Şimdi Ara

VIALLE ALTERNATIVE FUEL SYSTEMS /TSI(LPdi)/LPfi (6. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
4.230
Cevap
57
Favori
318.448
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 45678
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • Hayırlı olsun. Ne zamandır beklenen bir kitti.
    Dönüşüm yaptıran varsa görüşlerini belirtirse bizim gibi yaptırmak isteyenler için faydalı olur.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi tAKreS -- 6 Ağustos 2012; 2:38:19 >
  • Sadece sunu merak ediyorum tuketim benzine oranla aynimi fazlami simdiden tesekkurler

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • LÜTFEN SONUNA KADAR OKUYUN ''MAKALEDİR''.

    Gaza geçilecekse sadece "Vialle " olmalımı?
    Diyeceksiniz ki fiyat uçuk!
    Cevaplayayım: bir defa sıfır sorun. Her araca özel malzeme ve her aracın kendine özel uygulama şablonu.
    Lafı dolandırmadan özetleyeyim; diğer uygulamalardaki, soruna sebebiyet veren kısımlar bu uygulamada yok. Çünkü basitleştirilmiş.
    İşçilik ve usta mahareti ile ilgili derdiniz hiç yok. Basit ve her araca özel malzeme geliyor ve yapılması gereken şeyler özenle belirlenmiş, standart oluşmuş. Ustanın inisiyatifi, beceriksizliği, sallamasına imkan verecek yer yok.
    Gelelim pahalılığına: uygulamanın kullanıldığı araçlar genelde pahalı araçlar, çünkü sistem pahalı. Maliyeti Araç modeli ve sınıfına göre 3000-5000 TL Arası değişebiliyor. 3-5 bin liralık sistemi alıp ta 15-20 bin tl lik araca takmak pek mantıklı değil. Aracınız 40 ila 80 bin tl, olursa uygulamak mantıklı. Ucuz Araç sahipleride şöyle bir sezlenişte bulunuyor ;Bizim gibi araç sahipleri için bir nevi haksızlık oluyormu ,Neden? Bizim araçlarımızın fiyatları düşük ve bu yüzden de bu sistemi kullanmamız bizler açısından fizibl değil.
    Oysaki bu sistem diğer tüm gaz uygulamalarından çok ötede. Teknoloji anlamında değil bilakis tam tersi, basitlik anlamında. Böyle olmasına rağmen diğerlerinden 2-3 kat bir fiyatı var diyeceksiniz.
    Anlayabildiğim kadarı ile, Firma; sorunsuzluğun basitlikten geçtiğini keşfetmiş ve uygulamaya koymuş. Bu yüzden de ucuza vermek niyetinde değil.,Diyerek düşüneceksiniz
    Fakat Avrupa da bu kitin montaj fiyatı ne kadar diye araştırırsanız 3000-3500 EURO olarak görececeksiniz zira yakıt tankına monte edilmiş olarak gelen Pompa işi bitiriyor bu pompanında maaliyetinin 750 EURO olduğunu görüyorsunuz buda yaklaşık 1650 TL ye tekabül ediyor anlayacağınız adamlar çokta basit görünen sistemi çokta Teknolojik yapmış.
    Daha net anlatabilmem açısından şöyle örnekleyeyim: Standardı belli bir sistem. Aracın markasını söylüyorsunuz; Hollanda VİALLE fabrikadan buna uygun sistem ve bu sistemin o araca uygun takma şeması geliyor. Takılıyor ve başlıyor çalışmaya.
    Tıpkı yeni takılan orijinal bujiler gibi. Bu kadar basit. Ayar yok, sorun çıkacak mı endişesi yok filitre değişim ücreti yok.
    İki şeye ihtiyaç var; gaza geçmeye karar vermenize ve sistemi yükletmenin sizin için rantal olabilmesi için; pahalı bir araca.
    Araştırın-bakın, göreceksiniz: Diğer gaz uygulamalarında kullanılan tüm sistemlerin ne kadar gereksiz ve insan hatasına açık , standart yoksunu olduğunu. Günümüzdeki enjeksiyonlu araçlarımızı karbüratör ile donatmak gibi bir yöntem bu sistemlerin tümü.
    Almanya da Çok yakın bir akrabam BMW aracına Vialle kit uyguladı(nerede ise 2 senesi doldu), takıldığı günden bu yana usta yüzü görmedi.
    Yukarıdaki satırlarım bu aracın hikayesi bir bakıma.
    Bu yazım üzerine bana her şeyi yazabilir, söyleyebilirsiniz. Tüm bunların yanında lütfen şunu da yapın: eğer aracınızı gaza geçirmeğe karar verdi iseniz, ya da karar veremiyor iseniz(malum soru işaretleri yüzünden); Lütfen "Vialle LPI" denen uygulamayı araştırın. Kullananını bulabilir iseniz konuşun, araçlara monte edilişine ve bu noktadaki standartlarına bakınız.
    Otomobil benim hobim, daha doğrusu motor kavramı benim özel ilgi alanım. Pek çok kişi gibi bende araçlara ve aracıma meraklıyım. Bir aracın temel sorunsuzluğunun doğuştan Araçların fazlaca kurcalanmaması taraftarıyım. Temel çizgim hep bu yönde olmuştur. Sorunsuz bir kalıbı bulup onu uzun yıllar, mümkünse hiç elletmeden kullanabilmek amacımdır.
    Malum şartlar yüzünden benzinden gaza geçme kararı aşamasına gelince; diğer alanlardaki prensibimi bu alana yansıttım ve başladım araştırmaya. Sonuç yukarıdaki gibi çıktı.
    Aldığınız Pahallı aracınızaTakılacaksa bir kit ve bu kit direk Gaz ile çalışacak ve Benzine Hiç ihtiyaç duymayacağınızıda biliyorsanız tassarufun dibine vuracağınız tek kit bence VİALLE .
    Ve şu an Vialle montajlarıda Meridyen tarafından başlatıldı.
    Selamlar
    Bilgi paylaşıldığı sürece faydalıdır.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: batusahin

