Şimdi Ara

Viewsonic pro 7827hd cihaz ve KVK sorunu

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
9
Cevap
1
Favori
1.490
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
1 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 1
Giriş
Mesaj
  • Arkadaşlar herkese merhaba,

    31.03.2018 tarihinde almış olduğum cihazı Viewsonic sitesinden kayıt ettirmem şartıyla 3 yıl olan garanti süresi 3000 saat olarak uzatılıyordu. Ben kayıt olamadım müşteri hizmetlerini arayıp yardım istediğimde sitenin yurt dışından yönetildiğini şuan kayıt olamasam bile cihazım arıza yaptığında kayıt olup cihazı gönderdiğimde hiç bir problemin olmayacağı söylendi. Bende kayıt üzerinde fazla durmadım.

    Cihazım arızalandı ve ben 30.10.2019 tarihinde müşteri hizmetlerini aradım. Emine hanımla görüştüm. Site üzerinden kayıt olup cihazı gönderdiğim taktirde cihazın tamir edilip tarafıma gönderileceği söylendi. Ben Viewsonic sitesinden yine kayıt yaptıramadığımı benden Eğitim Kurumu İsmi ve Adresi istediğini söyledim. O da bana sitenin yurt dışı üzerinden yönetildiği ve onlarla görüşülüp tarafıma dönüş yapılacağı söylendi. Ve bana kaydımı sadece satın alındıktan 90 gün içerisinde yaptırmam gerektiği ve bu sürenin geçtiği ile ilgili bir mail atıldı. Sitelerinde aşağıdaki ibare olmasına rağmen;

    ''Belirlenen kurallara uyan Koşullara Uygun Katılımcılar projeksiyon cihazının lamba garantisini, 2 yıl standart garantisi olan projeksiyon cihazı modelleri için ‘1 yıldan (ya da 1000 saatten)’ 2 yıl ya da 2000 saate (hangisi daha önce dolarsa), 3 yıl standart garantisi olan projeksiyon cihazları için ise 3 yıl ya da 3000 saate (hangisi daha önce dolarsa) çıkarmaya hak kazanırlar. Uzatılmış labma garantisi sadece 01/06/2017 tarihinden sonra Türkiye'de satın alınmış, koşullara uygun projeksiyon cihazları ve Türkiye'de ikamet eden Son Kullanıcılar için geçerlidir.''

    Madem 90 gün içerisinde kayıt olunuyor ''01.06.2017 tarihinden sonra Türkiye'de satın alınmış'' ibaresine anlam veremedim.

    Sonrasında ben tavanda asılı olan ürünümü KVK servisine kargoladım. KVK serviside ürünün lambasının darbe sonucu patladığını ve bunun kullanıcı hatası olduğu ile ilgili bir mesaj attı. Ürünün lamba bedeli 880 tl ve lamba değişim ücretinden sonra ekstra sorunların olabileceği ve bunlarında lamba değişiminden sonra kontrol edileceği ücretlerinin benden talep edileceği söylendi. 2 defa müşteri hizmetlerini arayıp teknik servisten biriyle görüşmek istedim. Tavanda asılı olan üzerinde çizik dahi olmayan ürünün nasıl ampülünün darbeye dayalı patladığını sormak için ama bana dönüş yapılacağı söylenip 2 sefer sms gönderildi. Kullanıcı hatası 880 TL ücreti ödeyin diye ben böyle bir komedi görmedim.

    Sonuç olarak Viewsonic 10 yıl garanti 10.000 saat lamba ömrü de verse bir bahane bulup kullanıcı hatası deyip ücretini kullanıcıdan talep ediyor. Ben Viewsonic alarak hata yaptım siz yapmayın arkadaşlar. Ürün şuan KVK servisinde bu konuda ne yapmam gerek bana akıl verebilir misiniz?


