamadım o günden sonra, son aldığım amdroid tv yide size danışmıştım, anakart sorunu yaşandı 2 cihazda fakat anında mudahale edildi çözüm merkezinden değişim yapıldı hatika bir ürün çıktı çok memnunum teşekkürler sizede. vestel bu konuda müşteriye eğilimini değiştirdi gibi geldi bana venus 5580 aldım ondada sorun vardı anında değişim yapıldı. bu deneyimlerimi yazmak istedim

    Temennimiz artık hiç sorun çıkartmadan tüketicilere hizmet verilecek stabil ürünler olması sayın hocam.

    Tüm ürünlerinizi iyi günlerde kullanmanız dileklerimle.

    inşallah hocam yazılım konusunda andrd tv ye destek verirlerse ne ala x markalarla fark kalmaz, ama destek vermez ise zor gönül isterki vestelde diğer firmalar gibi önem versin, aynı seviyeye gelsin

    < Bu ileti tablet sürüm kullanılarak atıldı >




  • sufi4848 S kullanıcısına yanıt
    Hocam Fabrikada en son görüşmemizde sırf bu yazılım desteği için ayrı bir birim ve tüketiciye ulaşım sağlayabileceği bir support adresi verileceği bilgisini almıştım. Bekliyoruz bakalım :)
  • Mağduriyet aşama aşama devam ediyor..
    3 yıl garanti ile aldığım televizyon garantisini, vestel 2 yıl olarak kayda geçti.

    Kendinizi benim yerime koyup, empati yapmanızı istiyorum. Siz olsanız, üründe sorun yok ise; özelliklerini beğenerek, emsallerinden çok daha ucuza almış olduğunuz yeni bir televizyonu, kullanmadan iade etmek ister misiniz? Ürünler iade etme hedef ve arzusuyla mı alınır? Tabii ki hayır.
    Ama ne yazık ki, vestel beni bir türlü anlamak istemiyor.
    Vestel ile paylaştığım resimlerden birkaçını, haklı olduğumu görmeniz için, ilk mesaja ekledim. Vestel ne yapacak bakalım.. Görecez..
    Yaşayarak anlattığım hadiselerden sonra, lütfen kimse bana vesteli iyilik meleği olarak tanıtmasın.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi kamuran731 -- 11 Ağustos 2017; 0:15:39 >
  • Öncelikle sırf yukardaki paylaşmış olduğunuz resimlerden yola çıkarak tvnizden memnun değilseniz
    ve değişim/iade kararı aldıysanız bu konuda bilgi eksikliğiniz olabilir
    çünkü o resimlerde bende hiçbir sorun göremedim (ayrıca vestel servis konusunda oldukça iyidir)
    Vestel ub8300 VA panele sahip bir modeldir
    ve bizimde önerdiğimiz panel türü VA paneldir
    VA panelin tek handikapı sizinde resimlerinizde görüldüğü üzre yanlardan bakıldığında renk solması sıkıntısıdır
    bunun haricinde özellikle "siyah performası" nı ele alırsak VA paneller bu konuda ips panellere göre çok çok üstündürler
    bu konuda daha geniş bilgi edinmek isterseniz linkteki konudan yararlanabilirsiniz
    https://forum.donanimhaber.com/tv-tavsiyesi-arayanlar-okumadan-gecmeyin--98334172

    internet donmalarına gelince bu sorun akıllı tvlerin genel bir sorunudur
    bırakın aldığınız 2bin liralık vestel tvyi, diğer marka panellerdede internette donmalar ve kopmalar yaşanıyor