    quote:

    Orijinalden alıntı: egemen_ertas

    bu sistem normal atmosferik motorlarada uygulanabileçek mi??mesela opelin 1.4 atmosferik motorları... yoksa sadece turbolu motorlar için mi.. atmosferik motorlarada montaj yapılıyorsa takipdeyim..konu ilgimi çekti...başarılar dilerim hayırlı uğurlu olsun..

    hayırlı olsun diyerek yukarıdaki konuya benzer bir sorum olacaktı. vag gurubu 1.6 fsi araçlara montajınız olacakmıdır. veya ileride gelmesi mümkünmüdür başarılar dilerim

    gözden kaçtı heralde vw 1.6 fsi araçlara bu sistem olcakmıdır veya ileride olabilecekmidir? hayırlısı olması dileklerimle
  • Herkese Merhaba;

    Öncelikle böyle teknolojik ve yüksek kaliteli bir dönüşüm kitini sektöre kazandırdığı ve ulaşılmasını basitleştirdiği için tüm Meridyen LPG çalışanlarına teşekkür ederim. Sektördeki büyük bir boşluk dolmuş oldu. Hayırlı ve uğurlu olsun....

    Balıkesir merkez de ÖNBAŞARAN OTOGAZ firması olarak bizde VIALLE LPI montajına başlamış bulunuyoruz.

    ÖNBAŞARAN OTO GAZ / BALIKESİR

    MAK. MÜH. BAHADIR ÖNBAŞARAN

    TEL:0 266 2461819

    GSM:0 532 3671299
  • LPDİ sistem için Bursa veya Erzurum bayiileri belli oldu mu?
  • atmosferik motorlar içinde sıvı püskürmeli kütleriniz mevcutmudur mnifolt delinmeden montajınız ?
  • quote:

    Orijinalden alıntı: sego-85

    Sadece sunu merak ediyorum tuketim benzine oranla aynimi fazlami simdiden tesekkurler



    cok guzel bir soru !

    Bize % 50-55 kar edilmesinden ziyade.

