Bildirim
vettelin dünya şampiyonlugundan sonra renault un reklamı
Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar:
Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
Giriş
Mesaj
-
-
Güzel reklam olmuş.Ayrıca kim ne derse desin Renault mühendislik alanında oldukça başarılı bir firmadır.Bakın Toyota,Honda,Bmw gibi markalar f1 den çekilirken Renault yıllarca hem motor verdiği takımlarla hem kendi fabrika takımıyla çok sayıda şampiyonluk yaşamıştır.Sanırım Ferrari motorundan sonra en çok yarış birinciliği bulunan motor Renaulttur. -
sampıyonlugun tamamıyle newey ın oldugunu bılmeyenlerın kanacagı reklam -
quote:
Orijinalden alıntı: MMX 166
sampıyonlugun tamamıyle newey ın oldugunu bılmeyenlerın kanacagı reklam
+166
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > -
quote:
Orijinalden alıntı: MMX 166
sampıyonlugun tamamıyle newey ın oldugunu bılmeyenlerın kanacagı reklam
Kesinlikle haklisin hocam
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > -
Her şey aerodinami olmasa, Newey faktörü olmasa...
Ferrari bu çöp otomobiliyle bile şampiyon yapıyordu Alonso'yu. Adam gibi bir araba yapsalar ne olur siz düşünün. -
yalnız weber ın sefıllerı oynadıgı bır yerde de vettel ın hakkını verelım. -
quote:
Orijinalden alıntı: MMX 166
sampıyonlugun tamamıyle newey ın oldugunu bılmeyenlerın kanacagı reklam
+1...
Caterham motoru. dayanıksız alternator...
Vettel'in hakkını verdik ayrı parantez. -
Reklam güzel hoş ta bu vettele acayip kıl oluyorum bi yarış kaybetsin karı gibi hemen salıyo kendini sen sorumsuzluklarının sorumluluğunu alacak adamsın ne o öyle :))
Boşaldım -
yemişim motorunu
geliştirmenin yasak olduğu bir dönemde diğerlerine ayak uydurmak için tam 15 kere özel izin alınarak yapılan motor.
vettel'e ayrı bir kılım redbulla ayrı bir kılım. bu kadar itici sevimsiz takım ve pilot olmaz.
şu vettel inşallah FERRARİ'ye gelmez.
Yoksa Hayatımda ilk defa Ferrari'ye gelen bir pilotu desteklemiycem
Hele şu motorlar biraz daha ön plana çıksın
< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Gran Turismo 7 -- 10 Aralık 2012; 11:39:52 > -
quote:
Orijinalden alıntı: MMX 166
sampıyonlugun tamamıyle newey ın oldugunu bılmeyenlerın kanacagı reklam
Son derece kotu bir yaklasim. Rbr nin teknik ekibi de cok iyidr turkiye medyasi sadece newey olarak gosteriyor ama bunun arkasinds takimin muhendisleri newey kadar buyuk bir rol oynuyor newey aralsrindam sadece ad yapmis bir muhendis ( biraz fazlasi da olsbilir tabii )
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > -
quote:
Orijinalden alıntı: MMX 166
sampıyonlugun tamamıyle newey ın oldugunu bılmeyenlerın kanacagı reklam
Newey'in katkısı tartışılmaz ama tamamiyle Newey'e ait demek diğer çalışanlara haksızlık olur.
Bir türlü çıkmayan mp4 18'i, DC + kimi zamanında her yarışa arıza veren, 2002'de bilmem kaç yarışta start bile alamayan F1 tarihinin en iyi start alan pilotlarından Hakkinen'i bile madara eden otomobilleri unutmamak lazım.
Ben kendimi bildim bileli Mclaren 3 tane pilotlar şampiyonluğu(2x Mika + 1 Ham) almasına rağmen daha markalar şampiyonluğunu bile göremedik.