    son söz olarak siz N11 deki bir satıcının iki cümlelik sözüne inanmışsınız itibar etmişsiniz
    zaten sizin en büyük hatanızdan buradan kaynaklı
    internetten yani uzaktan alışverişlerde kanun derki tüketicinin korunmasına yönelik 14 gün mazeretsiz cayma hakkı vardır
    bu yüzden bu konuda ve bu zaman zarfında sizin muhatabınız asla vestel servisi değildir
    servisler, geri iade sürece 14 gün geçipte panelin çözülemeyen bir arızası olunca iade işlemleri için devreye girerler
    neymiş efendim vestel geri iadede sorun çıkarıyormuşta falanca dandik markalar dahi bu konuda sıkıntı çıkarmıyormuş
    hala anlamadınızmı bu satıcıların kıvırma/zaman (14gün) doldurma politikası
    siz bırakın vesteli, plips yahut lg alsaydınız ve yine ürününüzden aynı şekilde memnun kalmayıp
    iade etmek isteseydiniz inanın yine aynı hikaye ile karşılacaktınız
    bu olay tamamen satıcı ile alakalıdır, bu esnaflarda politika şudur "herne olursa olsun satılan mal geri alınmaz"
    ben sırf bu yüzden şimdiye kadar
    eğer internetten alışveriş yapılacaksa köklü favori sitelerden alışveriş yapılmasını önerdim
    çünkü Gitti gidiyor, N11 gibi siteler binlerce küçük/büyük sağlam/sakat esnaflardan oluşurlar,




    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi dallass -- 14 Temmuz 2017; 15:43:11 >




  • Kusura bakmayın, beni yanlış anlamayın lütfen. Sizi kırmak gibi bir niyetim yoktur.
    Lakin; Bana yaşatılan bu sıkıntılar ve mağduriyet, doğal olarak, yazdığım içerikleri de etkilemektedir.
    Yazdıklarımın hepsi gerçek ve ispatlı olaylardır.
    Paylaştığım 2 nci resmi gördükten sonra bile, sorun yok diyebiliyorsunuz, El insaf diyorum.
    Resimleri Vestel fabikasının ilgili teknik servisine gönderdim. Kontrol ettikten sonra; aynı model televizyonda farklı panel kullandıklarını kabul ettiler.
    Ama yine suçu bana attılar, neymiş; Tüketici olarak, ürünü almadan önce fabrikayı arayıp, televizyonun içinde kullanılan parçaların
    kalite ve özelliklerini sormam gerekiyormuş. Bu kadar komik bir savunma olabilir mi?
    Tüketici, alacağı her ürün için fabrikayı arayıp, farklı parça veya panel kullandınız mı? diye sorması gerek şartı kadar, saçma bir şey olamaz. (ama Vestel de oluyor işte..)
    madem UB8300 adını vererek bir ürün ürettiniz, o isim ile üretilen bütün televizyonlar aynı özellik ve donanıma sahip olmalıdır.
    Değil ise; Ayıplı Mallar kanunu devreye girer MADDE 8 (2) muadili olan malların kullanım amacını karşılamayan, tüketicinin makul olarak beklediği faydaları azaltan veya ortadan kaldıran maddi, hukuki veya ekonomik eksiklikler içeren mallar da ayıplı olarak kabul edilir. Denmektedir. (Kanun gayet açı ve nettir)
    Siyah performansıymış, bütün ekranı mavimsi seryetmek kadar kötü bir şey olamaz, bir televizyonda.
    Madem VA panel daha üstün, ben bu üstünü paneli istemiyorum. Fabrika alıp bana IPS “kötü” paneli versin, sorun çözülsün.
    Güya Vestel büyük markaymış, büyük marka olsaydı;
    müşterinin, mağduriyetten adeta isyan derecesine gelmiş yakınmasına, karşılık verip iadeyi kabul ederdi.
    Bir televizyon değişimi için bu kadar inat etmezdi.
    cayma hakkını kullandırtmadığı için N11 ve satıcıyı ayrı ayrı tüketici heyetine şikayet etmişim, zaten.
    Bu esnafta dediğiniz gibi bir politika olmadığına inanıyorum. Hakkımı alabilmek için mecburen ilk önce satıcıyı şikayet ettim.
    Mahkemeyi kazansam da, tanımadığım halde, yine satıcıya üzülürüm. Çünkü; ürünü sorunlu üreten satıcı değil, Vestel dir.
    Adam Vestel den aldığını kapalı kutuda bana göndermiş.