    Örnegin arabanın ortlama tuketim gostergesi su kadardır ve bunun karsılıgında aynı KMde LPG tuketimi su kadar litre olmustur gibi net bir acıklama yapacak olan var mı?
  • Merhaba Hilmi Bey,
    öncelikle Meridyen ailesine ve ülkemize hayırlı olsun. Allah utandırmasın... Sabancı gibi bir sektör devinin böyle bir işi alıp süründürmesinden sonra dinamik bir firmanın hızlı girişi beni memnun etti. Ben Ankara da sistemi aracıma taktırmış ve halen garantisi devam eden bir müşteriyim. Bizler garanti ile ilgili veya bakım konularında nasıl davranacağız? İstanbul mar ve ankara azizoğlu servislerinin ciddi birikimlerini değerlendirmeyi düşünüyor musunuz? Özellikle maroto erdal'ın internette verdiği desteği sürdürecek misiniz? Forumda yazılanlara baktığımda yanıltma olmasın diye düzeltme ihtiyacı duydum. Sistem kul yapısı olduğu için sorunsuz hatasız gibi bir algı oluşmasın. minimum sorun ve bakım denebilir. Ben izmire lpg ile gidip benzinle dönen birisi olarak garantiden beyin ve birkaç sensör değiştirmiş biri olarak hiç sorunsuz olduğunu söyleyemem.Ve hala geç çalışma ve motor sıcakken tekleyerek geçme problemlerini yaşıyorum. İnşallah çözümü vardır. Konyaya gelip giden birisi olarak uğrayabilirim. Böyle bir sistemi ülkemizde öne çıkardığınız için teşekkür eder, başarılar dilerim.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: liberter1

    quote:

    Orijinalden alıntı: sego-85

    Sadece sunu merak ediyorum tuketim benzine oranla aynimi fazlami simdiden tesekkurler



    cok guzel bir soru !

    Bize % 50-55 kar edilmesinden ziyade.

    Örnegin arabanın ortlama tuketim gostergesi su kadardır ve bunun karsılıgında aynı KMde LPG tuketimi su kadar litre olmustur gibi net bir acıklama yapacak olan var mı?



    Eğer benzin tuketimiyle Lpg tüketimi aynı olsaydı bu soruyu coktan cevaplarlardi bence. Yani 1e 1,2 oranı bence geçerli olacak bunda da. Bu sorunuza ayın 25ile 30 u arası ben cevap vericem inşallah

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • benim merak ettiğim konu şu cewaplayacak arkadaş olursa sewinirim..benim aracım 1.6 115 ps 2011 astra sport diğer sistemlerde olduğu gibi lpg yi yanma odasına gaz buharı olarak mı gönderiyo yoksa direkt sıvı olarak mı gönderiyo bunu cevaplayacak birisi varmıdırr...ACİLLLLLLLLLLLL
  • Arkadaslar Merhaba,

    Burada çok çok önemli birsey daha paylasacagım. Motorumda aşağıdaki arızalar verildi. Bugün itibariyle servise bıraktım. Başka forumlarda benzer hatalarda karşılaşılanların motoru komple değiştirdiğini gördüm.

    Aracım garanti kapsamında ve motorun degismesini talep edecegim.

    Eğer LPDI takılıyken bu hatayı alsaydım Servis bana kusura bakma modifiye etmissin arabanı diyecekti. LPDI kotulemek icin soylemiyorum. Ama eminim bunu bir arguman olarak sunacaklardı.

    Bu durumda ne yapacaktım? Bir ara motor garantisi ile ilgili calısmalarımız devam ediyor demistiniz Hilmi Bey. Bu durumda mesela sistem takılı olsaydı ve benim motorumun komple sandık olarak Almanya'dan gelmesi gerekseydi ne olacaktı??