    Viewsonic pro 7827hd cihaz ve KVK sorunuViewsonic pro 7827hd cihaz ve KVK sorunu


    Buda 20.10.2019 tarihinde cihaz arızalanmadan hemen önce çekmiş olduğum video;











    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi ramazan_d -- 9 Kasım 2019; 23:29:22 >







  • tuketici hakem heyetine gidip sorununuzu anlatin cozumunuz birkac yoldan ilerlesin. ayrica eger bunlar dogruysa viewsonice yaziklar olsun. halihazırda viewsonic pj sahibiyim ve yakında viewsonic x10 almayı düşünüyordum demekki bir sorunla karşılaşsak bunlar başımıza gelecek

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • tibitermo T kullanıcısına yanıt
    Tüketici hakem heyetine gidip baş vursam bu süreç tahmini ne kadar sürer? Ürün şuan hala KVK servisinde ürün ile beraber mi gidip baş vurmam gerekiyor?
  • ramazan_d kullanıcısına yanıt
    Dostum internette detaylı bilgiye ulaşabilirsin. Seni yanıltmak istemiyorum. Sonucu ve gelişmeleri buraya yazarsın umarım sorunun hallolur.

    Kayıt yaptırmasan da arızalı projeksiyonunu gönderdiğinde problem olmayacağını söyleyip problem olduğunda da kayıt yaptırmakta 90 günü geçirdiniz diye email atmak kelimenin tam anlamıyla rezalet. Paranın kolay kazanıldığını sanıyorlar herhalde. Elinden geleni yap dostum.

    Bu forumda viewsonic yetkilisi var başlık açıp duruyor. Bu mesajı o adamların açtığı tüm viewsonic başlıklarına kopyala yapıştır yapmalısın.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • tibitermo T kullanıcısına yanıt
    Viewsonic Yetkilisine PM attım. Bakalım yardımcı olacak mı? Olmazsa pazartesi günü başka seçenekleri değerlendireceğim. Hatta dediğin gibi tüm Viewsonic başlıklarının altına yazayım ki Viewsonic alacak arkadaşlar ne ile karşılaşacaklarını bilsinler.
  • @Viewsonic Türkiye'ye PM attım 4 gün oldu. Ama hala dönüş yapan yok. Daha önce LG pw600g projeksiyon kullanıyordum. 1,5 yıl sonunda arızalandı. Servise gönderdim. LG servisi arızayı giderememiş. 15. gün teknosa iade çekini elime ulaştırdı. Çeki paraya çevirip üzerine para ekleyip bu cihazı aldım. Galiba Viewsonic alarak hata yaptım.
  • @Viewsonic Türkiye atmış olduğum PM'ye dönüş yaptı. Viewsonic'ten Emine hanım bana telefondan ulaşıp ürünümün KVK tarafından tekrar değerlendirmeye alınacağı söylendi. KVK garanti belgesi ile ilk gönderdiğimde sormadığı faturayı göndermemi istemiş.(Ürünün seri numarasından da garanti süresini görebiliyorlar) Bende KVK'nın işi yokuşa sürdüğü bu şekilde değerlendirmeye alacaklarsa almalarını yoksa ürünümü geri göndermelerini istedim. Birde benim pro 7827hd cihazımın anakartında da problem varmış.

    Bu demek oluyor ki sorunun benden kaynaklanmadığı masrafın fazla olduğu için KVK'nın işi yokuşa sürdüğü, tekrar dönüş yaptıklarında burada sonucu yazarım.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi ramazan_d -- 15 Kasım 2019; 1:23:11 >
  • Arkadaşlar ürünüm Viewsonic firmasının KVK servisine baskisi sonucu 3. Kez yaptığı değerlendirme de kullanıcı hatası olmadığının farkına varmistir. 1 ay gibi bir sürede ürünüm tamir edildi ve tarafıma ulaştırıldı. 1 ay kadardır kullanıyorum hiç bir problem yok. Viewsonic firmasına burdan teşekkür eder benzer bir durumla karşılaştığınızda işin peşini birakmaminizi tavsiye ederim. Sağlıcakla kalın



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi ramazan_d -- 2 Ocak 2020; 19:34:20 >
    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • 
Sayfa: 1
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.