Şimdi Ara

VIALLE ALTERNATIVE FUEL SYSTEMS /TSI(LPdi)/LPfi (46. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
4.230
Cevap
57
Favori
318.764
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 4445464748
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • Gecmis olsun Mustafa kardesim. Taktıktan itibaren kaç km olmuştu? Gelişmeleri merakla bekliyoruz.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: maddoc

    Çok geçmiş olsun, bu tür şeyler yaşanması üzücü gerçekten. Hele ki benim gibi taktırma arifesinde olan düşünen arkadaşlar için. Allah kimsenin başına vermesin böyle olaylar. Tabi bu hallere düşürenler utansın bizleri ne diyim :/ Çok geçmiş olsun umarım büyük bir problem değildir.

    Kardeş geçmiş olsun umarım enkısa sürede halledilir problemin.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: lider75

    Gecmis olsun Mustafa kardesim. Taktıktan itibaren kaç km olmuştu? Gelişmeleri merakla bekliyoruz.

    yaklaşık 2000 km olmuştu
  • valla geçmiş olsun hocam. benzinli + lpg ile dizeli demekki sadece yakıt tasarruf şeklinde kıyaslamamak lazımmış bence.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: mokur

    Sonunda benim sisteme nazar değdi. 2 gün önce araç hanımdayken lpg işikları sönmüş ve araç otomatik olarak benzine geçmiş benzin de çok az olduğu için hanım yolda kalmış beni aradı. Aracın yanına gittim aklıma ilk gelen lpg sisteminin sigortalarıydı kontrol ettim ki 5 amp. olan atmıştı hemen değiştirdim ve lpg çalıştı. Eve gittim hanımı bırakıp tekrar otoparktan çıkarken lpg yine çalışmaz oldu. Baktım sigorta yina atmış. Yeni sigortayı takıp ofise gittim. Aracı otoparka bırakıp ofisteki işleri hallettikten sonra geri otoparka geldim. Aracın kapısını açtım baktım bizim depodaki pompanın klasik sesi yok. Kontağı çevirdim lpg yine çalışmıyor.Anlaşılan sigorta yine atmış. işim acil olduğundan benzinle devam ederim dedim. Aracı çalıştırdım ama zorla çalıştı ve bir iki tekledikten sonra stop etti. Tekrar çalıştırmak istedim çalışıyor ve hemen tekleyerek stop ediyordu. Kaputu açtım benzin filtresinden şarıl şarıl benzin taşıyor sıcak motorun üstüne. Kaputu kapattım ve lpg montajını yaptırdığım Gülcem otoyu aradım gelip baktılar ama birşey anlayamadılar. aracı çekip dükkanlarına götürdüler. Öncelikle sistemde kısa devre olduğu tesbit edildi. Daha sonra ECU ye bağlandılar ve meridyen vasıtası ile bilgiler Hollandaya gönderildi. ECU bozulmuş olduğu ortaya çıktı. ECU yu söktüler ve yeni ecu gelene kadar aracı benzinde kullanın dediler. Ok. dedim ve araca bindim kontağı çevirdim ve 4-5 sn marş basmadan araç çalışmıyor, motor arıza lambası yanıyor ve yola çıktığımda gaza bastığımda sanki turbo arıza yapmış da turbosu iptal araçlar gibi çok çok ağır hızlanıyordu. Geri gülcem e götürdüm ne olacak belli değil ama servise götürüp bilgisayara bağlatmayı düşünüyorum en azından nerelerde hasar oluşmuş veya bozulmuş, ne hata veriyor görmek istiyorum

    Geçmiş olsun. inşallah kısa zamanda problemi çözerler.
    şanzımanda 2 den 3 e geçişte titremeden bahsediyordun. Acaba viallenin attığı yazılım ile aracın kendi yazılımı arasında problemmi çıktı.
    ECU nun bozulma nedeni hakkında bir şey söyledilermi?