     VIALLE ALTERNATIVE FUEL SYSTEMS /TSI(LPdi)/LPfi




  • Birçok insanın merakla ve heyecanla beklediği bir konuda başlık açılıyor fakat gördüğüm kadar birçok soru askıda kalıyor.Bu durumu ilgililerin yoğun çalışma telaşına bağlamak istiyorum.Bu sistemi sabırsızlıkla bekleyen şu an mevcut lpg'li araç sahiplerinin neredeyse yarısı kadar insanın olduğunu da eklemek istiyorum.Tamam TSİ motorlara takıldığını anladık ama bir arkadaşın ısrarla birkaç kez sormasına rağmen FSİ araçlarada takılacak mı?Durum nedir?soruları hala cevaplanmadı.Ayrıca benim gibi küçük illerde oturanlar ne zaman Vialle bayisini illerinde görecek.Yani ne zamana kadar tüm illere bayilik verilecek.Devletin bizi benzin vergileriyle sömürmesini önleyecek bu sisteme ne zaman makul fiyatlarla ve hangi kısa sürede kavuşacağız.Almanya'daki yakınlarımın söylediğine göre VW fabrikada Lpdi sistemi orjinal olarak müşterilerine sunarken Meridyen şirketinin Doğuş oto ile bir anlaşmaya varma gibi bir girişimi olacak mı?




  • işte budur sizleri tebrik ediyorum sektöre getirdiğiniz yeni soluk için alkıştan başkası yalan devrim işte budur mont giymeden montajda budur fuardan sonraki montajda budur 28 ağustos tan önceside..... araçlarına sistemi taktıran arkadaşlar ilk izlenimlerini bizimle paylaşırlarsa bizim içinde birçok şey belirleyici olacaktır FİRMA YETKİLİSİ ARKADAŞLAR LÜTFEN ARGE DEPARTMANIZA SÖYLEYİN RİCA EDİYORUM GDİ MOTOR MONTAJLARI DİĞER FİRMALARIN YAPTIĞI GİBİ YALAN OLMASIN HAYIRLI OLSUN DİLİYOR ALLAH TEKERİNİZE TAŞ DEĞDİRMESİN diyorum SAYGILAR
  • quote:

    Orijinalden alıntı: POLMEN

    Merhaba Hilmi Bey,
    öncelikle Meridyen ailesine ve ülkemize hayırlı olsun. Allah utandırmasın... Sabancı gibi bir sektör devinin böyle bir işi alıp süründürmesinden sonra dinamik bir firmanın hızlı girişi beni memnun etti. Ben Ankara da sistemi aracıma taktırmış ve halen garantisi devam eden bir müşteriyim. Bizler garanti ile ilgili veya bakım konularında nasıl davranacağız? İstanbul mar ve ankara azizoğlu servislerinin ciddi birikimlerini değerlendirmeyi düşünüyor musunuz? Özellikle maroto erdal'ın internette verdiği desteği sürdürecek misiniz? Forumda yazılanlara baktığımda yanıltma olmasın diye düzeltme ihtiyacı duydum. Sistem kul yapısı olduğu için sorunsuz hatasız gibi bir algı oluşmasın. minimum sorun ve bakım denebilir. Ben izmire lpg ile gidip benzinle dönen birisi olarak garantiden beyin ve birkaç sensör değiştirmiş biri olarak hiç sorunsuz olduğunu söyleyemem.Ve hala geç çalışma ve motor sıcakken tekleyerek geçme problemlerini yaşıyorum. İnşallah çözümü vardır. Konyaya gelip giden birisi olarak uğrayabilirim. Böyle bir sistemi ülkemizde öne çıkardığınız için teşekkür eder, başarılar dilerim.

    sonunda bir kullanıcı bulduk:)
    aracınız nedir, yaşadığınız sorunlar nedir, araçta herhangi bir arızaya neden oldu mu ve en önemlisi yakıt tüketimi nedir, detaylı bilgi verebilirseniz çok iyi olur.




  • merhaba hilmi bey foruma hoşgeldiniz .yoğun temponuza birde forum yazarlığını eklediniz kolaygelsin inşallah.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: elliyedi

    quote:

