Şimdi Ara

VODAFONE ARA FATURA OLAYLARI

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
3 Misafir - 3 Masaüstü
5 sn
32
Cevap
1
Favori
7.251
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 12
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • bugün bu sebeple gelen 3. kişi oldu.

    birisi 75 lik tarife kullanıyor. 3 eylül ara ödeme 320 tl gelmiş, faturasıda 6 eylül 300tl gelmiş. hattı tek taraflı aramaya kapatmışlar. müşteri hizmetlerini aradık, çok yoğun konuşmuşsunuz dediler başka da bişi demediler. ne kadar konuşmuşuz süre verebilirmisiniz diyoruz, yoğun diyor

    başka biri 20tl mini avantaj her yöne ( 200dakika hediyeli) kullanıyor. onada çok konuşmadığı halde 180tl ara ödeme çıkarmışlar. onunda hattını tek taraflı kapatmışlar. ama bayiden baktığı zaman borç gözükmüyormuş.

    avea sınırsız tarife zamanında karşılaşmıştık bu tür olaylarla ve çoğu kişi aveadan kaçmıştı bu yüzden, ama görüyoruzki dünya devi! operatör, türkiyede 3. olan operatörün yolunda ilerliyor.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi 10K -- 4 Eylül 2010; 11:18:27 >







  • yeni mi başladı bu ya şok gerçektende benden böyle bir şey talep ederlerse ne olursa olsun dava açarım.
  • 20 tl lik mini avantaja nasıl çıkarmışlar ara ödeme..

    Başka bişey olmasın ?
  • quote:

    Orijinalden alıntı: s.volkan
    20 tl lik mini avantaja nasıl çıkarmışlar ara ödeme..

    Başka bişey olmasın ?

    inşallah böyle birşey yapmaz vodafone türk tüketicisinin güvenini yeni kazandılar.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: mustafa_(87)

    quote:

    Orijinalden alıntı: s.volkan
    20 tl lik mini avantaja nasıl çıkarmışlar ara ödeme..

    Başka bişey olmasın ?

    inşallah böyle birşey yapmaz vodafone türk tüketicisinin güvenini yeni kazandılar.

    20 Tl lik fatrura çok konuşulursa çok çok gelir :D

    Ara ödeme mantığını ben anlayamadım açıkcası..

    Ayda 3500 dk ya yakın görüşme yapıyorum 55 tl ödüyorum..

    Tabi bu şebeke içi ağırlıklı..Artık maksimum diğer yön 400 dk konuşuyorum..

    Şu ana kadar gelmedi bişey, geleceğinide zannetmiyorum..
  • Allah Allah..
    75 TL'lik pakete 320 lira ek ödeme ayıptır be.
    Avea yapınca suçluydu hani.?
  • ayni sorunla karsilastik 400 tl fatura geldi uzun ugraslar sonucunda inceleyip hatalarini anladilar parayi geri odediler. birde faturayi odemeden islem yapmiyorlar. basiniza boyle birsey gelirse ugrasin eninde sonunda alirsiniz paranizi..
  • Yapay Zeka’dan İlgili Konular
    Daha Fazla Göster
  • quote:

    Orijinalden alıntı: logitech_5
    ayni sorunla karsilastik 400 tl fatura geldi uzun ugraslar sonucunda inceleyip hatalarini anladilar parayi geri odediler. birde faturayi odemeden islem yapmiyorlar. basiniza boyle birsey gelirse ugrasin eninde sonunda alirsiniz paranizi..

    Ara ödeme diyei mi geld,i ?

    Faturamı geldi..

    Fatura çok geldiyse konusu bu değil ama.
  • ara fatura nedir ki.bana sanki faturalari kabaran kisilere onceden fatura edilmesi gibi geldi.biri aciklayabilir mi farkli anlami varsa.olmayan tutari kim neden yollasin.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: CeSiN
    ara fatura nedir ki.bana sanki faturalari kabaran kisilere onceden fatura edilmesi gibi geldi.biri aciklayabilir mi farkli anlami varsa.olmayan tutari kim neden yollasin.

    avea zamanında olmayan faturayı yollamıştı.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: mustafa_(87)

    quote:

    Orijinalden alıntı: CeSiN
    ara fatura nedir ki.bana sanki faturalari kabaran kisilere onceden fatura edilmesi gibi geldi.biri aciklayabilir mi farkli anlami varsa.olmayan tutari kim neden yollasin.

    avea zamanında olmayan faturayı yollamıştı.

    bahsedilen sinirsiz tarifeymis ama.bunlar zaten dakika bazli tarifeler.bana sacma geldi.bunun bi mantigi olmali bize gelen bisi yok.20 liralik faturaya 180 ne odemesi 9 aylik pesin mi aliyolar.bence verilen sureler asilmistir yada farkli bi kullanimla fatura kabarmistir.detayi ne o faturalarin merak ettim.sebebini bilmeden yorumda yapilmaz.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: CeSiN
    ara fatura nedir ki.bana sanki faturalari kabaran kisilere onceden fatura edilmesi gibi geldi.biri aciklayabilir mi farkli anlami varsa.olmayan tutari kim neden yollasin.