  • Evet arkadaslar az once Antalya'ya geldim. Ankara son ucuz istasyondan full depo Opet Aygaz doldurdum.


    503 km yaptım.

    Gordugunuz gibi ortalama tuketimim 6.9 litre ve 123 kmye sabitledim yolun %95 boyle gecti.

    Benim tank tam bittikten sonra 42.04 litre LPG alıyor (Konu hakkında Tiguss ile telefonda konustum onun tankıyla benimki aynıymıs ama benimkinin LPG'den benzine gecis ikazindan tam doldurmak 42 litre olmakta. Ama onunki 46 litreymis. Bosu bosuna tankta fazladan 14 litre LPG tutuyormusum o zaman ben. Ayarı varmıs onun yaptıracagım. 7-8 litre kalınca benzine gecmesi ayarı. Bu sayede menzilim 600 km bile olabilir!!!)


    Neyse su durumda 42 litre LPG ile 503 km yaptım. Yani 8.34 Litre LPG uketimi ve 6.9 araba gosterdi. Bu durumda 8.34 / 6.9 = % 20 fazla tuketti. Ankara aynı dolum yerinden % 13 hesapladıgım da oldu. Bu konudaki duzensizligi anlamıs degilim.. Bu yuzden net olamıyorlar bence. % su kadar fazla LPG tuketir diyemiyorlar. Surus durumuna bile degisiyor demek ki..

    Bu arada benim lastikler 235-40-18 yani ekstra yakıt demek biliyorsunuz bu.

    Şu tank icin Ankara Memduh ustaya gidecegim. Menzili 600 km ye cıkarabilirim bu arada. Yani 123 sabit hız ve 2.61 LPG Opet Ankara 21.8 Kurus/km LPG


     VIALLE ALTERNATIVE FUEL SYSTEMS /TSI(LPdi)/LPfi



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi liberter1 -- 19 Ekim 2012; 20:02:51 >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: liberter1

    Evet arkadaslar az once Antalya'ya geldim. Ankara son ucuz istasyondan full depo Opet Aygaz doldurdum.


    503 km yaptım.

    Gordugunuz gibi ortalama tuketimim 6.9 litre ve 123 kmye sabitledim yolun %95 boyle gecti.

    Benim tank tam bittikten sonra 42.04 litre LPG alıyor (Konu hakkında Tiguss ile telefonda konustum onun tankıyla benimki aynıymıs ama benimkinin LPG'den benzine gecis ikazindan tam doldurmak 42 litre olmakta. Ama onunki 46 litreymis. Bosu bosuna tankta fazladan 14 litre LPG tutuyormusum o zaman ben. Ayarı varmıs onun yaptıracagım. 7-8 litre kalınca benzine gecmesi ayarı. Bu sayede menzilim 600 km bile olabilir!!!)


    Neyse su durumda 42 litre LPG ile 503 km yaptım. Yani 8.34 Litre LPG uketimi ve 6.9 araba gosterdi. Bu durumda 8.34 / 6.9 = % 20 fazla tuketti. Ankara aynı dolum yerinden % 13 hesapladıgım da oldu. Bu konudaki duzensizligi anlamıs degilim.. Bu yuzden net olamıyorlar bence. % su kadar fazla LPG tuketir diyemiyorlar. Surus durumuna bile degisiyor demek ki..

    Bu arada benim lastikler 235-40-18 yani ekstra yakıt demek biliyorsunuz bu.

    Şu tank icin Ankara Memduh ustaya gidecegim. Menzili 600 km ye cıkarabilirim bu arada. Yani 123 sabit hız ve 2.61 LPG Opet Ankara 21.8 Kurus/km LPG


     VIALLE ALTERNATIVE FUEL SYSTEMS /TSI(LPdi)/LPfi






    benzin pompasının ısınmaması için depoda en az çeyrek depo benzin olsun diyorlar. Sizin depoda çeyrekten biraz az. Bu konuda size birşey söylendimi?