    Orijinalden alıntı: POLMEN

    Merhaba Hilmi Bey,
    öncelikle Meridyen ailesine ve ülkemize hayırlı olsun. Allah utandırmasın... Sabancı gibi bir sektör devinin böyle bir işi alıp süründürmesinden sonra dinamik bir firmanın hızlı girişi beni memnun etti. Ben Ankara da sistemi aracıma taktırmış ve halen garantisi devam eden bir müşteriyim. Bizler garanti ile ilgili veya bakım konularında nasıl davranacağız? İstanbul mar ve ankara azizoğlu servislerinin ciddi birikimlerini değerlendirmeyi düşünüyor musunuz? Özellikle maroto erdal'ın internette verdiği desteği sürdürecek misiniz? Forumda yazılanlara baktığımda yanıltma olmasın diye düzeltme ihtiyacı duydum. Sistem kul yapısı olduğu için sorunsuz hatasız gibi bir algı oluşmasın. minimum sorun ve bakım denebilir. Ben izmire lpg ile gidip benzinle dönen birisi olarak garantiden beyin ve birkaç sensör değiştirmiş biri olarak hiç sorunsuz olduğunu söyleyemem.Ve hala geç çalışma ve motor sıcakken tekleyerek geçme problemlerini yaşıyorum. İnşallah çözümü vardır. Konyaya gelip giden birisi olarak uğrayabilirim. Böyle bir sistemi ülkemizde öne çıkardığınız için teşekkür eder, başarılar dilerim.

    sonunda bir kullanıcı bulduk:)
    aracınız nedir, yaşadığınız sorunlar nedir, araçta herhangi bir arızaya neden oldu mu ve en önemlisi yakıt tüketimi nedir, detaylı bilgi verebilirseniz çok iyi olur.

    Araç 2003 passat 1.8 t, ben taktırmadan önce internet üzerinde ve montaj yapan yerleri gezerek, görerek karar verdim. 30 bin tl eden bir araca 3000 tl lpg kiti yaptırmak zor bir karar oldu ama binici olduğum ve satmayı düşünmediğim için kendini amortisi biraz uzar ama sorunsuz iyi bir sistem kullanırım düşüncesiyle taktırdım. Önceleri kafamda prins vardı, gezince ondan vazgeçtim, adı öne çıktığı için ticari yönü önde, birçok yerde yarım günde takılır bir halde gördüm, tunalı teleflex ile görüştüm ve montajları bizzat izledim, sonra vialle kafama yattı. Vialle olmasa teleflex olacaktı. Arkasında sabancı olması bana güven vermişti, hiçbir markanın arkasında böyle bir kurum yoktu... Ama hayal kırıklığı bu yönden sabancının varlığı yokluğu belli değildi. Bu gezintilerde şunu öğrendim; lpg işinde italyan markaları önde gibi görünmesine rağmen en baba markalar hollanda malı. Sorun olarak aracın ilk montaj olduğu günden sorunlar başladı, şanssızlıklar da denebilir. Aracın dijit ekranında kayıplar oldu, servis akünün söküldükten sonra bazı piksellerin dönmeyeceğini bu yaştakı araçlarda görülen doğal bir arıza olduğunu belirtti, sonra bobin değişti, sonra 2000 tl yi bulan bir arıza oldu yaptırdım bunların hepsinin lpg ile ilgisini sorguladım ama benimki olağan bir kısmet durumuydu bağımsız tespitler ile bunu öğrendik. Lpg kiti ise ilk günden beri araç ilk marşta zor çalışıyor, sanki çözümsüz gibi... sonra iyi bir marka örneği servise çağırıp bir parça değiştirdiler, o parça bir kaç kez garantiden yine değişti... sebep olarak istasyonların farklı basınçlarının bozduğu idi... Lpg alırken basınç göstergelerine bakmaya başladım. Dandik yerden de lpg almam ayrıca... Artık birkaç kez değiştikten sonra herhalde ülkemize uygun bir ayar tutturdular sanırım tekrar değişme gereği olmadı-şimdilik- Bir defa beyin bozuldu yenisi ile değişti. Tatile çıkıp yarısında benzinle gezip gelmenin zevkini yaşadım. Bu arada azizoğlu ankara servisinin sabırlı ve memnuniyet odaklı çalışmalarına teşekkür etmek gerekir. Şuan araç sıcakken park edip motor soğumadan tekrar çalıştırıp giderken rolanti veya yükte farketmiyor geçerken silkeliyor birinde de motor stop etti... Bununda bilinen bir sorun olmaması nedeniyle çözüm bulamadık uğraşmadım artık... Genel olarak araç çekişinde bir eksilme hissetmedim ama araç 150 beygir çok zorlamam aracı ondan hissetmemiş olabilirim, rakamsal değerler ile bakmak doğrusu, yakıt olarak 38- 40 ve 42 lt alıyor bitince istasyonlar farklı dolduruyor. Fazla dolumu tavsiye etmiyorlar durduğu yerde bırakırım. Şehir içi 350 km, ş.dışı 450-500 km arası 500 e yakın bir yol yapar. Tasarruf olarak diğer kitlerden daha tasarruflu değildir, öyle bir iddiaları da yok zaten.... Bir ayar tuttuysa öyle gider gel git ayara gerek yok, filtre yok, yani sonra arıza yapmadıysa bakımı yok denebilir. Motorda su gibi müdahale edilen yeri yok araçta olduğu belli bile değil minimum müdahale, tank kısmı fazla büyük bagajım büyük olmasına rağmen 5-6 cm üstten taştı. Bazen kontrole götürdüm çünkü opet, shell ve bp gibi yerlerden aldığım lpg lerde az km gördüm.350 km yapması gereken dolum 250 km yaptı mesela... kontrolde sistem sağlam çıktı lpg dendir dendi... İstasyonu şikayet ettim firma bana döndü denetledik herşey normal dendi... Ama sonraki farklı marka dolumlarında 350 km yaptı araç... Yani genel olarak ülkemizde lpg sorunları var bende yaşadım ama kit kaliteli ve yine taktırsam düşünürüm ama bu rakamlara taktıramam .... umarım faydalı olmuştur. iyi geceler.