2000 yılında bile Ferrari'den iyi denilen araba çok çok daha dengesiz bir arabaydı Ferariden. Daha hızlıydı çünkü genel olarak downforce çok düşüktü. Mika gibi o arabayı dengede tutabilecek bir pilot olmasaydı son yarışa kadar şampiyonluk bile kovalanamazdı.
NOT: Webberi Minardi zamanından beri tanırım. İyi pilot derdim ama Vettel'in yanında alt etmiş.
< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi neuro -- 26 Aralık 2012; 20:59:45 >
-
quote:
Orijinalden alıntı: neuro
quote:
Orijinalden alıntı: MMX 166
sampıyonlugun tamamıyle newey ın oldugunu bılmeyenlerın kanacagı reklam
Newey'in katkısı tartışılmaz ama tamamiyle Newey'e ait demek diğer çalışanlara haksızlık olur.
Bir türlü çıkmayan mp4 18'i, DC + kimi zamanında her yarışa arıza veren, 2002'de bilmem kaç yarışta start bile alamayan F1 tarihinin en iyi start alan pilotlarından Hakkinen'i bile madara eden otomobilleri unutmamak lazım.
Ben kendimi bildim bileli Mclaren 3 tane pilotlar şampiyonluğu(2x Mika + 1 Ham) almasına rağmen daha markalar şampiyonluğunu bile göremedik.
2000 yılında bile Ferrari'den iyi denilen araba çok çok daha dengesiz bir arabaydı Ferariden. Daha hızlıydı çünkü genel olarak downforce çok düşüktü. Mika gibi o arabayı dengede tutabilecek bir pilot olmasaydı son yarışa kadar şampiyonluk bile kovalanamazdı.
NOT: Webberi Minardi zamanından beri tanırım. İyi pilot derdim ama Vettel'in yanında alt etmiş.
vettel ın hakkını verdım zaten.ama bu basarı renault un degıl rbr nın şasısıdır kanımca.
-
quote:
Orijinalden alıntı: MMX 166
vettel ın hakkını verdım zaten.ama bu basarı renault un degıl rbr nın şasısıdır kanımca.
RBR'nin Vettel gelmeden onceki yaris kazanma sayisiyla Vettel geldikten sonra, kazandigi yarislarin sayisini bir karsilastrir misiniz? Bu is kombinasyon isidir. Tek basina surucu kazanamaz. Tek basina takim da kazanamaz. -
quote:
Orijinalden alıntı: Challenger
quote:
Orijinalden alıntı: MMX 166
vettel ın hakkını verdım zaten.ama bu basarı renault un degıl rbr nın şasısıdır kanımca.
RBR'nin Vettel gelmeden onceki yaris kazanma sayisiyla Vettel geldikten sonra, kazandigi yarislarin sayisini bir karsilastrir misiniz? Bu is kombinasyon isidir. Tek basina surucu kazanamaz. Tek basina takim da kazanamaz.
lakın oncekı mesajlarımda vettel ın hakkını goz ardı etmemek gerektıgını mızacen de olsa belırttım.
newey ın tasarımı motor tedarıkcısının fersah fersah onunde.gunumuzde motor gelısımınınde durmus oldugu gercegı goz onunde alındıgında basarıdakı aslan payını newey ve saz arkadaslarına verılmesı herhalde yanlıs olmaz
ayrıca evet bu ıs kombınasyondur.lakın renault un reklamı bu ortaklıga lımon sıkar cınsten.en azından formula 1 ı sızın gıbı takıp eden ızleyıcılerın pekte etkılemeyecektır
Sayfa:
1
Ip işlemleri
Bu mesaj IP'si ile atılan mesajları ara Bu kullanıcının son IP'si ile atılan mesajları ara Bu mesaj IP'si ile kullanıcı ara Bu kullanıcının son IP'si ile kullanıcı ara
KAPAT X
Bu mesaj IP'si ile atılan mesajları ara Bu kullanıcının son IP'si ile atılan mesajları ara Bu mesaj IP'si ile kullanıcı ara Bu kullanıcının son IP'si ile kullanıcı ara
KAPAT X