  • bana 3 ayda bir benzin eskimesin (oktanı azalmasın) diye ceyrek depo benzin tuket dediler. seviyesi hakkında birsey denmedi.

    benzin pompası neden ısınsın ki? hic calısmıyor olması lazım degil mi?
  • quote:

    Orijinalden alıntı: liberter1

    bana 3 ayda bir benzin eskimesin (oktanı azalmasın) diye ceyrek depo benzin tuket dediler. seviyesi hakkında birsey denmedi.

    benzin pompası neden ısınsın ki? hic calısmıyor olması lazım degil mi?

    Aslında benzin tüketilmese bile depodan yakıt seçiciye her seferinde benzin gelmekte, tekrar depoya dönmekte. Benzine anında geçilebilmesi için benzin seçicide hazır bulundurulmakta.
    Bu benzin devir daimi, benzin oktanının azalmasını da engellediğini söylediler.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: anesteziyo

    quote:

    Orijinalden alıntı: mokur

    Sonunda benim sisteme nazar değdi. 2 gün önce araç hanımdayken lpg işikları sönmüş ve araç otomatik olarak benzine geçmiş benzin de çok az olduğu için hanım yolda kalmış beni aradı. Aracın yanına gittim aklıma ilk gelen lpg sisteminin sigortalarıydı kontrol ettim ki 5 amp. olan atmıştı hemen değiştirdim ve lpg çalıştı. Eve gittim hanımı bırakıp tekrar otoparktan çıkarken lpg yine çalışmaz oldu. Baktım sigorta yina atmış. Yeni sigortayı takıp ofise gittim. Aracı otoparka bırakıp ofisteki işleri hallettikten sonra geri otoparka geldim. Aracın kapısını açtım baktım bizim depodaki pompanın klasik sesi yok. Kontağı çevirdim lpg yine çalışmıyor.Anlaşılan sigorta yine atmış. işim acil olduğundan benzinle devam ederim dedim. Aracı çalıştırdım ama zorla çalıştı ve bir iki tekledikten sonra stop etti. Tekrar çalıştırmak istedim çalışıyor ve hemen tekleyerek stop ediyordu. Kaputu açtım benzin filtresinden şarıl şarıl benzin taşıyor sıcak motorun üstüne. Kaputu kapattım ve lpg montajını yaptırdığım Gülcem otoyu aradım gelip baktılar ama birşey anlayamadılar. aracı çekip dükkanlarına götürdüler. Öncelikle sistemde kısa devre olduğu tesbit edildi. Daha sonra ECU ye bağlandılar ve meridyen vasıtası ile bilgiler Hollandaya gönderildi. ECU bozulmuş olduğu ortaya çıktı. ECU yu söktüler ve yeni ecu gelene kadar aracı benzinde kullanın dediler. Ok. dedim ve araca bindim kontağı çevirdim ve 4-5 sn marş basmadan araç çalışmıyor, motor arıza lambası yanıyor ve yola çıktığımda gaza bastığımda sanki turbo arıza yapmış da turbosu iptal araçlar gibi çok çok ağır hızlanıyordu. Geri gülcem e götürdüm ne olacak belli değil ama servise götürüp bilgisayara bağlatmayı düşünüyorum en azından nerelerde hasar oluşmuş veya bozulmuş, ne hata veriyor görmek istiyorum

    Geçmiş olsun. inşallah kısa zamanda problemi çözerler.
    şanzımanda 2 den 3 e geçişte titremeden bahsediyordun. Acaba viallenin attığı yazılım ile aracın kendi yazılımı arasında problemmi çıktı.
    ECU nun bozulma nedeni hakkında bir şey söyledilermi?

    ecu bozulma sebebi hakkında sadece tahmin var o da kısadevre nedeni ile olabilir. 2 den 3 e geçerken titreme konusunda da bende o tarz bir şeyden tahmin ediyordum. Çünkü lpg montajından hemen sonra başladı bu sıkıntı. Gerçi şu an ecu söküldü ve aracı benzinle kullanıyorum ve şu anda bu sıkıntı devam ediyor. Benimde aklıma kavramadan kaynaklandığı yatmaya başladı.




