Şimdi Ara

Vodafone Cüzdanım kullanıma sunuldu: 50 TL değerinde bakiye hediye!

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir (1 Mobil) - 1 Masaüstü1 Mobil
5 sn
8
Cevap
0
Favori
213
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 1
Giriş
Mesaj
  • Vodafone Cüzdanım kullanıma sunuldu: 50 TL değerinde bakiye hediye!
    Vodafone, müşterilerine çeşitli ödeme çözümleri sunmaya devam ediyor. Vodafone Elektronik Para ve Ödeme Hizmetleri A.Ş. tarafından Vodafone Cüzdanım özelliği kullanıma sunuldu.



    Vodafone Cüzdanım ile kullanıcılar, operatör kısıtlaması olmadan banka ve kredi kartlarıyla cüzdanlarına para yükleyebilecek. Bakiyeleri ile "Kolay Paket - Cep TL yükleme", fatura ödeme ve İstanbulkart bakiye yükleme işlemleri yapabilecek. Sadece Vodafone Her Şey Yanımda'da geçerli bakiyeler elde edilebilecek. Vodafone tarafından daha önce kullanıma sunulan dijital ödeme çözümü Vodafone Pay ile kullanıcılar dilediği yerde ödeme işlemi yapabiliyordu. Vodafone Cüzdanım ise belirli ödeme işlemlerine izin veriyor.



    Vodafone Cüzdanım'ı etkinleştirmek için Vodafone Pay mobil uygulamasına kayıt olabilir veya Vodafone Her Şey Yanımda Hesabım alanından Vodafone Cüzdanım’ı aktif edebilirsiniz. 



    İlk 150 bin müşteriye 50 TL değerinde Yanımda Puan hediye!



    Vodafone Her Şey Yanımda platformunda da geçerli olan Vodafone Cüzdanım, aynı zamanda platformun ödül puanı olan Yanımda Puan kazandırıyor. Bu kapsamda, Vodafone Her Şey Yanımda üzerinden yeni Vodafone Cüzdanım açacak olan ya da Vodafone Pay uygulamasından Cüzdan’ını Vodafone Her Şey Yanımda’ya Kasım ayında ilk kez tanımlayan ilk 150 bin müşteriye 50 Yanımda Puan hediye ediliyor. 1 Yanımda Puan 1 TL’ye eşit olurken, Yanımda Puan’lar Vodafone Her Şey Yanımda’da “Hesabım” altında “Cüzdanım” sekmesinden görüntülenebiliyor ve Vodafone Her Şey Yanımda alışverişlerinde kullanılabiliyor.



    Yanımda Puan nasıl kullanılıyor?



    Müşteriler, ürünleri sepetine ekledikten sonra ödeme adımında “Cüzdanda bulunan Yanımda Puan’ları kullan” seçeneğini işaretleyerek puanlarını harcayabiliyor. Vodafone Her Şey Yanımda alışverişlerinde kazanılan Yanımda Puan’lar, kazanılan tarihten itibaren Vodafone tarafından belirtilecek geçerlilik süreleri dahilinde, Vodafone Her Şey Yanımda’da veya Vodafone tarafından zaman zaman kullanım hakkı verilebilecek farklı alanlarda belirtilen sınırlar dahilinde kullanılabiliyor. Yanımda Puan kazanabilmek ve kullanabilmek için aktif bir Vodafone Cüzdanım hesabına sahip olmak gerekiyor.



    Vodafone Pay 4,8 milyon kullanıcıya ulaştı



    12 yaş üstü herkes kullandığı operatörden ve banka müşterisi olup olmamasından bağımsız olarak Vodafone Pay Uygulaması’nı kullanabiliyor ve fiziksel Vodafone Pay Kart sahibi olabiliyor. Kullanıcılar, sanal ve fiziksel Vodafone Pay Kart’lara Vodafone Pay Uygulaması ile, banka hesabından EFT yoluyla ya da tüm banka ATM’lerinden para yükleyebiliyor; banka kartlarını Vodafone Pay Uygulaması’na tanımlayabiliyor; 7/24 anında para transferi gerçekleştirebiliyor; bakiye yüklenmiş fiziksel Vodafone Pay Kart’ını kullanarak tüm ATM’lerden 7/24 anında para çekebiliyor. Vodafone Pay’in ürünlerini kullanan toplam kullanıcı sayısı 4,8 milyona ulaştı.









  • Vodafone bunlarla uğraşacağına o çöp çekim kalitesini yükseltsin önce. İstanbul'un orta yerinde telefonun yüzüme kapandığını biliyorum.

    < Bu ileti Android uygulamasından atıldı >
  • Dün evde elektrikler kesildi, arkadaşımın telefonu turkcell, benimki vodafone. Aynı anda speedtest yaptım iki telefonu elime alıp. Turkcell 18 mbit e kadar çıktı, benim telefon ise 2-3 mbit i zor gördü. Ve eve 1 km mesafede devasa bir kulede baz istasyonu var. İşin trajik kısmı elektrik kesilince vodafone interneti felç oluyor, çoğu zaman 1 mbit altına düşüyor, eskiden daha hızlıydı, zamanla daha da geriye gitti. İnternet kalitesi bakımından rezalet bir firma

  • Bıraksın bu işleri de önce kapıdan giren müşteriye göre fiyat belirleyen utanmaz, arlanmaz bayilerine sonra dakikalarca menülerinde kaybolup müşteri temsilcisine bile bağlanamadığın müşteri hizmetlerine bir çeki düzen versin.

    100 mt ara ile bir diğer bayinin sunduğu pakete, böyle bir paketimiz yok, sizi Vodafone'lu yapmak için yalan söylüyorlar, fatura gelince itiraz etseniz bile konuşma dışında bir kanıtınız yok, diyen bayi gördü bu gözler.
    İşin trajikomik tarafı da her iki bayinin aynı kişiye ait olması...

    Numaranıza göre sistem tarafından size sunulan paketlere 3 katı fiyat isteyen bayiler, fiyatını gördüğün paketin yüklenmesini isteyince paket tanımlamaktan kaçınan çalışanlar, "ben yüklemeyin dedim" diye rezilliği savunan mağaza müdürleri, nakit kabul etmeyenler, kredi kartı ile işlem yapmayanlar, yani ne rezillik istersen hepsi burada.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Lomax. -- 28 Kasım 2023; 22:03:45 >




  • 300tl hediye çeki bile verse yinede geçmem yetti dolandırıcı gibi günde 10 tane mesaj atmaları yok şu fiyata su tarife diye inatla ısrarla günde defalarca aynı mesajı atıyorlar

  • Sekoo12 S kullanıcısına yanıt
    Aynen iyice bokunu çıkardılar.Genel merkezi aradım ben.Bir daha mesaj gelmeyecek dediler yine geliyor

    < Bu ileti Android uygulamasından atıldı >
  • 2-3 aydır kullanıyorum. Yeni mi kullanıma sunulmuş😄

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Yapay Zeka’dan İlgili Konular
    Daha Fazla Göster
    
Sayfa: 1
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.