    20 TL lik tarife için ara ödemesi, fazla kullanımla alakalı durumdur

    Adam 10 gün olmuş 150 güncel fatura tutarı olmuş. Vodafone'da kendini güvene alması için ödeme yap diyor..

    Bana öyle geldi, normal.
  • Alla allaaa.. Bende bir garip şans mı vardır anlamadım..

    Cep avantaj 20 liralık tarifeye geçtim.. Bu ara ödeme ne alaka.. Sana adam zaten 200 dakikalık imkan veriyor.. Ondan sonra ne kadar konuşursan konuş faturana yansıtır.. 20 liraya 1000 dakika vermiyor ki..

    Sabah sabah sinirim bozuldu..
  • quote:

    Orijinalden alıntı: s.volkan

    quote:

    Orijinalden alıntı: CeSiN
    ara fatura nedir ki.bana sanki faturalari kabaran kisilere onceden fatura edilmesi gibi geldi.biri aciklayabilir mi farkli anlami varsa.olmayan tutari kim neden yollasin.

    20 TL lik tarife için ara ödemesi, fazla kullanımla alakalı durumdur

    Adam 10 gün olmuş 150 güncel fatura tutarı olmuş. Vodafone'da kendini güvene alması için ödeme yap diyor..

    Bana öyle geldi, normal.



    Aynen banada öyle geldi.Mantıklıca düşünürsek başka anlamı da olamaz.Bence kişi ya dakikayı çok aşmıştır ya internet sms kullanımı falan yapmıştır o fatura kabarmıştır ve vodafone da böyle birşey yapmıştır ki bu aslında güzel birşey ana faturadan önce ara fatura yollayıp müşteriyi bilgilendirmesi uyarması.

    Yoksa çok saçma ne iş yapılırsa yapılsın ara fatura yani arama ödeme tutarı ana tutardan düşük olur :) bencede kullanımı çok yüksek olduğundan faturalar kabarmış ve böyle birşey yapılmıştır.Yoksa bizimde etrafımızda faturalı kullananlar var arkadaşım kullanıyor en yakınımda forumda var en başta s.volkan var limitsiz tarifelerden yararlananlar böyle birşey yaşayan olmadı.Bence sorunu yaşayan kişilere söyle fatura detaylarına baksınlar o tutarlar hangi kısımlardan girmiş ona göre fatura itirazında bulunsunlar.


    @dincerZ yok hocam ya bizde kullanıyoruz birşey yok öyle.Sen arada myvodafonedan güncelini kontrol et.sms yada internet kullanımı yapıyorsan bunlara dikkat et misal paket aldıysan paketinin sorunsuz aktif olduğuna emin ol birşeycik olmaz.Genelde o konuda sorun olabiliyor adam sms paketi almış ama problem olmuş 6 liralık paketi aktif edemediğinden 70 lira sms faturası gelmiş :) belki bu kişilerde de böyle durumlar olmuştur.Biz sürekli takip ediyoruz ondan problem yaşamadık sende rahat ol.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi CeSiN -- 4 Eylül 2010; 11:47:51 >




  • Ya hocam ben zaten öyle şeyleri kontrol ediyorum da ne bileyim..

    Zaten faturalı hattı da öyle elini kolunu sallayana vermiyorlar yani.. İstese parasını da hacizle yine alırlar.. Ara fatura yerine o zaman arasınlar müşteri hizmetlerinden bakın bu böyle şu şöyle haberiniz var demi diye bilgilendirsinler..
  • quote:

    Orijinalden alıntı: dincerZ
    Ya hocam ben zaten öyle şeyleri kontrol ediyorum da ne bileyim..

    Zaten faturalı hattı da öyle elini kolunu sallayana vermiyorlar yani.. İstese parasını da hacizle yine alırlar.. Ara fatura yerine o zaman arasınlar müşteri hizmetlerinden bakın bu böyle şu şöyle haberiniz var demi diye bilgilendirsinler..