  • Bugün ikinci depoyu bitirdim şehir içi ve şehir dışı ara ara agresif kullanımda var tabiki 37 lt dolmuştu 377 km yol yaptım.depo bittikten sonra 10lt Lpg aldım gösterge benzinde kaldı üstüne bi 10 lt daha aldım gösterge 3 ışık yandı.normalde 10 lt alıp kaç km gideceğini hesaplayacaktım böylelikle hesabı 20lt ye göre yapacağım oda bitince paylaşırım.şu an için yakıt tüketimi 1lt 10km olarak görünüyor buda benim istediğim değer gerçi arabayı normal kullanımda 11km ye çıkacak gibi.benzinde kullanım 8,5lt di ortalama yakıt tüketimim %20 artacağını hesaplarsak tam 10lt yapıyor.buda genele göre hesaplarsak normal görünüyor.ama dediğim gibi normal kullanımda biraz daha yükselecek gibi.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • tam doldurup ortalama tuketim 2.yi ve kmyi sıfırlayarak ve aynı pompadan alarak test edermisiniz bir daha.
  • Tuningcilere mujde.Bugun Nevşehir'de sanayide bi isim vardı ve Lpg montajı yaptırdığım yerin önünden geciyordum ki her tarafında Vialle Lpdi yazan bir Golf gördüm. Bu Muhittin Beyin kullandığı arabaydi. Hemen dükkana girdim selamlastiktan sonra ecu deki yazılımın icerigini sordum. O da ecu deki yazılımın tuning yapıldığında sorun çıkarmayacağını , Hollanda'ya teyit ettirdiklerini söyledi. Emre gozunaydin.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Hocam super haber.
    Lpdi ECUye hic dokunmamıslar mı?
  • Yok onlar tuning yapmamışlar. Hollanda'ya sormuşlar tuning yapılırsa olur mu diye.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: mokur

    quote:

    Orijinalden alıntı: anesteziyo

    quote:

    Orijinalden alıntı: mokur

    Sonunda benim sisteme nazar değdi. 2 gün önce araç hanımdayken lpg işikları sönmüş ve araç otomatik olarak benzine geçmiş benzin de çok az olduğu için hanım yolda kalmış beni aradı. Aracın yanına gittim aklıma ilk gelen lpg sisteminin sigortalarıydı kontrol ettim ki 5 amp. olan atmıştı hemen değiştirdim ve lpg çalıştı. Eve gittim hanımı bırakıp tekrar otoparktan çıkarken lpg yine çalışmaz oldu. Baktım sigorta yina atmış. Yeni sigortayı takıp ofise gittim. Aracı otoparka bırakıp ofisteki işleri hallettikten sonra geri otoparka geldim. Aracın kapısını açtım baktım bizim depodaki pompanın klasik sesi yok. Kontağı çevirdim lpg yine çalışmıyor.Anlaşılan sigorta yine atmış. işim acil olduğundan benzinle devam ederim dedim. Aracı çalıştırdım ama zorla çalıştı ve bir iki tekledikten sonra stop etti. Tekrar çalıştırmak istedim çalışıyor ve hemen tekleyerek stop ediyordu. Kaputu açtım benzin filtresinden şarıl şarıl benzin taşıyor sıcak motorun üstüne. Kaputu kapattım ve lpg montajını yaptırdığım Gülcem otoyu aradım gelip baktılar ama birşey anlayamadılar. aracı çekip dükkanlarına götürdüler. Öncelikle sistemde kısa devre olduğu tesbit edildi. Daha sonra ECU ye bağlandılar ve meridyen vasıtası ile bilgiler Hollandaya gönderildi. ECU bozulmuş olduğu ortaya çıktı. ECU yu söktüler ve yeni ecu gelene kadar aracı benzinde kullanın dediler. Ok. dedim ve araca bindim kontağı çevirdim ve 4-5 sn marş basmadan araç çalışmıyor, motor arıza lambası yanıyor ve yola çıktığımda gaza bastığımda sanki turbo arıza yapmış da turbosu iptal araçlar gibi çok çok ağır hızlanıyordu. Geri gülcem e götürdüm ne olacak belli değil ama servise götürüp bilgisayara bağlatmayı düşünüyorum en azından nerelerde hasar oluşmuş veya bozulmuş, ne hata veriyor görmek istiyorum