    Tamam cayma yasası filan var. Bir de öbür taraftaki Büyük Mahkeme ve Yaslar var; büyük/küçük kimsenin kaçışı yoktur ondan.
    AWOX MARKA televizyon iadesinde satıcı sıkıntı yaşamadığı için; iadeyi kabul ediyor. VESTEL markası sorun çıkarttığı için satıcı mecburen rapor istiyor. Sıkıntının VESTEL den kaynaklandığını neden kabullenemiyorsunuz?
    Sırf inanmanız için; satıcıdan AWOX bir televizyon alıp, iade mi etmem gerekiyor?
    Kötülediğiniz site ve satıcılardan bu güne kadar 200 e yakın ürün satın almışım.
    Daha dün gitti gidiyor dan, 230 TL tutarında farklı farklı ürün sipariş ettim. Sıkıntı yok. Sıkıntı çıksa da;
    Vestel dışında, bu güne kadar iade kısmında bir sorun yaşamamışım.
    Dediğim gibi; zaten satıcıyı tüketici heyetine şikayet etmişim. Şimdi de zaman kaybetmeden; vestel i ayıplı mallar kanunu çerçevesinde; resim ve belgelerle şikayet edecem.
    Uzun zamandan beri üyesi olduğum, saygı duyduğum, Forum donanım haber de görevli veya yöneticilerinden,
    vestel ile iletişim ve etkileşim kurabilecek bir arkadaşımız var ise; Bu sorunu çözme girişiminde bulunmalarını rica ediyorum.
    Saygılarımla..

    Asla; Başa marka televizyon alma hevesi ve mücadelesinde değilim.
    mağduriyetimin giderilmesi için; Sadece değişim istiyorum. Para iadesi filan da istemiyorum.
    Sadece bire bir değişim.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi kamuran731 -- 14 Temmuz 2017; 19:42:42 >




  • kamuran731 K kullanıcısına yanıt
    Sanırım ben anlatamadım, yada siz anlamamakta ısrar ediyorsunuz
    yetmezmiş gibi birde size en başından beri bu sıkıntıyı yaşatan satıcıya üzülüyorsunuz

    size son kez kısaca bahsedeyim
    şimdi ben herhangibir e-marketten mesela philips, lg, samsung herhangi bir markayı alsam
    ve sonra gelen tvden (mazeret olsun yahut olmasın) sizin gibi memnun kalmasam ve iade işlemini başlatsam
    benim başvuracağım yer ilgili markanın müşteri hizmetlerimi olur yoksa
    direk satıcı ilemi irtibata geçmem gerekli?
    tabiki satıcı ile irtibata geçip iade işlemi başlatılır
    burada tutupta satıcının sattığı marka hakkında;
    "BU MARKA GERİ İADEDE SORUN ÇIKARIYOR BU YÜZDEN GERİ ALAMAM, İADE KONUSUNDA
    BU MARKANIN MÜŞTERİ HİZMETLERİ İLE SİZ İRTİBATA GEÇECEKSİNİZ" Deme lüksü yoktur
    çünkü bu durum tüketiciyi bağlamaz bu malı satıyorsa "satıcı" ürününü
    seve seve 14 gün içinde geri almak zorunda bu kadar basit
    yanİ sırf satıcının sizi başından savmak için salladığı bir cevap ile ben neden geri iade için
    ilgili Markanın müşteri hizmetleri/teknik servisi ile muhatap olayım banane...

    Yine söylüyorum internetten tonla mal alıp iade etseniz ve sarun yaşamasanız dahi
    bu hiçbir zaman sorun yaşamayacağınız anlamına gelmez,
    çünkü dediğim gibi e-dükkanlarda binbir türlü irili ufaklı esnaf var, ve bu sefer
    (awox mavox hikaye çünkü o tür markaları satıcılar zaten %80 karla satarlar)
    baltayı taşa vurmuşsunuz çünkü bu yaşadığınız sıkıntının tek sebebi satıcıdır..