  • Hayirli olsun gdi motorlu ix35 lerin tarihi belli olsaydi daha cok sevinirdik

    < Bu ileti tablet sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: POLMEN

    quote:

    Orijinalden alıntı: elliyedi

    quote:

    Orijinalden alıntı: POLMEN

    Merhaba Hilmi Bey,
    öncelikle Meridyen ailesine ve ülkemize hayırlı olsun. Allah utandırmasın... Sabancı gibi bir sektör devinin böyle bir işi alıp süründürmesinden sonra dinamik bir firmanın hızlı girişi beni memnun etti. Ben Ankara da sistemi aracıma taktırmış ve halen garantisi devam eden bir müşteriyim. Bizler garanti ile ilgili veya bakım konularında nasıl davranacağız? İstanbul mar ve ankara azizoğlu servislerinin ciddi birikimlerini değerlendirmeyi düşünüyor musunuz? Özellikle maroto erdal'ın internette verdiği desteği sürdürecek misiniz? Forumda yazılanlara baktığımda yanıltma olmasın diye düzeltme ihtiyacı duydum. Sistem kul yapısı olduğu için sorunsuz hatasız gibi bir algı oluşmasın. minimum sorun ve bakım denebilir. Ben izmire lpg ile gidip benzinle dönen birisi olarak garantiden beyin ve birkaç sensör değiştirmiş biri olarak hiç sorunsuz olduğunu söyleyemem.Ve hala geç çalışma ve motor sıcakken tekleyerek geçme problemlerini yaşıyorum. İnşallah çözümü vardır. Konyaya gelip giden birisi olarak uğrayabilirim. Böyle bir sistemi ülkemizde öne çıkardığınız için teşekkür eder, başarılar dilerim.

    sonunda bir kullanıcı bulduk:)
    aracınız nedir, yaşadığınız sorunlar nedir, araçta herhangi bir arızaya neden oldu mu ve en önemlisi yakıt tüketimi nedir, detaylı bilgi verebilirseniz çok iyi olur.