    Geçmiş olsun. inşallah kısa zamanda problemi çözerler.
    şanzımanda 2 den 3 e geçişte titremeden bahsediyordun. Acaba viallenin attığı yazılım ile aracın kendi yazılımı arasında problemmi çıktı.
    ECU nun bozulma nedeni hakkında bir şey söyledilermi?

    ecu bozulma sebebi hakkında sadece tahmin var o da kısadevre nedeni ile olabilir. 2 den 3 e geçerken titreme konusunda da bende o tarz bir şeyden tahmin ediyordum. Çünkü lpg montajından hemen sonra başladı bu sıkıntı. Gerçi şu an ecu söküldü ve aracı benzinle kullanıyorum ve şu anda bu sıkıntı devam ediyor. Benimde aklıma kavramadan kaynaklandığı yatmaya başladı.

    ciddi bir duruma benziyor. hem sicak motora benzin kacagi! hem kisa devre! Allah korusun yangin tehlikesi icerir.

    turbo mu yakti araba acaba? gecmis olsun. iyi haberlerinizi bekliyoruz.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi akburak -- 20 Ekim 2012; 22:14:06 >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: akburak

    quote:

    Orijinalden alıntı: mokur

    quote:

    Orijinalden alıntı: anesteziyo

    quote:

    Orijinalden alıntı: mokur

    Sonunda benim sisteme nazar değdi. 2 gün önce araç hanımdayken lpg işikları sönmüş ve araç otomatik olarak benzine geçmiş benzin de çok az olduğu için hanım yolda kalmış beni aradı. Aracın yanına gittim aklıma ilk gelen lpg sisteminin sigortalarıydı kontrol ettim ki 5 amp. olan atmıştı hemen değiştirdim ve lpg çalıştı. Eve gittim hanımı bırakıp tekrar otoparktan çıkarken lpg yine çalışmaz oldu. Baktım sigorta yina atmış. Yeni sigortayı takıp ofise gittim. Aracı otoparka bırakıp ofisteki işleri hallettikten sonra geri otoparka geldim. Aracın kapısını açtım baktım bizim depodaki pompanın klasik sesi yok. Kontağı çevirdim lpg yine çalışmıyor.Anlaşılan sigorta yine atmış. işim acil olduğundan benzinle devam ederim dedim. Aracı çalıştırdım ama zorla çalıştı ve bir iki tekledikten sonra stop etti. Tekrar çalıştırmak istedim çalışıyor ve hemen tekleyerek stop ediyordu. Kaputu açtım benzin filtresinden şarıl şarıl benzin taşıyor sıcak motorun üstüne. Kaputu kapattım ve lpg montajını yaptırdığım Gülcem otoyu aradım gelip baktılar ama birşey anlayamadılar. aracı çekip dükkanlarına götürdüler. Öncelikle sistemde kısa devre olduğu tesbit edildi. Daha sonra ECU ye bağlandılar ve meridyen vasıtası ile bilgiler Hollandaya gönderildi. ECU bozulmuş olduğu ortaya çıktı. ECU yu söktüler ve yeni ecu gelene kadar aracı benzinde kullanın dediler. Ok. dedim ve araca bindim kontağı çevirdim ve 4-5 sn marş basmadan araç çalışmıyor, motor arıza lambası yanıyor ve yola çıktığımda gaza bastığımda sanki turbo arıza yapmış da turbosu iptal araçlar gibi çok çok ağır hızlanıyordu. Geri gülcem e götürdüm ne olacak belli değil ama servise götürüp bilgisayara bağlatmayı düşünüyorum en azından nerelerde hasar oluşmuş veya bozulmuş, ne hata veriyor görmek istiyorum