  • @dallass
    dediklerinizi bende biliyorum, sizi anlıyorum ve katılıyorum.
    Benim kanuni olarak esas muatabım satıcıdır. Zaten o yüzden satıcıyı hakem heyetine şikayet ettim.
    olumsuz sonuç çıkarsa, davayı tüketici mahkemesine götüreceğim.
    herşeyi oraya bağlayıp vestelin ilgisizliğini göz ardı etmemek gerekiyor.
    Benim ısrarım nedeni budur.
    Bir tüketicinin çocuğu vestel marka televizyona bir nesne fıraltarak panli kırıyor.
    tüketici hatası olmasına rağmen vestel değişim sağlıyorken.
    tüketici olarak hiçbir hatam, müdahalem ve ihmalim olmamasına rağmen,
    henüz 1 ayı bile dolmamış televizyonumun değişimi neden kabul edilmiyor.
    bunun mantıklı bir açıklaması var mı?
  • dallass kullanıcısına yanıt
    Ahmet hocam, Hoşgeldin öncelikle.

    Sana tavsiyem boşuna dil dökmemen yöndedir zira değerli arkadaşımız bilgiden ziyade, kendisi ile birlikte burada markaya karşı tavır alacak bir kitle beklentisi içerisinde.

    Ben de en başından beri kendisine bu sıkıntıları yaşatanın aslında MARKA değil SATICI olduğunu ifade etsem de, sonradan arkadaşımızın düşünceleri ile aynı paralelde olmadığımızı anlamam nedeniyle yazmaya gerek görmedim.

    Bu yazdıklarımda bir kinaye aranmasın lütfen, sadece buraya gelen (Örnektir) 10 kişiden 8 i SATICI kusurlu diyor ve bunu kabul etmek istemeyip konu başlığı altında halen MARKA ya karşı tepki gösterilmesi bekleniyorsa, orada durup bir düşünmek gerekir diye de ben kendi içimden geçiriyorum açıkçası :)
  • kamuran731 K kullanıcısına yanıt
    Hocam beni yanlış anlamazsanız o tanıdığınızın numarasını özelden almam mümkünmüdür? VESTEL Tüketici hatalarını BEDELSİZ onarma ve hatta değiştirme konusunda sevdiğim bir üne sahiptir lakin PANEL dediğinizde orada bir durup düşünmek ve hatta sistemden kontrol etmek gerekiyor, hangi gerekçe ile KIRIK PANELİ olan bir tv yi garanti dahilinde değiştirmişler öğrenmek istedim açıkçası.

    Belki o örnek üzerinden gidebiliriz sizin konu için.
  • Hocam; EVET, markaya karşı tavır alacak bir kitle oluşturmak için uğraşıyorum. Bunu sadece bu forumda yapmıyorum. Bütün forum ve sosyal alanlarda vaktim el verdince yapıyorum ve yapmaya devam edeceğim. Ayırca çevremde iletişim kurduğum bütün insanlar la da yapmaya çalışıyorum.
    Lakin; Sizin ima ettiğiniz şekli ile vestele bir kin düşmanlık gaysi ile yapmıyorum.
    Bana yapılan haksızlığa sessiz kalmamak, vestelin, malının arkasında durmadığını göstemek ve başka insanların mağdur olmasına engel olabilmek için yapıyorum.
    Anlattıklarımı, yaşadıklarımı, paylaştığım resim ve kaynak linklerini gören bir kişinin bunu anlamaması mümkün değil.
    Yorumlarınız hakkında yazdıklarım bir iddia değildir; Sadece benim düşüncelerimdir.
    Yazılan yorumların tarafçı yorumlar olduğu hakkındaki şüphelerim, gittikçe artmaktadır. Anlatılan olayların yaşanmamış ve bir kurgudan ibaret olduğunu düşünmüyor da değilim. Düşüncelerimde yanılıyorsam; Anlatıldığı şekilde arkadaşımıza destek çıkıp, iade işlemine katkıda bulunuyorsunuz da, bana destek çıkmak bir yana, yaşadığım haksızlıkları anlatınca, adeta Vestel avukatı gibi karşı çıkıp, okuyucuları etkilemeye çalışıyorsunuz.
    SATICININ HAKSIZ OLDUĞUNU BENDE BİLİYOR VE KABUL EDİYORUM.ZATEN.
    Nakaratlar halinde satıcının kusurunu defalarca dile getirip, vestelin yaptığı haksızlığı görmezden gelmek ne kadar doğru? Milletvekili gibi, vesetelin dokunulmazlığı var da benmi bilmiyorum?
    @Ado
    Tabi Hocam; Yarın Size şikayet varda ki olayın linkini bulup atacağım.
    bu gün geç oldu