    Araç 2003 passat 1.8 t, ben taktırmadan önce internet üzerinde ve montaj yapan yerleri gezerek, görerek karar verdim. 30 bin tl eden bir araca 3000 tl lpg kiti yaptırmak zor bir karar oldu ama binici olduğum ve satmayı düşünmediğim için kendini amortisi biraz uzar ama sorunsuz iyi bir sistem kullanırım düşüncesiyle taktırdım. Önceleri kafamda prins vardı, gezince ondan vazgeçtim, adı öne çıktığı için ticari yönü önde, birçok yerde yarım günde takılır bir halde gördüm, tunalı teleflex ile görüştüm ve montajları bizzat izledim, sonra vialle kafama yattı. Vialle olmasa teleflex olacaktı. Arkasında sabancı olması bana güven vermişti, hiçbir markanın arkasında böyle bir kurum yoktu... Ama hayal kırıklığı bu yönden sabancının varlığı yokluğu belli değildi. Bu gezintilerde şunu öğrendim; lpg işinde italyan markaları önde gibi görünmesine rağmen en baba markalar hollanda malı. Sorun olarak aracın ilk montaj olduğu günden sorunlar başladı, şanssızlıklar da denebilir. Aracın dijit ekranında kayıplar oldu, servis akünün söküldükten sonra bazı piksellerin dönmeyeceğini bu yaştakı araçlarda görülen doğal bir arıza olduğunu belirtti, sonra bobin değişti, sonra 2000 tl yi bulan bir arıza oldu yaptırdım bunların hepsinin lpg ile ilgisini sorguladım ama benimki olağan bir kısmet durumuydu bağımsız tespitler ile bunu öğrendik. Lpg kiti ise ilk günden beri araç ilk marşta zor çalışıyor, sanki çözümsüz gibi... sonra iyi bir marka örneği servise çağırıp bir parça değiştirdiler, o parça bir kaç kez garantiden yine değişti... sebep olarak istasyonların farklı basınçlarının bozduğu idi... Lpg alırken basınç göstergelerine bakmaya başladım. Dandik yerden de lpg almam ayrıca... Artık birkaç kez değiştikten sonra herhalde ülkemize uygun bir ayar tutturdular sanırım tekrar değişme gereği olmadı-şimdilik- Bir defa beyin bozuldu yenisi ile değişti. Tatile çıkıp yarısında benzinle gezip gelmenin zevkini yaşadım. Bu arada azizoğlu ankara servisinin sabırlı ve memnuniyet odaklı çalışmalarına teşekkür etmek gerekir. Şuan araç sıcakken park edip motor soğumadan tekrar çalıştırıp giderken rolanti veya yükte farketmiyor geçerken silkeliyor birinde de motor stop etti... Bununda bilinen bir sorun olmaması nedeniyle çözüm bulamadık uğraşmadım artık... Genel olarak araç çekişinde bir eksilme hissetmedim ama araç 150 beygir çok zorlamam aracı ondan hissetmemiş olabilirim, rakamsal değerler ile bakmak doğrusu, yakıt olarak 38- 40 ve 42 lt alıyor bitince istasyonlar farklı dolduruyor. Fazla dolumu tavsiye etmiyorlar durduğu yerde bırakırım. Şehir içi 350 km, ş.dışı 450-500 km arası 500 e yakın bir yol yapar. Tasarruf olarak diğer kitlerden daha tasarruflu değildir, öyle bir iddiaları da yok zaten.... Bir ayar tuttuysa öyle gider gel git ayara gerek yok, filtre yok, yani sonra arıza yapmadıysa bakımı yok denebilir. Motorda su gibi müdahale edilen yeri yok araçta olduğu belli bile değil minimum müdahale, tank kısmı fazla büyük bagajım büyük olmasına rağmen 5-6 cm üstten taştı. Bazen kontrole götürdüm çünkü opet, shell ve bp gibi yerlerden aldığım lpg lerde az km gördüm.350 km yapması gereken dolum 250 km yaptı mesela... kontrolde sistem sağlam çıktı lpg dendir dendi... İstasyonu şikayet ettim firma bana döndü denetledik herşey normal dendi... Ama sonraki farklı marka dolumlarında 350 km yaptı araç... Yani genel olarak ülkemizde lpg sorunları var bende yaşadım ama kit kaliteli ve yine taktırsam düşünürüm ama bu rakamlara taktıramam .... umarım faydalı olmuştur. iyi geceler.

    verdiğiniz bilgiler için teşekkürler. çok iyi bir lpg deneyiminiz olmamış ancak bazı konulardaki arızalar lpgden mi yoksa araçtan mı belli değil gibi sanki. bu arada sizdeki sistem vialle sıvı lpg sistemi mi_?




  • Ankara'da 2012 1.4 Tsi 122hp Tiguan icin dusunuyorum. Hangi bayiiniz yetkilidir, yuzyuze gidip konusacagim.

    Adres, telefon ve yetkili ismi bilgilerini yazarsaniz sevinirim.

    Kolay gelsin.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • 
Sayfa: önceki 45678
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.