Şimdi Ara

VODAFONE ARA FATURA OLAYLARI (2. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
32
Cevap
1
Favori
7.251
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 12
Sayfaya Git
Git
Giriş
Mesaj
  • temmuz 21de cepavantaj 95 liralık tarifeye geçtim.. İlk faturam 51.60 geldi 15 günlük kullanım.. Şu an ikinci faturam kesilmedi.. Ağustos ayının ortalarında baktığımda güncel detay 95 liraydı.. Olması gereken gibi.. Ama daha sonra farkettimki tutar 146.59 lira olmuş.. Faturam ayın 6sında kesilecek bakalım ne olacak.. Dikkat ederseniz tutar; iki faturanın toplamı kadar. Belki sorun myvodafone'dadır.

    Bu arada dakika, sms, internet aşımı vs. kesinlikle yok.. Sadece internetten süphelendim, 246 sayfa güncel detayına tek tek baktım.. Bütün ücrendirmeler 0.. Nedense fatura 146.59



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi celikhalit8 -- 4 Eylül 2010; 19:10:30 >
  • guncel gorusmede ne zamandan baslamıs ayrinti.ay ortasindan mi yoksa fatura kesimindn mi...
    

    banada aynısı olmuştu ama fatura normal gelmisti.
  • çok kötü ya, umarım böyle bir sorunla karşılaşmam
  • Herhangi bir problem yok arkadaslar, my vodafonedan fatura kesim tarihi ve guncel tutar tarihlerine dikkat edin. Oyle olunca iki ayin ucreti ayni tutar olarak gorunur.
  • bu sorun my vodafone sorunu mu yani, yoksa fatura kabarmıyor değil mi?
    quote:

    Orijinalden alıntı: s.volkan

    guncel gorusmede ne zamandan baslamıs ayrinti.ay ortasindan mi yoksa fatura kesimindn mi...
    

    banada aynısı olmuştu ama fatura normal gelmisti.
  • Evet my vodafone dan kaynaklı. . mesela genelde birçok kişinin 6 sı fatura kesimi, 6 sından sonra guncel tutar düşecek, kontrol edince göreceksiniz. .



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi babaannen -- 5 Eylül 2010; 0:46:41 >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: babaannen

    Evet my vodafone dan kaynaklı. . mesela genelde birçok kişinin 6 sı fatura kesimi, 6 sından sonra guncel tutar düşecek, kontrol edince göreceksiniz. .

    Yarın ya da yarından sonra düşmediğini görerek gelip buraya yazacaksın.

    Bir kere çalışma mantığı ters, fatura ayın 21. günü kesilmiş bana hala Ağustos ayı başından itibaren döküm yapıyor. Ayın 21.günü faturayı niye kestin o zaman diyesi geliyor insanın... Güncel demek, fatura edilmemiş demek, fatura edilmişlerle edilmemişleri çorba yapıyor...

    Yani o program baştan aşağı yanlış ve saçma zaten.

    Fatura Analizi bölümünden gün gün işlemlere tek tek bakıyorum. İşe yarayan tek bölüm orası...

    İnternet ile konuşmaları bile süzgeçle ayıramıyorlar, karmakarışık 50 satır iniyor, çok sayıdaki sayfalara sıra ile gidebiliyorsun, süre uzadığı için daha son sayfaya gidemeden My Vodafone işlemi kapatıyorum güle güle diyor.... Oooofff offff, dertlerimi depreştirdiniz yine...

    Vodafone kaç para verdiyse iyi kazıklanmış, başka bir şey demiyorum artık...



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi levodafon -- 5 Eylül 2010; 19:49:05 >




  • Arkadaşlar öyle ulu orta vodafon u kötüleyen yazılar yazmayın. Buralarda sinirli sinirli dolaşan vdfon fanatikleri var, bunların hışmına uğrarsınız sonra. Bütün mesajlarınızı şikayet edip sildirirler, sizde bakar kalırsınız..
    Benden söylemesi.
  • tüm operatörlerde ara ödeme var diye biliyorum
    benim arkadaşımda zamanında turkcell hat almıştı ilk 10 günde görüşmesi 300 tl buldugundan mh tarafından aranmış ve ara ödeme talep edilmişti
    ancak diger operatörleri tam bilmiyorum turkcellde ara ödeme sadece yeni faturalı hatlara geliyor eski kullanıcılara 500tl fatura gelsede ara ödeme talep edildigini sanmıyorum arkadaşımın ablasındada yukarda bahsettigim duruma benzer bir olay yaşanmıştı
    turkcell kullanıyorum vodafone hattım yok kimsenin fanatigi degilim ama vodafonenin ara ödeme talebinde suçlu oldugunu sanmıyorum
    saygılar
  • Operatörler, kullanıcının konuşma tutarı ortalama aylık fatura tutarının çok üstüne çıkarsa kendilerini garantiye almak için ara fatura yapabiliyorlar. Aslında buraya kadar sorun yok. Sorun veya iddia sanırım konuşulmadığı halde ara fatura çıkarılması. Bunu da bizler doğru mu değil mi pek bilemeyiz. Ancak görüşme detayı ortaya çıktıktan sonra anlaşılabilir.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Ege.. -- 6 Eylül 2010; 9:04:33 >
  • slm kardeşler baktımda hepsi şikayetçi benimde vodaon cep kamu mini vodafonlularla 850 daika digerlelriyle 150 daha 5 ayın faturası ayın 28 i faturası 25 tl verildi ama dün bana limitiniz dolumuş hatınız aramalara engelenmiştir ara öedem fatura tutarı tam 1000 tl diye birde 28.06.2012 ödeme son ödeme diyor ben dümden belki 20 defa müşteri hizmetlerini arıyorum hep aldığım cevap şu sizi limitinizden fazla konuşmuşsunz onun için faturanız yüksek çıkmış peki fatura detayını istiyorum ama daha fatura detayı çıkmamış sizin fatura konuşma detaylarını incelemiyoruz şimdi kardeş anlamadığım telefon benim yangemin fazla konuştuğu yok nasıl olmuşta 1000 ara ödeme fatura çıkmış şimdi ben sizden ricab acaba internet özerinden başkaları bu hat özerinden arama yapabilirmi biz bunun hukiki yolarına nasıl baş vura biliriz allah rızası için yardımcı olunuz benim yenge inanınki bu fatura yüksek çıkınca zaten şekeri vardı şimdi şekerin 500 efırladı