    Hocam çok özür dileyerek ve affınıza sığınarak diyorum ki;
    anlattıklarınız doğru ve vestel bu kadar iyi ise;
    Siz de tüketici yanında olan bir kişi olarak iletişim kurabiliyorsanız
    bana neden destek çıkmıyorsunuz :)
    Gözümün üstünde kaşım olduğu için mi? :)




  • kamuran731 K kullanıcısına yanıt
    Vestelin bu konuda bir şey yapmayacağını bildiğim için azizim. Size bir garezim yok. İç yapılarını iyi biliyorum, tabi size anlatması inanın uzun ve gereksiz, sizin iş olacak elbette, sadece resmi kanaldan olsun istiyorlar bence.

    Vestel avukatı da değilim, olsam THH ye vermezdim kendisini.
    Gerçi ben, olsam da verirdim, davaya da kendim bakardım o ayrı konu

    Şu diğer mevzu, tanıdığınız değilse benim bilgi almam zor hocami ŞV verilerinde iletişim bilgileri olmuyor maalesef. Yalnız yine de görmek isterim konmuyu.
    < Bu mesaj bir yönetici tarafından değiştirilmiştir >
  • Hocam; anlatmak ve dikkat çekmek istedim husus, vestelin iç yapısı, tutumu ve müşterilere ikircikli yaklaşmasıdır, zaten.
    Vestelin istediği resmi kanala, belge ve dökümanlar ile başvuru yapmış durumdayım.
    Mahkeme süreci bitene kadar televizyon kutusunda kalacak, kullanamayacağım. Televizyonsuz kalacam.
    Vestel tanıttığı gibi büyük bir marka olsaydı, bu kadar uğraş ve zaman kaybına mahal vermeden
    tüketici memnuniyeti kapsamında, değişimi hemen onaylardı.
    Makeme kanalı ile hakkımı alacağıma bende inanıyorum. klasik bir söz var ya "Geç gelen adalet adalet değildir"
    Mahkeme kararını 5-6 ay beklemek zorunda kalacağım.
    Hakkımı aldığımda bile; VESTEL tarafından, mağdur edilmiş bir tüketici olmam gerçeği değitirmeyecek.

    Diğer mevzu, tanıdığım değil. İletişim kurmanıza gerek kalmadan, direk bilgi almanızı sağlaycak konu linkini paylaşıyorum.https://www.sikayetvar.com/vestel-satellite-40fa5050-40-led-tv-ekran-kirilmasi



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi kamuran731 -- 15 Temmuz 2017; 21:8:25 >