    Geçmiş olsun. inşallah kısa zamanda problemi çözerler.
    şanzımanda 2 den 3 e geçişte titremeden bahsediyordun. Acaba viallenin attığı yazılım ile aracın kendi yazılımı arasında problemmi çıktı.
    ECU nun bozulma nedeni hakkında bir şey söyledilermi?

    ecu bozulma sebebi hakkında sadece tahmin var o da kısadevre nedeni ile olabilir. 2 den 3 e geçerken titreme konusunda da bende o tarz bir şeyden tahmin ediyordum. Çünkü lpg montajından hemen sonra başladı bu sıkıntı. Gerçi şu an ecu söküldü ve aracı benzinle kullanıyorum ve şu anda bu sıkıntı devam ediyor. Benimde aklıma kavramadan kaynaklandığı yatmaya başladı.

    ciddi bir duruma benziyor. hem sicak motora benzin kacagi! hem kisa devre! Allah korusun yangin tehlikesi icerir.

    turbo mu yakti araba acaba? gecmis olsun. iyi haberlerinizi bekliyoruz.

    Mekatronik arızadan cıkmıyor olabilir. DSG degil mi sizin arac?
    LPG ile ilgisi yok ki durumun.




  • Arkadaşlar biz stepnesiz araç kullanan sürücüler için stepneyi tarihe gömen bir sistemin web adresini paylaşmak istiyorum.Benim Tigu için 4 lastik 120
    TL fiyat aldım yaptırmayı düşünüyorum bakalım.3-5 sene kullanma garntisi varmış.

    http://www.ultraseal.com.tr/

    selamlar
  • Arkadaslar arabalarımıza Lpg uygulattiktan sonra bilgisayara bağlamadınız mı siz? Benim ilk yaptıgım şey bilgisayara bağlayıp hata Kodu var mı ona bakmak oldu. Vites geçerken sarsıntı yapması genelde kavrama ya da mekatronik arizasidir. Ayrıca aracın turbosu nasıl yanar ya da ne demek hiç görmedim duymadım anlamadım.Velevki turboda herhangi bir arıza oluştu,bunun Lpg ile ne alakası var? Mokur arkadaşımın basına arka arkaya bayaa bi olaylar gelmiş. Allah'a şükür bunların hiçbirisi benim basıma gelmedi.Ama bu saatten sonra benim nacizane tavsiyem,Lpg kiti takılır takılmaz gidip aracınızı mümkünse ve özellikle orjinal Vw programına bağlayıp hata Kodu var mı yok mu kontrol edin. Eğer herhangi arıza gösterirse düzeltilmesini talep edin,yoksa kiti sokturun. Çünkü benim ilk montaj yapılıp da elektrik arızası olduğu zaman,sanzimanin vitese almama durumu olmuştu birkaç kere. Ben durumun elektrik arızasından olduğunu tahmin ettigim için rahatım ama Mokur benim kadar şanslı değilmiş. Tekrar gecmis olsun düzelir inşallah

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • Bugün arabanın altına baktım gerçekten başka biri inip baksa arabada lpg oldugunu anlayamaz.diğer sıralılarda olduğu gibi arabanın altından geçen karman çorman kablolar yok.merak işte pzar günü yapacak bişey bulamayınca....

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • 
Sayfa: önceki 4445464748
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.