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi xxnusxx -- 27 Haziran 2012; 12:04:42 >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: xxnusxx

    slm kardeşler baktımda hepsi şikayetçi benimde vodaon cep kamu mini vodafonlularla 850 daika digerlelriyle 150 daha 5 ayın faturası ayın 28 i faturası 25 tl verildi ama dün bana limitiniz dolumuş hatınız aramalara engelenmiştir ara öedem fatura tutarı tam 1000 tl diye birde 28.06.2012 ödeme son ödeme diyor ben dümden belki 20 defa müşteri hizmetlerini arıyorum hep aldığım cevap şu sizi limitinizden fazla konuşmuşsunz onun için faturanız yüksek çıkmış peki fatura detayını istiyorum ama daha fatura detayı çıkmamış sizin fatura konuşma detaylarını incelemiyoruz şimdi kardeş anlamadığım telefon benim yangemin fazla konuştuğu yok nasıl olmuşta 1000 ara ödeme fatura çıkmış şimdi ben sizden ricab acaba internet özerinden başkaları bu hat özerinden arama yapabilirmi biz bunun hukiki yolarına nasıl baş vura biliriz allah rızası için yardımcı olunuz benim yenge inanınki bu fatura yüksek çıkınca zaten şekeri vardı şimdi şekerin 500 efırladı

    kendisi konuşmamış olabilir. belki dakiklarından bir dk bile kullanmamıştır. ama ya ev halkı?

    mesela evin ergen cocugu var diyelim (sizi tenzih ederek konuşuyorum sadece bildiklerimi aktarıyorum) aradı sıcak sohbet hatlarını dk sından 1 dk eksilmez ama fatura kabarmaya başlar.

    yada cocugun yurt dısında sevgilisi var. buda dk ların haricinde ekstra ücretlenmenize sebep olur.

    şu aralar mobil ödeme diye bir servis var mesela oyun oynuyosunuz oyundaki item yada premium gibi özelliklere sahip olmak icin ücreti faturanıza yansıtılmak sureti ile bir şey satın alınmış olabilir. internete girilmiş olabilir. ama her ne olursa olsun o telefon üzerinden yapılan bir kullanımdır bu. internet üzerinden yada herhangi bir yerden kullanamaz kimse sizin hattınızı. sim kartımız kopyalandımı diye de düşünebilirsiniz. sadece şunu söylemek istiyorum sim kart kopyalandıgı anda bir diğeri iptal olur otomatik olarak. çünkü şebeke görmez 2. yi. yani başkası kopyalasa sizinkisi vodafone tr şebekesini görmez.

    temsilcinin detayları görememesine gelince. bu sizin ara faturanızdır yani dönemin haricinde cıkan kullanımızın yüksek olmasından dolayı düzenlenen ara fatura. ve bu görüşmelerin detayları faturanın hesap kesim tarihi gelmeden sisteme yansıtılmaz. mh bunu maalesef görememektedir.

    ancak siz vodafone.com.tr adresinden görebilirsiniz. msj lar bölümünden büyük harflerle sadece "S" yazıp 7048 ücretsiz olarak gönderdiginizde size 8 haneli bir şifre gelecek.

    o şifreyle beraberwww.vodafone.com.tr adresine giriyorsunuz. online self servis bölümü var sitenin sol üst tarafında oraya tıklıyosunuz. Açılan ekrana üst kısma numaranızı alt kısmınada az önce aldıgınız sifreyi yazıp girişe tıklıyosunuz.

    sonra size bir ekran acılacak. ekranın sol tarafında kırmızı blok olarak menü gelecek. menüden "görüşme detaylarım bölümüne tıklıyosunuz. oradan da güncel kullanım detayı yada güncel görüşme detayı olacak. ona tıkladıgınızda bu ay ki yapılan görüşmelerinizi/kullanımlarınızı görebilirsiniz.

    ayrıca görüşme detaylarım bölümünden diğer aylara ait görüşmeleri de görebilirsiniz. (önceki aylarda da yüksek geldiyse kontrol etmek acısından)

    kolay gelsin.




  • 
Sayfa: önceki 12
Sayfaya Git
Git
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.