    Valla hocam sorunu yaşayanlar belli değil arkadaşın müşterisi anlaşılan şimdi kanıt koy desek ne koycak detay koy dese ne koycak.Haliyle konu havada kalıcak vardır bir mantıklı sebebi yorma sen kendini.

    Yorum yapmak bile havada kalıyor sadece varsayım üzerine şundan bundan olmuştur da diyemeyiz.Forumda birinin başına gelirse ki birçok faturalı kullanıcı var ozaman o koyar detayları yorumlarız.
  • Fatura sahibinin evdeki bir yakını ücretli 900'lü hatları arıyor olabilir, 1000 lira faturası gelen de olur... Yani bu dediğim konunun fatura ayrıntılarından denetlenmesi gerekiyor... Yani şu anda da gittikçe zarar sürüyor olabilir, başka bir kabarık fatura daha gelebilir, bir an önce el koymakta yarar olabilir...

    Müşteri Hizmetleri'nin bu faturayı gönderdiği kişilere düzgün açıklama yapamaması ise ayrı bir sorun tabii ki... Neden adam gibi inceleyip bir seferde doğru cevap veremiyorlar, neden sistemleri yavaş çalışıyor, her şeyi anında göremiyor ve cevaplayamıyorlar, cevaplamaları neden günler sürüyor? Bu da ayrı bir konu...

    Müşteri şak diye sormadan ara fatura gönderen bir sistemle mi muhatap yoksa Müşteri Hizmetleri ile mi? Bu noktada büyük bir çelişki yok mu? Müşteri Hizmetleri ben bilemiyorum diyemez... Kestiğin faturanın arkasında duramıyorsan bitersin... Ya hemen açıklayacaksın, ya da üzmeden hemen iptal edeceksin... Başka yolu olmaz...



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi levodafon -- 4 Eylül 2010; 14:11:15 >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: levodafon

    Fatura sahibinin evdeki bir yakını ücretli 900'lü hatları arıyor olabilir, 1000 lira faturası gelen de olur... Yani bu dediğim konunun fatura ayrıntılarından denetlenmesi gerekiyor... Yani şu anda da gittikçe zarar sürüyor olabilir, başka bir kabarık fatura daha gelebilir, bir an önce el koymakta yarar olabilir...

    Müşteri Hizmetleri'nin bu faturayı gönderdiği kişilere düzgün açıklama yapamaması ise ayrı bir sorun tabii ki... Neden adam gibi inceleyip bir seferde doğru cevap veremiyorlar, neden sistemleri yavaş çalışıyor, her şeyi anında göremiyor ve cevaplayamıyorlar, cevaplamaları neden günler sürüyor? Bu da ayrı bir konu...

    Müşteri şak diye sormadan ara fatura gönderen bir sistemle mi muhatap yoksa Müşteri Hizmetleri ile mi? Bu noktada büyük bir çelişki yok mu? Müşteri Hizmetleri ben bilemiyorum diyemez... Kestiğin faturanın arkasında duramıyorsan bitersin... Ya hemen açıklayacaksın, ya da üzmeden hemen iptal edeceksin... Başka yolu olmaz...


    aynen...

    burda tek taraflı vodafone yi suçlamakta yersiz olur. ama ara ödeme çıkardığın müşteriye şak diye şundan bundan sebep, şu kadar dakika yoğun konuşma yapmışın..vs diye cevap verirsen karşıdaki kişide ikna olur.

    yukarıda anlattığım 20tl mini avantaj 180tl lik müşterinin hattını tek taraflı kapatmışlar ve kendisini aramışlar. 180 tl ara ödemeniz var, onu ödeyin tekrar açalım demişler.
    fakat bırakın bu 180tl nin açıklamasını yapmalarını, daha borç gözükmüyor. internet bankacılığından da baktık, vodafone shop a gönderdik, müşterinin borcu gözükmüyor.




  • myvodafone dan bakinca guncel tutari kac cikiyomus.borc cikmiyosa arasin actirsin borc yoksa neden kapali ki desin bakalim ne diyecekler.bence var bisilerde cozemedim olayi.
  • Bir de aklıma şöyle bir şey geliyor... Cihazlı kampanyalara girip 12-18-24 ay paket değiştirmemesi gerekenler yanlışlıkla kullandığı pakedi iptal edip başka pakede geçince, ne bileyim taahütü bozduğu için cezai şart, cihaz bedeli filan talep ediliyor olabilir mi? Cihazla ilgili olmasın...
  • 
Sayfa: 12
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.