  • @kamuran731 Yasa ve kanunlarla, tüketicinin bu kadar korunduğu günümüzde, halen böyle durumlar yaşanıyorsa; çok geri kalmışız demektir. Çok basit bir şekilde hal edilmesi gereken bir sorunu, vestel ve satıcının hal etmeyip, hakkınızı mahkemede aramak zorunda bırakması kesinlikle mantıklı bir yol değildir.
    Televizyonu henüz yeni almış, aldığınız günden beri hak arayışında bulunuyor olmanız, tüketicinin kanun ve yasalarla korunuyor olmasından dolayı kazanacağınıza inanıyorum.
    mahkeme ile hakkınızı almış olmaktan dolayı; vestelden memnun olmayan bir tüketici olarak kalacaksınız. Bu da vestek için bir eksi ve başka müşterileri de kaybetmek demektir.
    Bir tüketici olarak; bu hak arayışı ve haklı mücadeleniz için sizi tebrik eder, başarılar dilerim. Vestelin ürettiği telefonlardan almayı düşünüyordum. Bunları gördükten sonra vazgeçtim.
  • Çöpe atacak paranız yoksa uzak durun. Birkaç ay geç alıp 500-1000 fazla verin Sony, Samsung, LG vs. TV işinde kendini ispatlamış ve ürününün arkasında müşterisinin yanında olan markaları tercih edin. Vestel'in müşterilerine kakalamaya çalıştığı, iade/değişim kabul etmediği bir çok TV'yi es kaza bu markalardan biri piyasaya sürmüş olsa tüm seriyi apar topar geri toplatır. Vestel'de bir sorunla karşılaştığınızda ise alacağınız cevap: "TV'nizde sorun yok bu serinin tamamı böyle."

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • @SelmanLys
    yorum ve destekleriniz için çok teşekkür ederim.
    inanın vesteli karalamak için yazmıyorum bunları.
    Sadece yaşadıklarımı yazıyorum.
    20 sene kullanmış olduğum profilo buzdolabı, 1 defa bile tamire gitmedi

    daha büyük nofrost bir buzdolabı ihtiyacına binaen, vestel buzdolabı aldık.
    aldığımız ilk ay içinde 2 defa arızalandı, 1 defa motorunu, 1 defa ana kartını değiştirdiler.
    1 senesi doldu tekrar arızalandı. servis geldi tekrar anakart ve başka 2 parça daha değiştirdiler.
    son tamirden 1 ay sonra tekrar kırmızı yazı ve siren sesi ile arıza uyarısı vermeye başladı
    servis kaydı oluşturudum. YENİ ALINAN BİR BUZDOLABI MOTORU İLK AY İÇİNDE BOZULYORSA
    kalitenin K sinden söz etmek mümkün mü?

    arkadaşımız @_lightning_ nin de dediği gibi çöpe atacak paramız yok, bundan dolayı kendini ispatlamış
    markalar almak doğru ve yerinde bir karar olacaktır.

    YERLİCİLİK ve MİLYETÇİLİK DUYGULARI İLE MAĞDUR OLMAYA GEREK YOK.
    VESTEL MİLLETİNİ SEVSEYDİ; KALİTESİ MAL ÜRETMEZ ve BU KADAR MAĞDUR ETMEZDİ

    @_lightning_ hocam;
    görüş ve katkılarınızdan dolayı teşekkür ederim




  • Arkadaşlar; Hukuki mücadelem sonuçlandı.
    Tüketici Mahkemesi beni haklı buldu, iade işlemi gerçekleştirilecek.

    Daha önce birçok konu ve forumda da belirtmiştim;
    Kaybedeceğinizi bilseniz bile haksızlığa karşı kayıtsız kalmayın.
    Hukuki yollardan, Hakkınızı son noktaya kadar aramaktan üşenmeyin.
  • Benim de Tüketici Hakem Heyeti başvurum sonuçlandı,bedel iadesi aldım. (40UA9300-Kronik köşelerde kararma problemi) Benzer sıkıntı yaşayan arkadaşlar hiç firmayla uğraşıp sinirlerinizi hoplatmayın. Başvurun hakem heyetine,6 ay da kullanın işinizi gördüğü kadar, sonra hak yerini buluyor
  • 
Sayfa: önceki 123
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.